Inderdaad, volgens mij zou het mooier zijn geweest als er meer een goep was gecreëerd ipv allemaal individuen, ik bedoel eigenlijk dat behalve een paar opdrachten er niet zoveel groepsmatig gedaan moest worden om de luxe te verdienen, men kreeg ook de kans om zich te drukken zonder dat het gevolgen had, okay, Jeroen heeft een paar opdrachten verkloot, maar de sancties daar op vond ik wat zwak.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Fysiek is hij sterk.
Maar qua bijdrage aan vermaak op streams is hij wel de laagst scorende wat mij betreft.
Dit had in een andere groep overlevens wel een heel ander effect kunnen hebben.
Volgens mij is hij moeilijk op de kast te krijgen en dat had ook veel irritatie op kunnen wekken.
Maar ja ach...had... is nou eenmaal niet gebeurd.
mwoah, ik doe dagelijks 40kmpu bergop op mijn damesfiets.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Die fietsen daar staan niet goed afgesteld
...nog minderquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar Peter is niet dom, en Renate, tja...
Ik heb mijn post iets aangepast lees eff terug svp,Iets zit me gewoon niet lekker maar wil geen ban ,vandaar ,goffedomme .ik baal dat ik niet durf te zeggen wat ik echt denk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie bedoel je, gebruik please de echte namen, dit schept verwarring.
Helemaal niet lullig voor ons.. ook dat is óns Spel!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dat soort dingen nu even het belangrijkste zijn in hun spel .. Dus dan lul je erover .. Lullig voor ons
klopt en daarom vind ik het tof van haar dat ze ondanks al die nare opmerkingen dat ze toch hier komt meepostenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De één kan daar beter tegen dan de ander![]()
Renate heeft blijkbaar een brede rug en petje af daarvoor, want sommigen reacties waren echt om te kotsen
pm mag ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:26 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb mijn post iets aangepast lees eff terug svp,Iets zit me gewoon niet lekker maar wil geen ban ,vandaar ,goffedomme .ik baal dat ik niet durf te zeggen wat ik echt denk.![]()
Eens. Het is erg onprofessioneel als crewleden persoonlijke voorkeuren gaan uitspreken. Achteraf, mag je best uitspreken dat je een voorkeur had, maar tijdens een dergelijk project mag je dat soort voorkeuren nooit naar buiten brengen. Ook het geruzie tusen een aantal leden van de crew en Danny, zou niet hier en publique uitgevochten moeten worden. Dan bel je erkaar maar op, of je schrijft een persoonlijke e-mail. Ik vind het allemaal behoorlijk storend, en het komt het programma echt niet ten goedequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
Een duidelijk statement over Marielin gepost vanaf de redactie.
Maar ik houd erover op. Ik vind dat het niet kan maar de redactie vindt het kennelijk prima dat vrijwilligers en collega's uitspraken doen hier op Fok en in email die ons doen twijfelen aan het een en ander.
Tis jammer dat, dat echt niet in 'm zit, want het zou inderdaad niet zo moeilijk zijn nuquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Pim kom op!!!
Breek Marielin.... je kan het!!
Kruip uit je schulp en wijs haar op haar zwakheden.
En pak ook die Eline aan, die een meeprater is...
Nu is het je kans om ze aan te pakken....
Na je aanpassing snap ik er nog minder vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:26 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb mijn post iets aangepast lees eff terug svp,Iets zit me gewoon niet lekker maar wil geen ban ,vandaar ,goffedomme .ik baal dat ik niet durf te zeggen wat ik echt denk.![]()
Ik vertrouw alleen mezelf,dat is mijn zwakte .quote:
Een beetje het broertje uit dit lied:quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis jammer dat, dat echt niet in 'm zit, want het zou inderdaad niet zo moeilijk zijn nu
Dat hoeft geen zwakte te zijn. Ben je ondernemer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik vertrouw alleen mezelf,dat is mijn zwakte .![]()
het gaat er toch ook om dat je de medemens ook kan motiveren en dat heb ik haar in het programma niet zien doen. lijkt mij toch een prè als je mensen aanstuurt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind haar een aanpakster, en helemaal niet zo negatief.
Al heb ik mijn geluid wel wèèr uitgezet, omdat ze er maar over door blijft gaan.
Ze heeft het gewoon goed gedaan, doorgefietst tot ze duizelig werd, en het niet opgegeven.
ik zag het ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:30 schreef Noelle06 het volgende:
Pim krijgt steeds bij elke plus stem, gelijk een min stem van iemand
Ja, Micha heeft er zin in vanavond, die neemt geen enkel risico dat ze eventueel eerder terug komtquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef akveor het volgende:
Marielin heeft inmiddels 2000 plus stemmen...
Tsja, de volgende ronde moneyjerk is alvast ingekocht.. de aversie tegen Marielin als winnaar groeit.. de tegen-Marielin-stemmers moet wéér in de buidel om dat ongedaan te maken...quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef akveor het volgende:
Ik neem aan dat Marielin thuis wel te genieten isquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, Micha heeft er zin in vanavond, die neemt geen enkel risico dat ze eventueel eerder terug komt
heee halloquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, ok, dementor, je hebt gelijk.
Ik doel op cc, dotey, juud, meravigliosa en.. . .eh. . .
Hoe meer we over haar klagen .. hoe hoger ze stijgtquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef akveor het volgende:
dat wordt dus morgen Pim weg en oorlog op Fok ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:30 schreef Noelle06 het volgende:
Pim krijgt steeds bij elke plus stem, gelijk een min stem van iemand
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een beetje het broertje uit dit lied:
ff proberen dan. Ben niet voor of tegen Pim of wie dan ook.quote:
Goh, wat verschrikkelijk origineel. Zelf bedacht?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, Micha heeft er zin in vanavond, die neemt geen enkel risico dat ze eventueel eerder terug komt
Dat denk ik ook!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:33 schreef snetje het volgende:
[..]
dat wordt dus morgen Pim weg en oorlog op Fok ...
Kun je het echt niet gewoon hier neerzetten?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik vertrouw alleen mezelf,dat is mijn zwakte .en slimheid.
![]()
Zou me ook echt niks verbazenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, de volgende ronde moneyjerk is alvast ingekocht.. de aversie tegen Marielin als winnaar groeit.. de tegen-Marielin-stemmers moet wéér in de buidel om dat ongedaan te maken...gaat prima...
Ik heb 101 gemaakt en die staat nog tegen 100 - stemmenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ff proberen dan. Ben niet voor of tegen Pim of wie dan ook.
Maar nu ga ik even + stem brengen op Pim
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:33 schreef snetje het volgende:
[..]
dat wordt dus morgen Pim weg en oorlog op Fok ...
Voor hettzelfde geld ben je zomaar ly + s en dit wordt ook op Nl geplaatst misschien.Allels wordt daar geplaatst toch? zucht heb ik gelezen. Ach boeien,ze mogen zelfs weten wie ik vroegehhhh was.Pff Ik schaam me nergens voor,quote:
In haar werk is ze ook niet optimistisch en stressbestendig, anderen moeten vaak er wat van zeggen en dan ontstaat er weer een spanningsveld.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
het gaat er toch ook om dat je de medemens ook kan motiveren en dat heb ik haar in het programma niet zien doen. lijkt mij toch een prè als je mensen aanstuurt.
bij management trainingen wordt dat er toch wel ingepompt.
Tis maar waar je genoegen mee wilt nemen....quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Marielin thuis wel te genieten is
En na een paar keer f5 een min stemquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ff proberen dan. Ben niet voor of tegen Pim of wie dan ook.
Maar nu ga ik even + stem brengen op Pim
Yess ... ik wil ook eindelijk wel es de dark side van Pim zienquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Pim kom op!!!
Breek Marielin.... je kan het!!
Kruip uit je schulp en wijs haar op haar zwakheden.
En pak ook die Eline aan, die een meeprater is...
Nu is het je kans om ze aan te pakken....
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En na een paar keer f5 een min stem
Jaahoor.. haar lieve koudbloedige leguaantje zal haar met open klauwtjes ontvangen...quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Marielin thuis wel te genieten is
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Eline tegen Pim: Jij hebt ook echt een vet lekker lichaam.
Pim was niet in beeld, dus ik kon zijn blozen niet zien
Kan het met zelfs levendig voorstellenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Goh, wat verschrikkelijk origineel. Zelf bedacht?
Dat is heel wat beter dan: je hebt een lekker vet lichaamquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Eline tegen Pim: Jij hebt ook echt een vet lekker lichaam.
Pim was niet in beeld, dus ik kon zijn blozen niet zien
Dat was al bekend, maar niet op 'die manier'quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tjonge jonge, hoe duidelijk wil je het hebben.....
![]()
Ik denk dat ze een bordje om haar hals moet hangen:
[ [url=http://gs12.rimg.info/94a4a01a676430fd5b1e159ec043ab4a.png]afbeelding ] [/url]
* kahaarin alu hoedje opzet*quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En na een paar keer f5 een min stem
Pim is nu het alfamannetje ....quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
pim zit wel op de praatstoel vanavond
Beetje laatquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:36 schreef K_L het volgende:
[..]
Yess ... ik wil ook eindelijk wel es de dark side van Pim zien![]()
Van de dames in de bunker lijkt Marielin met het leukst om als vriendin te hebbenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis maar waar je genoegen mee wilt nemen....
laat Eline maar eff jagen,is goed voor haarquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tjonge jonge, hoe duidelijk wil je het hebben.....
![]()
Ik denk dat ze een bordje om haar hals moet hangen:
[ [url=http://gs12.rimg.info/94a4a01a676430fd5b1e159ec043ab4a.png]afbeelding ] [/url]
Ach die stopt zijn oren tenminste niet dicht als ze voor de vijftigste keer hetzelfde riedeltje opdreunt, een echt maatjequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaahoor.. haar lieve koudbloedige leguaantje zal haar met open klauwtjes ontvangen...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Van de dames in de bunker lijkt Marielin met het leukst om als vriendin te hebben
Anders worden dat twee heeeeeele lange dagen voor iemand achter zijn pc'tjequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
* kahaarin alu hoedje opzet*
Het is vast een script dat door iemand is geschreven, is er een + stem dan automatisch een - stem.
Jeroen is er uit dus de competitie heeft zichzelf opgelost? Nu kan ze veilig zeggen dat ze hem leuk vindt zonder dat Jeroen over de pis gaat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was al bekend, maar niet op 'die manier'
Hij voelt zich nu echt THE MANquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
Pim is een schatje maar dat mag niet in een rls tegenwoordig.kijk maar naar Huubquote:
Lol, inderdaad.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Anders worden dat twee heeeeeele lange dagen voor iemand achter zijn pc'tje
Ik zie geen enkele vergelijkingquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:41 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Pim is een schatje maar dat mag niet in een rls tegenwoordig.kijk maar naar Huub
En zo komt het toch allemaal vanzelf weer goed.... wat een verschrikkelijk slappe hap.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jeroen is er uit dus de competitie heeft zichzelf opgelost? Nu kan ze veilig zeggen dat ze hem leuk vindt zonder dat Jeroen over de pis gaat?
Dat geloof ik ook wel, het is alleen iets wat mij aan haar opvalt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:35 schreef Rena_750 het volgende:
[..]
In haar werk is ze ook niet optimistisch en stressbestendig, anderen moeten vaak er wat van zeggen en dan ontstaat er weer een spanningsveld.
De monteurs die ze aan hoort te sturen voelen dat aan en willen daar ook gebruik van maken, maar ze doet dit werk nog niet zo lang en kan snel overbluft worden.
Ze heeft ook geen management functie, iedereen zou dan giga gestrest van haar worden.![]()
Ze is wel aardig hoor![]()
* Nostalgist hoort Jeroen van BB6 weer......quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik uhhhhhhhhh vind de kleuren wel grappig.
Zou Jeroen zijn kakmoment en plas moment op de doodskist al hebben gezien???quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jeroen is er uit dus de competitie heeft zichzelf opgelost? Nu kan ze veilig zeggen dat ze hem leuk vindt zonder dat Jeroen over de pis gaat?
Heeft al zijn concurrenten de strot afgebeten en domineert nu zijn eigen roedelquote:
Ik zie de overeenkomsten even nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:41 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Pim is een schatje maar dat mag niet in een rls tegenwoordig.kijk maar naar Huub
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op ned. 3 gaan ze panalties schieten. Kunnen ze in de bunker ook beter doen, dit is saaie zooi.
Nou die glazige blikken staan op thuis gericht hoor en niet op Non-geile Pimmetje... overmorgen is het over enuit... en dat zie je duidelijk hier...quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zeg nog meer bier voor Pimquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ondertussen heeft hij het wel mooi voor elkaar, in de halve finale met twee vrouwen, en normaliter gaat er na een exit een feestje komen, toch redactie?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:43 schreef akveor het volgende:
[..]
En zo komt het toch allemaal vanzelf weer goed.... wat een verschrikkelijk slappe hap.
idd, zegt genoegquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou die glazige blikken staan op thuis gericht hoor en niet op Non-geile Pimmetje... overmorgen is het over enuit... en dat zie je duidelijk hier...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Offtopic: Joost komt zaterdag Ned3 weer op tv, in een debatprogramma.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
* Nostalgist hoort Jeroen van BB6 weer......
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:42 schreef blomst het volgende:
Nou redaktie, jullie zitten boven ook gezellig, geef Pim en zijn dames ook eens wat te drinken, kunnen ze lekker op slapen.
Eindelijk zijn eigen harem...quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Heeft al zijn concurrenten de strot afgebeten en domineert nu zijn eigen roedel
........op de één of andere manier klopt er hier iets niet
Marielin is een onzeker meisje die heel snel in de verdediging schietquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:45 schreef Nostalgist het volgende:
Marielin plaatst zich in de underdogpositie.....![]()
"Ik weet zeker dat ik op de derde plaats stond"
Ik denk het wel, en ook haar eigen reactie daarop. Ik denk dat hij nu lekker zit te lachen en terug te kijken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Zou Jeroen zijn kakmoment en plas moment op de doodskist al hebben gezien???
En zijn rijmoment tegen een slapende Amber?
Oh ja joh?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Offtopic: Joost komt zaterdag Ned3 weer op tv, in een debatprogramma.
Ik weet indd niet of Pim piano kan spelen maar zie Pim wel met evt met neefjes lief spelen en dat Pim eerlijk is net als Huub denk ik ook.BTWeg,ik wil Pim helemaal niet vergelijken met Huub want die is uniek.Dus datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |