Ach, ze hebben een mooie magnetron staan. Probleem opgelostquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:41 schreef snetje het volgende:
ondertussen is de kok al naar bed en baalt Bart dat hij de kip zo zelf moet opwarmen...
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
welterusten![]()
hoe gezellig het ook is ik ga ook lekker naar m,n mandje
trustequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
welterusten![]()
Ik ga niet hoor maarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
welterusten![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
welterusten![]()
sweet dreams!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
welterusten![]()
Ja, Bart was ook erg gecharmeerd van Mickey.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:42 schreef lies1958 het volgende:
even een tussendoortje van de roddelpers. Patricia Paay gaat ook scheiden van Adam. Adam doet het nu met Mikey Hoogendijk.
Is dat niet die ook in hotelbigbrother zat?
Oja weet het weer van die bom.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat is de ex vrouw van Robert nog wat die schilder, ze zaten samen in die auto in de Jordaan met die bom eronder, hij is toen zijn benen kwijt geraakt en zij was 5 maanden zwanger en baby kwijt geraakt.
Die blonde ze speelde ook in GTST
Ja he, erg he wilde al een uurtje terug afsluiten zit hier nogquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:42 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik blijf nog ff![]()
is veel te gezelligjes is de COS
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:47 schreef FuTilE het volgende:
Nou, vooruit.. Ik zoek eigenlijk dit soort dingen:
ben ik in ieder geval niet de enige die hier blijft plakken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja he, erg he wilde al een uurtje terug afsluiten zit hier nog
In een magnetron is het knapperige velletje zo weer wegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ach, ze hebben een mooie magnetron staan. Probleem opgelost
Sweet NWO dreams!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
welterusten![]()
U vraagt wij draaienquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:47 schreef FuTilE het volgende:
Nou, vooruit.. Ik zoek eigenlijk dit soort dingen:
Ja, maar ik kan weinig onderbouwen aan mijn posten, af en toe ouwehoer ik echt slap, dat ik later denk oei, nog ff en ik krijg bericht van een Admin hier dat ik teveel berichten plaats.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:43 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dat is zo leuk hier,als je iets fout doet maar kan onderbouwen hoe het komt krijg je nooit een ban![]()
on topic,wat een kut puuuuzzel![]()
Mjoah... daar zaten er toch zeker 3 bij die me wel konden bekorenquote:
Ik las ergens om 10.00u vanmorgen, maar dat is dus wel uit tweede hand.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef JediMasterLucia het volgende:
hoe laat zijn ze eigenlijk met die puzzel begonnen? weet iemand dat?
Wees daar maar niet bang voor. Een forum is er voor om volgepost te wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan weinig onderbouwen aan mijn posten, af en toe ouwehoer ik echt slap, dat ik later denk oei, nog ff en ik krijg bericht van een Admin hier dat ik teveel berichten plaats.
Durf zelf niet eens meer te kijken hoeveel.![]()
![]()
geregistreerd op: vrijdag 24 april 2009 @ 19:55quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan weinig onderbouwen aan mijn posten, af en toe ouwehoer ik echt slap, dat ik later denk oei, nog ff en ik krijg bericht van een Admin hier dat ik teveel berichten plaats.
Durf zelf niet eens meer te kijken hoeveel.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |