Je weet niet hoe ze op haar werk is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:02 schreef evaxsis het volgende:
Ik zou knettergek worden van haar negatieve gedrag.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja, en dat klopt!
precies..
IK VIND het jammer dat jeroen der uit is. En IK kan niet wachten tot Marielin der uit gaat
Een duidelijk statement over Marielin gepost vanaf de redactie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:29 schreef Dottey het volgende:
Ik persoonlijk vind het zo jammer dat hij der uit is!
hihi.. Jeroen zit aan een bordje eten van Dot![]()
Er wordt nu goed voor hem gezorgd hoor!
Marielin de volgende
Er staan verklaringen genoeg op jou site omtrend Marielins gedrag..quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:00 schreef Danny het volgende:
[..]
dat vraag ik me altijd af over mensen die janken over Marielin.
Komt Jeroen nog wel buurten op FOK!?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:53 schreef Gert het volgende:
Nog wat antwoorden op vragen
Marrije: Jeroen was zich er niet van bewust dat hij de laatste dagen zoveel stiller was. Hij gaat er nog even over nadenken of dat écht zo was en zo ja waarom.
Peter6000: je naamgenoot heeft niet zo'n behoefte meer om op FOK! te komen. Hij heeft een paar dagen geleden nog even gekeken toen hij was geattendeerd op het "Peter terug in de bunker"-topic. Maar vindt het lastig, al die negatieve reacties, en hij kan verder prima zonder FOK!
Vraag of Peter al weer gel gebruikt:
Peter (met stoppelkapsel) "Jazeker!"
-???? Echt?
Peter: "Ja., ik heb donkerblond haar, en met gel erin lijkt het nog wat donkerder."
Zeg maar tegen Jeroen dat ik goed heb opgelet en dat hij écht stiller was. Hij had na de fake exit nog ff een uitbarsting naar Marielin, maar daarna was ie beduidend stiller dan daarvoor. Maar ik ben benieuwd of ie er nog uitkomt voor zichzelf en hoop het antwoord dan nog te horen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:53 schreef Gert het volgende:
Nog wat antwoorden op vragen
Marrije: Jeroen was zich er niet van bewust dat hij de laatste dagen zoveel stiller was. Hij gaat er nog even over nadenken of dat écht zo was en zo ja waarom.
Hij las sowieso altijd al de FP, dus komt nog weleens langs straks.quote:
Ze moet eerst kijken of er ergens sprake is van een netwerkstoring en dan stuurt ze een monteur aan naar verwachte plek waar storing is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ze op haar werk is.
Ze zei helemaal in het begin "Ik stuur mensen aan", dus ik denk dat ze zich daar onkwetsbaar en zelfverzekerd opstelt, en niet zeurderig.
Die was toch niet geheel gepland door onze Pim?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kan me er eentje herinneren en dat was de tondeuse op stand 1.
Maar dat was het dan ook
Ze heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:06 schreef Rica het volgende:
Eline "Toen ik de opdracht hoorde dacht ik gelijk nou moet ik de hele avond naar twee fietsende mensen kijken"
Dat is Eline.
Dat mensen nog voor 2 dagen een sponsorcontract aangaan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:08 schreef swarmahoer het volgende:
alweer een sticker erbij
Niet te moeilijk doen dacht Pim.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:07 schreef Noelle06 het volgende:
Wat een top uitdagingen heb Pim voor zich zelf verzonnen![]()
Persoonlijke uitdaging Pim
100 km fietsen in 2,5 uur
Vuur maken met stokje en 'boog'
15 frikadellen eten
15 minuten handstand
Ik denk zelf dat het de vermoeidheid is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zeg maar tegen Jeroen dat ik goed heb opgelet en dat hij écht stiller was. Hij had na de fake exit nog ff een uitbarsting naar Marielin, maar daarna was ie beduidend stiller dan daarvoor. Maar ik ben benieuwd of ie er nog uitkomt voor zichzelf en hoop het antwoord dan nog te horen.
Goed van haar dat ze dat wel denkt maar niet meteen als commentaar zegt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:06 schreef Rica het volgende:
Eline "Toen ik de opdracht hoorde dacht ik gelijk nou moet ik de hele avond naar twee fietsende mensen kijken"
Dat is Eline.
Ik ben het geheel met je eens.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
Een duidelijk statement over Marielin gepost vanaf de redactie.
Maar ik houd erover op. Ik vind dat het niet kan maar de redactie vindt het kennelijk prima dat vrijwilligers en collega's uitspraken doen hier op Fok en in email die ons doen twijfelen aan het een en ander.
Nou nee want het eerste wat ze dacht was "blij dat ik niet hoef."quote:
eens metquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kan me er eentje herinneren en dat was de tondeuse op stand 1.
Maar dat was het dan ook
het is echt iemand die de grenzen van het onmogelijke opzoekt.quote:
Ik denk dat Jeroen ook altijd eerlijk is geweest over hoe irritant ie eigenlijk is en doet, dus op Fok komen kan dan ook met opgeheven hoofd. Dat Peter liever niet komt snap ik dan ook wel, want die is behoorlijk door de mand gevallenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij las sowieso altijd al de FP, dus komt nog weleens langs straks.
Blomst: Jeroen wil bij het eindfeest zijn, overmorgen.
WTFquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
Maar ik houd erover op. Ik vind dat het niet kan maar de redactie vindt het kennelijk prima dat vrijwilligers en collega's uitspraken doen hier op Fok en in email die ons doen twijfelen aan het een en ander.
Dat was voor het geval wij nog niet wisten dat hij daar zat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:11 schreef Nostalgist het volgende:
Van Ballegooy, de poster hing recht....
en misschien gelijk ook voor TBO 2quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mensen nog voor 2 dagen een sponsorcontract aangaan?
Dat klopt dan ook weer, was ik vergeten omdat ik er om moest lachen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die was toch niet geheel gepland door onze Pim?
En mijn neef heeft een job waar hij 500 man onder zich heeft.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zei helemaal in het begin "Ik stuur mensen aan", dus ik denk dat ze zich daar onkwetsbaar en zelfverzekerd opstelt, en niet zeurderig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
die kan ik ook beantwoorden: jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ik probeer het nog 1 keer![]()
Jeroen, had je na de fake-exit gehoopt dat je vandaag mocht blijven?
Marielin is een pahhologische zeikerd met een laag zelfbeeld, ze moet continue haar eigen ego boosten om een beetje goed gevoel over zichzelf te krijgen, ...indien nodig ten koste van andere. Dat soort mensen functioneren ook bijna nooit lekker in teams. Haar gedrag is wat veel mensen als natuurlijk tegen de borst stuit en dat maakt dat mensen zich tegen haar keren.Dat de battle niet gelijkwaardig was is een feit, zou ie op welk niveau dan ook niet zijn geweest, daar zullen weinigen het niet over eens zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:02 schreef akveor het volgende:
[..]
IPV zich tegen de redactie te keren keren ze zich tegen het slachtoffer van redactionele blunders.
Ik vond het opdrukken en fietsen wel indrukwekkend, in zijn eentje meer dan de helft gedaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat klopt dan ook weer, was ik vergeten omdat ik er om moest lachen.
En dat is me blijkbaar bij gebleven....zucht ....echt niets dus uit Pim zelf
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En mijn neef heeft een job waar hij 500 man onder zich heeft.Mijn neef heeft een heel land onder zichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als piloot![]()
negatieve zit in een mens en komt dan ook zeker in je werk naar vorenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Plus vele lullige conmmentaren, dus dan is het ook niet zo leuk voor hem lijkt mij.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeroen ook altijd eerlijk is geweest over hoe irritant ie eigenlijk is en doet, dus op Fok komen kan dan ook met opgeheven hoofd. Dat Peter liever niet komt snap ik dan ook wel, want die is behoorlijk door de mand gevallen
Bedoel je mij, ik ben een collega van marielin?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
ik vind dat van vrijwilligers wel acceptabel, van crew, redactie en regie iets minder.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
Nee daarvoor ging het te snel, binnen de kortste keren stond ie boven met een biertje in z'n handen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ik probeer het nog 1 keer![]()
Jeroen, had je na de fake-exit gehoopt dat je vandaag mocht blijven?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat was voor het geval wij nog niet wisten dat hij daar zat.
Het was toch niet eens de bedoeling dat ze in Mount Everest standje gingen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:15 schreef akveor het volgende:
het was wel eerlijk maar jij fietste sneller de berg op.
Huh. Zag je mij jou quoten?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:16 schreef Rena_750 het volgende:
[..]
Bedoel je mij, ik ben een collega van marielin?
Ik mag zeggen wat ik wil, ik heb giga veel gestemt op marielin maar nu begin ik echt af te knappen en begin meer respect te krijgen voor Pim
Alleen al daarom was dit bij voorbaat een kansloze missie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vond het opdrukken en fietsen wel indrukwekkend, in zijn eentje meer dan de helft gedaan.
kan nu omgezet worden inquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Gert het volgende:
Wat is het verhaal van de make up-tas, welk verhaal is waar?
- Er was afgesproken alleen mascara naar beneden te doen. Bram gooide echter de hele toilettas. Daarna heeft iemand van de redactie aan damage control proberen te doen met een verhaaltje..
quote:Wat is het verhaal van de fietsopdracht?
- Er was afgesproken level 3. Bart snapte er geen reet van. Daarna heeft iemand van de redactie aan damage control proberen te doen met een verhaaltje dat zojuist aan Marielin is verteld.
Ik dacht dat de crew ook vrijwilligers warenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind dat van vrijwilligers wel acceptabel, van crew, redactie en regie iets minder.
Dat ben ik met je eens, het ging er echter om wat Pim nu had laten zien, nou dat dus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alleen al daarom was dit bij voorbaat een kansloze missie.
En als je dan ziet hoe sommigen op Renate reageren, tja dan kan ik wel begrijpen dat Peter er niet zoveel zin in heeft om op Fok! te komen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Plus vele lullige conmmentaren, dus dan is het ook niet zo leuk voor hem lijkt mij.
Thanks.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee daarvoor ging het te snel, binnen de kortste keren stond ie boven met een biertje in z'n handen.
Het is een soort Alice in Wonderland.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:17 schreef Danny het volgende:
En nu zit de redactie nog tegen Marielin te liegen ook
dit begint echt te genant voor woorden te worden.
Die fiets ging naar een hoger level omdat ze harder fietste
Pim zat in hetzelfde level. Ook in level 7. En er was DUIDELIJK gezegd LEVEL 3.
Maar ik moet toegeven dat het goed gaat met de verhaaltjes van de redactie:
[..]
kan nu omgezet worden in
[..]
Je had het over collega en volgens mij ben ik de enige hier.quote:
Nu zegt Marielin hetzelfdequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze beiden het zelfde niveau.
En Marielin maakte de fout om als een bezetene te gaan trappen en ze had haar stuur niet goed.
Pim deed het rustig aan en had zijn stuur in de goede stand.
Maar wat voor mooie tieten en t-shirt nippels ze ook heeft.
Ze zeikt om een verlies die ze niet wil toegeven.
Ik vind haar een aanpakster, en helemaal niet zo negatief.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
negatieve zit in een mens en komt dan ook zeker in je werk naar voren
Nee dat zeiden ze niet. Marielin probeerde te snel die berg op te fietsen en ging daardoor stuk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:17 schreef Danny het volgende:
En nu zit de redactie nog tegen Marielin te liegen ook
dit begint echt te genant voor woorden te worden.
Die fiets ging naar een hoger level omdat ze harder fietste
Pim zat in hetzelfde level. Ook in level 7. En er was DUIDELIJK gezegd LEVEL 3.
Maar ik moet toegeven dat het goed gaat met de verhaaltjes van de redactie:
[..]
kan nu omgezet worden in
[..]
Wie bedoel je, gebruik please de echte namen, dit schept verwarring.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:16 schreef mooiiiiii het volgende:
In 2 en een half uur tijd 1 keer kunnen reageren,kan gebeuren,ik baal wel lichtelijk/Maar enfin,Pim zit er nog in![]()
Eff iets cryptisch voor diegenen die het gemist hebben,De voor mij belangrijke post![]()
![]()
Vertrouw Heidi en haar nieuwe vriendje niet.
ging over dottey niet over jouquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:16 schreef Rena_750 het volgende:
[..]
Bedoel je mij, ik ben een collega van marielin?
Ik mag zeggen wat ik wil, ik heb giga veel gestemt op marielin maar nu begin ik echt af te knappen en begin meer respect te krijgen voor Pim
Ze had het over de bunkerredaktiequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:19 schreef Rena_750 het volgende:
[..]
Je had het over collega en volgens mij ben ik de enige hier.
Maar je bedoelde schijnbaar geen collega
ja, ok, dementor, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat de crew ook vrijwilligers waren
maar Renate is toch hier weer teruggekomen en post meequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als je dan ziet hoe sommigen op Renate reageren, tja dan kan ik wel begrijpen dat Peter er niet zoveel zin in heeft om op Fok! te komen.
Fysiek is hij sterk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vond het opdrukken en fietsen wel indrukwekkend, in zijn eentje meer dan de helft gedaan.
Klopt echt stoerquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:20 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
maar Renate is toch hier weer teruggekomen en post mee
volgens mij zeiden ze ook dat ze te snel van start was gegaan (lijkt op wat jij zegt maar zit een klein verschil in)quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee dat zeiden ze niet. Marielin probeerde te snel die berg op te fietsen en ging daardoor stuk.
Ze kon amper de trappers in de rondte krijgen.
Vind ik toch heel dapper van haarquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:20 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
helemaal mee eenschquote:
Zit huub daar wel dan die is toch weer werken bij talpa sinds deze week.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat was voor het geval wij nog niet wisten dat hij daar zat.
De één kan daar beter tegen dan de anderquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:20 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ja, maar Peter is niet dom, en Renate, tja...quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:20 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Precies want Jeroen zei nog dat hij het een stoere actie van hem vond mocht hij het express hebben gedaan. En toen kwam Pim met dat het niet zo was, beetje jammer wel anders had hij op zeker punten bij mij gescoord.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat klopt dan ook weer, was ik vergeten omdat ik er om moest lachen.
En dat is me blijkbaar bij gebleven....zucht ....echt niets dus uit Pim zelf
iid... thanks voor de correctie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij zeiden ze ook dat ze te snel van start was gegaan (lijkt op wat jij zegt maar zit een klein verschil in)
Vergeet niet dat dat soort dingen nu even het belangrijkste zijn in hun spel .. Dus dan lul je erover .. Lullig voor onsquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
Godsamme.. ze gaan gewoon door over het fietsen.... nou ja.. morgen een ander verhaaltje.. peuken! die heb ik al een tijd niet meer gehoord... ik ga de wekker zetten.
[ afbeelding ]
Inderdaad, volgens mij zou het mooier zijn geweest als er meer een goep was gecreëerd ipv allemaal individuen, ik bedoel eigenlijk dat behalve een paar opdrachten er niet zoveel groepsmatig gedaan moest worden om de luxe te verdienen, men kreeg ook de kans om zich te drukken zonder dat het gevolgen had, okay, Jeroen heeft een paar opdrachten verkloot, maar de sancties daar op vond ik wat zwak.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Fysiek is hij sterk.
Maar qua bijdrage aan vermaak op streams is hij wel de laagst scorende wat mij betreft.
Dit had in een andere groep overlevens wel een heel ander effect kunnen hebben.
Volgens mij is hij moeilijk op de kast te krijgen en dat had ook veel irritatie op kunnen wekken.
Maar ja ach...had... is nou eenmaal niet gebeurd.
mwoah, ik doe dagelijks 40kmpu bergop op mijn damesfiets.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Die fietsen daar staan niet goed afgesteld
...nog minderquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar Peter is niet dom, en Renate, tja...
Ik heb mijn post iets aangepast lees eff terug svp,Iets zit me gewoon niet lekker maar wil geen ban ,vandaar ,goffedomme .ik baal dat ik niet durf te zeggen wat ik echt denk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie bedoel je, gebruik please de echte namen, dit schept verwarring.
Helemaal niet lullig voor ons.. ook dat is óns Spel!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dat soort dingen nu even het belangrijkste zijn in hun spel .. Dus dan lul je erover .. Lullig voor ons
klopt en daarom vind ik het tof van haar dat ze ondanks al die nare opmerkingen dat ze toch hier komt meepostenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De één kan daar beter tegen dan de ander![]()
Renate heeft blijkbaar een brede rug en petje af daarvoor, want sommigen reacties waren echt om te kotsen
pm mag ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:26 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb mijn post iets aangepast lees eff terug svp,Iets zit me gewoon niet lekker maar wil geen ban ,vandaar ,goffedomme .ik baal dat ik niet durf te zeggen wat ik echt denk.![]()
Eens. Het is erg onprofessioneel als crewleden persoonlijke voorkeuren gaan uitspreken. Achteraf, mag je best uitspreken dat je een voorkeur had, maar tijdens een dergelijk project mag je dat soort voorkeuren nooit naar buiten brengen. Ook het geruzie tusen een aantal leden van de crew en Danny, zou niet hier en publique uitgevochten moeten worden. Dan bel je erkaar maar op, of je schrijft een persoonlijke e-mail. Ik vind het allemaal behoorlijk storend, en het komt het programma echt niet ten goedequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
Tis jammer dat, dat echt niet in 'm zit, want het zou inderdaad niet zo moeilijk zijn nuquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Pim kom op!!!
Breek Marielin.... je kan het!!
Kruip uit je schulp en wijs haar op haar zwakheden.
En pak ook die Eline aan, die een meeprater is...
Nu is het je kans om ze aan te pakken....
Na je aanpassing snap ik er nog minder vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:26 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb mijn post iets aangepast lees eff terug svp,Iets zit me gewoon niet lekker maar wil geen ban ,vandaar ,goffedomme .ik baal dat ik niet durf te zeggen wat ik echt denk.![]()
Ik vertrouw alleen mezelf,dat is mijn zwakte .quote:
Een beetje het broertje uit dit lied:quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis jammer dat, dat echt niet in 'm zit, want het zou inderdaad niet zo moeilijk zijn nu
Dat hoeft geen zwakte te zijn. Ben je ondernemer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik vertrouw alleen mezelf,dat is mijn zwakte .![]()
het gaat er toch ook om dat je de medemens ook kan motiveren en dat heb ik haar in het programma niet zien doen. lijkt mij toch een prè als je mensen aanstuurt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind haar een aanpakster, en helemaal niet zo negatief.
Al heb ik mijn geluid wel wèèr uitgezet, omdat ze er maar over door blijft gaan.
Ze heeft het gewoon goed gedaan, doorgefietst tot ze duizelig werd, en het niet opgegeven.
ik zag het ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:30 schreef Noelle06 het volgende:
Pim krijgt steeds bij elke plus stem, gelijk een min stem van iemand
Ja, Micha heeft er zin in vanavond, die neemt geen enkel risico dat ze eventueel eerder terug komtquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef akveor het volgende:
Marielin heeft inmiddels 2000 plus stemmen...
Tsja, de volgende ronde moneyjerk is alvast ingekocht.. de aversie tegen Marielin als winnaar groeit.. de tegen-Marielin-stemmers moet wéér in de buidel om dat ongedaan te maken...quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef akveor het volgende:
Ik neem aan dat Marielin thuis wel te genieten isquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, Micha heeft er zin in vanavond, die neemt geen enkel risico dat ze eventueel eerder terug komt
heee halloquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, ok, dementor, je hebt gelijk.
Ik doel op cc, dotey, juud, meravigliosa en.. . .eh. . .
Hoe meer we over haar klagen .. hoe hoger ze stijgtquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef akveor het volgende:
dat wordt dus morgen Pim weg en oorlog op Fok ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:30 schreef Noelle06 het volgende:
Pim krijgt steeds bij elke plus stem, gelijk een min stem van iemand
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een beetje het broertje uit dit lied:
ff proberen dan. Ben niet voor of tegen Pim of wie dan ook.quote:
Goh, wat verschrikkelijk origineel. Zelf bedacht?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, Micha heeft er zin in vanavond, die neemt geen enkel risico dat ze eventueel eerder terug komt
Dat denk ik ook!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:33 schreef snetje het volgende:
[..]
dat wordt dus morgen Pim weg en oorlog op Fok ...
Kun je het echt niet gewoon hier neerzetten?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik vertrouw alleen mezelf,dat is mijn zwakte .en slimheid.
![]()
Zou me ook echt niks verbazenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, de volgende ronde moneyjerk is alvast ingekocht.. de aversie tegen Marielin als winnaar groeit.. de tegen-Marielin-stemmers moet wéér in de buidel om dat ongedaan te maken...gaat prima...
Ik heb 101 gemaakt en die staat nog tegen 100 - stemmenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ff proberen dan. Ben niet voor of tegen Pim of wie dan ook.
Maar nu ga ik even + stem brengen op Pim
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:33 schreef snetje het volgende:
[..]
dat wordt dus morgen Pim weg en oorlog op Fok ...
Voor hettzelfde geld ben je zomaar ly + s en dit wordt ook op Nl geplaatst misschien.Allels wordt daar geplaatst toch? zucht heb ik gelezen. Ach boeien,ze mogen zelfs weten wie ik vroegehhhh was.Pff Ik schaam me nergens voor,quote:
In haar werk is ze ook niet optimistisch en stressbestendig, anderen moeten vaak er wat van zeggen en dan ontstaat er weer een spanningsveld.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
het gaat er toch ook om dat je de medemens ook kan motiveren en dat heb ik haar in het programma niet zien doen. lijkt mij toch een prè als je mensen aanstuurt.
bij management trainingen wordt dat er toch wel ingepompt.
Tis maar waar je genoegen mee wilt nemen....quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Marielin thuis wel te genieten is
En na een paar keer f5 een min stemquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ff proberen dan. Ben niet voor of tegen Pim of wie dan ook.
Maar nu ga ik even + stem brengen op Pim
Yess ... ik wil ook eindelijk wel es de dark side van Pim zienquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Pim kom op!!!
Breek Marielin.... je kan het!!
Kruip uit je schulp en wijs haar op haar zwakheden.
En pak ook die Eline aan, die een meeprater is...
Nu is het je kans om ze aan te pakken....
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En na een paar keer f5 een min stem
Jaahoor.. haar lieve koudbloedige leguaantje zal haar met open klauwtjes ontvangen...quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Marielin thuis wel te genieten is
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Eline tegen Pim: Jij hebt ook echt een vet lekker lichaam.
Pim was niet in beeld, dus ik kon zijn blozen niet zien
Kan het met zelfs levendig voorstellenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Goh, wat verschrikkelijk origineel. Zelf bedacht?
Dat is heel wat beter dan: je hebt een lekker vet lichaamquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Eline tegen Pim: Jij hebt ook echt een vet lekker lichaam.
Pim was niet in beeld, dus ik kon zijn blozen niet zien
Dat was al bekend, maar niet op 'die manier'quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tjonge jonge, hoe duidelijk wil je het hebben.....
![]()
Ik denk dat ze een bordje om haar hals moet hangen:
[ [url=http://gs12.rimg.info/94a4a01a676430fd5b1e159ec043ab4a.png]afbeelding ] [/url]
* kahaarin alu hoedje opzet*quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En na een paar keer f5 een min stem
Pim is nu het alfamannetje ....quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
pim zit wel op de praatstoel vanavond
Beetje laatquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:36 schreef K_L het volgende:
[..]
Yess ... ik wil ook eindelijk wel es de dark side van Pim zien![]()
Van de dames in de bunker lijkt Marielin met het leukst om als vriendin te hebbenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis maar waar je genoegen mee wilt nemen....
laat Eline maar eff jagen,is goed voor haarquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tjonge jonge, hoe duidelijk wil je het hebben.....
![]()
Ik denk dat ze een bordje om haar hals moet hangen:
[ [url=http://gs12.rimg.info/94a4a01a676430fd5b1e159ec043ab4a.png]afbeelding ] [/url]
Ach die stopt zijn oren tenminste niet dicht als ze voor de vijftigste keer hetzelfde riedeltje opdreunt, een echt maatjequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaahoor.. haar lieve koudbloedige leguaantje zal haar met open klauwtjes ontvangen...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Van de dames in de bunker lijkt Marielin met het leukst om als vriendin te hebben
Anders worden dat twee heeeeeele lange dagen voor iemand achter zijn pc'tjequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
* kahaarin alu hoedje opzet*
Het is vast een script dat door iemand is geschreven, is er een + stem dan automatisch een - stem.
Jeroen is er uit dus de competitie heeft zichzelf opgelost? Nu kan ze veilig zeggen dat ze hem leuk vindt zonder dat Jeroen over de pis gaat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was al bekend, maar niet op 'die manier'
Hij voelt zich nu echt THE MANquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
Pim is een schatje maar dat mag niet in een rls tegenwoordig.kijk maar naar Huubquote:
Lol, inderdaad.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Anders worden dat twee heeeeeele lange dagen voor iemand achter zijn pc'tje
Ik zie geen enkele vergelijkingquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:41 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Pim is een schatje maar dat mag niet in een rls tegenwoordig.kijk maar naar Huub
En zo komt het toch allemaal vanzelf weer goed.... wat een verschrikkelijk slappe hap.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jeroen is er uit dus de competitie heeft zichzelf opgelost? Nu kan ze veilig zeggen dat ze hem leuk vindt zonder dat Jeroen over de pis gaat?
Dat geloof ik ook wel, het is alleen iets wat mij aan haar opvalt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:35 schreef Rena_750 het volgende:
[..]
In haar werk is ze ook niet optimistisch en stressbestendig, anderen moeten vaak er wat van zeggen en dan ontstaat er weer een spanningsveld.
De monteurs die ze aan hoort te sturen voelen dat aan en willen daar ook gebruik van maken, maar ze doet dit werk nog niet zo lang en kan snel overbluft worden.
Ze heeft ook geen management functie, iedereen zou dan giga gestrest van haar worden.![]()
Ze is wel aardig hoor![]()
* Nostalgist hoort Jeroen van BB6 weer......quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik uhhhhhhhhh vind de kleuren wel grappig.
Zou Jeroen zijn kakmoment en plas moment op de doodskist al hebben gezien???quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jeroen is er uit dus de competitie heeft zichzelf opgelost? Nu kan ze veilig zeggen dat ze hem leuk vindt zonder dat Jeroen over de pis gaat?
Heeft al zijn concurrenten de strot afgebeten en domineert nu zijn eigen roedelquote:
Ik zie de overeenkomsten even nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:41 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Pim is een schatje maar dat mag niet in een rls tegenwoordig.kijk maar naar Huub
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op ned. 3 gaan ze panalties schieten. Kunnen ze in de bunker ook beter doen, dit is saaie zooi.
Nou die glazige blikken staan op thuis gericht hoor en niet op Non-geile Pimmetje... overmorgen is het over enuit... en dat zie je duidelijk hier...quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zeg nog meer bier voor Pimquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ondertussen heeft hij het wel mooi voor elkaar, in de halve finale met twee vrouwen, en normaliter gaat er na een exit een feestje komen, toch redactie?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:43 schreef akveor het volgende:
[..]
En zo komt het toch allemaal vanzelf weer goed.... wat een verschrikkelijk slappe hap.
idd, zegt genoegquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou die glazige blikken staan op thuis gericht hoor en niet op Non-geile Pimmetje... overmorgen is het over enuit... en dat zie je duidelijk hier...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Offtopic: Joost komt zaterdag Ned3 weer op tv, in een debatprogramma.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
* Nostalgist hoort Jeroen van BB6 weer......
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:42 schreef blomst het volgende:
Nou redaktie, jullie zitten boven ook gezellig, geef Pim en zijn dames ook eens wat te drinken, kunnen ze lekker op slapen.
Eindelijk zijn eigen harem...quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Heeft al zijn concurrenten de strot afgebeten en domineert nu zijn eigen roedel
........op de één of andere manier klopt er hier iets niet
Marielin is een onzeker meisje die heel snel in de verdediging schietquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:45 schreef Nostalgist het volgende:
Marielin plaatst zich in de underdogpositie.....![]()
"Ik weet zeker dat ik op de derde plaats stond"
Ik denk het wel, en ook haar eigen reactie daarop. Ik denk dat hij nu lekker zit te lachen en terug te kijken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Zou Jeroen zijn kakmoment en plas moment op de doodskist al hebben gezien???
En zijn rijmoment tegen een slapende Amber?
Oh ja joh?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Offtopic: Joost komt zaterdag Ned3 weer op tv, in een debatprogramma.
Ik weet indd niet of Pim piano kan spelen maar zie Pim wel met evt met neefjes lief spelen en dat Pim eerlijk is net als Huub denk ik ook.BTWeg,ik wil Pim helemaal niet vergelijken met Huub want die is uniek.Dus datquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Offtopic: Joost komt zaterdag Ned3 weer op tv, in een debatprogramma.
Dat zei Jeroen, maar dat is niet zoquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marielin is een onzeker meisje die heel snel in de verdediging schiet
Dus wederom dat!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marielin is een onzeker meisje die heel snel in de verdediging schiet
Jaaa, ik stem voorquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Zes biertjes naar beneden? Powerpoll, nu op de site.
Voted !quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Zes biertjes naar beneden? Powerpoll, nu op de site.
De hoop is gevestigd op onverwachte ondersteuning uit Aerdenhout, Heemstede en Bloemendaal voor Eline, maar ja, daar kan je niet wonen door geld weg te geven.......quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan iemand nog op tegen Danny, zouzou, mich165 en knorretje?
Of is de winnaar al bekend?
Stemmen op Pim heeft volgens mij geen zin meer.
quote:
O zei Jeroen dat ook?quote:
Joost! Ik moet al lachen als ik zijn kop ziequote:
Jeroen en jij hebben ook helemaal gelijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O zei Jeroen dat ook?![]()
Dat heb ik dan niet mee gekregen, maar volgens mij is het echt wel zo. Ze zit zichzelf constant te verdedigen, vaak bj voorbaat al en vraagt telkens om bevestiging.
Dat klopt wel hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O zei Jeroen dat ook?![]()
Dat heb ik dan niet mee gekregen, maar volgens mij is het echt wel zo. Ze zit zichzelf constant te verdedigen, vaak bj voorbaat al en vraagt telkens om bevestiging.
Hij kan ook beter iets met komedie gaan doen ipv politiek volgens mijquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joost! Ik moet al lachen als ik zijn kop zie
Voor Eline zou het idd ook beter zijn als ze met Pim in de finale komt, Marielin heeft iig meer achterban dan Pim.quote:
Een heel inteligente jongen met veel humor en vol creativiteit.quote:
Ik vond hem bloedirritant.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joost! Ik moet al lachen als ik zijn kop zie
Maar als hij de politiek ingaat heeft hij wel zijn kop meequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij kan ook beter iets met komedie gaan doen ipv politiek volgens mij
LIENDEN!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pim zijn dorp bewaart de stemmen tot morgen
Smaken verschillenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als hij de politiek ingaat heeft hij wel zijn kop mee
Daarom vind ik het extra dapper dat ze hieraan mee doetquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:52 schreef Rena_750 het volgende:
[..]
Dat klopt wel hoor
In haar werk is ze ook zo
En negatieve stemmen kosten dubbel.. ik zou het laten als ik jou was...quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan iemand nog op tegen Danny, zouzou, mich165 en knorretje?
Of is de winnaar al bekend?
Stemmen op Pim heeft volgens mij geen zin meer.
slaapzak hebben ze al, dus elk een eigen slaapzak.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:49 schreef akveor het volgende:
Nou, kom maar op met de discussie over die slaapzakken...
haha ik woon in heemstede die kakkers in Aerdenhout en Bloemendaal en ook Heemstede zijn de gierig om maar een cent uit te geven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:50 schreef Jian het volgende:
[..]
De hoop is gevestigd op onverwachte ondersteuning uit Aerdenhout, Heemstede en Bloemendaal voor Eline, maar ja, daar kan je niet wonen door geld weg te geven.......
Ik vind het ook knap, ik doe het haar niet na om in de bunker te gaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom vind ik het extra dapper dat ze hieraan mee doet![]()
Ik hoop dat ze zich er sterker door gaat voelen.
Dan moet je bij Danny zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marielin is zo moe!!!!!!
Takketrol van de bunker.
Ze zit in de finale en zeikt nog steeds...
Pim heeft de 25 dagen doorstaan, zonder klagen.....
Eline met haar lafbekken en manipulatie. Marielin met haar excuses.
Pim heeft het concept het beste gespeeld.
STEM OP PIM!!!!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef evaxsis het volgende:
Nou gooi het bier er maar in![]()
10 stemmen voor en 0 stemmen tegen.
Tief toch es op met Huubquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:47 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik weet indd niet of Pim piano kan spelen maar zie Pim wel met evt met neefjes lief spelen en dat Pim eerlijk is net als Huub denk ik ook.BTWeg,ik wil Pim helemaal niet vergelijken met Huub want die is uniek.Dus dat
Ahh.. ben je óók aangenomen als moneyjerker? wat levert dat nou op??quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marielin is zo moe!!!!!!
Takketrol van de bunker.
Ze zit in de finale en zeikt nog steeds...
Pim heeft de 25 dagen doorstaan, zonder klagen.....
Eline met haar lafbekken en manipulatie. Marielin met haar excuses.
Pim heeft het concept het beste gespeeld.
STEM OP PIM!!!!
Ja, Marielin heeft wel een nogal hoog zeur-gehaltequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:57 schreef Rena_750 het volgende:
[..]
Ik vind het ook knap, ik doe het haar niet na om in de bunker te gaan.
Maar betreft gezeur kan ik erg van afknappen
Ik ken ze, vandaar ook ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef annie68 het volgende:
[..]
haha ik woon in heemstede die kakkers in Aerdenhout en Bloemendaal en ook Heemstede zijn de gierig om maar een cent uit te geven.
Is het al netjes gevraagd? Redactie, zou het mogelijk zijn een paar biertjes het hok in te mikken? Bij voorbaat dank!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, de redaktie wil niet naar ons luisteren.
Marielin gaf ook aan dat die vriend haar niet zal steunen als ze zou willen stoppen met roken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin geeft aan dat haar vriend haar kan steunen in het 'anders gaan denken', als er iets niet gaat.
Zeg nou eens gewoon wat je kwijt wilt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:59 schreef mooiiiiii het volgende:
Maar enfin,wie is de mol in de redactie,is weer per ongeluk overheen gelezen
Ah okay....quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef blomst het volgende:
[..]
slaapzak hebben ze al, dus elk een eigen slaapzak.
Meer dan één straatquote:
Da's wel vaker zo, maar onder een poll op de site kunnen ze niet uit zou je zeggenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Nou vertel op, dan ben je het kwijt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:59 schreef mooiiiiii het volgende:
Maar enfin,wie is de mol in de redactie,is weer per ongeluk overheen gelezen
Ze staat in de top 3 zelfsquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef 5thencounter het volgende:
"Ik hoop dat ik nog een beetje bovenaan sta in de Poll.." Aldus Marielin....
?
Fasesquote:
Dat kan juist leuk worden, kan mij herinneren dat in BB1 ook een oudere man bij kwam.. die het nog een aardig tijdje volgehouden had voordat hij er uit werd gestemd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:57 schreef Kanjer het volgende:
als er bunker 2 komt,lijkt het me leuk om daar een paar oudere in te zetten .mag best wat jongs tussen hoor
Echte liefde.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Marielin gaf ook aan dat die vriend haar niet zal steunen als ze zou willen stoppen met roken.
Ik kijk gratis stream, dus ben helemaal nergens voor aangenomen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh.. ben je óók aangenomen als moneyjerker? wat levert dat nou op??
Marielin moest stoppen met zeurenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, de redactie heeft telefonisch aangegeven dat de overlevers moeten stoppen met zeuren.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, de redactie heeft telefonisch aangegeven dat de overlevers moeten stoppen met zeuren.
Iemand vroeg zich eerder in de COS af (ik dacht NMNS) hoe het kwam dat Marielin ineens zo benadrukte dat ze zoveel zeurde.quote:
Wederom thanks. Het wordt dus Fase II. Wat dat dan ook maar mag zijn .quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Fases
»Terug naar Fase II
25 Votes
»Terug naar Fase III
1 Votes
»Fase IV aanhouden
11 Votes
»Poll sluit 20 mei 23:00
0 Votes
Jawel... dat gaat zo wel naar beneden, gezien de poll (die tot 23:15 loopt)quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Eensch, dat duurt nog wel een tijdje.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn nog jong, dus ze hebben allebei nog niet de ware gevonden.
Ik stel voor nu fase V: Alle eigen spullen erin, matrassen, dekbeddden, leuk muziekje, drank, warm water, morgen ontbijt op bed, goed verzorgde lunch en een heerlijk diner verzorgd door een goede cateraar en dan op naar de finale.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Fases
»Terug naar Fase II
25 Votes
»Terug naar Fase III
1 Votes
»Fase IV aanhouden
11 Votes
»Poll sluit 20 mei 23:00
0 Votes
Is de bedtijd nog steeds 24.00 uur dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel... dat gaat zo wel naar beneden, gezien de poll (die tot 23:15 loopt)
Kunnen ze niet alvast een biertje krijgen tot de poll voorbij is?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
is dat je eigen frustratie die spreekt soms?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn nog jong, dus ze hebben allebei nog niet de ware gevonden.
Oploskoffie? achjee... dat is wel héél erg... je hebt wél een plek om te slapen jôh? of gebruik je de PC van het opvangcentrum?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kijk gratis stream, dus ben helemaal nergens voor aangenomen.
En het levert me dus heul nie iets op nie.![]()
Koppie koffie met oploskoffie en niks nie meer nie.
Er is tegen eline gezegd dat ze moest zeuren niet tegen marielin.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iemand vroeg zich eerder in de COS af (ik dacht NMNS) hoe het kwam dat Marielin ineens zo benadrukte dat ze zoveel zeurde.
Maar het antwoord daarop is nu dus gegeven.
Ik neem aan van welquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is de bedtijd nog steeds 24.00 uur dan?
was er al een pollquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's oneerlijk, dan is Marielin in het nadeel, dan weet je van te voren dat ze dat niet kan winnen, weer zo'n duel waarvan de uitslag van te voren vaststaatquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik had de poll nog niet gezien, maar ik zat er zelf net ook aan te denken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik stel voor nu fase V: Alle eigen spullen erin, matrassen, dekbeddden, leuk muziekje, drank, warm water, morgen ontbijt op bed, goed verzorgde lunch en een heerlijk diner verzorgd door een goede cateraar en dan op naar de finale.![]()
![]()
Toch weer jammer dat ze ook daarin ook aangestuurd wordenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iemand vroeg zich eerder in de COS af (ik dacht NMNS) hoe het kwam dat Marielin ineens zo benadrukte dat ze zoveel zeurde.
Maar het antwoord daarop is nu dus gegeven.
Datgene wat er na 7 dagen of ze begon.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Wederom thanks. Het wordt dus Fase II. Wat dat dan ook maar mag zijn .
We zullen zienquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:
Dattie maar een delirium mag krijgenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:06 schreef Leandra het volgende:
Gaat goed met de powerpoll![]()
Afscheidsfeestje Jeroen?
»Ja, 6 bier in the Bunker 14 Votes
»Nee, barst maar 0 Votes
foutjequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's oneerlijk, dan is Marielin in het nadeel, dan weet je van te voren dat ze dat niet kan winnen, weer zo'n duel waarvan de uitslag van te voren vaststaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |