Ze heeft er net nog aan geroken en ze verteld dat ze morgen allemaal van haar zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:30 schreef Maanvis het volgende:
ik vraag me ineens af waar de sigaretten van Marielin eigenlijk zijn..?
Dan doen wij het toch, even een team maken, credits kopen en Jeroen boven aan zettenquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik denk toch Jeroen door gebrek aan achterban.
beide heren willen het opgeven ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:30 schreef akveor het volgende:
Jeroen wil opgeven... Je zou zeggen dat het laatste stuk toch een stuk snelle gaat?
[ afbeelding ]
Is ie moe of zit ie te fucken?
Dat wacht gedoe is nu toch wel eens over?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:32 schreef akveor het volgende:
Moeten ze naar buiten? Of gaan ze dit nu wel vragen?
Kan deze niet zo waarderen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja. Het kan bijna niet beter.
Ken je deze ook?
Bart heb de kip al gebradenquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:33 schreef akveor het volgende:
Morgen mag niet meer... de puzzel moet nu af anders geen kip.
Nee volgens mij niet. Overigens melde Bart vanochtend even cynisch waarom ze buiten sliepen en waarom ze niet gebeld hadden of dat de bedoeling wel was.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat wacht gedoe is nu toch wel eens over?
Ik zou ze op vorm ordenen (inhammen en uitsteeksels). Jeroen vind ik behoorlijk lullig bezig vanavond.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:34 schreef BobbyRond het volgende:
Ik zou nu systematisch te werk gaan, elke stukje op plekje 1 proberen en zo door, dat is nu volgens mij het meest effectief.
Ja lijkt mij ook.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:34 schreef BobbyRond het volgende:
Ik zou nu systematisch te werk gaan, elke stukje op plekje 1 proberen en zo door, dat is nu volgens mij het meest effectief.
Zit je gewoon voor niets te wachten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:33 schreef snetje het volgende:
[..]
beide heren willen het opgeven ...
de dames inmiddels ook ...
wat een watjes
en dat vind ik dan weer een pre voor Jeroen ... die wil alleen winnen via de streamers ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik denk toch Jeroen door gebrek aan achterban.
Ik heb heel bewust geen credits gekocht.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:33 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dan doen wij het toch, even een team maken, credits kopen en Jeroen boven aan zetten
Idd. maar dat doen ze niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:35 schreef shih-tzu het volgende:
Ze moeten gewoon eens van plaats verwisselen, dan hebben ze er misschien een ander zicht op.
Snap jij het nog?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:36 schreef Disana het volgende:
Binnen slapen buiten wacht lopen, de puzzel mag morgen verder gelegd worden.
eerst sorteren op vorm ... dan nog zegge maar 10 minuten en klaar...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:34 schreef BobbyRond het volgende:
Nee natuurlijk niet. Iemand heeft zich bedacht, ofzo. En ik snap het niet want de puzzel is zowat klaar... en waarom moet er nog wacht worden gelopen als ze toch binnen mogen slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |