ze zitten in Eindhoven, Brabants kwartiertje nooit van gehoord?quote:
oeh, behulpzame vrouwenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Van de tig mensen die we sinds vrijdagochtend hebben gesproken, waren de enige twee vrouwen het meest behulpzaam.
Dan zal Disana haar nog weleens aan de telefoon krijgenquote:
Weer druk op de waterleiding en naar de gewone plee danquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:21 schreef snetje het volgende:
Marilien moet nodig plassen maar de emmer zit schijnbaar vol... geeft aan dat zij niet meer durft te bellen ... Pim en Eline blijven zitten ....
Daaromquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ze zitten in Eindhoven, Brabants kwartiertje nooit van gehoord?
mee eens klopt geen reet van het hele verhaal.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:19 schreef Danny het volgende:
[..]
zo zou ik ook kijken als er keihard tegen me gelogen werd
Ja, aan het verkeerde adres. Wij hebben de hele dag naar Ziggo gebeld waar de aannemer bleef, en niemand wist het. Bleek dat hij 's ochtends vroeg al was geweest, alleen niet waar hij wezen moest. Ook Ziggo's fout, bleek later en te laat. Het wordt nu op zijn vroegst maandag.quote:
Warmquote:
Bij Ziggo? wij krijgen een of andere Groningse, niet dat het uuitmaakt wie, maar het loopt daar voor geen ene meter.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je met een maandje een storing, krijg je Marielin aan de telefoon
Zou daar een probleempje mee zijn misschien?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weer druk op de waterleiding en naar de gewone plee danKom op redactie!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, aan het verkeerde adres. Wij hebben de hele dag naar Ziggo gebeld waar de aannemer bleef, en niemand wist het. Bleek dat hij 's ochtends vroeg al was geweest, alleen niet waar hij wezen moest. Ook Ziggo's fout, bleek later en te laat. Het wordt nu op zijn vroegst maandag.
Ze lijkt me wel iemand die je verder zal proberen te helpen i.p.v. zo'n haantje waarvan wij er talloze hebben gesproken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zal Disana haar nog weleens aan de telefoon krijgen
Nee, omdat ze dat soort mensen op de helpdesk hebben zittenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh oh..... sinds Marielin in de bunker zit??
wraak is zoetquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij Ziggo? wij krijgen een of andere Groningse, niet dat het uuitmaakt wie, maar het loopt daar voor geen ene meter.
Wij zijn ook blij met Ziggoquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, aan het verkeerde adres. Wij hebben de hele dag naar Ziggo gebeld waar de aannemer bleef, en niemand wist het. Bleek dat hij 's ochtends vroeg al was geweest, alleen niet waar hij wezen moest. Ook Ziggo's fout, bleek later en te laat. Het wordt nu op zijn vroegst maandag.
Zou het probleempje het alcoholgehalte in de redactieleden kunnen zijn?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou daar een probleempje mee zijn misschien?
Zie, dat bedoel ik...... die monteur van Disana was vast naar het juiste adres gestuurd als Marielin gewoon op d'r werk was geweestquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:23 schreef Rena_750 het volgende:
[..]
Warm![]()
Ziggo dispatch.
Dus aansturen van een monteur als er een groepstoring is geconstateerd, geen contact met klanten alleen met monteurs
Vrijdag ook.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, morgen een vrije dag natuurlijk....
Als het water al dagen afgesloten is en die pot toch gevuld is welquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou daar een probleempje mee zijn misschien?
Dan vooral niet op Marielin stemmen, des te eerder zit ze weer achter de knoppenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze lijkt me wel iemand die je verder zal proberen te helpen i.p.v. zo'n haantje waarvan wij er talloze hebben gesproken.
Het zou me niets verbazen als het toilet kapot was....quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
Laat de laatste drie toch gewoon weer naar een gewoon toilet gaan. Dit is toch smerig op zo'n emmer en waarom?
Kan daar dan een poll voor komen?
Oww.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan vooral niet op Marielin stemmen, des te eerder zit ze weer achter de knoppen
dat was met die fles wijn met Peter's tekstje wel leuk ja, had het wel verwacht eikquote:
eens, geef ze alle 3 ff een warme douche, zodat ze schoon in hun kleren kunnenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef lies1958 het volgende:
Nou kom maar op met het eten, stroom, matrassen en nog meer wat ze kwijt zijn. Wc gewoon weer aan.
Hun eigen kleren weer terug en vooral schone kleren terug. Ook al hun ingenomen items en privilege's
Ze gaan weer terug naar fase II
En laat ze in ieder geval even lekker douchen.
Ja, daar was die poll toch voor?!quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:28 schreef Nostalgist het volgende:
Biertjes om het vertrek van Jeroen te vieren ??????
dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:28 schreef Bunker-Renate het volgende:
mooi, die hebben nu niet veel nodig om teut te worden
mja, de leugens richting kijkers EN deelnemers maken ze hiermee natuurlijk niet zomaar goed.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:28 schreef Nostalgist het volgende:
Biertjes om het vertrek van Jeroen te vieren ??????
quote:
Nou, dan moet dat gemaakt worden, dat is toch niet zo'n probleem? Ik vind die emmer echt waardeloos. De lucht die je er van hebt en het is toch ook niet nodig dat de laatste drie op een soort latrine moeten zitten? Ze hebben al genoeg ontberingen gehad naar mijn smaak, laat de laatste dagen alsjeblieft een beetje leuk voor ze zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als het toilet kapot was....
Gooi de warme douch even aan en laat ze ff schoon fase II in gaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
oh bah. redactie gooi ff de kraan open aub, kan Eline dr handen wassen.
Het alfamannetje heeft het té druk met zijn bier.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:30 schreef snetje het volgende:
gentlemen Pim laat de dames het vieze werk doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |