Ja gek he, er is verder geen reet te doen daar. Geen afleiding niks.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:35 schreef Nostalgist het volgende:
Eline probeert Marielin op te peppen..... Marielin blijft in de klaagmodus...
Die fiets stond er al tijdens de kickoff, tijd genoeg om te testen gehadquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:36 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Pim had al aangegeven aan Bart dat programma 1 level 3 het eerlijkst zou zijn!
Handleiding nalezen of even Pim vragen!
Eline is de echte overlever!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:35 schreef Nostalgist het volgende:
Peter6000 slaapt wrs.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:34 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja ook leuk wint pim ook een keer van eline.
Tijd voor een feestjequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja gek he, er is verder geen reet te doen daar. Geen afleiding niks.
Als het er echt op aan komt wil ik die Eline nog wel es zienquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:35 schreef Nostalgist het volgende:
Dé basis voor een goed gesprek.... Marielin zou ook kunnen doorhebben dat ze maar blijft hangen met haar pickup-naald....quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja gek he, er is verder geen reet te doen daar. Geen afleiding niks.
het geeft wel inzicht in hoe er met foutjes wordt omgesprongen. Verhaaltje erin gooien en hopen dat men het slikt. Top.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb even gevraagd of ik dit mocht posten, dat mocht. En dat is best transparant toch?![]()
Gaan we vast nog tegenkomen de komende dagen....quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het er echt op aan komt wil ik die Eline nog wel es zien
Volgens mij hadden ze beiden het zelfde niveau.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:33 schreef Danny het volgende:
[..]
als je een wedstrijd krijgt waarbij wordt gezegd
"je moet 10 kilo optillen" en je krijgt vervolgens gewichten van 125 kilo dan lijkt me dat je dat ook niet helemaal eerlijk gaat vinden?
Game On!!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
[..]
het geeft wel inzicht in hoe er met foutjes wordt omgesprongen. Verhaaltje erin gooien en hopen dat men het slikt. Top.
Welk verhaaltje is er bedacht mbt de fietsbattleblamage?
Bart legde het verkeerd uit en het is WEL eerlijk verlopen?
De fietsen zijn stuk?
Meerdere versies zijn welkom
Ja, zo kan je het ook zien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik waardeer dat ook, dat je dat deed.
Maar dat daar mensen lopen te jokken omwille van een blunder vind ik niet zo mooi. Dan ga je je als buitenstaander toch afvragen wat er nog meer niet klopt.
doet ze altijd toch,gaat altijd om sigaretten,maar het was niet eerlijk geen level 3,is voor ons ook niet leuk moeten we de hele avond dit gezeur weer aanhoren als we blijven kijken tenminste, hoeft natuurlijk niet,laat ze iets anders doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:34 schreef blomst het volgende:
Een ding is zeker, als ze had verloren was ze nog gaan zeuren, ze dacht even een duelletje en dan vraag ik een pakje sigaretten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |