abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69213027
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar nu beweer je, weer, dat Bart er problemen mee zou hebben dat er überháupt kritiek op FOK! gegeven wordt. Volgens mij is dat helemaal niet het geval.
Gert Waar begon dit mee
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 02:53:54 #52
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69213379
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die emotie kan toch niet alleen door Danny komen, dat zou ik vreemd vinden. Of verwacht hij juist van hem zoveel loyaliteit dat dát hem zo enorm raakt en hij uit z'n slof schiet!

Het leek mij dat hij Danny gebruikte als een soort van boegbeeld van alle criticasters om even z'n misnoegen kenbaar te maken.
Nee dat denk ik niet! Het heeft er m.i wel degelijk mee te maken dat Danny én de baas is van partner FOK! én dat hij tegelijkertijd zo fel en beschuldigend is, en zo frequent.
Zó'n overdaad, op deze manier is gewoon ráár, als je zakelijk partner bent. Dat voelt niet goed, kan ik me volkomen voorstellen. En dat staat helemaal los van de inhoud van de kritiek.

"Zoveel" loyaliteit: nee dat hoeft vast niet, maar ik denk dat je hier wel de kern raakt, en dat dit voelt als te weinig.

En voor alle duidelijkheid: ik denk niet dat Danny's drijfveer is om de boel 'kapot te maken', integendeel. Ik denk dat hij hart voor de zaak heeft en vindt dat het (totaal) anders moet om het te laten slagen . Ben het alleen niet eens met zijn manier om dat te uiten.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 20 mei 2009 @ 03:20:08 #53
6941 APK
Factual, I think.
pi_69213525
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 02:53 schreef Gert het volgende:

Nee dat denk ik niet! Het heeft er m.i wel degelijk mee te maken dat Danny én de baas is van partner FOK! én dat hij tegelijkertijd zo fel en beschuldigend is, en zo frequent.
Zó'n overdaad, op deze manier is gewoon ráár, als je zakelijk partner bent. Dat voelt niet goed, kan ik me volkomen voorstellen. En dat staat helemaal los van de inhoud van de kritiek.
In dit geval is Danny volgens mij én zakelijk partner én baas / user / streamer en voelt hij zich genaaid.
Op mail wordt niet gereageerd, terwijl Danny niet telefonisch bereikbaar is of wil zijn.

Persoonlijk snap ik Danny volkomen overigens.
In eerste instantie vond ik dit hele idee niets ('beetje BB spelen'), toen ik er meer over las op FoK! kreeg ik er zin in, maar toen ik de kick off (met Danny ) zag besloot ik om het niet via streams te volgen. (Overigens wel eens een paar minuten gekeken omdat het gratis was.)

Danny is een business-persoon, hij heeft er geld in gestoken en hij vindt het meer dan regelmatig volkomen ruk.
Als baas van deze community, maar ook als user, maakt hij dit duidelijk.

Andere mensen die in het verleden die hard streamers waren zijn misschien al afgehaakt omdat ze niet tegen een grote groep mensen op kunnen die koste wat het kost (8¤ oid? ) iets RLS-achtigs op hun scherm willen hebben.

"Dan kijk je toch niet.", is dan een veelgehoorde reactie als je kritiek hebt.

Ik geef toe dat Danny's rode kleur intimiderend kan werken, maar ik denk wel dat hij oprecht boos is over een kutproduct vol met lekken.
Als FoK! net zo makkelijk te kapen zou zijn als dit programma dan had hij volgens mij ook de hand in eigen boezem gestoken.

Persoonlijk zou ik dus ook hele dagen in de COS kunnen posten dat het allemaal kut is (en soms leuk), maar dat doe ik niet omdat ik er verder geen belang bij heb.
Voor zover ik het kan overzien heeft Danny er wel belang bij en vindt hij het soms belangrijker als user te posten dan als zakenpartner.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Admin woensdag 20 mei 2009 @ 07:59:44 #54
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69214282
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:42 schreef Peter6000 het volgende:

Meervoud?
Er is maar 1 streamer die elk klein kritiekpuntje 500 keer in de COS herhaalt, en het hele programma consequent afbrandt, en dat is Danny.
Dan moet je beter lezen. Ik ben misschien langer aanwezig op een dag, maar ben zeker niet de enige.
quote:
Gek hè, dat je dan na verloop van tijd in een emotionele uitbarsting ongenuanceerd reageert.
en als ik eens per jaar een keer een uitbarsting heb na elke dag door 20 users afgefikt te worden ben ik een mietje die emotioneel labiel is
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:55 schreef Maanvis het volgende:
Danny is ook met stille trom vertrokken, zo lijkt het.
Ik heb gewoon gemeld dat ik naar bed ging hoor. In de COS Kinderen moeten gewoon naar school gebracht worden om 8 uur namelijk.
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:57 schreef versabommie het volgende:

Hoeveel kritiek is er niet op Hummy de BB-heks geweest... en dan is er nu verbazing dat er veel kritiek is op de "spelleiding" nu ?
Dat ook. Bart is in z'n legerkloffie min of meer de presentator van het geheel. Zijn we Rolf *snuif* Wouters vergeten? Die heeft ook nogal wat te verduren gekregen. En Ruud de Wild en Bridget?
Hoorden we Bart ook toen niet hij maar zijn kandidaten de grond in werden geluld? nee.
Is hij ook maar één keer opgekomen voor Renate? nope.
Frappant dat hij barst op het moment dat ik begin over zijn legerfetisj en zijn clownske vertoning. Ik heb het idee dat heel de kritiek op het programma zo belangrijk niet is, maar dat het de kritiek op zijn eigen optreden binnen de bunker is waar hij slecht tegen kan.
Ow, en je hebt gelijk. Het was Bart die Kelly humpte

(tevens tvp)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69215353
Met wie Bart humpte interessert me geen bal, trouwens dit wist ik niet

Waar het omgaat is, dat streamers ontevreden waren,over een aantal regels , die niet klopten..

Daarbij denk ik dat Danny zijn forum belangrijk vindt, en er zelf niet achter kon staan en
dit probeerde duidelijk te maken, door ..Keihard...dit te zeggen.
Vergeet niet, het is zijn forum, zijn verantwoordelijkheid , en heeft terecht, aan de bel getrokken, door
dit aan te geven. Danny voelde aan zijn water, dit gaat niet goed, .

B&B wiilden een progamma neerzetten en hebben zich erop verkeken dat t.v. maken ook een vak is,
het kan niet maar even neergezet worden, regels aanpassen als het niet klopt.dan loop je achter de feiten aan.

Ook het script van iedereen mee besliisen gaat niet, er moet er een de baas zijn, een eind verantwoordelijke,dat is overal, en niet voor niets is dat uitgevonden, want men is er al lang achter dat je geen honderd man kan laten beslissen, dat wordt een rommeltje.
Wil je zuiver spel spelen, komt dit er vanzelf uit,, mensen zien wat er gebeurd, en trekken conclusies.
Sta je zelf als progamma-maker achter je plan, laat je je door niemand afbrengen van je ideeen, en neem je zelf verantwoordelijkheid,
Vinden mensen dit progamma niet leuk, dan heb je zelf het niet goed gedaan, jammer, maar volgende keer beter.

En ja, bij zoiets als een progamma maken, waar mensen kijken of streamen,en daarbij ook nog eens op een forum zitten, moet je tegen kritiek kunnen, maar in je eigen progamma geloven.
Dit was nu duidelijk niet het geval, de onzekerheid nam de overhand, regels werden aangepast, en ondermijnde het eerdere concept.
pi_69215359
Ik begrijp Danny's (messcherpe) kritiek op the Bunker en Bart, en heb begrip voor Bart zijn reaktie daarop.
Graag wil ik dit (maar niet hier op het forum, persoonlijk) toelichten

Iedere betrokkene bij the Bunker, van decorbouwer tot regie, is begaan met de RLS en trekt lering uit de kritieken, oa bij FOK.
Men doet dus daadwerkelijk iets ter verbetering van dit product.
Veel heb je niet in hand; Dat de Overlevers veel zwijgen, weinig praten, weinig aktie vertonen daar kan de redactie of de regie niets aan veranderen.
Desondanks vind ik dat er momenten waren waar veel "aktie" te zien was, zoals goede gesprekken, spannende duels, leuk/mooi camerawerk, partytime. Kortom, het was niet konstant "spanning en sensatie" maar logischerwijs kan dat ook nooit.

Men bouwt het op, de boog kan niet altijd gespannen zijn, zodat op het juiste moment - oa wanneer er meer kijkers/streamers zijn een "climax" onstaat, met alle reakties van de Overlevers van dien, de ene keer heftig de andere keer lauwtjes.

Ik kan me voorstellen dat je overdag meer "saaie" momenten hebt gezien dan 's avonds.
Desondanks, over een paar dagen is het TBO verhaal weer voorbij. Geniet/erger er nog maar effe van.

ps
Ik heb begrepen dat er een evaluatie komt. Misschien Danny, met zijn visie, uitnodigen ?
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 09:05:19 #57
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_69215525
danny gelijk geven, nooi. ik weiger !
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Admin woensdag 20 mei 2009 @ 09:17:02 #58
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69215811
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:05 schreef Jimbo het volgende:
danny gelijk geven, nooi. ik weiger !
gelijk heb je
pi_69216165
ik moet hier ook nog popcorn eten
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 20 mei 2009 @ 09:30:47 #60
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_69216174
toch maar even een account aangemaakt. Als ik hier zo lees lijkt het erop dat ik 1 van de weinige ben die de bunker wel leuk vind. Ik verwacht niet dat de overlevers 24 uur per dag moeten "knallen". Ik kijk naar de leuke kanten van dit progamma. Dat is het verschil van een glas half vol of half leeg zien. Ik stoor me ontzettend aan de negatieve houding van Danny waaruit ik haal dat hij wel degelijk probeert het progamma moedwillig om de zeep te helpen. Helaas ben ik als ik wat van de redactie wil lezen wat ze van plan zijn genoodzaakt hier op FOK te lezen. Zodoende krijg ik ook die negatieve sfeer mee en dat vind ik niet ok! Kijk danny, ook jij krijgt via de bunker extra hits dus meer inkomen (WS). Dat gezeur over ieder klein dingetje gaat averechts werken en dat jij je site om de zeep wil helpen, ga je gang, maar om daar een progamma in mee te trekken waar ik en mogelijk met mij nog velen wel plezier in hebben vind ik erg onprofecioneel. Ik hoop dan ook van harte dat BB de volgende bunker via een ander platform aanbieden waar de forumbeheerder zich niet als een klein kind gedraagt.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2009 @ 09:50:42 #61
137949 Disana
pi_69216752
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 08:57 schreef fadingleo het volgende:
Ik begrijp Danny's (messcherpe) kritiek op the Bunker en Bart, en heb begrip voor Bart zijn reaktie daarop.
Graag wil ik dit (maar niet hier op het forum, persoonlijk) toelichten

Iedere betrokkene bij the Bunker, van decorbouwer tot regie, is begaan met de RLS en trekt lering uit de kritieken, oa bij FOK.
Men doet dus daadwerkelijk iets ter verbetering van dit product.
Veel heb je niet in hand; Dat de Overlevers veel zwijgen, weinig praten, weinig aktie vertonen daar kan de redactie of de regie niets aan veranderen.
Desondanks vind ik dat er momenten waren waar veel "aktie" te zien was, zoals goede gesprekken, spannende duels, leuk/mooi camerawerk, partytime. Kortom, het was niet konstant "spanning en sensatie" maar logischerwijs kan dat ook nooit.

Men bouwt het op, de boog kan niet altijd gespannen zijn, zodat op het juiste moment - oa wanneer er meer kijkers/streamers zijn een "climax" onstaat, met alle reakties van de Overlevers van dien, de ene keer heftig de andere keer lauwtjes.

Ik kan me voorstellen dat je overdag meer "saaie" momenten hebt gezien dan 's avonds.
Desondanks, over een paar dagen is het TBO verhaal weer voorbij. Geniet/erger er nog maar effe van.

ps
Ik heb begrepen dat er een evaluatie komt. Misschien Danny, met zijn visie, uitnodigen ?
De cameravoering is prima, niets op aan te merken wat mij betreft tenzij er een vrijwilliger aan de knopjes mag zitten. Op de spanningsbogen heb ik wel veel kritiek: op mij maakt het de indruk dat er maar wat in wordt gegooid en dat niet wordt nagedacht over het vasthouden van de aandacht van de kijker.

De belangrijkste kritiek draait meer om de rest van de vormgeving en invulling. Onduidelijke polls, polls die bijgesteld worden of opgevolgd door nieuwe polls, eerlijk verdiende beloningen die niet worden toegekend, sommige overlevers die zwaarder belast worden dan anderen, kennelijke plagerijen, niet goed opletten en beslissingen die zomaar tegengesproken kunnen worden door het volgende dienstdoende redactielid. Dat soort zaken.

Danny´s grootste probleem is zoals ik het begrijp de wijziging in format: van back to basics naar sturing naar een drill camp. Ik ga hierin wel mee, want ik herken weinig rls in het dagenlang in de luchtsluis zitten, de uniformen, de drills, het afblaffen, de bejegening in zijn algemeen die de overlevers tot passieve schapen maakt. Ik vind het nogal een omslag in het format zoals het ons was beloofd.
  woensdag 20 mei 2009 @ 10:53:23 #62
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_69218659
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Pas in Hotel Big Brother, toch?
Daar werd Bart door heel iemand anders in beslag genomen. Jammer dat het uiteindelijk niets geworden is, ik vond ze wel leuk bij elkaar passen.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_69218749
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:53 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Daar werd Bart door heel iemand anders in beslag genomen. Jammer dat het uiteindelijk niets geworden is, ik vond ze wel leuk bij elkaar passen.
Ja, Bart en Gert Timmerman waren vast heel gelukkig geworden samen.
  Admin woensdag 20 mei 2009 @ 10:57:19 #64
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69218802
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:50 schreef Disana het volgende:

[..]

De cameravoering is prima, niets op aan te merken wat mij betreft tenzij er een vrijwilliger aan de knopjes mag zitten. Op de spanningsbogen heb ik wel veel kritiek: op mij maakt het de indruk dat er maar wat in wordt gegooid en dat niet wordt nagedacht over het vasthouden van de aandacht van de kijker.

De belangrijkste kritiek draait meer om de rest van de vormgeving en invulling. Onduidelijke polls, polls die bijgesteld worden of opgevolgd door nieuwe polls, eerlijk verdiende beloningen die niet worden toegekend, sommige overlevers die zwaarder belast worden dan anderen, kennelijke plagerijen, niet goed opletten en beslissingen die zomaar tegengesproken kunnen worden door het volgende dienstdoende redactielid. Dat soort zaken.

Danny´s grootste probleem is zoals ik het begrijp de wijziging in format: van back to basics naar sturing naar een drill camp. Ik ga hierin wel mee, want ik herken weinig rls in het dagenlang in de luchtsluis zitten, de uniformen, de drills, het afblaffen, de bejegening in zijn algemeen die de overlevers tot passieve schapen maakt. Ik vind het nogal een omslag in het format zoals het ons was beloofd.
Dit is ongeveer in z'n geheel de kritiek die ik heb inderdaad. In z'n geheel. onduidelijkheid, beloningen die worden afgepakt, regels die veranderen (ze moeten creatief zijn, maar mogen dat niet en als ze het dan niet doen krijgen ze daar weer voor op hun flikker) etc.
En natuurlijk het format van de luchtsluis, drill-instructor en algeheel soldaatje spelen.

Vanmorgen ging het tov gisteren al beter. Geen ongeloofwaardige strengheid van Bart, gewoon z'n normale stem en ze normaal behandelen. Nageltjes tonen e.d. vind ik nog steeds geen kont met overleven te maken hebben trouwens, noch heeft de hele army theme ermee te maken, maar het was al minder genant dan gistermorgen.
  woensdag 20 mei 2009 @ 11:08:50 #65
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69219288
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 08:57 schreef fadingleo het volgende:
Ik denk dat je sowieso een groep mensen van buitenaf hiervoor uit moet nodigen. Daarbij moet je altijd zorgen van een mix van soorten kijkers, en mensen die expertise hebben met het ontwikkelen en opzetten van concepten.

Ik denk dat je dan tot een interessant geheel kan komen. Zorg dat je gebruik kunt maken van een aantal studenten die een relevante opleiding doen. Die hebben al bepaalde inzichten en kunnen vrij eenvoudig punten te verbetering aandragen.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  woensdag 20 mei 2009 @ 11:09:29 #66
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69219317
Ik vind het thema 'leger' niet zo storend. Had het ergens ook wel verwacht. Dat het thema wordt uitgewerkt met wat drillen, kleding en de luchtsluis vind ik ook leuk. Het drillen hoeft niet elke dag, de luchtsluis ook niet, maar als afwisseling van de 'dagelijkse gang van zaken' vond ik dat leuk.
pi_69219635
ONZ is verderop, laten we 't topic serieus houden.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 20 mei 2009 @ 11:24:33 #68
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69219954
-edit-verkeerde topic
  Admin woensdag 20 mei 2009 @ 11:39:42 #69
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69220582
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
ONZ is verderop, laten we 't topic serieus houden.
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:09 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het thema 'leger' niet zo storend. Had het ergens ook wel verwacht. Dat het thema wordt uitgewerkt met wat drillen, kleding en de luchtsluis vind ik ook leuk. Het drillen hoeft niet elke dag, de luchtsluis ook niet, maar als afwisseling van de 'dagelijkse gang van zaken' vond ik dat leuk.
Ter afwisseling had prima geweest, maar het is nu al dagen hetzelfde legerspelletje, terwijl er binnen het concept zo ontzettend veel mogelijkheden zijn (en ook allang zijn aangedragen).
pi_69220687
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:39 schreef Danny het volgende:
Paar posts over Adam Curry weggehaald .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 20 mei 2009 @ 11:43:40 #71
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69220737
Eén week van de 4 in legerkleding vind ik nog wel kunnen. Van mij hoeven ze echter niet weer de luchtruimte in, dat zou nu wel afgesloten mogen worden. Ik bedoel, niet meer op wacht staan, wel gewoon ff luchten natuurlijk.

Tijd voor sidderende finales
  woensdag 20 mei 2009 @ 11:45:50 #72
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69220820
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:43 schreef Marrije het volgende:
Eén week van de 4 in legerkleding vind ik nog wel kunnen. Van mij hoeven ze echter niet weer de luchtruimte in, dat zou nu wel afgesloten mogen worden. Ik bedoel, niet meer op wacht staan, wel gewoon ff luchten natuurlijk.

Vanavond feest, daarna 48 uur battle
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Admin woensdag 20 mei 2009 @ 11:49:13 #73
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69220962
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:43 schreef Marrije het volgende:

sidderende of zinderende?
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:45 schreef Stefan het volgende:

Vanavond feest, daarna 48 uur battle
feest?
1 - er is een exit
2 - na de exit zijn er nog maar 3 over

wel een voordeel; jeroen is vanavond weg en dus kan er onbeperkt alcohol in omdat hij dan niet beschermd hoeft te worden
Nadeel is echter dat een feest met 3 personen nogal desperate is en er alsnog wel een manier gevonden zou worden om het vroegtijdig af te kappen natuurlijk
  woensdag 20 mei 2009 @ 11:51:17 #74
104871 remlof
Europees federalist
pi_69221037
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:49 schreef Danny het volgende:
jeroen is vanavond weg
Eindelijk
  woensdag 20 mei 2009 @ 11:52:39 #75
127966 Marrije
ja, met dubbel r