Gert, zijn jullie nu ook al aan het boren?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk idee. Heb het geroepen hier, Jeroen gaat zo even proosten over de intercom!
Ik hoop hetquote:
hij is gemaakt in The Bunker. ik snap verder geen reet van Gamma's wat zijn dat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
hij is een beetje donker, jammer. even gamma's aanpassen
Klusteam Vlemmix, voor al uw badkamerrenovatiesquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een raar geluid...... Een boor ?
Nee joh, dat is danny die daar binnen stormtquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een raar geluid...... Een boor ?
Hier op Fok? En waarom heb ik die nog nooit gezien danquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Normaal op achtergrond links en rechts
Nee, hij heeft gelijk. Al doet ie dat wel op een typische Danny manierquote:
Leukquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk idee. Heb het geroepen hier, Jeroen gaat zo even proosten over de intercom!
Ja, in legerkleding, gezeteld in een Abraham tank (Leopard II mag ook), voorzien van de juiste munitie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:48 schreef blomst het volgende:
Oje, is Danny naar de bunker?
Waarschijnlijk omdat Danny het ergens niet mee eens is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:50 schreef Lavenderr het volgende:
Huh? Zijn de steentjes ineens weg? Waarom?
Danny woont in Zwolle toch? De Bunker is in Eindhoven, ik denk dat hij nu niet meer daar heen is gegaan....? Ik weet het niet hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |