abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin woensdag 20 mei 2009 @ 11:53:42 #76
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69221129
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:51 schreef remlof het volgende:

[..]

Eindelijk
had al snel na het weer omhoog stemmen spijt
maar nu mogen anderen 'm afmaken
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2009 @ 12:44:46 #77
128220 Peter6000
pi_69222791
Om te voorkomen dat ik in een positie word gedrukt, dat het lijkt of ik alles wel best vind, en dit programma kritiekloos benader toch nòg een posting van zijkantgetekende:

Met bepaalde kritiek van Danny (en anderen) ben ik het zeker eens:

• Sigaretten Marielin (zaterdagavond)
  • Ten onrechte afkappen feestje
  • Fake-exit FOK!-dracht niet goed uitvoeren

Dit heb ik ook in de COS vermeld.

Ook de site kan en moet bij DBO2 beter:
    quote:
    Op dinsdag 19 mei 2009 16:28 schreef Peter6000 het volgende:
    Wat ik wel kwijt wil is:

Dat ik een compleet ander verwachtingspatroon van dit programma had.
    Ik zat te denken aan een Real Life Game met de bewoners als bestuurbare poppetjes (levende tamagotchi`s).

Maanvis heeft hierover een interessant idee gepost: The Bunker V2: Ultimate Control and Transparence

Een enorm ControlPanel waarbij je de boodschappen, water, elektriciteit etc kan regelen, en wat constant in werking is (zoiets schijnt slidermechanisme te heten) als basis, spreekt mij zeker aan.
    Veel meer, en veel constantere invloed dus.
    En daarnaast ook constante Polls, met duidelijkheid wanneer het sluit, wanneer de maatregel ingaat, hoelang de maatregel duurt.
    Met andere kritiek ben ik het oneens:

• Saaiheid (iedere RLS kent vele saaie uurtjes, dat hoort er nu eenmaal bij)
  • Vorm (zo`n leger-ding vind ik leuk, het geeft nachtstreams en is grappig om naar te kijken)
  • Onrecht (ik heb niet het idee dat 1 overlever vreselijk wordt achtergesteld t.o.v. de anderen)

@ Danny: het gaat mij erom dat je in de COS je kritiek 500 keer ging herhalen en zo een enorme stempel op het subforum begon te drukken. Dat recht heb je, maar het stoort mij wel.

@ APK: waren de eerste edities van BB echt zoveel beter? Het kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon bent uitgekeken op het fenomeen RLS. Ik heb ook veel minder naar BB6 gekeken, dan naar BB5, en ik ben tijdens DGK tussendoor ook ruim een half jaar afgehaakt. Op een bepaald moment slaat de verveling en/ of de ergernis over het niveau van bepaalde users nu eenmaal toe, maar ik vraag me af of je dat de programmamakers kwalijk kan nemen.
  •   woensdag 20 mei 2009 @ 13:11:51 #78
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_69223615

Ik zal nog eens een paar dagen afwezig zijn
      woensdag 20 mei 2009 @ 17:12:12 #79
    256640 Alocanda
    Beperkt houdbaar
    pi_69231809
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 11:08 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Ik denk dat je sowieso een groep mensen van buitenaf hiervoor uit moet nodigen. Daarbij moet je altijd zorgen van een mix van soorten kijkers, en mensen die expertise hebben met het ontwikkelen en opzetten van concepten.

Ik denk dat je dan tot een interessant geheel kan komen. Zorg dat je gebruik kunt maken van een aantal studenten die een relevante opleiding doen. Die hebben al bepaalde inzichten en kunnen vrij eenvoudig punten te verbetering aandragen.
    Ik ben iemand van buitenaf. Ik hoorde over de bunker bij life and cooking. Ik heb niks meegemaakt over beloftes die al dan niet gedaan zijn. Ik wilde het progamma zien ongeacht welke andere promotie er gedaan is. Nu achteraf weet ik dat die kale stille dikkop, danny ,was maar ook dat heeft niet mijn interesse. Wat mij dwars zit is dat de bunker linkt naar fok terwijl ik op fok door dat gezeur van danny alleen maar negativiteit mee krijg. Er zijn mensen met hem eens, prima,,er zijn mensen met hem oneens, ook prima. Wat ik zie is dat Danny geen kritiek levert maar overal waar hij kan zijn gal loopt te spuwen over de bunker. hij neemt volgens zijn woorden de fokkers in bescherming. Hallo zeg, is iedereen niet oud en wijs genoeg om aan dit forum deel te nemen dus ook in staat zijn zichzelf in bescherming te nemen? Dat is dus manupilatie van de hoogste plank. Men loopt in legerkleding, zowel de deelnemers als Bart. Ik zie dat als overeenkomst de ander(lees Danny) geeft daar een totale andere draai aan. Ik vind het zelfs Bart uitschelden op de kledingkeuze die op dit moment in de bunker is. Het is geen gezonde kritiek leveren....het is muggenziften....mierenneuken....op alle slakken zout leggen.
    Het glas is half vol, weet je wel!!!!!! Kijk naar de leuke momenten.
    Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
      woensdag 20 mei 2009 @ 17:16:59 #80
    256640 Alocanda
    Beperkt houdbaar
    pi_69231925
    En Danny, dat gezeur over die 5000¤ heb je allang terug door de extra hits omdat de bunker doorlinkt naar fok.
      woensdag 20 mei 2009 @ 18:33:58 #81
    252211 Bullschnitzel.
    Recht voor z'n raap.
    pi_69234319
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 01:29 schreef BereNDD het volgende:
    Bullschnitzel is een kloon van die bart? Het niet met beide heren eens dus daarom zal ik maar eens een user uit gaan maken voor kloon, hopelijk sta ik dan hoger in acht bij Danny. Gast..
    Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
      woensdag 20 mei 2009 @ 18:34:27 #82
    16305 Jappie
    parttime reverend
    pi_69234347
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 03:20 schreef APK het volgende:

[..]

In dit geval is Danny volgens mij én zakelijk partner én baas / user / streamer en voelt hij zich genaaid.
    Op mail wordt niet gereageerd, terwijl Danny niet telefonisch bereikbaar is of wil zijn.

Voor zover ik het kan overzien heeft Danny er wel belang bij en vindt hij het soms belangrijker als user te posten dan als zakenpartner.
    2 centjes

Ik zou iets verder willen gaan en stellen dat Danny's persoonlijke belang een geheel andere is dan van de gemiddelde kijker. Het staat hem natuurlijk vrij om te reageren op een forum (en sowieso zijn eigen forum) zoals het hem zelf belieft; echter hij maakt imo strikt genomen oneigenlijk gebruik van forums mores om een irl conflict te beinvloedden.

Overigens moet ik dan wel weer zeggen dat zijn betoog betreffende de leiding of eik misleiding van het "the bunker concept" voor mij zelfs zonder ook maar 1 sec live gekeken te hebben de spijker op zijn kop slaan lijkt te zijn.

BTW......wellicht kan deze vorm van info-tainment een vast format of andersoort vervolg krijgen...het programma de bunker kan mij niet bekoren maar deze op het forum opgevoerde show heeft mij nu al voor de 2e keer weten te verleiden tot het doen geven van een reactie...waarvoor dank en hulde.
      woensdag 20 mei 2009 @ 18:36:10 #83
    252211 Bullschnitzel.
    Recht voor z'n raap.
    pi_69234408
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 02:53 schreef Gert het volgende:

[..]

En voor alle duidelijkheid: ik denk niet dat Danny's drijfveer is om de boel 'kapot te maken', integendeel. Ik denk dat hij hart voor de zaak heeft en vindt dat het (totaal) anders moet om het te laten slagen . Ben het alleen niet eens met zijn manier om dat te uiten.

Zo.
      woensdag 20 mei 2009 @ 18:44:43 #84
    252211 Bullschnitzel.
    Recht voor z'n raap.
    pi_69234707
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 07:59 schreef Danny het volgende:

Dat ook. Bart is in z'n legerkloffie min of meer de presentator van het geheel.

Ow, en je hebt gelijk. Het was Bart die Kelly humpte

Welk legerkloffie? En iieeeeiiiiiww.
      Admin woensdag 20 mei 2009 @ 18:48:38 #85
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_69234825
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 17:16 schreef Alocanda het volgende:
    En Danny, dat gezeur over die 5000¤ heb je allang terug door de extra hits omdat de bunker doorlinkt naar fok.
    heb gisteren in de cos die vraag ook gehad. sinds de opening was er ongeveer 500 euro incl btw binnengekomen via die weg. Daarvan gaat na de bunker nog 50% naar B&B en 19% btw naar de belasting. Blijft ongeveer 200 euro over. En die 5000 is niet alles wat FOK! erin heeft geïnvesteerd. Direct in euro's zit dat eerder richting 10k euro, om over de erin gestoken manuren nog maar te zwijgen. Wat domme mensen altijd tekent is dat ze zelf dingen verzinnen en die vervolgens als waarheid verkondigen. Moet je niet doen. Maak je jezelf erg ongeloofwaardig mee.
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 18:34 schreef Jappie het volgende:

[..]

2 centjes

Ik zou iets verder willen gaan en stellen dat Danny's persoonlijke belang een geheel andere is dan van de gemiddelde kijker. Het staat hem natuurlijk vrij om te reageren op een forum (en sowieso zijn eigen forum) zoals het hem zelf belieft; echter hij maakt imo strikt genomen oneigenlijk gebruik van forums mores om een irl conflict te beinvloedden.
    Dat is het probleem. Er is geen irl conflict. Niet dat ik weet in ieder geval. Sterker nog; er is helemaal geen conflict.
    quote:
    Overigens moet ik dan wel weer zeggen dat zijn betoog betreffende de leiding of eik misleiding van het "the bunker concept" voor mij zelfs zonder ook maar 1 sec live gekeken te hebben de spijker op zijn kop slaan lijkt te zijn.
    Bedankt, maar als je niet kijkt kun je daar niet echt een oordeel over vellen natuurlijk. Ik kan wel compleet uit m'n nek lullen
    quote:
    BTW......wellicht kan deze vorm van info-tainment een vast format of andersoort vervolg krijgen...het programma de bunker kan mij niet bekoren maar deze op het forum opgevoerde show heeft mij nu al voor de 2e keer weten te verleiden tot het doen geven van een reactie...waarvoor dank en hulde.
    Zo gaat het altijd op FOK! hoor Ga eens in feedback kijken. Rellen zat.
      woensdag 20 mei 2009 @ 18:57:41 #86
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_69235073
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 18:48 schreef Danny het volgende:
      woensdag 20 mei 2009 @ 19:12:53 #87
    16305 Jappie
    parttime reverend
    pi_69235559
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 18:48 schreef Danny het volgende:

Dat is het probleem. Er is geen irl conflict. Niet dat ik weet in ieder geval. Sterker nog; er is helemaal geen conflict.
    Dit is dan toch in tegenspraak met een vrij lange post die je een paar pages geleden deed..eens ff zoeken ..ah daar heb ik het al:
    quote:
    - FOK! steekt time en effort in ondersteuning (forum, aanmeldform, chat, moderatie, nieuwsberichten etc)
    - We proberen de boel warm te laten lopen
    - FOK!tv wordt ingeschakeld tegen normaal tarief
    - Negatieve geluiden worden grotendeels omgebogen in positieve geluiden door beloftes van eerlijkheid, openheid en duidelijkheid vanuit B&B
    - Ik ga in die kutbunker de boel een weekend onbetaald promoten
    - iedereen heeft alle info mbt de bewoners, behalve FOK!. We melden dat er bij B&B een lek zit, zij ontkennen (maar uiteindelijk hadden we toch gelijk)
    - De bunker begint
    - Jubelstemming
    - Bij elke frontpage post over de bunker moeten we 85% van de reacties verwijderen omdat die ERG negatief zijn. De overige 15% zijn positieve berichten die grotendeels door onszelf worden geplaatst
    - iedereen heeft gratis streams, wij verwijderen ze na een afspraak met Bram
    - exit 1 is er een hack
    - FOK! (ik) mag de boel op FOK! rechtbreien en uiteindelijk wordt ruim een exit later pas de toegezegde afspraak nagekomen
    - FOK! sponsort 5000 euro
    Lijkt mij toch wel een aardige aanzet tot ...nou okay..laten we het geen "conflict" noemen maar: "onbehaaglijk gevoel"

statement Hiermee wil ik voorkomen dat het gebruik van het woord "conflict" net zoveel stof tot discussie zal geven als een paar weken eerder de frase: " redactionele blunder" deed.
    quote:
    Bedankt, maar als je niet kijkt kun je daar niet echt een oordeel over vellen natuurlijk. Ik kan wel compleet uit m'n nek lullen
    Ik zei dat ik niets live had gezien..das iets anders dan dat ik er compleet niets van heb meegkregen uiteraard.
    quote:
    Was dit gericht aan mij of was dit een reclameboodschap voor de enorme grote schare lurkers
      woensdag 20 mei 2009 @ 20:40:52 #88
    691 luciano
    ondertitelloos
    pi_69239098
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 19:12 schreef Jappie het volgende:

[..]

Dit is dan toch in tegenspraak met een vrij lange post die je een paar pages geleden deed..eens ff zoeken ..ah daar heb ik het al:
    [..]

Lijkt mij toch wel een aardige aanzet tot ...nou okay..laten we het geen "conflict" noemen maar: "onbehaaglijk gevoel"

statement Hiermee wil ik voorkomen dat het gebruik van het woord "conflict" net zoveel stof tot discussie zal geven als een paar weken eerder de frase: " redactionele blunder" deed.
    [..]

Ik zei dat ik niets live had gezien..das iets anders dan dat ik er compleet niets van heb meegkregen uiteraard.
    [..]

Was dit gericht aan mij of was dit een reclameboodschap voor de enorme grote schare lurkers
    Ja hooooorrrrrrrrrrrrrr , we hebben weer een rel , en wie staat er OOK weer op de barricades !!!???

FLJAPPIEEEEEE!!!!!!!!!!
      woensdag 20 mei 2009 @ 21:22:57 #89
    243135 5thencounter
    Shit, nog steeds hier..
    pi_69240702

[ Bericht 61% gewijzigd door 5thencounter op 20-05-2009 21:23:39 ]
      woensdag 20 mei 2009 @ 21:47:10 #90
    256640 Alocanda
    Beperkt houdbaar
    pi_69241635
    De oplossing is......bb gaan op zoek naar hun eigen server voor een forum(en dan eentje die het wel naar behoren doet want hier loopt het vaak mis) en iedereen die doorlinkt vanaf de bunker is van dat kleine kale dikke jochie met zijn negatieve instelling af. Probleem opgelost!
      Admin woensdag 20 mei 2009 @ 22:12:44 #91
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_69242578
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 21:47 schreef Alocanda het volgende:
    De oplossing is......bb gaan op zoek naar hun eigen server voor een forum(en dan eentje die het wel naar behoren doet want hier loopt het vaak mis) en iedereen die doorlinkt vanaf de bunker is van dat kleine kale dikke jochie met zijn negatieve instelling af. Probleem opgelost!
    Als ze dat willen moeten ze dat vooral doen. Ze zijn naar ONS gekomen, niet andersom.

Ze denken toch kijkers in de zeik te kunnen nemen:

De redactionele blunders deel 3
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Gert het volgende:

Wat is het verhaal van de make up-tas, welk verhaal is waar?
    - Er was afgesproken alleen mascara naar beneden te doen. Bram gooide echter de hele toilettas. Daarna heeft iemand van de redactie aan damage control proberen te doen met een verhaaltje..
    lees: er werd keihard gelogen want de streamer is gek en die trapt daar gewoon in. DAT zijn de dingen waar ik niet tegen kan en waarvan ik (en velen met mij) WIST dat ze gebeurden, maar waarop Bart mij notabene aanvalt in zijn openingspost van het vorige deel van dit topic! (hoewel ik moet toegeven dat hij zei dat hij me overal gelijk in gaf. Wist ik veel dat het niet sarcastisch bedoeld was...)

Overigens klopt bovenstaande verhaal ook al niet omdat in de begeleidende brief vermeld stond dat er mascara en wat make-up spullen in zaten. In geval van een fout zou dat laatste er nooit gestaan hebben.
      woensdag 20 mei 2009 @ 22:15:31 #92
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_69242694
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 21:47 schreef Alocanda het volgende:
    bb gaan op zoek naar hun eigen server voor een forum(en dan eentje die het wel naar behoren doet want hier loopt het vaak mis)
    Ik wil wel eens een forum zien dat niet af en toe problemen heeft met de enorme toeloop op TBO. Sterker, ik wil eerst wel eens een forum zien dat zo'n enorme toeloop weet te genereren

Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
    Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
      woensdag 20 mei 2009 @ 22:18:00 #93
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_69242813
    Danny, ik vind dat liegen niet iets om je echt druk om te maken. Ik bedoel, dat is het toch allemaal niet waard. Het is logisch om er conclusies aan te verbinden en het woord van degene die de redactiemails beantwoord niet meer serieus te nemen, maar we kunnen toch altijd bij Dementor terecht voor een eerlijk oordeel dus waar maken we ons druk over.
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      Admin woensdag 20 mei 2009 @ 22:25:50 #94
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_69243136
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 22:18 schreef Maanvis het volgende:
    Danny, ik vind dat liegen niet iets om je echt druk om te maken. Ik bedoel, dat is het toch allemaal niet waard. Het is logisch om er conclusies aan te verbinden en het woord van degene die de redactiemails beantwoord niet meer serieus te nemen, maar we kunnen toch altijd bij Dementor terecht voor een eerlijk oordeel dus waar maken we ons druk over.
    het verhaal van dementor klopt ook niet.
    Als bram inderdaad die tas zo in z'n handen gedrukt kreeg en 'm meteen dat hok in heeft gezet zoals dementor zei, hoe komt het dan dat in de begeleidende brief vermeld stond dat ze mascara EN wat make-upspullen kreeg? Oftewel; dementor geloof ik ook niet zomaar meer op z'n mooie oogjes.

Enne, als er tegen de kandidaten gelogen wordt?
    Tegen Marielin werd net gezegd dat haar level omhoog ging omdat ze te hard fietste door iemand aan de telefoon. Er werd haar op het hart gedrukt dat ze heus wel weten wat ze doen en dat het ECHT ECHT ECHT wel eerlijk verloopt allemaal.
    Wat natuurlijk OOK weer een compleet bullshitverhaal is. Als iemand een cap heeft van merk en type van die fiets is vrij eenvoudig te ontkrachten dat dat level omhoog gaat als je te hard fietst. En dan nog, als je harder fietst ben je dus in het nadeel? Hoe eerlijk is dat als het erom gaat wie om middernacht de meeste kilometers heeft gemaakt?

Complete and utter nonsense...
      woensdag 20 mei 2009 @ 22:30:42 #95
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_69243292
    Edit: de fietsen komen hier weg: http://www.fitnesslifegezondheid.nl/

[ Bericht 42% gewijzigd door Maanvis op 21-05-2009 00:12:38 ]
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      woensdag 20 mei 2009 @ 22:36:19 #96
    256640 Alocanda
    Beperkt houdbaar
    pi_69243519
    alle verhalen kloppen niet. Alleen die van die vette kale onvolwassen kerel die stilzwijgend bij de kick off zat, die kloppen wel. Ik bedoel wie begon er over uiterlijkheden van Bart?
      Admin woensdag 20 mei 2009 @ 23:22:43 #97
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_69245512
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 22:36 schreef Alocanda het volgende:
    alle verhalen kloppen niet. Alleen die van die vette kale onvolwassen kerel die stilzwijgend bij de kick off zat, die kloppen wel. Ik bedoel wie begon er over uiterlijkheden van Bart?
    ik, nadat hij me uncle fester had genoemd.
    wederom blaat je zonder de feiten te kennen. begint oud te worden.
      Admin woensdag 20 mei 2009 @ 23:24:02 #98
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_69245572
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 22:30 schreef Maanvis het volgende:
    De fietsen komen van Matrabike af.
    Ik denk dat je het beste je vraag ook direct aan hun kunt stellen .
    http://www.matrabike.nl/2007/index.asp?pagina=pagina/steleenvraag
    Zonde dat het morgen hemelvaart is en dat je waarschijnlijk morgen geen antwoord hebt.
    ik verwacht morgen al een antwoord van mezelf op dit alles.
      woensdag 20 mei 2009 @ 23:44:42 #99
    89817 DeeCruise
    Carpe Noctum
    pi_69246436
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:

[..]

Als ze dat willen moeten ze dat vooral doen. Ze zijn naar ONS gekomen, niet andersom.
    Dit lijkt me toch wel een belangrijk punt Alocanda. Het is duidelijk te merken (zoals je zelf ook aangaf in je eerste reactie) dat je nieuw bent op Fok!. Hier worden dingen openlijk bekritiseerd (vaak zelfs ronduit afgekraakt), uitgevochten en hangt een gigantische hoeveelheid users rond die zonder enige nuance posten wat ze denken. En dat is nu juist de charme van Fok!. Dat jij het hier niet mee eens bent ok, maar het is al jaren bekend dat het er hier zo aan toe gaat, en toch is er door de redactie van the bunker expliciet voor dit forum gekozen...

Daarbij mag danny dan idd wel de "baas" van Fok! zijn, ook hij betaald net zoals andere streamers mee, en mag dus ook zijn mening spuien als user. Dat het jou niet bevalt is dan ook jouw goed recht. Immers, als de reacties van Danny gemod zouden moeten worden omdat het te negatief zou zijn, zou jouw account ook al een ban hebben aangezien je net zo hard aan t zaniken en op de man aan het spelen bent
    Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
    Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
      woensdag 20 mei 2009 @ 23:46:29 #100
    130385 HiDiHo
    hdhmedia.online
    pi_69246499
    Ik zeg één woord, Sly
    Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
    Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')