quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:22 schreef knorretje het volgende:
[..]
zelfs als ik hem waarschuw dat het slotje er aan zit te komen doet ie nog te lang over zijn post en post ie door het slotje heen... dus denk dat het gewoon een gebrek blijft bij hem...
okequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:25 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Had in het vorige topic nog wat gereageerd:
[..]
Conclusie, ja hoor, we zijn vriendjes
slaap zequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje stout
Anyway
Het bed roept (figuurlijk)
Seeya'll
sweet dreamsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje stout
Anyway
Het bed roept (figuurlijk)
Seeya'll
wimpyV de man die niet niet beargumenteren kan.. spellingtechnisch is deze zin fout, maar het Rijmtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:15 schreef wimpeyV het volgende:
Zoek op Google met het woord alliteratie, Dan kan ook deze futiliteit afgesloten worden, t,a,v de beklemtoning
Dan heb je 8 nerds met laptops zonder oplader die op een laptop die uit staat als een gek op F5 zitten te drukken...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:29 schreef crazygirl29 het volgende:
Ik krijg opeens een fantastisch idee.
In de bunker 2 worden uitsluitend deelnemers toegelaten van Fok.
Ik geniet de laatste tijd meer van jullie dan van de streams.
Dat zou toch lachen zijn of niet mensen.
Discussies in overvloed ik zeg ik hou dr van.
Jij blijft altijd mijn vriendinnetje hoor, wat er ook gebeurd, daar komt geen Plopperdeplop huubje tussen hoorquote:
slaap lekker boby.....held....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Heb ook nooit onder stoelen of banken geschoven dat Peter de enige was die het spel toen al slim speelde door mij weg te werken. Dat zegt alleen niets over mijn slimheid, aangezien ik daar vrij weinig aan kon veranderen.
Maar goed, in het kader van 'niet de trol voeren': (ook maar even vertaald voor vriendinnetje ToverHeks)
Je hebt gelijk Laysa
Extincequote:
Puik plan johquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:30 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dan heb je 8 nerds met laptops zonder oplader die op een laptop die uit staat als een gek op F5 zitten te drukken...
heheheh grapjas jijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:30 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dan heb je 8 nerds met laptops zonder oplader die op een laptop die uit staat als een gek op F5 zitten te drukken...
Denk tot ie af is, ik weet niet eens hoelang ze al bezig zijn geloof vanaf 10 uur vanmorgen.quote:
Dan wil ik wel cadeautjes van m'n fansquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:29 schreef crazygirl29 het volgende:
Ik krijg opeens een fantastisch idee.
In de bunker 2 worden uitsluitend deelnemers toegelaten van Fok.
Ik geniet de laatste tijd meer van jullie dan van de streams.
Dat zou toch lachen zijn of niet mensen.
Discussies in overvloed ik zeg ik hou dr van.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:30 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |