Ja, die Mickey is dat blonde vrouwtje ze is vrij lang van postuur leuke meid om te zien organiseerd geloof ik feesten in de Superclub hier in Amsterdam en ook van die Thema avonden in Jimmy Whoo.quote:
aantal posts: 1355 (gemiddeld 54 per dag)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:50 schreef Toverheks het volgende:
Durf zelf niet eens meer te kijken hoeveel.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:43 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Kan die samen met patricia paay een duet opnemen die kan zingen daar gaat hij.
Shameboy - Heartcorequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Mjoah... daar zaten er toch zeker 3 bij die me wel konden bekoren
dan zijn ze echt al heel lang er mee bezig. (minus die tijd dat ze in ( camping het duistere) steegje zatenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik las ergens om 10.00u vanmorgen, maar dat is dus wel uit tweede hand.
dat is geen lekkere gebraden kipquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ach, ze hebben een mooie magnetron staan. Probleem opgelost
Je "hoort" het vanzelf welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan weinig onderbouwen aan mijn posten, af en toe ouwehoer ik echt slap, dat ik later denk oei, nog ff en ik krijg bericht van een Admin hier dat ik teveel berichten plaats.
Durf zelf niet eens meer te kijken hoeveel.![]()
![]()
Vroeg ik ook al maar nog geen antwoord gehad geloof vanmorgen uur of 10??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef JediMasterLucia het volgende:
hoe laat zijn ze eigenlijk met die puzzel begonnen? weet iemand dat?
maar wel een heerlijke WARME kipquote:
Schlaapzequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef Laysa het volgende:
ik ga na een drukke dag ook naar bed....allemaal slaap lekker voor straks....
Mwaa ja pppfffttt tja wat moet ik hier nu op zeggen, schaam me te pletter, vanaf morgen zal ik me op een afstand en afzijdig proberen te houden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
aantal posts: 1355 (gemiddeld 54 per dag)
gewoon alles erin leggen ... platrammen! valt het ook niet op en klaar!quote:
Haha! I'm not that easy to pinpoint!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:54 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Shameboy - Heartcore
Where's Your Head At Remix
Shake It To The Ground Remix
Prodigy - Invaders Must Die
Welke van die 4 niet (want ik gok dat jouw 3 hier tussen zitten)
slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef Laysa het volgende:
ik ga na een drukke dag ook naar bed....allemaal slaap lekker voor straks....
niet dat ik weet eigenlijkquote:
nopequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:59 schreef FuTilE het volgende:
Gebeurt er trouwens nog iets op de streams? Ik heb toch al minimaal 40 minuten niet meer de moeite genomen om mijn oogleden te verheffen om te zien of er nog beweging is in de Bunker....
Den dociele doerak!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:56 schreef Maanvis het volgende:
En die jeroen die doet weer niks he! De schavuit ende schobbejak!
oh, zit ik hier voor niks te wachten, ik dacht om 00.00 uur horen ze wel dat de opdracht is mislukt, maar nee dus. Nou, duurt nog wel een uur of twee.quote:
nope .. morgen zegt tiequote:Op woensdag 20 mei 2009 00:00 schreef lies1958 het volgende:
jeroen gaat luchten kijken of hij weer geen eten pikt van de anderen.
O ja? Gaat Adam haar verlaten?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat lullig voor patricia, die wordt op dr 60e ingeruild voor een jonger blaadje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |