dat was met die fles wijn met Peter's tekstje wel leuk ja, had het wel verwacht eikquote:
eens, geef ze alle 3 ff een warme douche, zodat ze schoon in hun kleren kunnenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef lies1958 het volgende:
Nou kom maar op met het eten, stroom, matrassen en nog meer wat ze kwijt zijn. Wc gewoon weer aan.
Hun eigen kleren weer terug en vooral schone kleren terug. Ook al hun ingenomen items en privilege's
Ze gaan weer terug naar fase II
En laat ze in ieder geval even lekker douchen.
Ja, daar was die poll toch voor?!quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:28 schreef Nostalgist het volgende:
Biertjes om het vertrek van Jeroen te vieren ??????
dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:28 schreef Bunker-Renate het volgende:
mooi, die hebben nu niet veel nodig om teut te worden
mja, de leugens richting kijkers EN deelnemers maken ze hiermee natuurlijk niet zomaar goed.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:28 schreef Nostalgist het volgende:
Biertjes om het vertrek van Jeroen te vieren ??????
quote:
Nou, dan moet dat gemaakt worden, dat is toch niet zo'n probleem? Ik vind die emmer echt waardeloos. De lucht die je er van hebt en het is toch ook niet nodig dat de laatste drie op een soort latrine moeten zitten? Ze hebben al genoeg ontberingen gehad naar mijn smaak, laat de laatste dagen alsjeblieft een beetje leuk voor ze zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als het toilet kapot was....
Gooi de warme douch even aan en laat ze ff schoon fase II in gaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
oh bah. redactie gooi ff de kraan open aub, kan Eline dr handen wassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |