thanks ik weet het nu.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:09 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Gewoon de link posten, geen UBB benodigd ;]
slaap lekkerquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:10 schreef lies1958 het volgende:
ik ga slapen, voor diegene die de spannende puzzelstreams blijven volgen vannacht wel goed alles opschrijven he. Kan ik het morgenavond weer na lezen.
Ik heb best wel een ouwe-lullen-smaak, omdat m'n pa die met de paplepel erin gemept heeft.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh nee, het klopte grotendeels wel hoor, zeker binnen die selectie
Ik vind 'Sultans of Swing' trouwens wel echt bij jou passen, maar dat is dan weer mijn hokjesgeest. Mooi nummer, btw...
tustequote:Op woensdag 20 mei 2009 00:13 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
slaap lekker![]()
Ik ga nu ook maar mijn warme comfortabele bedje opzoeken![]()
Slaap lekker alvast voor iedereen die nog wakker blijft![]()
Tip ben ik mee eens, maar nu nog de laatste dagenquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:15 schreef Maanvis het volgende:
Tip voor de redactie:
Weddenschappen!
Je zet 1 credit in en krijgt een vooraf vastgestelde prijs van een X aantal credits als je de uitkomst van het dagduel/groepsduel raadt of er het dichtst bij zit. Bijv. voor vandaag raden wanneer de bewoners de puzzel af hebben... etc etc.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:11 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik nu ook wel benieuwd naar...
Waarschijnlijk via een podcast
in de kerkquote:Curry biechtte vorige week op een affaire te hebben met actrice Micky Hoogendijk
Ik snap je punt, maar deze 4 pagina's staan symbool voor de saaiheid op de streamquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:16 schreef swarmahoer het volgende:
[TBO SC#38] Official fann of zhe bunker.
de slowchat, voor alles wat geen betrekking heeft tot het spel (zegmaar afgelopen 4 paginas)
Bobby had het wel geweten he, die had wel wat leven in de brouwerij gebracht.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar deze 4 pagina's staan symbool voor de saaiheid op de stream
Morgen exit, ben je dan weer aanwezig om eline op te vangen of pim mag ook van mijquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar deze 4 pagina's staan symbool voor de saaiheid op de stream
Een leuke (matige) grap voor in de bunker....quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bobby had het wel geweten he, die had wel wat leven in de brouwerij gebracht.
Dan neeeeeeeeeem je die PUZZEL!
En dan ... en dan... en dan......
Ga je er keiiiiiiiiihard op STAMPEN!!!!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:23 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Een leuke (matige) grap voor in de bunker....
Wedden dat je bed er nog net zo bij ligt zoals je het vanochtend hebt verlaten?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
verveelmomentje. misschien toch maar even kijken hoe mn bed erbij ligt zo dan.
nog 1 sigaretje en dan ga ik. denk ik.
Echt wel , 12 uur puzzel in elkaar draaien en het eten jatten van Jeroen.quote:
En daarmee bewijzen de bunkeraars maar weer eens hoeveel ze op hebben met de streamers.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Een puzzel maken is wel leuke bezigheidstherapie voor hun maar voor streamers is er natuurlijk geen ene reet aan
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:14 schreef Noelle06 het volgende:
Bart ging om 23:05 de kip braden![]()
En nog is de puzzel niet af, er blijft niks van de kip over denk ik.
Maar wel met -tig duizenden huismijt meer dan de dag ervoor...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wedden dat je bed er nog net zo bij ligt zoals je het vanochtend hebt verlaten?
Is bij mij ook altijd
En dan zeggen B & B 'Wat doe je nu?'quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bobby had het wel geweten he, die had wel wat leven in de brouwerij gebracht.
Dan neeeeeeeeeem je die PUZZEL!
En dan ... en dan... en dan......
Ga je er keiiiiiiiiihard op STAMPEN!!!!
dat onthoud ik nooit, ik word altijd pas wakker als ik plaatsneem achter m'n bureau. Dus toch elke keer weer een verassingquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wedden dat je bed er nog net zo bij ligt zoals je het vanochtend hebt verlaten?
Is bij mij ook altijd
mhhhh....elke dag lucifers vonden we saaiquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:26 schreef swarmahoer het volgende:
wie heeft bepaald dat er een puzzel inkwam ?
Jep ben er morgen weer bij!quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:21 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Morgen exit, ben je dan weer aanwezig om eline op te vangen of pim mag ook van mij
naja... moest even het geluid harder zetten anders hoorde ik het nietquote:
De "overlevers" hebben Peter nog lang horen lachen boven, dat heb je gemist dus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:27 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jep ben er morgen weer bij!
Baal als een stekker dat ik er niet was bij de exit van Peter. Had er graag bij willen zijn, maar ik kon er niet bijzijn omdat ik moest invallen als drummer
Ik word altijd pas wakker rond 10 uur 's avonds, en als mijn bureau een verassing in petto heeft, dan is dat waarschijnlijk eenmaligquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat onthoud ik nooit, ik word altijd pas wakker als ik plaatsneem achter m'n bureau. Dus toch elke keer weer een verassing
Staan ze niet meer op tafel? Dat zou heel knap verduisterd zijn door Jeroenquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:30 schreef Maanvis het volgende:
ik vraag me ineens af waar de sigaretten van Marielin eigenlijk zijn..?
Ik denk toch Jeroen door gebrek aan achterban.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De "overlevers" hebben Peter nog lang horen lachen boven, dat heb je gemist dus.
Wie denk jij dat je morgen op mag vangen ?
Alles is Jeroen zijn schuld , hij is de Molquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
heeft Jeroen soms dat stukje ook verduisterd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |