quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:38 schreef dieenebart het volgende:
Danny, je hebt gelijk.
Het is een kutshow geworden. Ik ben een muppet in een legeroutfit. Ik heb een legerfetisj. Ik ben degene die heeft gezegd dat Marielin pertinent geen sigaretten meer krijgt. Ik heb de wildcardpoll verzonnen en doorgedramd. Ik ben verantwoordelijk voor alle uren saaie streams, voor de kutbeelden, voor het mislukken van de Fokdracht, voor de miscast, voor de gebrekkige regie, voor de waardeloze redactie en boven alles ben ik volledig verantwoordelijk voor de vete tussen Danny en Huub.
The Bunker is te zielig voor woorden, walgelijk, pathetisch, tenenkrommend en kluchterig, de makers zijn hypocriete leugenaars en de mensen die kijken hebben allemaal terecht wat te zeiken, groot gelijk dat je ze daarin bijvalt. Er valt geen speld meer tussen te krijgen.
Ik hoop dat je nu weer tevreden bent, want je hebt gelijk.
Danny, je hebt gelijk.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
En je hebt Kelly geneukt, dat weet iedereen!![]()
![]()
Meervoud?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De kritiek van de streamers is niet zoveel anders dan een week geleden, zijn reactie van nu wel
Huuuuuuuuuuu! ldequote:Op woensdag 20 mei 2009 00:40 schreef luciano het volgende:
Darn , ik was te laat met een tvp-tje in het eerste topic , kan die er met terugwerkende kracht nog ff tussen geknald worden ?
[..]
ITS BACKKKKKKKKKK !!!!!!
Zeg petertje, jij bent wel de laatste die mag evalueren over emoties! Zat jij laatst niet met een kaasschaaf in een hoekje ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Meervoud?
Er is maar 1 streamer die elk klein kritiekpuntje 500 keer in de COS herhaalt, en het hele programma consequent afbrandt, en dat is Danny.
Gek hè, dat je dan na verloop van tijd in een emotionele uitbarsting ongenuanceerd reageert.
Misschien is Danny een streamer van de oude soort die is blijven hangen omdat hij er geld in heeft gestoken en zijn anderen die net zo negatief zouden reageren afgehaakt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
Meervoud?
Er is maar 1 streamer die elk klein kritiekpuntje 500 keer in de COS herhaalt, en het hele programma consequent afbrandt, en dat is Danny.
Gek hè, dat je dan na verloop van tijd in een emotionele uitbarsting ongenuanceerd reageert.
Wat er wat vreemd aan is, is dat daar geschreven wordt dat die kritiek maar zelden onterecht is, nu, een week later is dat volledig anders. En als het maar één streamer zou zijn, dan hoef je je er toch al helemaal niet zo druk over te maken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Meervoud?
Ik ben lid geworden van fok ten tijde van BB1 ( toen Bart Kelly greep!) en ben gek op streamen geweest en op het ouwehoeren op een forum erover. Deze bunker wat minder maar dat lag aan de drukte en aan die gel-kasthomo. Maar ik denk dat het hele gelul overtrokken is. Hoeveel kritiek is er niet op Hummy de BB-heks geweest... en dan is er nu verbazing dat er veel kritiek is op de "spelleiding" nu ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien is Danny een streamer van de oude soort die is blijven hangen omdat hij er geld in heeft gestoken en zijn anderen die net zo negatief zouden reageren afgehaakt?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:55 schreef Maanvis het volgende:
Danny is ook met stille trom vertrokken, zo lijkt het.
Dat is ook het klote ervan !!quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat er wat vreemd aan is, is dat daar geschreven wordt dat die kritiek maar zelden onterecht is, nu, een week later is dat volledig anders. En als het maar één streamer zou zijn, dan hoef je je er toch al helemaal niet zo druk over te maken?
Ik ben toch van mening dat "de fout" voornamelijk daar gezocht moet worden en minder hier. Mijn indruk is nog steeds dat ze daar gedurende de gehele bunkerperiode toch een klein beetje achter de feiten aan zijn blijven hollen en het niet volledig "onder control" is geweest.
En als ik die postings van Iteejer lees, dan heeft er achter de schermen ook al één en ander plaatsgevonden dat het testosterongehalte flink heeft doen toenemen.
Met die invalshoek begrijp ik de "stress'" en de uitbarsting wel, maar professioneel, zinvol en constructief is het absoluut niet. Het geeft niet echt rendement
Net of je na 1 poging zonder alle tv-knowhow wel alle professionaliteit ten tonele kan dragenquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat er wat vreemd aan is, is dat daar geschreven wordt dat die kritiek maar zelden onterecht is, nu, een week later is dat volledig anders. En als het maar één streamer zou zijn, dan hoef je je er toch al helemaal niet zo druk over te maken?
Ik ben toch van mening dat "de fout" voornamelijk daar gezocht moet worden en minder hier. Mijn indruk is nog steeds dat ze daar gedurende de gehele bunkerperiode toch een klein beetje achter de feiten aan zijn blijven hollen en het niet volledig "onder control" is geweest.
En als ik die postings van Iteejer lees, dan heeft er achter de schermen ook al één en ander plaatsgevonden dat het testosterongehalte flink heeft doen toenemen.
Met die invalshoek begrijp ik de "stress'" en de uitbarsting wel, maar professioneel, zinvol en constructief is het absoluut niet. Het geeft niet echt rendement
Ik vind de TS een grotere lafbek in dit gevalquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:55 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:55 schreef Maanvis het volgende:
quote:
Hij heeft ook gewoon kids die morgenvroeg naar school moeten natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:55 schreef Maanvis het volgende:
Ons in de steek laten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij heeft ook gewoon kids die morgenvroeg naar school moeten natuurlijk.
Jou !!! mij boeit het nietquote:
Was het niet Bart die op Sabine kroop ( die van de 'kutkip') en Andries op Kelly in een latere BBquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben lid geworden van fok ten tijde van BB1 ( toen Bart Kelly greep!) en ben gek op streamen geweest en op het ouwehoeren op een forum erover. Deze bunker wat minder maar dat lag aan de drukte en aan die gel-kasthomo. Maar ik denk dat het hele gelul overtrokken is. Hoeveel kritiek is er niet op Hummy de BB-heks geweest... en dan is er nu verbazing dat er veel kritiek is op de "spelleiding" nu ?
Ik vind Bart mede door zijn vroegere betrokkenheid bij rauwkost rtvu vaak een te gekke gast maar hij moet niet janken om kritiek die 10 keer minder is dan Hummy kreeg!
Mooi toch, een rel opstarten en je dan snel verschuilen..quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind de TS een grotere lafbek in dit geval
Oh bedankt, ik denk, ik open ff een #2, ga je kankeren op mij!quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Mooi toch, een rel opstarten en je dan snel verschuilen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
Nou ja hij heeft camouflage kleding dus dan mag hetquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Mooi toch, een rel opstarten en je dan snel verschuilen..
neen, neen, driewerf neen!quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was het niet Bart die op Sabine kroop ( die van de 'kutkip') en Andries op Kelly in een latere BB
quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:03 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Oh bedankt, ik denk, ik open ff een #2, ga je kankeren op mij!Mja, in eerste instantie wel, maar begin nu te twijfelen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, en met dat in mijn achterhoofd begrijp ik het nog veel minder. Je zou dan best blij mogen zijn dat je een platform als Fok! achter je hebt en dus ook een x-aantal streamers in je schoot geworpen krijgt. Ongeacht de soms botte kritiek, je krijgt het zomaar en nog geld toe ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Net of je na 1 poging zonder alle tv-knowhow wel alle professionaliteit ten tonele kan dragen
Wat dacht je hiervan:quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
neen, neen, driewerf neen!
Bart is overduidelijk op Kelly gedoken, daar kent iedereen hem van
Inderdaad !! Een ex baas heeft wel es tegen me gezegd "als ze over je lullen ben je interresant"quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, en met dat in mijn achterhoofd begrijp ik het nog veel minder. Je zou dan best blij mogen zijn dat je een platform als Fok! achter je hebt en dus ook een x-aantal streamers in je schoot geworpen krijgt. Ongeacht de soms botte kritiek, je krijgt het zomaar en nog geld toe ook![]()
Want wie in de wereld krijgt de kans om zijn commercieel idee uit te werken in een proeftuin met 5.000,- euro sponsorgeld toe
Dan lijkt het mij dat je af en toe maar even moet slikken, alle ongezouten meningen voor lief moet nemen en donders snel moet gaan leren hoe je het zo goed mogelijk een tweede keer kunt doen.
Nonsens! Bart heeft Kelly gebonkt!quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan:
http://dossiers.nieuws.nl(...)other_nooit_vergeten
wie lult er over mij?quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Inderdaad !! Een ex baas heeft wel es tegen me gezegd "als ze over je lullen ben je interresant"
Ja hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nonsens! Bart heeft Kelly gebonkt!
Een boek over zijn levenquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan:
http://dossiers.nieuws.nl(...)other_nooit_vergeten
Baas ???quote:
Dat is ook niet zoquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:14 schreef Maanvis het volgende:
ik snap sowieso de redenatie niet van "BOEHOE DANNY VINDT HET STOM NOU KIJKT ER VAST NIEMAND MEEERRRRRRR"
quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik droom over je, mag dat ook?![]()
Slow chatquote:
Ja, en tief nu maar op naar de SC, want straks krijg je weer op je flikkerquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah... on topic...... DANNY HEEFT GELIJK
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en tief nu maar op naar de SC, want straks krijg je weer op je flikker![]()
Zo laf is ie nou ook weer nietquote:
Neeuh, denk het niet, wellicht van zijn broer?quote:
Pas in Hotel Big Brother, toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar nu beweer je, weer, dat Bart er problemen mee zou hebben dat er überháupt kritiek op FOK! gegeven wordt. Volgens mij is dat helemaal niet het geval.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, en met dat in mijn achterhoofd begrijp ik het nog veel minder. Je zou dan best blij mogen zijn dat je een platform als Fok! achter je hebt en dus ook een x-aantal streamers in je schoot geworpen krijgt. Ongeacht de soms botte kritiek, je krijgt het zomaar en nog geld toe ook![]()
Want wie in de wereld krijgt de kans om zijn commercieel idee uit te werken in een proeftuin met 5.000,- euro sponsorgeld toe
Dan lijkt het mij dat je af en toe maar even moet slikken, alle ongezouten meningen voor lief moet nemen en donders snel moet gaan leren hoe je het zo goed mogelijk een tweede keer kunt doen.
Ben je niet in de war met Jaap?quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kritiek op of VAN FOK?quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar nu beweer je, weer, dat Bart er problemen mee zou hebben dat er überháupt kritiek op FOK! gegeven wordt.
Die emotie kan toch niet alleen door Danny komen, dat zou ik vreemd vinden. Of verwacht hij juist van hem zoveel loyaliteit dat dát hem zo enorm raakt en hij uit z'n slof schiet!quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar nu beweer je, weer, dat Bart er problemen mee zou hebben dat er überháupt kritiek op FOK! gegeven wordt. Volgens mij is dat helemaal niet het geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |