quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gooi de warme douch even aan en laat ze ff schoon fase II in gaan.
Stelletjes softiesquote:
Een latrine, zelfs dat mag hier in Nederland niet meer, bij een militaire oefening in het bos staan er dixiesquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dan moet dat gemaakt worden, dat is toch niet zo'n probleem? Ik vind die emmer echt waardeloos. De lucht die je er van hebt en het is toch ook niet nodig dat de laatste drie op een soort latrine moeten zitten? Ze hebben al genoeg ontberingen gehad naar mijn smaak, laat de laatste dagen alsjeblieft een beetje leuk voor ze zijn.
Daar heb ik zo m'n twijfels over; in principe is er geen reden om ze niet van het toilet gebruik te laten maken, ze mogen immers ook binnen ziitten.quote:
eens, ik vind dit ook te lang duren, van mij mogen ze alles wel weer terug inclusief een heerlijke warme douchequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:34 schreef lies1958 het volgende:
Er is gestemd voor terug naar Fase II.
stemmen kon tot 23:00 uur.
Dus waarom niet nu in laten gaan en de mensen hun matrassen geven. Schone kleren, WC, douchen en ga zo maar door.
ik dacht ook dat je het over de inhoud van de blikjes had.quote:
Ze hebben er toch al vanaf het begin al problemen meequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heb ik zo m'n twijfels over; in principe is er geen reden om ze niet van het toilet gebruik te laten maken, ze mogen immers ook binnen ziitten.
Het zou me niets verbazen als ze een afwateringsprobleempje hebben daar onder het maaiveld.
Zou zowel de "defecte" douche als het niet kunnen gebruiken van het toilet verklaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |