Dan ga ik gewoon naar Peter zwaaienquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:53 schreef Gert het volgende:
Nog wat antwoorden op vragen
Marrije: Jeroen was zich er niet van bewust dat hij de laatste dagen zoveel stiller was. Hij gaat er nog even over nadenken of dat écht zo was en zo ja waarom.
Peter6000: je naamgenoot heeft niet zo'n behoefte meer om op FOK! te komen. Hij heeft een paar dagen geleden nog even gekeken toen hij was geattendeerd op het "Peter terug in de bunker"-topic. Maar vindt het lastig, al die negatieve reacties, en hij kan verder prima zonder FOK!
Vraag of Peter al weer gel gebruikt:
Peter (met stoppelkapsel) "Jazeker!"
-???? Echt?
Peter: "Ja., ik heb donkerblond haar, en met gel erin lijkt het nog wat donkerder."
nou vooruit, maar dan mag hij niet gaan huilen om zijn gelquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Eens, met Peter die af en toe een rondje om de tafel loopt
Ja, en dat klopt!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Je vónd iets van Jeroen. Je stélde dat Marielin de volgende moest worden.
kap er es meequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jeroen is er uit. Ik had een beetje gehoopt dat jij er ook niet meer zou zijn.
Maar helaas....
Eens met je hele post, maar die kat begreep ik ook niet inderdaad, Eline had al een paar keer aangegeven dat zij dat ook niet had gekund. Sterker nog: toen de opdracht alleen al werd uitgelegd zei Eline al dat het haar ding niet was.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:48 schreef lies1958 het volgende:En dan nog de kat richting eline van jij had het ook niet gered slaat ook nergens op.
Ja... maar de redactie stelde hem een biertje voor. Nah zal in deze fase (welke fase?) het lijstje van persoonlijke items wel overboord zijn gegooid.quote:
Ze zal dat misschien niet zijn, ongetwijfeld papa's lieve meid, goed voor d'r lizzard, maar ze gedráágd zich iig wel als een kutwijf! Totaal gebrek aan medegevoel, en eigen ego voorop.. heeft ze nog wel een vriend? so far?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom nou weer kutwijf? Ik snap je niet hoor, wat héb je toch tegen haar?
dat vraag ik me altijd af over mensen die janken over Marielin.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom nou weer kutwijf? Ik snap je niet hoor, wat héb je toch tegen haar?
Blijf dit vreemd vinden, als je boven zit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja, en dat klopt!
precies..
IK VIND het jammer dat jeroen der uit is. En IK kan niet wachten tot Marielin der uit gaat
Gel?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon naar Peter zwaaien
![]()
![]()
Hoi Peter, jammer dat je niet op Fok! komt.
Pim heeft verder niets op zn lijst dat hij graag wil hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja... maar de redactie stelde hem een biertje voor. Nah zal in deze fase (welke fase?) het lijstje van persoonlijke items wel overboord zijn gegooid.
Blijkbaar wil de redactie dat er 2 mensen in 1 slaapzak kruipen ofzo?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon naar Peter zwaaien
![]()
![]()
Hoi Peter, jammer dat je niet op Fok! komt.
mooi nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:59 schreef earthling39 het volgende:
Allen stemmen op een hernieuwd dagduel tussen pim en marielin, maar dan nu prog 1 en level 3
En daarmee heeft ZIJ (Disana) een punt. In JOUW positie zou iets van terughoudendheid gepast zijn en zich niet moeten wagen aan dit soort uitspraken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja, en dat klopt!
precies..
IK VIND het jammer dat jeroen der uit is. En IK kan niet wachten tot Marielin der uit gaat
Iedereen mag zijn eigen mening geven ik vind het een hoop drama om niets.. maar ja dat is ook niet voor het eerstquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Blijf dit vreemd vinden, als je boven zit.
En toen werd ze al teruggefloten door Bart, het gaat niet om jou, ah gossie...quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eens met je hele post, maar die kat begreep ik ook niet inderdaad, Eline had al een paar keer aangegeven dat zij dat ook niet had gekund. Sterker nog: toen de opdracht alleen al werd uitgelegd zei Eline al dat het haar ding niet was.
het zeuren word alleen maar erger.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:57 schreef blomst het volgende:
Pim geeft op een mooie manier aan dat Marielin niet zo moet zeuren
Vind ik helemaal niet, zij is toch geen redactie of regie of crew?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Blijf dit vreemd vinden, als je boven zit.
Oh dus je kent haar niet echt, en je kan haar ook nog ontwijken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:51 schreef Rena_750 het volgende:
[..]
Ik werk op een andere afdeling, geen directe collega.
Ik zie haar altijd als ze richting rookhol gaat.
Ze is altijd een aparte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |