Je weet niet hoe ze op haar werk is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:02 schreef evaxsis het volgende:
Ik zou knettergek worden van haar negatieve gedrag.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja, en dat klopt!
precies..
IK VIND het jammer dat jeroen der uit is. En IK kan niet wachten tot Marielin der uit gaat
Een duidelijk statement over Marielin gepost vanaf de redactie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:29 schreef Dottey het volgende:
Ik persoonlijk vind het zo jammer dat hij der uit is!
hihi.. Jeroen zit aan een bordje eten van Dot![]()
Er wordt nu goed voor hem gezorgd hoor!
Marielin de volgende
Er staan verklaringen genoeg op jou site omtrend Marielins gedrag..quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:00 schreef Danny het volgende:
[..]
dat vraag ik me altijd af over mensen die janken over Marielin.
Komt Jeroen nog wel buurten op FOK!?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:53 schreef Gert het volgende:
Nog wat antwoorden op vragen
Marrije: Jeroen was zich er niet van bewust dat hij de laatste dagen zoveel stiller was. Hij gaat er nog even over nadenken of dat écht zo was en zo ja waarom.
Peter6000: je naamgenoot heeft niet zo'n behoefte meer om op FOK! te komen. Hij heeft een paar dagen geleden nog even gekeken toen hij was geattendeerd op het "Peter terug in de bunker"-topic. Maar vindt het lastig, al die negatieve reacties, en hij kan verder prima zonder FOK!
Vraag of Peter al weer gel gebruikt:
Peter (met stoppelkapsel) "Jazeker!"
-???? Echt?
Peter: "Ja., ik heb donkerblond haar, en met gel erin lijkt het nog wat donkerder."
Zeg maar tegen Jeroen dat ik goed heb opgelet en dat hij écht stiller was. Hij had na de fake exit nog ff een uitbarsting naar Marielin, maar daarna was ie beduidend stiller dan daarvoor. Maar ik ben benieuwd of ie er nog uitkomt voor zichzelf en hoop het antwoord dan nog te horen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:53 schreef Gert het volgende:
Nog wat antwoorden op vragen
Marrije: Jeroen was zich er niet van bewust dat hij de laatste dagen zoveel stiller was. Hij gaat er nog even over nadenken of dat écht zo was en zo ja waarom.
Hij las sowieso altijd al de FP, dus komt nog weleens langs straks.quote:
Ze moet eerst kijken of er ergens sprake is van een netwerkstoring en dan stuurt ze een monteur aan naar verwachte plek waar storing is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ze op haar werk is.
Ze zei helemaal in het begin "Ik stuur mensen aan", dus ik denk dat ze zich daar onkwetsbaar en zelfverzekerd opstelt, en niet zeurderig.
Die was toch niet geheel gepland door onze Pim?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kan me er eentje herinneren en dat was de tondeuse op stand 1.
Maar dat was het dan ook
Ze heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:06 schreef Rica het volgende:
Eline "Toen ik de opdracht hoorde dacht ik gelijk nou moet ik de hele avond naar twee fietsende mensen kijken"
Dat is Eline.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |