Conspiracy = complotquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou moet je niet zo gek gaan doen hoor met dure woorden, je moet er ook rekening mee houden dat hier ook gewone mensen zitten die gewoon Nederlands praten en niet van die achtelijke woorden schrijven om erg intligennt over te komen. wat betekent in godsnaam conspiracy en ja je mag me uitlachen maar daar veeg ik toch me reet mee af.
Kijk, met jou kan ik praten, echt dat vind ik zo laag bij de grond, sorry, zeg het in gewoon Nederlands dan snapt iedereen het ook ik, ben soms bang hier al een spelfout te maken of wat dan ook.quote:
Ik vind het gewoon een lieve meidquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Mgoed, kan me wel voorstellen dat je over de "tjes" struikelt, maar als je die gewoon wegfilterd en luistert naar wat er werkelijk wordt gezegd... dan is Eline gewoon een heel lieve meid, die niet klaagt/zeurt/zeikt (maar ook wel eens ergens de balen van heeft), maar die altijd daar is, als ze iemand kan helpen op welke manier dan ook. En het is idd een meisjes-meisje... niks mis mee toch? Waarom moeten vrouwen per sé op mannen lijken om als volwaardig te worden gezien? Ik vind Eline een leuke meid, en ze bikkelt net zo hard als de anderen.
Vaker de stream aan zetten danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:09 schreef crazygirl29 het volgende:
Aan het begin van de bunker heb ik nog wel genoten van de beelden.
Best leuke gesprekken, eventuele spanningen, opdrachten etc..
Maar ik betrap mezelf dr op dat ik steeds minder de streams aan zet.
En als ik ze dan aan zet dan kijk ik naar een rete saai beeld.
Misschien heb ik dr teveel van verwacht.
Wie weet dat de makers er ook meer van hadden verwacht dat zou ook kunnen.
Het kan natuurlijk ook liggen aan de geselecteerde deelnemers.
Persoonlijk had ik gehoopt op meer actie.
SANCTIE!!! geen kip met patat voor hem, hij heeft genoeg gehadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:11 schreef lies1958 het volgende:
jeroen doet dus echt helemaal niets aan die puzzel. Die is te druk geweest met eten stelen van de anderen.
Vraag aan mensen die kunnen bannen: Krijg ik een ban als ik heel vaak het woord Dottey in 1 post plaats?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:08 schreef Dottey het volgende:
@Mera... KUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS hallo lieverd.. welkom weer![]()
@ Bobby :
Drill, Puzzelen, Puzzelen ehh Puzzelen, gas, zoeken naar vanalles en nog wat, eten, lucifers etc. Jeroen (schijnt) eten te pikken, niet bewezen (spannend) ehh teveel om op te noemenquote:
hoiiiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:08 schreef Dottey het volgende:
@Mera... KUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS hallo lieverd.. welkom weer![]()
@ Bobby :
of "leg hem daar maar neer!"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:08 schreef D. het volgende:
Iedere keer als iemand niest heb ik de neiging 'gezondheid' te roepen
ach ja en jij bent zo slim dat je nu al thuis zit en niet meer in de bunkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:11 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Conspiracy = complot
Brainwashen = hersenspoelen
Ik lach je niet uit hoor, ik verwacht niet dat iedereen even goed Engels spreekt.
Ik grinnikte wel een beetje om bunkelo en om intligennt.
damn...dus terwijl ik vandaag gewoon een leven had.....was er eindelijk aktie in de bunkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Drill, Puzzelen, Puzzelen ehh Puzzelen, gas, zoeken naar vanalles en nog wat, eten, lucifers etc. Jeroen (schijnt) eten te pikken, niet bewezen (spannend) ehh teveel om op te noemen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou moet je niet zo gek gaan doen hoor met dure woorden, je moet er ook rekening mee houden dat hier ook gewone mensen zitten die gewoon Nederlands praten en niet van die achtelijke woorden schrijven om erg intligennt over te komen. wat betekent in godsnaam conspiracy en ja je mag me uitlachen maar daar veeg ik toch me reet mee af.
Dat doe ik ook zeker. Maar de keren dat ik echt genoot van de beelden was op een vrijdag avond toen er een feest aan de gang was. Maar goed misschien ligt het ook voor een groot deel aan mij en dat ik gewoon de voorkeur geef aan beelden waar dronken mensen dansen en zoenend in beeld verschijnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vaker de stream aan zetten danof andere tijden bekijken.. Of terug lezen op de streamverslagen
Geen harde gevoelens... (vrij vertaald...) Maar soms komt een woord in het Engels bij mij eerder naar boven dan in het Nederlands.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten, echt dat vind ik zo laag bij de grond, sorry, zeg het in gewoon Nederlands dan snapt iedereen het ook ik, ben soms bang hier al een spelfout te maken of wat dan ook.
Vind het heerlijk hier op FOK, hou van leuke en intresante discussie`s en ja ik leer ook van sommige hier (zoals Dementor van de week die schreef google is op Enigma-code heb op wikip. de halve nacht gelezen vond dat zeer intressant).
Maar om nu steeds dure woorden te moeten ontcijferen dan gaat de lol er voor mij ook vanaf.
Ben maar een gewone onderdaan met weinig opleiding maar wil het leuk hebben hier en sorry Bobby het schoot me even in het verkeerde keelgat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |