quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:35 schreef Espabilado het volgende:
Dit is nog saaier dan die ene stream waar je kaas kon zien rijpen
Wie dit verzonnen heeft, moeten ze ter plekke ontslaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:35 schreef Espabilado het volgende:
Dit is nog saaier dan die ene stream waar je kaas kon zien rijpen
En een vliegtuigje, lijkt je dat nou niet origineelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dan wil ik wel cadeautjes van m'n fansen heel veel fanmail.Geen swarovski
maar wijn,veel wijn
Ik ga in ieder geval heel vaak FOK de beste roepenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:35 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
Als jij voor heel veel actie zorgt dan komt dat zeker goed!
Je moet maar zo denken, hoe saaier de stream, hoe gezelliger hier op FOK.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie dit verzonnen heeft, moeten ze ter plekke ontslaan
slaap lekkerquote:
Dat zou heel goed kunnen...quote:
Hahaha ik zie je al helemaal voor mequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval heel vaak FOK de beste roepen
En lieve fans mogen boven de bunker vliegen en dan ga ik heel hard zwaaienquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En een vliegtuigje, lijkt je dat nou niet origineel![]()
Slaap lekker Bobby en Danny,
das een terugkerend thema van haar...dat maakt dr zo leukquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen...
Maar goed, dat laat niet onverlet dat er een paar COS'en terug "mijn zoon" in bold staat in een post van mooiii
Ik ga niet slapen, ik zei alleen welterusten tegen Dannyquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En een vliegtuigje, lijkt je dat nou niet origineel![]()
Slaap lekker Bobby en Danny,
jan Smitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:40 schreef FuTilE het volgende:
Nog iemand muzikale youtube-tips?
Geen ABBA en de Jantjes plz.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ga niet op die puzzel zitten wachten.
Ben der weg van
Humorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:39 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En lieve fans mogen boven de bunker vliegen en dan ga ik heel hard zwaaien![]()
ik blijf nog ffquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:40 schreef Toverheks het volgende:
ook channel en jedi slaap leker
Oke gezellig dan blijf ik ook nog maar even.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:40 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen, ik zei alleen welterusten tegen Danny
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
das een terugkerend thema van haar...dat maakt dr zo leuk![]()
neh Jan Smit zal voorlopig alleen maar liedjes schrijven a la clouseau met ... Daar gaat ze!!!quote:
whehequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ooh... Waanvoorstellingen?
Ja, dat maakt iemand doorgaans wel leuker
Kan die samen met patricia paay een duet opnemen die kan zingen daar gaat hij.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:42 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
neh Jan Smit zal voorlopig alleen maar liedjes schrijven a la clouseau met ... Daar gaat ze!!!
Dat is zo leuk hier,als je iets fout doet maar kan onderbouwen hoe het komt krijg je nooit een banquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Humor![]()
Ik moet niet op elke pag, op iedereen reageren nog ff en ik wordt verbannen van FOK omdat ik maar blijf ouwehoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |