ze schrok er wel een beetje vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan ik dat even terugzien lijkt me grappig, trok ze meteen pruillip?
Nee dat deed je niet. Je schreef dat Marielin de volgende is. En dat vanaf de redactie. Wat moeten wij dan denken. Ik vind dit echt niet kunnen vanaf de werkvloer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zei duidelijk IK VIND.. in het begin van mijn tekst dus ik schreef duidelijk uit mijn eigen beleving...
Als ik voor de crew of wie dan ook zou spreken.. dan doe ik dat in meervoud of CREW zegt..
Natuurlijk gaat ze dit niet redden, is een onmogelijke opgave. Zeker voor een zware rookster.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
De conclusie dat Marielin het gaat verliezen is erg duidelijk.
Ik zie haar binnen 15 minuten opgeven, ze hijgt nu al heel erg.
wat ga jij doen op zo'n fiets dan, met je grote smoel?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:22 schreef snetje het volgende:
kom op Marilien .... wie wou er nu stoere opdrachten .... geen poesievrouwedingen ....
hoelang fietsen ze nu? een kleine 10 minuutjes en we horen al gehechel .... en auw auw ..
en ze geeft op .....
Nee ik kan de ellende haast niet aan, en ik heb echt weer mijn best gedaan om hem daar te houden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je al een beetje bijgekomen dat Jeroen eruit is?
En heb jij soury gezien???
Mazzelaar
Nou, niet vreemd, die heeft vanmiddag meer gerookt dan ik over de hele dag.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
De conclusie dat Marielin het gaat verliezen is erg duidelijk.
Ik zie haar binnen 15 minuten opgeven, ze hijgt nu al heel erg.
Dit is idd niet goed, dat word weer hartslagen meten zo.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:22 schreef Danny het volgende:
Ze geeft iig niet snel op he...
Niet dat ze deze opdracht ooit kan winnen, maar dik respect. ze had in het begin al een hartslag van 188. Lijkt me niet heel verantwoord om dit door te laten gaan. Level 6 was ook niet de bedoeling he.
omdat redactie geen idee had hoe die dingen werkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:22 schreef akveor het volgende:
Overigens was de opzet niet onder de 80 watt... vanwaar dan nu bergjes op en af????
Dat is overduidelijk, maar beiden hadden dezelfde omstandigheden. Het had alleen stukken langer kunnen duren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat redactie geen idee had hoe die dingen werken
slaat helemaal nergens op weer.
Programma drie wou Bart, Pim wilde programma 1 En Bart is de allesweter.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:24 schreef akveor het volgende:
Pim is de winnaar... Nou Pim wat zul jij trots zijn.....
ik vraag niet met mijn grote smoel om dit soort opdrachtenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef Danny het volgende:
[..]
wat ga jij doen op zo'n fiets dan, met je grote smoel?
Precies, als ze de weken eens niet gerookt had, was het wat beter gegaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marielin zoekt als gewoonlijk weer een excuus
Bloedsuiker zal wel laag zijn.quote:
De redactie werd gewoon zenuwachtig omdat ze voor het oog van de streamers niet wisten hoe die fietsen werkte, daardoor weer overhaast een beslissing genomen, jammer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Daar is op gestemd. Alleen... we kunnen niet zien wie tegen wie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:21 schreef akveor het volgende:
TNX Stefan.
Weer een opdracht die totaal nergens opslaat...
Ze zijn daar echt niet goed bij de redactie.
Klopt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Precies... plots wordt de opdracht veranderd en Pim krijgt alle voordeel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef mazaru het volgende:
Wedden dat ze een zwaardere fiets of zwaarder programma had dan Pim
Niet eerlijk hoor, anders had ze makkelijk gewonnen
De BH is nog steeds in de was?quote:
wat nou excuses? ze krijgt te horen level 3 en ze moet op level 6 fietsen. Niet onder de 80 watt, dat ding stond op 170 watt op een gegeven moment. De opdracht was compleet oneerlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:26 schreef D. het volgende:
Dat Marielin steeds met die excuses dat siert haar niet
Daar vroeg ze om jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:25 schreef K_L het volgende:
Nah ze wou toch zo graag een pittig duel![]()
Elke keer wel wat met haar
Krachttest is idd niet eerlijk. Een duurtest was veel beter geweest, dan hadden ze tot vannacht kunnen fietsen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:26 schreef Danny het volgende:
elke debiel snapt toch dat dit een krachttest is die een vrouw never kan winnen van een vent?
nopequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Stefan het volgende:
Weten de drie al dat de finale niet morgen is?
Peter, ben jij het?quote:
Nee, dat is nog onduidelijk voor ze.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Stefan het volgende:
De positieve punten van dit projectquote:
Dat excuus heeft ze altijd als ze een duel verliest, maar deze was door de redactie niet goed vorbereid.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef lies1958 het volgende:
en nu is het vast Pim die geholpen is door de opdracht. Excuses er is elke keer iets als ze verloren heeft.
Maar ik snap haar niet want ze vraagt er toch ook zelf om elke keer om een zware fysieke opdracht. Toen met die pannenkoeken bakken en dat andere ook waarmee ze verloor. En dan heeft ze een zware opdracht en weer is het niet goed.
Maar ik zou het helemaal niet eens proberen dus dat is dan weer knap van haar.
tosoooquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vond het niks![]()
Ik ga nu een dikke uitsmijter bakken, dat vind ik wel iets.![]()
A dopo.
Is toch duidelijk gezegd dat het om het aantal kilometers zou gaan na 3 uur fietsen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... plots wordt de opdracht veranderd en Pim krijgt alle voordeel.
Pim haalt er wel bij dat het dan om het aantal kilometers gaat maar dat slaat nergens op.
Het ging erom niet onder de 80 Watt te komen. Gewoon blijven fietsen en wie dan opgeeft is af.
Dit slaat werkelijk nergens op.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:28 schreef spapaars het volgende:
Bla,bla,bla, te zwaar en zo.
[ afbeelding ]
dat was ook de bedoeling, maar bart snapte niet hoe die fiets werkte en deed dus maar wat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Krachttest is idd niet eerlijk. Een duurtest was veel beter geweest, dan hadden ze tot vannacht kunnen fietsen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:25 schreef snetje het volgende:
[..]
ik vraag niet met mijn grote smoel om dit soort opdrachtenkijk wel uit ..
Gewoon een leugenaar dus. Gaat goed met de transparantie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Gert het volgende:
Wat is het verhaal van de make up-tas, welk verhaal is waar?
- Er was afgesproken alleen mascara naar beneden te doen. Bram gooide echter de hele toilettas. Daarna heeft iemand van de redactie aan damage control proberen te doen met een verhaaltje..
Ook maar het gaat erom dat ze de opdracht plots aanpassen...quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar is op gestemd. Alleen... we kunnen niet zien wie tegen wie.
nee, ze denken nog steeds dat ze morgen naar huis gaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Stefan het volgende:
Ik zeg ook niet dat de opdracht eerlijk was, het is alleen altijd als Mareilin verliest dat ze daar alerlei excuses voor heeft, en verklaringen hoe ze wel had kunnen winnen enz.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Danny het volgende:
[..]
wat nou excuses? ze krijgt te horen level 3 en ze moet op level 6 fietsen. Niet onder de 80 watt, dat ding stond op 170 watt op een gegeven moment. De opdracht was compleet oneerlijk.
Maar dat zou met een lagere duurtest ook zijn geweest vermoed ik.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:30 schreef Ebinas het volgende:
Ik heb aan wielrennen gedaan op hoog niveau (ben een vrouw). Level 3 was eerlijker geweest. Maar ook dan is zij als vrouw vrij kansloos. Ondanks dat ze roept dat ze wil bikkelen. Fysiek werkt het lichaam van een vrouw nou eenmaal anders dan van een man.
Precies... Hij deed maar wat... Hij had moeten bellen naar de redactie en daar eventueel de opdracht moeten herzien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
dat was ook de bedoeling, maar bart snapte niet hoe die fiets werkte en deed dus maar wat.
en HEEEEEEL toevallig is marielin weer de dupe. Maar da's toeval hoor
Dat geldt toch voor allebei dat het level of programma wat gekozen is niet klopt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
dat was ook de bedoeling, maar bart snapte niet hoe die fiets werkte en deed dus maar wat.
bullshit. bart begon over level 3 en toen programma 3 en begon over wattages wat niet bleek te kloppen. Dit is alsof je ze beiden laat gewichtheffen tegen elkaar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:29 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Is toch duidelijk gezegd dat het om het aantal kilometers zou gaan na 3 uur fietsen.
Pim en Marielin hebben wel een paar keer gevraagd programma 3 of level 3 en bart zei toen programma 3.
Ook op level 3 continu had Pim gewonnen.
Ik heb even gevraagd of ik dit mocht posten, dat mocht. En dat is best transparant toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon een leugenaar dus. Gaat goed met de transparantie.
Dus dat. Daar baal ik enorm van, alleen de redactie kan dat zien. Over transparantie gesproken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:25 schreef Disana het volgende:
Daar is op gestemd. Alleen... we kunnen niet zien wie tegen wie.
Ik ben zelf ook een stevige roker en ik heb geen auto.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:25 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Precies, als ze de weken eens niet gerookt had, was het wat beter gegaan
Zelfs Pim beaamt dat ie makkelijk heeft gewonnen. Maar goed, nu kan ik wel dus Dexter opzetten de rest van de avondquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze ziet altijd al bleek, heb der in al die weken nog nooit met rode wangen gezienquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:28 schreef Disana het volgende:
Ik vind het gewoon eng zo bleek als ze ziet. Waar zijn ze nu met hun gezondheidscheckjes?
vast wel, maar dan had ze niet hoeven opgeven. nu wordt ze wederom door een domme fout van de redactie gedwongen tot opgeven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:31 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor allebei dat het level of programma wat gekozen is niet klopt.
Marielin had het nooit gewonnen van Pim omdat hij niet rookt en een goede conditie heeft.
Hij had ook de meeste kilometers gemaakt na die uren.
Waarom die van mij nou nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Gert het volgende:
Hoi, hier wat antwoorden op vragen die in de COS gesteld zijn.
Het is een beetje hektisch en er is veel bij te praten door de heren, maar dit zijn de meeste vragen wel geloof ik:
Gaan Peter en Jeroen hun haar kort houden?
-Beiden niet
Jeroen wat vind je er van dat je eruit moet?
"KUT. Ik had nog wat dingen te doen daar."
- Wat dan?
"Lekker stoken!"
Heeft Peter al geprobeerd Jeroen op z'n bek te slaan?
- Nog niet, maar het bier gaat rap!
Bobby ben je al dronken?-
Heeft Bobby inmiddels al beantwoord (hij wórdt het wel)
Wat was de eerste reactie van Jeroen toen hij de bunker uit kwam?
"Zooooo..... kut man!.. Wow!" (iemand vraag of hij een biertje wil) Jeroen, stralend: "Jaaa lékker!"
Moet Jeroen het vliegtuig halen vanavond?-
Hij denkt er over tot overmorgen te blijven, op het eindfeest
Wat is het verhaal van de make up-tas, welk verhaal is waar?
- Er was afgesproken alleen mascara naar beneden te doen. Bram gooide echter de hele toilettas. Daarna heeft iemand van de redactie aan damage control proberen te doen met een verhaaltje..
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:28 schreef spapaars het volgende:
Bla,bla,bla, te zwaar en zo.
[ afbeelding ]
Klopt ook nog kansloos. Maar omdat ze zelf aan heeft gegeven fysieke duels te willen was dat enigszins eerlijker geweest.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Maar dat zou met een lagere duurtest ook zijn geweest vermoed ik.
En ze heeft 100% gelijk. Ze werd, onbedoeld, genaaid omdat de redactie niet even de moeite was om te checken of de gedane aanpassingen wel fair waren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de opdracht eerlijk was, het is alleen altijd als Mareilin verliest dat ze daar alerlei excuses voor heeft, en verklaringen hoe ze wel had kunnen winnen enz.
als je een wedstrijd krijgt waarbij wordt gezegdquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een stevige roker en ik heb geen auto.
Fietsen is doseren en je krachten verdelen. Alleen heeft dat mens weer een excuus.
Ok, ik zou het tegen Pim ook niet hebben kunnen redden, maar ik zou er niet zo over zeiken.
Was wel snel afgelopen. Ik kan zeker met mijn zwarte longen een uurtje of 2 stevig doorfietsen.
Maar ze zit al in de finale, dus tactisch gezien heeft ze gewoon opgegeven.
Nu wil ze er zo weer opspringen.
Dat komt me bekend voor. Was dat ook niet zo met dat zingen? Dat ze na het duel zo het liedje kon zingen, wat ze dus niet kon?
dat is ook wel weer waarquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:31 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Ze ziet altijd al bleek, heb der in al die weken nog nooit met rode wangen gezien
Vanwaar de keuze van Peter zich helemaal niet meer op FOK! te vertonen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Gert het volgende:
Hoi, hier wat antwoorden op vragen die in de COS gesteld zijn.
..
Sorry het is hier hektisch en dan heb ik een post gemist.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom die van mij nou niet![]()
Waarom was hij gisteren en vandaag zo stil?
Dat Pim waarschijnlijk toch zou winnen maakt dit geen oneerlijk duel natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:31 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor allebei dat het level of programma wat gekozen is niet klopt.
Marielin had het nooit gewonnen van Pim omdat hij niet rookt en een goede conditie heeft.
Morgen armpje drukken tussen Pim en Eline lijkt me wel een leuke.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:31 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Precies, ze moeten haar de opdracht geven; blijven zeiken en zeuren. Wedden dat ze dat wint van Pim en Elinaquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een stevige roker en ik heb geen auto.
Fietsen is doseren en je krachten verdelen. Alleen heeft dat mens weer een excuus.
Ok, ik zou het tegen Pim ook niet hebben kunnen redden, maar ik zou er niet zo over zeiken.
Was wel snel afgelopen. Ik kan zeker met mijn zwarte longen een uurtje of 2 stevig doorfietsen.
Maar ze zit al in de finale, dus tactisch gezien heeft ze gewoon opgegeven.
Nu wil ze er zo weer opspringen.
Dat komt me bekend voor. Was dat ook niet zo met dat zingen? Dat ze na het duel zo het liedje kon zingen, wat ze dus niet kon?
in dat geval moeten ze wel eerst even de handleiding nalezen van die fietsen. Mijn god wat een flaterquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:32 schreef Oxymorons het volgende:
Regie, even een polletje op de site "rematch" moeten ze het over doen JA of Nee
Fout toegeven mag ook!
Programma 1 level 3. Wie maakt de meeste kilometers t/m 00.00 uur of geeft eerder op!
Als redelijk zware roker durf ik dit tegen de meeste vrouwen hier wel aan...quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:25 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Precies, als ze de weken eens niet gerookt had, was het wat beter gegaan
Ja ook leuk wint pim ook een keer van eline.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Morgen armpje drukken tussen Pim en Eline lijkt me wel een leuke.
Idd, ze is gewoon een slap janus die alleen kan zeiken en zeurenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:33 schreef D. het volgende:
Marielin: Ik voel me nog steeds dizzy
*steekt peuk aan
goed plan. en dan zeggen dat het gewoon arm om arm is, maar dan opeens nog twee man aan haar arm laten trekkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:33 schreef Rica het volgende:
Thanks!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry het is hier hektisch en dan heb ik een post gemist.
Hij is nu even weg, gewicht opnemen enzo, zal het straks nog vragen.
Het gaat niet om gelijk of ongelijk, het gaat om het mekkerenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:32 schreef akveor het volgende:
[..]
En ze heeft 100% gelijk. Ze werd, onbedoeld, genaaid omdat de redactie niet even de moeite was om te checken of de gedane aanpassingen wel fair waren.
Goed plan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:32 schreef Oxymorons het volgende:
Regie, even een polletje op de site "rematch" moeten ze het over doen JA of Nee
Fout toegeven mag ook!
Programma 1 level 3. Wie maakt de meeste kilometers t/m 00.00 uur of geeft eerder op!
Ja tuurlijk, ik waardeer dat ook, dat je dat deed.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb even gevraagd of ik dit mocht posten, dat mocht. En dat is best transparant toch?![]()
Precies even kansloos....quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Echt hèquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:33 schreef D. het volgende:
*steekt peuk aan
Lol, ik denk dat hij niet eens kracht durft te zetten, dat is toch ook geen match?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:34 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja ook leuk wint pim ook een keer van eline.
even naar lucht happen moet zequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:33 schreef D. het volgende:
*steekt peuk aan
Pim had al aangegeven aan Bart dat programma 1 level 3 het eerlijkst zou zijn!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:33 schreef Danny het volgende:
[..]
in dat geval moeten ze wel eerst even de handleiding nalezen van die fietsen. Mijn god wat een flater
Ja gek he, er is verder geen reet te doen daar. Geen afleiding niks.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:35 schreef Nostalgist het volgende:
Eline probeert Marielin op te peppen..... Marielin blijft in de klaagmodus...
Die fiets stond er al tijdens de kickoff, tijd genoeg om te testen gehadquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:36 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Pim had al aangegeven aan Bart dat programma 1 level 3 het eerlijkst zou zijn!
Handleiding nalezen of even Pim vragen!
Eline is de echte overlever!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:35 schreef Nostalgist het volgende:
Peter6000 slaapt wrs.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:34 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja ook leuk wint pim ook een keer van eline.
Tijd voor een feestjequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja gek he, er is verder geen reet te doen daar. Geen afleiding niks.
Als het er echt op aan komt wil ik die Eline nog wel es zienquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:35 schreef Nostalgist het volgende:
Dé basis voor een goed gesprek.... Marielin zou ook kunnen doorhebben dat ze maar blijft hangen met haar pickup-naald....quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja gek he, er is verder geen reet te doen daar. Geen afleiding niks.
het geeft wel inzicht in hoe er met foutjes wordt omgesprongen. Verhaaltje erin gooien en hopen dat men het slikt. Top.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb even gevraagd of ik dit mocht posten, dat mocht. En dat is best transparant toch?![]()
Gaan we vast nog tegenkomen de komende dagen....quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het er echt op aan komt wil ik die Eline nog wel es zien
Volgens mij hadden ze beiden het zelfde niveau.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:33 schreef Danny het volgende:
[..]
als je een wedstrijd krijgt waarbij wordt gezegd
"je moet 10 kilo optillen" en je krijgt vervolgens gewichten van 125 kilo dan lijkt me dat je dat ook niet helemaal eerlijk gaat vinden?
Game On!!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
[..]
het geeft wel inzicht in hoe er met foutjes wordt omgesprongen. Verhaaltje erin gooien en hopen dat men het slikt. Top.
Welk verhaaltje is er bedacht mbt de fietsbattleblamage?
Bart legde het verkeerd uit en het is WEL eerlijk verlopen?
De fietsen zijn stuk?
Meerdere versies zijn welkom
Ja, zo kan je het ook zien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik waardeer dat ook, dat je dat deed.
Maar dat daar mensen lopen te jokken omwille van een blunder vind ik niet zo mooi. Dan ga je je als buitenstaander toch afvragen wat er nog meer niet klopt.
doet ze altijd toch,gaat altijd om sigaretten,maar het was niet eerlijk geen level 3,is voor ons ook niet leuk moeten we de hele avond dit gezeur weer aanhoren als we blijven kijken tenminste, hoeft natuurlijk niet,laat ze iets anders doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:34 schreef blomst het volgende:
Een ding is zeker, als ze had verloren was ze nog gaan zeuren, ze dacht even een duelletje en dan vraag ik een pakje sigaretten
Touwtje springen met twee touwen tegelijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:37 schreef Spooky4u het volgende:
Bij dagduels kan het nu eenmaal een fysieke opdracht zijn. Is alles tegen Pim dan oneerlijk?
Kaartjeblazen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:40 schreef willllll het volgende:
[..]
doet ze altijd toch,gaat altijd om sigaretten,maar het was niet eerlijk geen level 3,is voor ons ook niet leuk moeten we de hele avond dit gezeur weer aanhoren als we blijven kijken tenminste, hoeft natuurlijk niet,laat ze iets anders doen
ja, zeiken zeuren en zeiken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Deprimerende vrouw die Marielin, kan ze wel lachen of is het echt alleen maar zeiken wat ze kan
Nou, ik vind die email nogal een uitgebreid verzinsel, dat is niet zomaar even een smoesje dat dicht bij de waarheid ligt: een hele toilettas omdat Marielin al die sigaretten krijgt (die ze gewoon had gewonnen).quote:
Ze hadden een bergen programma, en dan verspringt het level van bergje op en bergje af.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:42 schreef swarmahoer het volgende:
hoe zit dat met die verschillende nivo's wie heeft dat gezien eigelijk
Zonder geluid is het heerlijk rustigquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hoe lang heeft ze op die fiets gezeten? 5 Minuten?
Ze klaagt en zeurt en steunt alsof ze de Kilimanjaro heeft beklommen.
ik vraag me af hoelang Pim en Eline dit nog volhouden ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als Eline 3 x klaagt over het hondevoer komt de humor van marilin: " Ga je dat nou steeds herhalen? "
NU is die humor plots ver te zoeken............
O, ik dacht dat ze dat zei vanwege die verschrikkelijke fysieke inspanning die ze geleverd heeft, ergo ze trilt altijd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat komt door de nicotine, dan dagen niets, en dan opeens beng 10 peuken achter elkaar
Door dit soort redactiefouren krijgen we van die saaie streams. Terecht dat Marielin nu de hele avond gaat klagen. Er is ook geen afleiding met drank, muziek, een filmpje. Ja, en als Marielin dan niet eerder mag slapen dan krijgen we geklaag 2,5 uur langquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
Marielin, als je denkt dat er iets niet klopt, trek je bek open richting regie en verveel ons er niet mee.
Mijn vraag ook nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom die van mij nou niet![]()
Waarom was hij gisteren en vandaag zo stil?
Zit je dan zonder geluid naar de beelden te kijken.quote:
Je hebt twee verschillende zaken :quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:42 schreef swarmahoer het volgende:
hoe zit dat met die verschillende nivo's wie heeft dat gezien eigelijk
De loser wintquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Laat aub Pim gewoon winnen, dat is de enige die niet heeft lopen zeuren daar. Calimero mag dan van mij #2 worden.
In Godsnaam laat Marielin op 3 komen...kunnen we nog leuke beelden krijgen want ze kan ENORM slecht tegen haar verlies!
Waar is postbode Siemen als je em nodig hebt...quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:44 schreef Maanvis het volgende:
s s s s aai
Eens!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Danny het volgende:
[..]
wat nou excuses? ze krijgt te horen level 3 en ze moet op level 6 fietsen. Niet onder de 80 watt, dat ding stond op 170 watt op een gegeven moment. De opdracht was compleet oneerlijk.
Heb geluid net even weer aangezet en hoor gelijk weer geklaag.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit je dan zonder geluid naar de beelden te kijken.![]()
Ach ja je hebt betaald toch ?
Ben ik met je eens ze blijft excuses aanvoeren. En dat is jammer. Als ze minder stoer doet dan dat ze in werkelijkheid is, dan is ze ijzersterk. Door dit gedrag zwakt ze dat jammer genoeg af.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:44 schreef lies1958 het volgende:
gaat marielin om een battle vragen met dat karriewiel. Was dat niet van de week de opdracht waar ze na haar verlies ook al begon te zeuren dat het aan eline lag. Dat die de schuld ervan was dat zij opzij staptte.
Zelfs met die pannenkoeken lag het niet aan haar maar aan andere.
Vind het een leuke vrouw maar dat gezeik om alles en nooit eens ligt het bij haarzelf. De excuse truus.
ijsdruppelduel won ze op haar sloffen als Bart niet had ingerepenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:47 schreef AnneLo het volgende:
Toch wel heel apart. Ze vind zichzelf zo'n bikkel roept ze steeds, ze wil fysieke opdrachten, maar als ze dan verliest ligt het nooit aan haar zelf maar altijd aan een ander.
Ik denk het laatstequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:44 schreef evaxsis het volgende:
en gaat er nu nog wat gebeuren?
of blijven we hangen in het verliezen van een oneerlijk duel.
Dat is haar eeuwige zeurmodus!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:47 schreef AnneLo het volgende:
Toch wel heel apart. Ze vind zichzelf zo'n bikkel roept ze steeds, ze wil fysieke opdrachten, maar als ze dan verliest ligt het nooit aan haar zelf maar altijd aan een ander.
Waarom dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:40 schreef D. het volgende:
Eline is nooit mijn favoriet geweest, maar het lijkt erop dat zij dan toch maar moet winnen
en jij moet dus elke dag met haar werken, ik krijg spontaan medelijden met jequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:47 schreef Rena_750 het volgende:
[..]
Heb geluid net even weer aangezet en hoor gelijk weer geklaag.
Ik kijk nu ook even niet, ik lees hier
Ja daar zie ik ook wel iets in.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:48 schreef akveor het volgende:
En weer slaat het hier weer totaal om tegen Marielin.
Er zou gewoon een poll op de site moeten komen:
Waren de kansen na Bart's aanpassing nog eerlijk?
JA
NEE
Onzin.. De hele post was begonnen met Ik vind het jammer..quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat deed je niet. Je schreef dat Marielin de volgende is. En dat vanaf de redactie. Wat moeten wij dan denken. Ik vind dit echt niet kunnen vanaf de werkvloer.
Het was te zwaar voor haarquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:48 schreef swarmahoer het volgende:
wat was er oneerlijk aan ? ze hebben allebei hetzelfde programma gehad toch? ookal was het een ander programma
Heb je wel es op zo'n kutfiets gezeten. Ik wel, een half jaar lang. En het kan super zwaar zijn als het op een zwaarder level staat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:47 schreef AnneLo het volgende:
ik stem haar alleen maar omhoog op deze manier hoor. en mijn stelling dat ik tb2 niet ga volgen wordt alleen maar sterker.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:49 schreef D. het volgende:
Wel zuur voor Marielin om te horen dat ze tot 2 dagen voor het einde bovenaan stond en het toen met haar gezeur heeft verpest
Eens, met Peter die af en toe een rondje om de tafel looptquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik eis Jeroen en Bobby terug om ons te vermaken
Ik werk op een andere afdeling, geen directe collega.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
en jij moet dus elke dag met haar werken, ik krijg spontaan medelijden met je
Je vónd iets van Jeroen. Je stélde dat Marielin de volgende moest worden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Onzin.. De hele post was begonnen met Ik vind het jammer..
uit oogpunt geschreven van mijzelf.
Dat jij een gedeelte quote is jouw zaak.
ALS ik iets uit oogpunt van de crew of redactie zou schrijven dan zet ik dat in een aparte post met de mededeling WIJ.. of de CREW.. of Redactie..
Jeroen koos toch ook laatst voor een fles wijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:51 schreef akveor het volgende:
Pim mag een Biertje kiezen...? Vraagt verbaasd mag dat?
En kiest dus een biertje.
Dus Jeroen geen drank omdat het niet op zijn lijst stond en niet bij z'n persoonlijke items zat.
Dan wil ik dat lijstje van Pim wel eens zien.
Ach, de regels worden toch elke dag weer aangepast. Ik snap er soms echt niks meer vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:51 schreef akveor het volgende:
Dus Jeroen geen drank omdat het niet op zijn lijst stond en niet bij z'n persoonlijke items zat.
Ik geloof het wel voor vanavond. Een dagduel van een kwartier en daarna niks. Ik ga maar weer verder met de Bay Harbor Butcherquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:49 schreef Danny het volgende:
en nu wordt Pim gewoon een biertje aangeboden
omg
als geloofwaardigheid een schip was heette ze titanic
Och het is al opgelost... Pim krijgt een biertje.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja daar zie ik ook wel iets in.
Ik kan me levendig voorstellen dat ze dit als een grote tegenslag ervaart. Ik zit er niet mee dat ze het er nog steeds over heeft.
Nopequote:
Jeroen is er uit. Ik had een beetje gehoopt dat jij er ook niet meer zou zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom dan?
Omdat ze alles weg lacht, elke discussie uit de weg gaat en geen empatich vermogen heeft?
Jeroehoen, hier is je rouwkaart.... MacDonalds, MacDonalds, Kentucky Fried Chicken en de Pizza Hut.![]()
Kutwijf.
Van mij mag je hoor. ik stem toch niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:50 schreef Danny het volgende:
[..]
ik stem haar alleen maar omhoog op deze manier hoor.
Eerst zien, dan gelovenquote:
en mijn stelling dat ik tb2 niet ga volgen wordt alleen maar sterker.
Koos een fles wijn, en daar kwam een poll voorquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Jeroen koos toch ook laatst voor een fles wijn.
Wat vind je er tactisch aan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marielin is nu echt moe...
Tja ze weet dat ze in de finale zit en voor de rest zal het aan haar bibs oxideren.
Vies, maar wel tactisch gespeeld.
En het uitgangspunt was zo simpel en mooiquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ach, de regels worden toch elke dag weer aangepast. Ik snap er soms echt niks meer van
Hè zeg dat nou niet,quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom dan?
Omdat ze alles weg lacht, elke discussie uit de weg gaat en geen empatich vermogen heeft?
Jeroehoen, hier is je rouwkaart.... MacDonalds, MacDonalds, Kentucky Fried Chicken en de Pizza Hut.![]()
Kutwijf.
Hij wilde graag een slaapzak.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:51 schreef akveor het volgende:
Waarom nou weer kutwijf? Ik snap je niet hoor, wat héb je toch tegen haar?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom dan?
Kutwijf.
Ze is gewoon vocaal en teleurgesteld. Nou mag van mij. Zou ik ook zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja daar zie ik ook wel iets in.
Ik kan me levendig voorstellen dat ze dit als een grote tegenslag ervaart. Ik zit er niet mee dat ze het er nog steeds over heeft.
Jammer, ik had Peter hier best willen verwelkomen. Hij was (zeker met Jeroen samen) toch best onderhoudend.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:53 schreef Gert het volgende:
Nog wat antwoorden op vragen
Peter6000: je naamgenoot heeft niet zo'n behoefte meer om op FOK! te komen. Hij heeft een paar dagen geleden nog even gekeken toen hij was geattendeerd op het "Peter terug in de bunker"-topic. Maar vindt het lastig, al die negatieve reacties, en hij kan verder prima zonder FOK!
Vraag of Peter al weer gel gebruikt:
Peter (met stoppelkapsel) "Jazeker!"
-???? Echt?
Peter: "Ja., ik heb donkerblond haar, en met gel erin lijkt het nog wat donkerder."
En het vliegtuig?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:53 schreef Gert het volgende:
Marrije: Jeroen was zich er niet van bewust dat hij de laatste dagen zoveel stiller was. Hij gaat er nog even over nadenken of dat écht zo was en zo ja waarom.
Peter6000: je naamgenoot heeft niet zo'n behoefte meer om op FOK! te komen. Hij heeft een paar dagen geleden nog even gekeken toen hij was geattendeerd op het "Peter terug in de bunker"-topic. Maar vindt het lastig, al die negatieve reacties, en hij kan verder prima zonder FOK!
-???? Echt?
Peter: "Ja., ik heb donkerblond haar, en met gel erin lijkt het nog wat donkerder."
Ik kan me er eentje herinneren en dat was de tondeuse op stand 1.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hè zeg dat nou niet,
Nou weet ik helemaal weer waarom ik ook niet voor haar was.
Ze heeft vandaag wel weer wat goed gemaakt met dat hondenvoer eten, ach ja zie het maar zo zij is nu toch het meest te behappen. Pim heeft niks van vermaak verzorgt
Dat quoten wil maar niet lukken hèquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:54 schreef tompie63 het volgende:
[quote]Op woensdag 20 mei 2009 21:47 schreef AnneLo het volgende:
[/qu
marielin zit niet zo te zeiken!!!!!
ik word er nu echt moe van.
pim moet er met de poet van door!!!!!
![]()
![]()
ik hoorde in de wandelgangen dat het kutnijd wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom nou weer kutwijf? Ik snap je niet hoor, wat héb je toch tegen haar?
Hij mag kennelijk iets kiezen wat niet in zijn persoonlijke items zit.quote:
Dan ga ik gewoon naar Peter zwaaienquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:53 schreef Gert het volgende:
Marrije: Jeroen was zich er niet van bewust dat hij de laatste dagen zoveel stiller was. Hij gaat er nog even over nadenken of dat écht zo was en zo ja waarom.
-???? Echt?
nou vooruit, maar dan mag hij niet gaan huilen om zijn gelquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Eens, met Peter die af en toe een rondje om de tafel loopt
Ja, en dat klopt!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Je vónd iets van Jeroen. Je stélde dat Marielin de volgende moest worden.
kap er es meequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jeroen is er uit. Ik had een beetje gehoopt dat jij er ook niet meer zou zijn.
Maar helaas....
Eens met je hele post, maar die kat begreep ik ook niet inderdaad, Eline had al een paar keer aangegeven dat zij dat ook niet had gekund. Sterker nog: toen de opdracht alleen al werd uitgelegd zei Eline al dat het haar ding niet was.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:48 schreef lies1958 het volgende:En dan nog de kat richting eline van jij had het ook niet gered slaat ook nergens op.
Ja... maar de redactie stelde hem een biertje voor. Nah zal in deze fase (welke fase?) het lijstje van persoonlijke items wel overboord zijn gegooid.quote:
Ze zal dat misschien niet zijn, ongetwijfeld papa's lieve meid, goed voor d'r lizzard, maar ze gedráágd zich iig wel als een kutwijf! Totaal gebrek aan medegevoel, en eigen ego voorop.. heeft ze nog wel een vriend? so far?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
dat vraag ik me altijd af over mensen die janken over Marielin.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijf dit vreemd vinden, als je boven zit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja, en dat klopt!
precies..
IK VIND het jammer dat jeroen der uit is. En IK kan niet wachten tot Marielin der uit gaat
Gel?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon naar Peter zwaaien
![]()
![]()
Hoi Peter, jammer dat je niet op Fok! komt.
Pim heeft verder niets op zn lijst dat hij graag wil hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja... maar de redactie stelde hem een biertje voor. Nah zal in deze fase (welke fase?) het lijstje van persoonlijke items wel overboord zijn gegooid.
Blijkbaar wil de redactie dat er 2 mensen in 1 slaapzak kruipen ofzo?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon naar Peter zwaaien
![]()
![]()
Hoi Peter, jammer dat je niet op Fok! komt.
mooi nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:59 schreef earthling39 het volgende:
Allen stemmen op een hernieuwd dagduel tussen pim en marielin, maar dan nu prog 1 en level 3
En daarmee heeft ZIJ (Disana) een punt. In JOUW positie zou iets van terughoudendheid gepast zijn en zich niet moeten wagen aan dit soort uitspraken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja, en dat klopt!
precies..
IK VIND het jammer dat jeroen der uit is. En IK kan niet wachten tot Marielin der uit gaat
Iedereen mag zijn eigen mening geven ik vind het een hoop drama om niets.. maar ja dat is ook niet voor het eerstquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Blijf dit vreemd vinden, als je boven zit.
En toen werd ze al teruggefloten door Bart, het gaat niet om jou, ah gossie...quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eens met je hele post, maar die kat begreep ik ook niet inderdaad, Eline had al een paar keer aangegeven dat zij dat ook niet had gekund. Sterker nog: toen de opdracht alleen al werd uitgelegd zei Eline al dat het haar ding niet was.
het zeuren word alleen maar erger.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:57 schreef blomst het volgende:
Pim geeft op een mooie manier aan dat Marielin niet zo moet zeuren
Vind ik helemaal niet, zij is toch geen redactie of regie of crew?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Blijf dit vreemd vinden, als je boven zit.
Oh dus je kent haar niet echt, en je kan haar ook nog ontwijken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:51 schreef Rena_750 het volgende:
[..]
Ik werk op een andere afdeling, geen directe collega.
Ik zie haar altijd als ze richting rookhol gaat.
Ze is altijd een aparte
IPV zich tegen de redactie te keren keren ze zich tegen het slachtoffer van redactionele blunders.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:00 schreef Danny het volgende:
[..]
dat vraag ik me altijd af over mensen die janken over Marielin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |