quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:23 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
volgens mij was die puzzel nieuw toen ze hem kregen (zat netjes in een zakje) dus die stukjes kunnen niet ver zijn of Jeroen moet ze gejat en opgegeten hebben...
Ik had het wel leuk gevonden als er Puuzzelen,puuzzelen en nog eens puuzzelen had gestaan in de OPquote:
dat hoeft niet.....ik heb live gezien hoe je afgedrogen werdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:23 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik slim ben, ik weet dat ik intelligent ben, maar dat zegt nog niets...
En de reden dat ik thuis zit, lees ff COS #1 tot COS #262 zou ik zeggen.
Ik gok dat het a.s. zaterdag nog veel saaier zal zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:21 schreef Kinga het volgende:
Saaiste streamdag OOIT.
Ja vroeg naar bedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
hoiiiben zo weer weg hoor, wilde eigenlijk vroeg naar bed, maar kan me niet losrukken van dat beeldscherm dat dus verschijnselen van magnetische velden vertoont...
![]()
Hoe is het daar? ook iets rustiger nu de bewoners ff lekker een dagje voornamelijk met die puzzel bezig zijn?
NEEEEEEEj Bobby hoe kom jij daar nou bijquote:te veel Dottey in 1 post
dan is Jeroen toch De Molquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:23 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
volgens mij was die puzzel nieuw toen ze hem kregen (zat netjes in een zakje) dus die stukjes kunnen niet ver zijn of Jeroen moet ze gejat en opgegeten hebben...
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:22 schreef Pek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga het einde niet meemaken, ben ik bang
Had in het vorige topic nog wat gereageerd:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:23 schreef Toverheks het volgende:
Maar zijn we nu weer vriendjes BobbyRond of niet??
(vond jou echt de leukste en de lekkerste en de liefste hoor) slijm slijm![]()
![]()
Nee, was niet me bedoeling zo ff tekeer te gaan maar soms he, dan komt het en dan heb ik al op invoeren geklikt en dan ja tja
Conclusie, ja hoor, we zijn vriendjesquote:Geen harde gevoelens... (vrij vertaald...) Maar soms komt een woord in het Engels bij mij eerder naar boven dan in het Nederlands.
Rechtvaardigen bijvoorbeeld, ik kom bijna nooit op dat woord, ik zit altijd met justify in m'n hoofd... Maar goed, elke gek z'n gebrek, toch?
Ah komop, de COS is tot nu toe alleen maar beter geworden van wat vervuilingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
SorryZodra het een losse topic is prima, maar ik ga de COS niet te veel vervuilen...
Ik ook ,ik ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:25 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Had in het vorige topic nog wat gereageerd:
[..]
Conclusie, ja hoor, we zijn vriendjes
Heb ook nooit onder stoelen of banken geschoven dat Peter de enige was die het spel toen al slim speelde door mij weg te werken. Dat zegt alleen niets over mijn slimheid, aangezien ik daar vrij weinig aan kon veranderen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat hoeft niet.....ik heb live gezien hoe je afgedrogen afgedroogd werd
Echt waar?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef knutselbeest het volgende:
jeroen stopt af en toe een stukje in de zak hihihi
dat kan natuurlijk geregeld worden in [TBO COS #264]quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:24 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik had het wel leuk gevonden als er Puuzzelen,puuzzelen en nog eens puuzzelen had gestaan in de OP
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:22 schreef knorretje het volgende:
[..]
zelfs als ik hem waarschuw dat het slotje er aan zit te komen doet ie nog te lang over zijn post en post ie door het slotje heen... dus denk dat het gewoon een gebrek blijft bij hem...
okequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:25 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Had in het vorige topic nog wat gereageerd:
[..]
Conclusie, ja hoor, we zijn vriendjes
slaap zequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje stout
Anyway
Het bed roept (figuurlijk)
Seeya'll
sweet dreamsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje stout
Anyway
Het bed roept (figuurlijk)
Seeya'll
wimpyV de man die niet niet beargumenteren kan.. spellingtechnisch is deze zin fout, maar het Rijmtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:15 schreef wimpeyV het volgende:
Zoek op Google met het woord alliteratie, Dan kan ook deze futiliteit afgesloten worden, t,a,v de beklemtoning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |