abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:32:13 #1
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69211587
Omdat de discussie boeiend was, en ergens heenging.

Originele OP:
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:38 schreef dieenebart het volgende:
Danny, je hebt gelijk.

Het is een kutshow geworden. Ik ben een muppet in een legeroutfit. Ik heb een legerfetisj. Ik ben degene die heeft gezegd dat Marielin pertinent geen sigaretten meer krijgt. Ik heb de wildcardpoll verzonnen en doorgedramd. Ik ben verantwoordelijk voor alle uren saaie streams, voor de kutbeelden, voor het mislukken van de Fokdracht, voor de miscast, voor de gebrekkige regie, voor de waardeloze redactie en boven alles ben ik volledig verantwoordelijk voor de vete tussen Danny en Huub.

The Bunker is te zielig voor woorden, walgelijk, pathetisch, tenenkrommend en kluchterig, de makers zijn hypocriete leugenaars en de mensen die kijken hebben allemaal terecht wat te zeiken, groot gelijk dat je ze daarin bijvalt. Er valt geen speld meer tussen te krijgen.

Ik hoop dat je nu weer tevreden bent, want je hebt gelijk.

Danny, je hebt gelijk.

Linkje naar het eerste topic
Thx, Hukkie!
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:33:30 #2
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69211622
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  Forum Admin woensdag 20 mei 2009 @ 00:37:37 #3
35723 crew  GGMM
pi_69211706
Was het in het verleden wel leuk ja?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:39:56 #4
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69211750
Ik heb streams gekocht voor mijn liefie, die schijnt het wel leuk te vinden om af en toe te streamen, ik ben afgehaakt na die kasthomo met die afgepakte pot gel... kon er niets aan doen .
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:40:30 #5
691 luciano
ondertitelloos
pi_69211757
Darn , ik was te laat met een tvp-tje in het eerste topic , kan die er met terugwerkende kracht nog ff tussen geknald worden ?
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:16 schreef versabommie het volgende:

[..]

En je hebt Kelly geneukt, dat weet iedereen!
ITS BACKKKKKKKKKK !!!!!!
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2009 @ 00:42:00 #6
128220 Peter6000
pi_69211785
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

De kritiek van de streamers is niet zoveel anders dan een week geleden, zijn reactie van nu wel
Meervoud?

Er is maar 1 streamer die elk klein kritiekpuntje 500 keer in de COS herhaalt, en het hele programma consequent afbrandt, en dat is Danny.

Gek hè, dat je dan na verloop van tijd in een emotionele uitbarsting ongenuanceerd reageert.
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:42:11 #7
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69211789
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:40 schreef luciano het volgende:
Darn , ik was te laat met een tvp-tje in het eerste topic , kan die er met terugwerkende kracht nog ff tussen geknald worden ?
[..]

ITS BACKKKKKKKKKK !!!!!!
Huuuuuuuuuuu! lde

Danny en Bart in een fitty of mis ik meer ... watskebeurt ?
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:43:12 #8
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69211802
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:42 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Meervoud?

Er is maar 1 streamer die elk klein kritiekpuntje 500 keer in de COS herhaalt, en het hele programma consequent afbrandt, en dat is Danny.

Gek hè, dat je dan na verloop van tijd in een emotionele uitbarsting ongenuanceerd reageert.
Zeg petertje, jij bent wel de laatste die mag evalueren over emoties! Zat jij laatst niet met een kaasschaaf in een hoekje ?
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:50:44 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_69211927
quote:

Meervoud?

Misschien is Danny een streamer van de oude soort die is blijven hangen omdat hij er geld in heeft gestoken en zijn anderen die net zo negatief zouden reageren afgehaakt?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_69211991
quote:

[..]

Meervoud?

Wat er wat vreemd aan is, is dat daar geschreven wordt dat die kritiek maar zelden onterecht is, nu, een week later is dat volledig anders. En als het maar één streamer zou zijn, dan hoef je je er toch al helemaal niet zo druk over te maken?

Ik ben toch van mening dat "de fout" voornamelijk daar gezocht moet worden en minder hier. Mijn indruk is nog steeds dat ze daar gedurende de gehele bunkerperiode toch een klein beetje achter de feiten aan zijn blijven hollen en het niet volledig "onder control" is geweest.

En als ik die postings van Iteejer lees, dan heeft er achter de schermen ook al één en ander plaatsgevonden dat het testosterongehalte flink heeft doen toenemen.

Met die invalshoek begrijp ik de "stress'" en de uitbarsting wel, maar professioneel, zinvol en constructief is het absoluut niet. Het geeft niet echt rendement
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:55:09 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69211996
Danny is ook met stille trom vertrokken, zo lijkt het.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:57:22 #12
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69212031
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:50 schreef APK het volgende:

[..]

Misschien is Danny een streamer van de oude soort die is blijven hangen omdat hij er geld in heeft gestoken en zijn anderen die net zo negatief zouden reageren afgehaakt?
Ik ben lid geworden van fok ten tijde van BB1 ( toen Bart Kelly greep!) en ben gek op streamen geweest en op het ouwehoeren op een forum erover. Deze bunker wat minder maar dat lag aan de drukte en aan die gel-kasthomo. Maar ik denk dat het hele gelul overtrokken is. Hoeveel kritiek is er niet op Hummy de BB-heks geweest... en dan is er nu verbazing dat er veel kritiek is op de "spelleiding" nu ?

Ik vind Bart mede door zijn vroegere betrokkenheid bij rauwkost rtvu vaak een te gekke gast maar hij moet niet janken om kritiek die 10 keer minder is dan Hummy kreeg!
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:57:22 #13
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69212032
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:55 schreef Maanvis het volgende:
pi_69212040
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Wat er wat vreemd aan is, is dat daar geschreven wordt dat die kritiek maar zelden onterecht is, nu, een week later is dat volledig anders. En als het maar één streamer zou zijn, dan hoef je je er toch al helemaal niet zo druk over te maken?

Ik ben toch van mening dat "de fout" voornamelijk daar gezocht moet worden en minder hier. Mijn indruk is nog steeds dat ze daar gedurende de gehele bunkerperiode toch een klein beetje achter de feiten aan zijn blijven hollen en het niet volledig "onder control" is geweest.

En als ik die postings van Iteejer lees, dan heeft er achter de schermen ook al één en ander plaatsgevonden dat het testosterongehalte flink heeft doen toenemen.

Met die invalshoek begrijp ik de "stress'" en de uitbarsting wel, maar professioneel, zinvol en constructief is het absoluut niet. Het geeft niet echt rendement
Dat is ook het klote ervan !!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:58:38 #15
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69212053
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Net of je na 1 poging zonder alle tv-knowhow wel alle professionaliteit ten tonele kan dragen
pi_69212054
quote:
Ik vind de TS een grotere lafbek in dit geval
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:59:33 #17
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69212062
quote:
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:32 schreef Danny het volgende:
ik ga pitten mensen. tot morgen
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:59:55 #18
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69212066
quote:
Hij heeft ook gewoon kids die morgenvroeg naar school moeten natuurlijk.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:00:55 #19
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69212088
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:59 schreef Stefan het volgende:

[..]

Hij heeft ook gewoon kids die morgenvroeg naar school moeten natuurlijk.
Ons in de steek laten.
pi_69212095
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:00 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Ons in de steek laten.
Jou !!! mij boeit het niet
pi_69212101
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:57 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik ben lid geworden van fok ten tijde van BB1 ( toen Bart Kelly greep!) en ben gek op streamen geweest en op het ouwehoeren op een forum erover. Deze bunker wat minder maar dat lag aan de drukte en aan die gel-kasthomo. Maar ik denk dat het hele gelul overtrokken is. Hoeveel kritiek is er niet op Hummy de BB-heks geweest... en dan is er nu verbazing dat er veel kritiek is op de "spelleiding" nu ?

Ik vind Bart mede door zijn vroegere betrokkenheid bij rauwkost rtvu vaak een te gekke gast maar hij moet niet janken om kritiek die 10 keer minder is dan Hummy kreeg!
Was het niet Bart die op Sabine kroop ( die van de 'kutkip') en Andries op Kelly in een latere BB
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:02:20 #22
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_69212104
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:58 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik vind de TS een grotere lafbek in dit geval
Mooi toch, een rel opstarten en je dan snel verschuilen..
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:03:21 #23
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69212121
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:02 schreef ursel het volgende:

[..]

Oh bedankt, ik denk, ik open ff een #2, ga je kankeren op mij!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69212151
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:02 schreef ursel het volgende:

[..]

Nou ja hij heeft camouflage kleding dus dan mag het
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:05:27 #25
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69212161
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:02 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Was het niet Bart die op Sabine kroop ( die van de 'kutkip') en Andries op Kelly in een latere BB
neen, neen, driewerf neen!

Bart is overduidelijk op Kelly gedoken, daar kent iedereen hem van
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:05:45 #26
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_69212167
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:03 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Oh bedankt, ik denk, ik open ff een #2, ga je kankeren op mij!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, in eerste instantie wel, maar begin nu te twijfelen..
pi_69212219
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:58 schreef versabommie het volgende:

[..]

Net of je na 1 poging zonder alle tv-knowhow wel alle professionaliteit ten tonele kan dragen
Nee, en met dat in mijn achterhoofd begrijp ik het nog veel minder. Je zou dan best blij mogen zijn dat je een platform als Fok! achter je hebt en dus ook een x-aantal streamers in je schoot geworpen krijgt. Ongeacht de soms botte kritiek, je krijgt het zomaar en nog geld toe ook

Want wie in de wereld krijgt de kans om zijn commercieel idee uit te werken in een proeftuin met 5.000,- euro sponsorgeld toe

Dan lijkt het mij dat je af en toe maar even moet slikken, alle ongezouten meningen voor lief moet nemen en donders snel moet gaan leren hoe je het zo goed mogelijk een tweede keer kunt doen.
pi_69212244
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:05 schreef versabommie het volgende:

[..]

neen, neen, driewerf neen!

Bart is overduidelijk op Kelly gedoken, daar kent iedereen hem van
Wat dacht je hiervan:

http://dossiers.nieuws.nl(...)other_nooit_vergeten

pi_69212283
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee, en met dat in mijn achterhoofd begrijp ik het nog veel minder. Je zou dan best blij mogen zijn dat je een platform als Fok! achter je hebt en dus ook een x-aantal streamers in je schoot geworpen krijgt. Ongeacht de soms botte kritiek, je krijgt het zomaar en nog geld toe ook

Want wie in de wereld krijgt de kans om zijn commercieel idee uit te werken in een proeftuin met 5.000,- euro sponsorgeld toe

Dan lijkt het mij dat je af en toe maar even moet slikken, alle ongezouten meningen voor lief moet nemen en donders snel moet gaan leren hoe je het zo goed mogelijk een tweede keer kunt doen.
Inderdaad !! Een ex baas heeft wel es tegen me gezegd "als ze over je lullen ben je interresant"
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:13:29 #30
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69212299
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Wat dacht je hiervan:

Nonsens! Bart heeft Kelly gebonkt!
pi_69212306
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Inderdaad !! Een ex baas heeft wel es tegen me gezegd "als ze over je lullen ben je interresant"
wie lult er over mij?

pi_69212311
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:13 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ja hoor
pi_69212317
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Wat dacht je hiervan:

Een boek over zijn leven
pi_69212328
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:13 schreef FANN het volgende:

[..]

wie lult er over mij?

Baas ???
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:14:42 #35
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69212330
ik snap sowieso de redenatie niet van "BOEHOE DANNY VINDT HET STOM NOU KIJKT ER VAST NIEMAND MEEERRRRRRR "
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69212332
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:13 schreef FANN het volgende:

[..]

wie lult er over mij?

Ik droom over je, mag dat ook?
pi_69212338
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:14 schreef Maanvis het volgende:
ik snap sowieso de redenatie niet van "BOEHOE DANNY VINDT HET STOM NOU KIJKT ER VAST NIEMAND MEEERRRRRRR "
Dat is ook niet zo
pi_69212370
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik droom over je, mag dat ook?
én? is het wat?
pi_69212388
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:17 schreef FANN het volgende:

[..]

én? is het wat?
Slow chat
pi_69212404
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:18 schreef Soury het volgende:

[..]

Slow chat
o jah... on topic...... DANNY HEEFT GELIJK
pi_69212418
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:19 schreef FANN het volgende:

[..]

o jah... on topic...... DANNY HEEFT GELIJK
Ja, en tief nu maar op naar de SC, want straks krijg je weer op je flikker
pi_69212464
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, en tief nu maar op naar de SC, want straks krijg je weer op je flikker
owkee......
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:29:12 #43
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_69212559
Bullschnitzel is een kloon van die bart?
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_69212748
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:29 schreef BereNDD het volgende:
Zo laf is ie nou ook weer niet
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:48:33 #45
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69212873
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:29 schreef BereNDD het volgende:
Neeuh, denk het niet, wellicht van zijn broer?
pi_69212874
quote:

[..]

Pas in Hotel Big Brother, toch?
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 01:52:29 #47
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69212923
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Maar nu beweer je, weer, dat Bart er problemen mee zou hebben dat er überháupt kritiek op FOK! gegeven wordt. Volgens mij is dat helemaal niet het geval.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:52:44 #48
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69212926
quote:

[..]

Ben je niet in de war met Jaap?

Kelly wil naar bed met Terror Jaap (DGK)
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:55:54 #49
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69212954
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar nu beweer je, weer, dat Bart er problemen mee zou hebben dat er überháupt kritiek op FOK! gegeven wordt.
Kritiek op of VAN FOK?

Ik denk niet dat BBB er problemen mee heeft dat er kritiek van FOK! komt. Ik neem aan dat na 3 maanden werken er een keer wat knapte.

Kijk, het kan dat BBB een keer genoeg had van FDB maar BBB had kunnen weten dat je gelijk halen in een openbaar topic averechts werkt op FDR
pi_69213025
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar nu beweer je, weer, dat Bart er problemen mee zou hebben dat er überháupt kritiek op FOK! gegeven wordt. Volgens mij is dat helemaal niet het geval.
Die emotie kan toch niet alleen door Danny komen, dat zou ik vreemd vinden. Of verwacht hij juist van hem zoveel loyaliteit dat dát hem zo enorm raakt en hij uit z'n slof schiet!

Het leek mij dat hij Danny gebruikte als een soort van boegbeeld van alle criticasters om even z'n misnoegen kenbaar te maken. Maar dan nog blijft deze "mooie kans" en z'n eerdere uitspraak op 11 mei recht overeind lijkt mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')