eens, ik vind dit ook te lang duren, van mij mogen ze alles wel weer terug inclusief een heerlijke warme douchequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:34 schreef lies1958 het volgende:
Er is gestemd voor terug naar Fase II.
stemmen kon tot 23:00 uur.
Dus waarom niet nu in laten gaan en de mensen hun matrassen geven. Schone kleren, WC, douchen en ga zo maar door.
ik dacht ook dat je het over de inhoud van de blikjes had.quote:
Ze hebben er toch al vanaf het begin al problemen meequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heb ik zo m'n twijfels over; in principe is er geen reden om ze niet van het toilet gebruik te laten maken, ze mogen immers ook binnen ziitten.
Het zou me niets verbazen als ze een afwateringsprobleempje hebben daar onder het maaiveld.
Zou zowel de "defecte" douche als het niet kunnen gebruiken van het toilet verklaren.
Bij mij ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
hey, de bunker achtergond is weg? of ligt dat aan mij
Wilde het net postenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
dankjewelquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet, leuke foto van je
bij mij ook ...Danny is doorgeslagenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Is Danny er klaar meequote:
Hier ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
beetje flauw, het is nog twee volle dagen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
bij mij ook ...Danny is doorgeslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |