t,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hmmm.. Toch minder dan ik had gehoopt![]()
C'mon... Go at it!
bij mij in rotterdam staat de brug open als hij omhoog staat. anders is het gewoon een brug.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:58 schreef Poezewoes het volgende:
In Rotterdam is de brug dicht terwijl andere mensen buiten Rotterdam zeggen de brug staat open (getrouwd met een Rotterdammer)
Ze zeggen dat er een aantal kleuren er niet meer bij zat. (misschien moeten ze ff op de grond onder de tafel kijken of zo)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:18 schreef Marrije het volgende:
Is die puzzel nou incompleet of kijken ze niet goed?
Ik zeg helemaal niets over Bobbyquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:18 schreef Laysa het volgende:
dus nu zeg je dat renate dom was en bobby nie slim
ik zal het ook maar niet gaan beschrijven hoe zoiets eruit zietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso nog nooit tegen iemand gezegd n.a.v. een nies
ik denk dat D geleik heeftd daar was ik al jaaren naar opzoek naat dad andwoord joeghei ik hep geen iku test mir nodugquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:18 schreef Laysa het volgende:
dus nu zeg je dat renate dom was en bobby nie slim
hier zeggen we als we met de auto weggaan 'ik rijd aan'.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:19 schreef Danny het volgende:
[..]
bij mij in rotterdam staat de brug open als hij omhoog staat. anders is het gewoon een brug.
hier in zwolle gaan deuren, ramen, winkels en kassa's niet open, maar LOS.
'heb jij de deur los laten staan?'
'nee hoor, zit muurvast'
ja ik heb ze nu al een paar keer horen zeggen dat een stukje met een stuk plant erop er niet tussen zit. En net zei Marielin dat er meer stukjes ontbreken. Zou wat zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:19 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ze zeggen dat er een aantal kleuren er niet meer bij zat. (misschien moeten ze ff op de grond onder de tafel kijken of zo)
Oh ja, how's that?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:15 schreef wimpeyV het volgende:
Zoek op Google met het woord alliteratie, Dan kan ook deze futiliteit afgesloten worden, t,a,v de beklemtoning
Mwoah, ik kan het hebben hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:20 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zal het ook maar niet gaan beschrijven hoe zoiets eruit ziet
Sorryquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hmmm.. Toch minder dan ik had gehoopt![]()
C'mon... Go at it!
zelfs als ik hem waarschuw dat het slotje er aan zit te komen doet ie nog te lang over zijn post en post ie door het slotje heen... dus denk dat het gewoon een gebrek blijft bij hem...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:21 schreef BobbyRond het volgende:
Danny, misschien is het slim om niet meer te posten zodra de teller voorbij de 250 is?
Of wil je zo graag het laatste woord dat je zelfs door het slotje heen post
Ik wou net zeggen, er gebeurt niet veel héquote:
volgens mij was die puzzel nieuw toen ze hem kregen (zat netjes in een zakje) dus die stukjes kunnen niet ver zijn of Jeroen moet ze gejat en opgegeten hebben...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja ik heb ze nu al een paar keer horen zeggen dat een stukje met een stuk plant erop er niet tussen zit. En net zei Marielin dat er meer stukjes ontbreken. Zou wat zijn
Ik heb nooit gezegd dat ik slim ben, ik weet dat ik intelligent ben, maar dat zegt nog niets...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ach ja en jij bent zo slim dat je nu al thuis zit en niet meer in de bunker![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:23 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
volgens mij was die puzzel nieuw toen ze hem kregen (zat netjes in een zakje) dus die stukjes kunnen niet ver zijn of Jeroen moet ze gejat en opgegeten hebben...
Ik had het wel leuk gevonden als er Puuzzelen,puuzzelen en nog eens puuzzelen had gestaan in de OPquote:
dat hoeft niet.....ik heb live gezien hoe je afgedrogen werdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:23 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik slim ben, ik weet dat ik intelligent ben, maar dat zegt nog niets...
En de reden dat ik thuis zit, lees ff COS #1 tot COS #262 zou ik zeggen.
Ik gok dat het a.s. zaterdag nog veel saaier zal zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:21 schreef Kinga het volgende:
Saaiste streamdag OOIT.
Ja vroeg naar bedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
hoiiiben zo weer weg hoor, wilde eigenlijk vroeg naar bed, maar kan me niet losrukken van dat beeldscherm dat dus verschijnselen van magnetische velden vertoont...
![]()
Hoe is het daar? ook iets rustiger nu de bewoners ff lekker een dagje voornamelijk met die puzzel bezig zijn?
NEEEEEEEj Bobby hoe kom jij daar nou bijquote:te veel Dottey in 1 post
dan is Jeroen toch De Molquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:23 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
volgens mij was die puzzel nieuw toen ze hem kregen (zat netjes in een zakje) dus die stukjes kunnen niet ver zijn of Jeroen moet ze gejat en opgegeten hebben...
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:22 schreef Pek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga het einde niet meemaken, ben ik bang
Had in het vorige topic nog wat gereageerd:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:23 schreef Toverheks het volgende:
Maar zijn we nu weer vriendjes BobbyRond of niet??
(vond jou echt de leukste en de lekkerste en de liefste hoor) slijm slijm![]()
![]()
Nee, was niet me bedoeling zo ff tekeer te gaan maar soms he, dan komt het en dan heb ik al op invoeren geklikt en dan ja tja
Conclusie, ja hoor, we zijn vriendjesquote:Geen harde gevoelens... (vrij vertaald...) Maar soms komt een woord in het Engels bij mij eerder naar boven dan in het Nederlands.
Rechtvaardigen bijvoorbeeld, ik kom bijna nooit op dat woord, ik zit altijd met justify in m'n hoofd... Maar goed, elke gek z'n gebrek, toch?
Ah komop, de COS is tot nu toe alleen maar beter geworden van wat vervuilingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
SorryZodra het een losse topic is prima, maar ik ga de COS niet te veel vervuilen...
Ik ook ,ik ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:25 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Had in het vorige topic nog wat gereageerd:
[..]
Conclusie, ja hoor, we zijn vriendjes
Heb ook nooit onder stoelen of banken geschoven dat Peter de enige was die het spel toen al slim speelde door mij weg te werken. Dat zegt alleen niets over mijn slimheid, aangezien ik daar vrij weinig aan kon veranderen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat hoeft niet.....ik heb live gezien hoe je afgedrogen afgedroogd werd
Echt waar?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef knutselbeest het volgende:
jeroen stopt af en toe een stukje in de zak hihihi
dat kan natuurlijk geregeld worden in [TBO COS #264]quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:24 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik had het wel leuk gevonden als er Puuzzelen,puuzzelen en nog eens puuzzelen had gestaan in de OP
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:22 schreef knorretje het volgende:
[..]
zelfs als ik hem waarschuw dat het slotje er aan zit te komen doet ie nog te lang over zijn post en post ie door het slotje heen... dus denk dat het gewoon een gebrek blijft bij hem...
okequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:25 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Had in het vorige topic nog wat gereageerd:
[..]
Conclusie, ja hoor, we zijn vriendjes
slaap zequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje stout
Anyway
Het bed roept (figuurlijk)
Seeya'll
sweet dreamsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje stout
Anyway
Het bed roept (figuurlijk)
Seeya'll
wimpyV de man die niet niet beargumenteren kan.. spellingtechnisch is deze zin fout, maar het Rijmtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:15 schreef wimpeyV het volgende:
Zoek op Google met het woord alliteratie, Dan kan ook deze futiliteit afgesloten worden, t,a,v de beklemtoning
Dan heb je 8 nerds met laptops zonder oplader die op een laptop die uit staat als een gek op F5 zitten te drukken...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:29 schreef crazygirl29 het volgende:
Ik krijg opeens een fantastisch idee.
In de bunker 2 worden uitsluitend deelnemers toegelaten van Fok.
Ik geniet de laatste tijd meer van jullie dan van de streams.
Dat zou toch lachen zijn of niet mensen.
Discussies in overvloed ik zeg ik hou dr van.
Jij blijft altijd mijn vriendinnetje hoor, wat er ook gebeurd, daar komt geen Plopperdeplop huubje tussen hoorquote:
slaap lekker boby.....held....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Heb ook nooit onder stoelen of banken geschoven dat Peter de enige was die het spel toen al slim speelde door mij weg te werken. Dat zegt alleen niets over mijn slimheid, aangezien ik daar vrij weinig aan kon veranderen.
Maar goed, in het kader van 'niet de trol voeren': (ook maar even vertaald voor vriendinnetje ToverHeks)
Je hebt gelijk Laysa
Extincequote:
Puik plan johquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:30 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dan heb je 8 nerds met laptops zonder oplader die op een laptop die uit staat als een gek op F5 zitten te drukken...
heheheh grapjas jijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:30 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dan heb je 8 nerds met laptops zonder oplader die op een laptop die uit staat als een gek op F5 zitten te drukken...
Denk tot ie af is, ik weet niet eens hoelang ze al bezig zijn geloof vanaf 10 uur vanmorgen.quote:
Dan wil ik wel cadeautjes van m'n fansquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:29 schreef crazygirl29 het volgende:
Ik krijg opeens een fantastisch idee.
In de bunker 2 worden uitsluitend deelnemers toegelaten van Fok.
Ik geniet de laatste tijd meer van jullie dan van de streams.
Dat zou toch lachen zijn of niet mensen.
Discussies in overvloed ik zeg ik hou dr van.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:30 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hey trouwens... Ben jij nu echt de vader/moeder van Pim?
En moslima's niet te vergetenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef BobbyRond het volgende:
Proberen de NL'ers FOK! langzaamaan over te nemen?
Ik heb het idee dat er steeds meer (oud-)NL'ers bijkomen... Net zoiets als het aantal moslims dat heel stilletjes stijgt in Nederland...
Als jij voor heel veel actie zorgt dan komt dat zeker goed!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dan wil ik wel cadeautjes van m'n fansen heel veel fanmail.Geen swarovski
maar wijn,veel wijn
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:35 schreef Espabilado het volgende:
Dit is nog saaier dan die ene stream waar je kaas kon zien rijpen
Wie dit verzonnen heeft, moeten ze ter plekke ontslaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:35 schreef Espabilado het volgende:
Dit is nog saaier dan die ene stream waar je kaas kon zien rijpen
En een vliegtuigje, lijkt je dat nou niet origineelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dan wil ik wel cadeautjes van m'n fansen heel veel fanmail.Geen swarovski
maar wijn,veel wijn
Ik ga in ieder geval heel vaak FOK de beste roepenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:35 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
Als jij voor heel veel actie zorgt dan komt dat zeker goed!
Je moet maar zo denken, hoe saaier de stream, hoe gezelliger hier op FOK.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie dit verzonnen heeft, moeten ze ter plekke ontslaan
slaap lekkerquote:
Dat zou heel goed kunnen...quote:
Hahaha ik zie je al helemaal voor mequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval heel vaak FOK de beste roepen
En lieve fans mogen boven de bunker vliegen en dan ga ik heel hard zwaaienquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En een vliegtuigje, lijkt je dat nou niet origineel![]()
Slaap lekker Bobby en Danny,
das een terugkerend thema van haar...dat maakt dr zo leukquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen...
Maar goed, dat laat niet onverlet dat er een paar COS'en terug "mijn zoon" in bold staat in een post van mooiii
Ik ga niet slapen, ik zei alleen welterusten tegen Dannyquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En een vliegtuigje, lijkt je dat nou niet origineel![]()
Slaap lekker Bobby en Danny,
jan Smitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:40 schreef FuTilE het volgende:
Nog iemand muzikale youtube-tips?
Geen ABBA en de Jantjes plz.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ga niet op die puzzel zitten wachten.
Ben der weg van
Humorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:39 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En lieve fans mogen boven de bunker vliegen en dan ga ik heel hard zwaaien![]()
ik blijf nog ffquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:40 schreef Toverheks het volgende:
ook channel en jedi slaap leker
Oke gezellig dan blijf ik ook nog maar even.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:40 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen, ik zei alleen welterusten tegen Danny
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
das een terugkerend thema van haar...dat maakt dr zo leuk![]()
neh Jan Smit zal voorlopig alleen maar liedjes schrijven a la clouseau met ... Daar gaat ze!!!quote:
whehequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ooh... Waanvoorstellingen?
Ja, dat maakt iemand doorgaans wel leuker
Kan die samen met patricia paay een duet opnemen die kan zingen daar gaat hij.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:42 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
neh Jan Smit zal voorlopig alleen maar liedjes schrijven a la clouseau met ... Daar gaat ze!!!
Dat is zo leuk hier,als je iets fout doet maar kan onderbouwen hoe het komt krijg je nooit een banquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Humor![]()
Ik moet niet op elke pag, op iedereen reageren nog ff en ik wordt verbannen van FOK omdat ik maar blijf ouwehoeren
welterustenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:41 schreef mooiiiiii het volgende:
Iedereen die gaat slapen alvast welterusten
Dat is de ex vrouw van Robert nog wat die schilder, ze zaten samen in die auto in de Jordaan met die bom eronder, hij is toen zijn benen kwijt geraakt en zij was 5 maanden zwanger en baby kwijt geraakt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:42 schreef lies1958 het volgende:
even een tussendoortje van de roddelpers. Patricia Paay gaat ook scheiden van Adam. Adam doet het nu met Mikey Hoogendijk.
Is dat niet die ook in hotelbigbrother zat?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:40 schreef FuTilE het volgende:
Nog iemand muzikale youtube-tips?
Geen ABBA en de Jantjes plz.
Ach, ze hebben een mooie magnetron staan. Probleem opgelostquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:41 schreef snetje het volgende:
ondertussen is de kok al naar bed en baalt Bart dat hij de kip zo zelf moet opwarmen...
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
welterusten![]()
hoe gezellig het ook is ik ga ook lekker naar m,n mandje
trustequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
welterusten![]()
Ik ga niet hoor maarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
welterusten![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
welterusten![]()
sweet dreams!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
welterusten![]()
Ja, Bart was ook erg gecharmeerd van Mickey.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:42 schreef lies1958 het volgende:
even een tussendoortje van de roddelpers. Patricia Paay gaat ook scheiden van Adam. Adam doet het nu met Mikey Hoogendijk.
Is dat niet die ook in hotelbigbrother zat?
Oja weet het weer van die bom.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat is de ex vrouw van Robert nog wat die schilder, ze zaten samen in die auto in de Jordaan met die bom eronder, hij is toen zijn benen kwijt geraakt en zij was 5 maanden zwanger en baby kwijt geraakt.
Die blonde ze speelde ook in GTST
Ja he, erg he wilde al een uurtje terug afsluiten zit hier nogquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:42 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik blijf nog ff![]()
is veel te gezelligjes is de COS
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:47 schreef FuTilE het volgende:
Nou, vooruit.. Ik zoek eigenlijk dit soort dingen:
ben ik in ieder geval niet de enige die hier blijft plakken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja he, erg he wilde al een uurtje terug afsluiten zit hier nog
In een magnetron is het knapperige velletje zo weer wegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ach, ze hebben een mooie magnetron staan. Probleem opgelost
Sweet NWO dreams!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
welterusten![]()
U vraagt wij draaienquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:47 schreef FuTilE het volgende:
Nou, vooruit.. Ik zoek eigenlijk dit soort dingen:
Ja, maar ik kan weinig onderbouwen aan mijn posten, af en toe ouwehoer ik echt slap, dat ik later denk oei, nog ff en ik krijg bericht van een Admin hier dat ik teveel berichten plaats.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:43 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dat is zo leuk hier,als je iets fout doet maar kan onderbouwen hoe het komt krijg je nooit een ban![]()
on topic,wat een kut puuuuzzel![]()
Mjoah... daar zaten er toch zeker 3 bij die me wel konden bekorenquote:
Ik las ergens om 10.00u vanmorgen, maar dat is dus wel uit tweede hand.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef JediMasterLucia het volgende:
hoe laat zijn ze eigenlijk met die puzzel begonnen? weet iemand dat?
Wees daar maar niet bang voor. Een forum is er voor om volgepost te wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan weinig onderbouwen aan mijn posten, af en toe ouwehoer ik echt slap, dat ik later denk oei, nog ff en ik krijg bericht van een Admin hier dat ik teveel berichten plaats.
Durf zelf niet eens meer te kijken hoeveel.![]()
![]()
geregistreerd op: vrijdag 24 april 2009 @ 19:55quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan weinig onderbouwen aan mijn posten, af en toe ouwehoer ik echt slap, dat ik later denk oei, nog ff en ik krijg bericht van een Admin hier dat ik teveel berichten plaats.
![]()
Ja, die Mickey is dat blonde vrouwtje ze is vrij lang van postuur leuke meid om te zien organiseerd geloof ik feesten in de Superclub hier in Amsterdam en ook van die Thema avonden in Jimmy Whoo.quote:
aantal posts: 1355 (gemiddeld 54 per dag)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:50 schreef Toverheks het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:43 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Kan die samen met patricia paay een duet opnemen die kan zingen daar gaat hij.
Shameboy - Heartcorequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Mjoah... daar zaten er toch zeker 3 bij die me wel konden bekoren
dan zijn ze echt al heel lang er mee bezig. (minus die tijd dat ze in ( camping het duistere) steegje zatenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik las ergens om 10.00u vanmorgen, maar dat is dus wel uit tweede hand.
dat is geen lekkere gebraden kipquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ach, ze hebben een mooie magnetron staan. Probleem opgelost
Je "hoort" het vanzelf welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
Vroeg ik ook al maar nog geen antwoord gehad geloof vanmorgen uur of 10??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef JediMasterLucia het volgende:
hoe laat zijn ze eigenlijk met die puzzel begonnen? weet iemand dat?
maar wel een heerlijke WARME kipquote:
Schlaapzequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef Laysa het volgende:
ik ga na een drukke dag ook naar bed....allemaal slaap lekker voor straks....
Mwaa ja pppfffttt tja wat moet ik hier nu op zeggen, schaam me te pletter, vanaf morgen zal ik me op een afstand en afzijdig proberen te houden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
aantal posts: 1355 (gemiddeld 54 per dag)
gewoon alles erin leggen ... platrammen! valt het ook niet op en klaar!quote:
Haha! I'm not that easy to pinpoint!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:54 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Shameboy - Heartcore
Where's Your Head At Remix
Shake It To The Ground Remix
Prodigy - Invaders Must Die
Welke van die 4 niet (want ik gok dat jouw 3 hier tussen zitten)
slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef Laysa het volgende:
ik ga na een drukke dag ook naar bed....allemaal slaap lekker voor straks....
niet dat ik weet eigenlijkquote:
nopequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:59 schreef FuTilE het volgende:
Gebeurt er trouwens nog iets op de streams? Ik heb toch al minimaal 40 minuten niet meer de moeite genomen om mijn oogleden te verheffen om te zien of er nog beweging is in de Bunker....
Den dociele doerak!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:56 schreef Maanvis het volgende:
En die jeroen die doet weer niks he! De schavuit ende schobbejak!
oh, zit ik hier voor niks te wachten, ik dacht om 00.00 uur horen ze wel dat de opdracht is mislukt, maar nee dus. Nou, duurt nog wel een uur of twee.quote:
nope .. morgen zegt tiequote:Op woensdag 20 mei 2009 00:00 schreef lies1958 het volgende:
jeroen gaat luchten kijken of hij weer geen eten pikt van de anderen.
O ja? Gaat Adam haar verlaten?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat lullig voor patricia, die wordt op dr 60e ingeruild voor een jonger blaadje
eindelijk weer nachtstreams in The Bunker ... met dank aan de puzzel...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh, zit ik hier voor niks te wachten, ik dacht om 00.00 uur horen ze wel dat de opdracht is mislukt, maar nee dus. Nou, duurt nog wel een uur of twee.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh, zit ik hier voor niks te wachten, ik dacht om 00.00 uur horen ze wel dat de opdracht is mislukt, maar nee dus. Nou, duurt nog wel een uur of twee.
slaap lekkerquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:03 schreef Toverheks het volgende:
Leuke mensen, ik wacht niet het Hoogtepunt van de Puzzel af ik vlieg naar bed, allemaal slaap lekker straks
Ah, dan heb ik je verkeerd ingeschatquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:57 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Haha! I'm not that easy to pinpoint!
Je zou m'n last-pagina es moeten zien
Je kunt gewoon de url postenquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:02 schreef crazygirl29 het volgende:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/PVl9ndUqRSk&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=nl&feature=player_embedded&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/PVl9ndUqRSk&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=nl&feature=player_embedded&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
1 |
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:03 schreef Toverheks het volgende:
Leuke mensen, ik wacht niet het Hoogtepunt van de Puzzel af ik vlieg naar bed, allemaal slaap lekker straks
daar ga ik niet op wachtenquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:
onwijs lief van je!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:04 schreef Rica het volgende:
[..]
Je kunt gewoon de url posten
[ code verwijderd ]
=
http://www.youtube.com/v/PVl9ndUqRSk
![]()
schijnbaar .. en dat heeft hij op een hele charmante manier kenbaar gemaakt aan der ....quote:
38 jong blaadje??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat lullig voor patricia, die wordt op dr 60e ingeruild voor een jonger blaadje
Ik had ook een foutje gemaakt, nu klopt iequote:
hoe danquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:07 schreef snetje het volgende:
[..]
schijnbaar .. en dat heeft hij op een hele charmante manier kenbaar gemaakt aan der ....
Oh nee, het klopte grotendeels wel hoor, zeker binnen die selectiequote:Op woensdag 20 mei 2009 00:04 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik je verkeerd ingeschat
Ik zag jouw Aphex Twin suggestie, dus dacht dat je alleen maar van elektronisch hield...
*toppunt van in-een-hokje-plaatsen*
Gewoon de link posten, geen UBB benodigd ;]quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:05 schreef crazygirl29 het volgende:
oh my god ik deed iets zo doms. Ik wilde een video plaatsen. Maar aangezien ik geen benul had hoe ik doen moest ging dat dus fout. excuus en negeer mijn post van zonet. Wilde jullie een clip laten zijn waar ik graag naar luister. I feel stupid right now
thanks ik weet het nu.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:09 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Gewoon de link posten, geen UBB benodigd ;]
slaap lekkerquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:10 schreef lies1958 het volgende:
ik ga slapen, voor diegene die de spannende puzzelstreams blijven volgen vannacht wel goed alles opschrijven he. Kan ik het morgenavond weer na lezen.
Ik heb best wel een ouwe-lullen-smaak, omdat m'n pa die met de paplepel erin gemept heeft.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh nee, het klopte grotendeels wel hoor, zeker binnen die selectie
Ik vind 'Sultans of Swing' trouwens wel echt bij jou passen, maar dat is dan weer mijn hokjesgeest. Mooi nummer, btw...
tustequote:Op woensdag 20 mei 2009 00:13 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
slaap lekker![]()
Ik ga nu ook maar mijn warme comfortabele bedje opzoeken![]()
Slaap lekker alvast voor iedereen die nog wakker blijft![]()
Tip ben ik mee eens, maar nu nog de laatste dagenquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:15 schreef Maanvis het volgende:
Tip voor de redactie:
Weddenschappen!
Je zet 1 credit in en krijgt een vooraf vastgestelde prijs van een X aantal credits als je de uitkomst van het dagduel/groepsduel raadt of er het dichtst bij zit. Bijv. voor vandaag raden wanneer de bewoners de puzzel af hebben... etc etc.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:11 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik nu ook wel benieuwd naar...
Waarschijnlijk via een podcast
in de kerkquote:Curry biechtte vorige week op een affaire te hebben met actrice Micky Hoogendijk
Ik snap je punt, maar deze 4 pagina's staan symbool voor de saaiheid op de streamquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:16 schreef swarmahoer het volgende:
[TBO SC#38] Official fann of zhe bunker.
de slowchat, voor alles wat geen betrekking heeft tot het spel (zegmaar afgelopen 4 paginas)
Bobby had het wel geweten he, die had wel wat leven in de brouwerij gebracht.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar deze 4 pagina's staan symbool voor de saaiheid op de stream
Morgen exit, ben je dan weer aanwezig om eline op te vangen of pim mag ook van mijquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar deze 4 pagina's staan symbool voor de saaiheid op de stream
Een leuke (matige) grap voor in de bunker....quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bobby had het wel geweten he, die had wel wat leven in de brouwerij gebracht.
Dan neeeeeeeeeem je die PUZZEL!
En dan ... en dan... en dan......
Ga je er keiiiiiiiiihard op STAMPEN!!!!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:23 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Een leuke (matige) grap voor in de bunker....
Wedden dat je bed er nog net zo bij ligt zoals je het vanochtend hebt verlaten?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
verveelmomentje. misschien toch maar even kijken hoe mn bed erbij ligt zo dan.
nog 1 sigaretje en dan ga ik. denk ik.
Echt wel , 12 uur puzzel in elkaar draaien en het eten jatten van Jeroen.quote:
En daarmee bewijzen de bunkeraars maar weer eens hoeveel ze op hebben met de streamers.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Een puzzel maken is wel leuke bezigheidstherapie voor hun maar voor streamers is er natuurlijk geen ene reet aan
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:14 schreef Noelle06 het volgende:
Bart ging om 23:05 de kip braden![]()
En nog is de puzzel niet af, er blijft niks van de kip over denk ik.
Maar wel met -tig duizenden huismijt meer dan de dag ervoor...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wedden dat je bed er nog net zo bij ligt zoals je het vanochtend hebt verlaten?
Is bij mij ook altijd
En dan zeggen B & B 'Wat doe je nu?'quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bobby had het wel geweten he, die had wel wat leven in de brouwerij gebracht.
Dan neeeeeeeeeem je die PUZZEL!
En dan ... en dan... en dan......
Ga je er keiiiiiiiiihard op STAMPEN!!!!
dat onthoud ik nooit, ik word altijd pas wakker als ik plaatsneem achter m'n bureau. Dus toch elke keer weer een verassingquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wedden dat je bed er nog net zo bij ligt zoals je het vanochtend hebt verlaten?
Is bij mij ook altijd
mhhhh....elke dag lucifers vonden we saaiquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:26 schreef swarmahoer het volgende:
wie heeft bepaald dat er een puzzel inkwam ?
Jep ben er morgen weer bij!quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:21 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Morgen exit, ben je dan weer aanwezig om eline op te vangen of pim mag ook van mij
naja... moest even het geluid harder zetten anders hoorde ik het nietquote:
De "overlevers" hebben Peter nog lang horen lachen boven, dat heb je gemist dus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:27 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jep ben er morgen weer bij!
Baal als een stekker dat ik er niet was bij de exit van Peter. Had er graag bij willen zijn, maar ik kon er niet bijzijn omdat ik moest invallen als drummer
Ik word altijd pas wakker rond 10 uur 's avonds, en als mijn bureau een verassing in petto heeft, dan is dat waarschijnlijk eenmaligquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat onthoud ik nooit, ik word altijd pas wakker als ik plaatsneem achter m'n bureau. Dus toch elke keer weer een verassing
Staan ze niet meer op tafel? Dat zou heel knap verduisterd zijn door Jeroenquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:30 schreef Maanvis het volgende:
ik vraag me ineens af waar de sigaretten van Marielin eigenlijk zijn..?
Ik denk toch Jeroen door gebrek aan achterban.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De "overlevers" hebben Peter nog lang horen lachen boven, dat heb je gemist dus.
Wie denk jij dat je morgen op mag vangen ?
Alles is Jeroen zijn schuld , hij is de Molquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
heeft Jeroen soms dat stukje ook verduisterd?
Ze heeft er net nog aan geroken en ze verteld dat ze morgen allemaal van haar zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:30 schreef Maanvis het volgende:
ik vraag me ineens af waar de sigaretten van Marielin eigenlijk zijn..?
Dan doen wij het toch, even een team maken, credits kopen en Jeroen boven aan zettenquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik denk toch Jeroen door gebrek aan achterban.
beide heren willen het opgeven ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:30 schreef akveor het volgende:
Jeroen wil opgeven... Je zou zeggen dat het laatste stuk toch een stuk snelle gaat?
[ afbeelding ]
Is ie moe of zit ie te fucken?
Dat wacht gedoe is nu toch wel eens over?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:32 schreef akveor het volgende:
Moeten ze naar buiten? Of gaan ze dit nu wel vragen?
Kan deze niet zo waarderen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja. Het kan bijna niet beter.
Ken je deze ook?
Bart heb de kip al gebradenquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:33 schreef akveor het volgende:
Morgen mag niet meer... de puzzel moet nu af anders geen kip.
Nee volgens mij niet. Overigens melde Bart vanochtend even cynisch waarom ze buiten sliepen en waarom ze niet gebeld hadden of dat de bedoeling wel was.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat wacht gedoe is nu toch wel eens over?
Ik zou ze op vorm ordenen (inhammen en uitsteeksels). Jeroen vind ik behoorlijk lullig bezig vanavond.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:34 schreef BobbyRond het volgende:
Ik zou nu systematisch te werk gaan, elke stukje op plekje 1 proberen en zo door, dat is nu volgens mij het meest effectief.
Ja lijkt mij ook.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:34 schreef BobbyRond het volgende:
Ik zou nu systematisch te werk gaan, elke stukje op plekje 1 proberen en zo door, dat is nu volgens mij het meest effectief.
Zit je gewoon voor niets te wachten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:33 schreef snetje het volgende:
[..]
beide heren willen het opgeven ...
de dames inmiddels ook ...
wat een watjes
en dat vind ik dan weer een pre voor Jeroen ... die wil alleen winnen via de streamers ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik denk toch Jeroen door gebrek aan achterban.
Ik heb heel bewust geen credits gekocht.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:33 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dan doen wij het toch, even een team maken, credits kopen en Jeroen boven aan zetten
Idd. maar dat doen ze niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:35 schreef shih-tzu het volgende:
Ze moeten gewoon eens van plaats verwisselen, dan hebben ze er misschien een ander zicht op.
Snap jij het nog?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:36 schreef Disana het volgende:
Binnen slapen buiten wacht lopen, de puzzel mag morgen verder gelegd worden.
eerst sorteren op vorm ... dan nog zegge maar 10 minuten en klaar...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:34 schreef BobbyRond het volgende:
Nee natuurlijk niet. Iemand heeft zich bedacht, ofzo. En ik snap het niet want de puzzel is zowat klaar... en waarom moet er nog wacht worden gelopen als ze toch binnen mogen slapen.quote:
Dat zeg ik ook altijd als ik geen zin heb in werk of sociale verplichtingen..quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:27 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jep ben er morgen weer bij!
Baal als een stekker dat ik er niet was bij de exit van Peter. Had er graag bij willen zijn, maar ik kon er niet bijzijn omdat ik moest invallen als drummer
Shit, moet ik andere gaan binnen halen voor stemmen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:36 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb heel bewust geen credits gekocht.
1. Ik heb geen rooie rotcent.
2. Ik ben bevooroordeeld.
Ook wel weer een puntje...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:36 schreef snetje het volgende:
[..]
en dat vind ik dan weer een pre voor Jeroen ... die wil alleen winnen via de streamers ...
Ken je deze ook?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:37 schreef crazygirl29 het volgende:
Deze is ook geweldig als we toch met muziek bezig zijn hehehe
Dan Jeroen maar als eerste op wachtquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:39 schreef akveor het volgende:
Het lijkt er idd dat Jeroen er ook doorheen zit. Hij is kortaf en zeurt.
Er was gisteren wel een poll... met die opties... of die er vandaag ook was heb ik niet op gelet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Iemand heeft zich bedacht, ofzo. En ik snap het niet want de puzzel is zowat klaar... en waarom moet er nog wacht worden gelopen als ze toch binnen mogen slapen.
Nou ja.
Jeroen is moe maar speelt nog steeds het spel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:39 schreef akveor het volgende:
Hahaha, kan jij geen ruzie maken met Renate? Da's veel leukerquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd als ik geen zin heb in werk of sociale verplichtingen..
"Ja, nee, sorry... ik moet invallen als drummer."
- Ja, wat nou... "ik heb het ritmegevoel van een Oost-Duitse kiwi?"
Nee, echt, serieus, ik moet invallen als drummer!... Voor de tosti-band"
Of een poll staat er uren over de limiet tijd heen of is aangepast na al stemmingen of er staat niks en je moet het maar raden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Er was gisteren wel een poll... met die opties... of die er vandaag ook was heb ik niet op gelet.
Het lijkt erop dat de redactie beslist. Maar kan ook zijn dat ik die polls gemist heb.
Iemand?
prachtig!! Kende m niet maar mooi hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:41 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ken je deze ook?
Doesn't get any sadder than this
Jeroen wordt moe van dat gezeul met de poep en pies emmer steeds ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jeroen is moe maar speelt nog steeds het spel.
eten verdwenen...
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:44 schreef bosb het volgende:
10 min terug zei marielin dat ze 2 keer 2 uur wilde wachtlopen/slapen, nu zegt ze weer dat ze hoopt dat ze 4 uur achteren mag slapen.... Wat wil ze eigenlijk??
C'mon... Ik wil wel een beetje een uitdagingquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:42 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Hahaha, kan jij geen ruzie maken met Renate? Da's veel leuker
FuTilE had laatst een mooie clip met een cool drumstel ... heb je die al gezien?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:42 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Hahaha, kan jij geen ruzie maken met Renate? Da's veel leuker
Het is duidelijk dat Jeroen geen 'groepsgevoel' heeft , anders had zich wel een beetje meer ingezet voor de puzzel. En inderdaad hij zeurt en zeurt en zeurt. Vervelend mannetje, bah !quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:39 schreef akveor het volgende:
Kom op zeg, je zit in de bunker en je moet puzzelenquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:48 schreef shih-tzu het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat Jeroen geen 'groepsgevoel' heeft , anders had zich wel een beetje meer ingezet voor de puzzel. En inderdaad hij zeurt en zeurt en zeurt. Vervelend mannetje, bah !
Toch is dat een heel mooi nummer van Portishead, hoor. Maar to each his (her) own;)quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:44 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan maar werd dr niet beter van hahaha
Dat motto van jou whahaha daar moet ik zo om lachten. heb laatst dat liedje gehoord van ene jordy of zoiets met zijn .... Het leven is een toverbal bla bla bla en daar kan je ook dat motto van jou in de plaats gooien.Sorry hoor binnenpretje van me wat ik toch effe naar buiten wilde brengen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:48 schreef shih-tzu het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat Jeroen geen 'groepsgevoel' heeft , anders had zich wel een beetje meer ingezet voor de puzzel. En inderdaad hij zeurt en zeurt en zeurt. Vervelend mannetje, bah !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |