Ik geloof het wel voor vanavond. Een dagduel van een kwartier en daarna niks. Ik ga maar weer verder met de Bay Harbor Butcherquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:49 schreef Danny het volgende:
en nu wordt Pim gewoon een biertje aangeboden
omg
als geloofwaardigheid een schip was heette ze titanic
Och het is al opgelost... Pim krijgt een biertje.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja daar zie ik ook wel iets in.
Ik kan me levendig voorstellen dat ze dit als een grote tegenslag ervaart. Ik zit er niet mee dat ze het er nog steeds over heeft.
Nopequote:
Jeroen is er uit. Ik had een beetje gehoopt dat jij er ook niet meer zou zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom dan?
Omdat ze alles weg lacht, elke discussie uit de weg gaat en geen empatich vermogen heeft?
Jeroehoen, hier is je rouwkaart.... MacDonalds, MacDonalds, Kentucky Fried Chicken en de Pizza Hut.![]()
Kutwijf.
Van mij mag je hoor. ik stem toch niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:50 schreef Danny het volgende:
[..]
ik stem haar alleen maar omhoog op deze manier hoor.
Eerst zien, dan gelovenquote:
en mijn stelling dat ik tb2 niet ga volgen wordt alleen maar sterker.
Koos een fles wijn, en daar kwam een poll voorquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Jeroen koos toch ook laatst voor een fles wijn.
Wat vind je er tactisch aan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marielin is nu echt moe...
Tja ze weet dat ze in de finale zit en voor de rest zal het aan haar bibs oxideren.
Vies, maar wel tactisch gespeeld.
En het uitgangspunt was zo simpel en mooiquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ach, de regels worden toch elke dag weer aangepast. Ik snap er soms echt niks meer van
Hè zeg dat nou niet,quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom dan?
Omdat ze alles weg lacht, elke discussie uit de weg gaat en geen empatich vermogen heeft?
Jeroehoen, hier is je rouwkaart.... MacDonalds, MacDonalds, Kentucky Fried Chicken en de Pizza Hut.![]()
Kutwijf.
Hij wilde graag een slaapzak.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:51 schreef akveor het volgende:
Pim mag een Biertje kiezen...? Vraagt verbaasd mag dat?
En kiest dus een biertje.
Dus Jeroen geen drank omdat het niet op zijn lijst stond en niet bij z'n persoonlijke items zat.
Dan wil ik dat lijstje van Pim wel eens zien.
Waarom nou weer kutwijf? Ik snap je niet hoor, wat héb je toch tegen haar?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom dan?
Kutwijf.
Ze is gewoon vocaal en teleurgesteld. Nou mag van mij. Zou ik ook zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja daar zie ik ook wel iets in.
Ik kan me levendig voorstellen dat ze dit als een grote tegenslag ervaart. Ik zit er niet mee dat ze het er nog steeds over heeft.
Jammer, ik had Peter hier best willen verwelkomen. Hij was (zeker met Jeroen samen) toch best onderhoudend.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:53 schreef Gert het volgende:
Nog wat antwoorden op vragen
Peter6000: je naamgenoot heeft niet zo'n behoefte meer om op FOK! te komen. Hij heeft een paar dagen geleden nog even gekeken toen hij was geattendeerd op het "Peter terug in de bunker"-topic. Maar vindt het lastig, al die negatieve reacties, en hij kan verder prima zonder FOK!
Vraag of Peter al weer gel gebruikt:
Peter (met stoppelkapsel) "Jazeker!"
-???? Echt?
Peter: "Ja., ik heb donkerblond haar, en met gel erin lijkt het nog wat donkerder."
En het vliegtuig?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:53 schreef Gert het volgende:
Nog wat antwoorden op vragen
Marrije: Jeroen was zich er niet van bewust dat hij de laatste dagen zoveel stiller was. Hij gaat er nog even over nadenken of dat écht zo was en zo ja waarom.
Peter6000: je naamgenoot heeft niet zo'n behoefte meer om op FOK! te komen. Hij heeft een paar dagen geleden nog even gekeken toen hij was geattendeerd op het "Peter terug in de bunker"-topic. Maar vindt het lastig, al die negatieve reacties, en hij kan verder prima zonder FOK!
Vraag of Peter al weer gel gebruikt:
Peter (met stoppelkapsel) "Jazeker!"
-???? Echt?
Peter: "Ja., ik heb donkerblond haar, en met gel erin lijkt het nog wat donkerder."
Ik kan me er eentje herinneren en dat was de tondeuse op stand 1.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hè zeg dat nou niet,
Nou weet ik helemaal weer waarom ik ook niet voor haar was.
Ze heeft vandaag wel weer wat goed gemaakt met dat hondenvoer eten, ach ja zie het maar zo zij is nu toch het meest te behappen. Pim heeft niks van vermaak verzorgt
Dat quoten wil maar niet lukken hèquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:54 schreef tompie63 het volgende:
[quote]Op woensdag 20 mei 2009 21:47 schreef AnneLo het volgende:
Toch wel heel apart. Ze vind zichzelf zo'n bikkel roept ze steeds, ze wil fysieke opdrachten, maar als ze dan verliest ligt het nooit aan haar zelf maar altijd aan een ander.
[/qu
marielin zit niet zo te zeiken!!!!!
ik word er nu echt moe van.
pim moet er met de poet van door!!!!!
![]()
![]()
ik hoorde in de wandelgangen dat het kutnijd wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom nou weer kutwijf? Ik snap je niet hoor, wat héb je toch tegen haar?
Hij mag kennelijk iets kiezen wat niet in zijn persoonlijke items zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |