Ik snap niks meer van haar, wat moet je nu nog wel gelovenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zei Marielin niet dat ze niet naar Fankrijk zou gaan?
Nu gaat ze ineens wel?
Wellicht is de info wel correct, maar hangt ie op de verkeerde plaatsquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, dat de informatie op de sticker niet geheel correct is.
ow wanner komt die kraay danquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze liggen allemaal omRecord gehaald
![]()
Zeker een werkend toiletquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:41 schreef lies1958 het volgende:
Echt niet normaal dat schreeuwen boven van pizza pizza. Ze zouden eens aan het werk moeten gaan en de mensen hun spullen van fase II moeten geven. Te beginnen met een werkend toilet.
Kun je nagaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een latrine, zelfs dat mag hier in Nederland niet meer, bij een militaire oefening in het bos staan er dixies
Ik probeer het nog 1 keer uit te leggen, maar als er geen normale reactie op komt negeer ik je voortaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik snap niks meer van haar, wat moet je nu nog wel geloven
Viel mij niet op, ik had mijn venster net zo klein als het tekstvensterquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind het wel lekker rustig, m'n normale achtgrond
Ze kunnen er beter een "Dutch Auction" met teruglopende prijs van maken. Bij ¤ 500,00 ga ik dan wel eens boven de biedknop hangen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:41 schreef Nostalgist het volgende:
Zit ff te kijken hoeveel dat schilderij op de achtergrond moet opleveren....
Schilderij veilig van kunstenaar Roel Hofman op internet programma thebunkeronline.tv tbv stichting S.O.K.k
Huidig bod 4000,- euro
Goh, daar wordt sinds het openingsbod ook niet veel op geboden.....
iddquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:42 schreef lies1958 het volgende:
Is het logo wijzigen in dat van Fok een statement of zo.
Danny, en ja Danny is Fok, Netzo als Sly NL is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:42 schreef lies1958 het volgende:
In blunders van de redactie:quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:54 schreef Danny het volgende:
[..]
ik lieg niet. principekwestie. ik heb een teringhekel aan liegen en wordt liever verrotgescholden dan dat men tegen me liegt. Je zult mij ook niet op een leugen betrappen, want ik haat liegen. En nu moet ik me gaan afvragen of ik me over dat principe heen kan zetten ten faveure van het succes van anderen, waar ik het niet eens doe of accepteer ten faveure van mezelf.
Als dit een Danny-actie is vind ik het wel een beetje kinderachtig.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:42 schreef lies1958 het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind het wel lekker rustig, m'n normale achtgrond
lies je bent te liefquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:41 schreef lies1958 het volgende:
Echt niet normaal dat schreeuwen boven van pizza pizza. Ze zouden eens aan het werk moeten gaan en de mensen hun spullen van fase II moeten geven. Te beginnen met een werkend toilet.
Eensch... 4000.... Tssssquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze kunnen er beter een "Dutch Auction" met teruglopende prijs van maken. Bij ¤ 500,00 ga ik dan wel eens boven de biedknop hangen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Wellicht is de info wel correct, maar hangt ie op de verkeerde plaats
Zet dan een chemisch toilet neer, dat is een stuk hygiënischer dan die ranzige emmerquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heb ik zo m'n twijfels over; in principe is er geen reden om ze niet van het toilet gebruik te laten maken, ze mogen immers ook binnen ziitten.
Het zou me niets verbazen als ze een afwateringsprobleempje hebben daar onder het maaiveld.
Zou zowel de "defecte" douche als het niet kunnen gebruiken van het toilet verklaren.
preciesquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Op een werkende douche, er is er vast wel ergens 1 kapot.
Idd, zou een prima oplossing zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Zet dan een chemisch toilet neer, dat is een stuk hygiënischer dan die ranzige emmer
Sorry als je niet wilt reageren dan niet,quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik probeer het nog 1 keer uit te leggen, maar als er geen normale reactie op komt negeer ik je voortaan.
Ze heeft gisteren in een verhitte discussie gezegd, dat ze niet mee wilde. Dat gebeurde omdat Jeroen (in het spel) erg liep te zuigen.
Nu is ze meer ontspannen, en relativeert ze eea.
Daar klagen ze hier wel vaker over vooral mijn man als ik mijn pinpas weer met de dochters mee geef naar de stad toe. Incl auto en een volle tank.quote:
Leuk idee. Heb het geroepen hier, Jeroen gaat zo even proosten over de intercom!quote:
hij is een beetje donker, jammer. even gamma's aanpassenquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heul niet joh, zit jij m'n quotes een beetje te editten![]()
![]()
Ik hoor 'm net binnenkomen jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:48 schreef blomst het volgende:
Oje, is Danny naar de bunker?
Gert, zijn jullie nu ook al aan het boren?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk idee. Heb het geroepen hier, Jeroen gaat zo even proosten over de intercom!
Ik hoop hetquote:
hij is gemaakt in The Bunker. ik snap verder geen reet van Gamma's wat zijn dat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
hij is een beetje donker, jammer. even gamma's aanpassen
Klusteam Vlemmix, voor al uw badkamerrenovatiesquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een raar geluid...... Een boor ?
Nee joh, dat is danny die daar binnen stormtquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een raar geluid...... Een boor ?
Hier op Fok? En waarom heb ik die nog nooit gezien danquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Normaal op achtergrond links en rechts
Nee, hij heeft gelijk. Al doet ie dat wel op een typische Danny manierquote:
Leukquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk idee. Heb het geroepen hier, Jeroen gaat zo even proosten over de intercom!
Ja, in legerkleding, gezeteld in een Abraham tank (Leopard II mag ook), voorzien van de juiste munitie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:48 schreef blomst het volgende:
Oje, is Danny naar de bunker?
Waarschijnlijk omdat Danny het ergens niet mee eens is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:50 schreef Lavenderr het volgende:
Huh? Zijn de steentjes ineens weg? Waarom?
Danny woont in Zwolle toch? De Bunker is in Eindhoven, ik denk dat hij nu niet meer daar heen is gegaan....? Ik weet het niet hoor.quote:
Oeh..... Waren die ook bij "Uitstel van executie? "quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klusteam Vlemmix, voor al uw badkamerrenovaties
o dear !! niet doen ! ...Pim wil al naar boven .............quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
kleurweergavequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:49 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hij is gemaakt in The Bunker. ik snap verder geen reet van Gamma's wat zijn dat?
Nee, dan moest het met de 100% korting actie voor Martijn, en daar had Johan geen zin inquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oeh..... Waren die ook bij "Uitstel van executie? "
Verder niets meer te horen.... Kennelijk een geintje van Jeroen.....
Dan heeft hij een serieus probleem met zijn flatulentie.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee joh, dat is danny die daar binnen stormt
Nu eff de mol ontmaskeren dannyquote:
Danny laat ons gewoon even wakker worden, wat een licht ineensquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Danny het ergens niet mee eens is.![]()
Het is wel weer ff wennen hoor, het wit doet gewoon pijn aan mijn ogen.
Jammer dan dat wij maar één stream kunnen zienquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, in legerkleding, gezeteld in een Abraham tank (Leopard II mag ook), voorzien van de juiste munitie.
Danny die Marilien er nu uit gaat halen met een huammer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee joh, dat is danny die daar binnen stormt
Vertel nou eens, wat zit je niet lekker dan ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nu eff de mol ontmaskeren dannyGeen Peter maar Heidi denk ik en als ik zeur,jammer dan.Iets zit me niet lekker,voor de zoveelste keer.
Pfffff..... zeg dan gewoon wat je bedoeltquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nu eff de mol ontmaskeren dannyGeen Peter maar Heidi denk ik en als ik zeur,jammer dan.Iets zit me niet lekker,voor de zoveelste keer.
ajb, jij je steentjesquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:52 schreef Laysa het volgende:
OMG....de steentjes zijn weg....bel de krant....de tievie.....albert verlinde en laat in godsnaam Balkende een verklaring afleggen.....de steentjes zijn weg.......hoe nu verder..............
ja, komt wij hadden een streepje voor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:54 schreef D. het volgende:
Ik snap het nog steeds niet hoor. Jullie zagen kennelijk ergens steentjes, dus ik heb ergens iets genist
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Danny die Marilien er nu uit gaat halen met een huammer?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil die Jeroen z'n stem eigenlijk helemaal niet meer horen, kunnen ze hem niet zo'n blik bier achter in z'n strot slaan?
Dat er mensen zijn die niet helemaal conform contract zouden werken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |