ze schrok er wel een beetje vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan ik dat even terugzien lijkt me grappig, trok ze meteen pruillip?
Nee dat deed je niet. Je schreef dat Marielin de volgende is. En dat vanaf de redactie. Wat moeten wij dan denken. Ik vind dit echt niet kunnen vanaf de werkvloer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zei duidelijk IK VIND.. in het begin van mijn tekst dus ik schreef duidelijk uit mijn eigen beleving...
Als ik voor de crew of wie dan ook zou spreken.. dan doe ik dat in meervoud of CREW zegt..
Natuurlijk gaat ze dit niet redden, is een onmogelijke opgave. Zeker voor een zware rookster.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
De conclusie dat Marielin het gaat verliezen is erg duidelijk.
Ik zie haar binnen 15 minuten opgeven, ze hijgt nu al heel erg.
wat ga jij doen op zo'n fiets dan, met je grote smoel?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:22 schreef snetje het volgende:
kom op Marilien .... wie wou er nu stoere opdrachten .... geen poesievrouwedingen ....
hoelang fietsen ze nu? een kleine 10 minuutjes en we horen al gehechel .... en auw auw ..
en ze geeft op .....
Nee ik kan de ellende haast niet aan, en ik heb echt weer mijn best gedaan om hem daar te houden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je al een beetje bijgekomen dat Jeroen eruit is?
En heb jij soury gezien???
Mazzelaar
Nou, niet vreemd, die heeft vanmiddag meer gerookt dan ik over de hele dag.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
De conclusie dat Marielin het gaat verliezen is erg duidelijk.
Ik zie haar binnen 15 minuten opgeven, ze hijgt nu al heel erg.
Dit is idd niet goed, dat word weer hartslagen meten zo.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:22 schreef Danny het volgende:
Ze geeft iig niet snel op he...
Niet dat ze deze opdracht ooit kan winnen, maar dik respect. ze had in het begin al een hartslag van 188. Lijkt me niet heel verantwoord om dit door te laten gaan. Level 6 was ook niet de bedoeling he.
omdat redactie geen idee had hoe die dingen werkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:22 schreef akveor het volgende:
Overigens was de opzet niet onder de 80 watt... vanwaar dan nu bergjes op en af????
Dat is overduidelijk, maar beiden hadden dezelfde omstandigheden. Het had alleen stukken langer kunnen duren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat redactie geen idee had hoe die dingen werken
slaat helemaal nergens op weer.
Programma drie wou Bart, Pim wilde programma 1 En Bart is de allesweter.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:24 schreef akveor het volgende:
Pim is de winnaar... Nou Pim wat zul jij trots zijn.....
ik vraag niet met mijn grote smoel om dit soort opdrachtenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef Danny het volgende:
[..]
wat ga jij doen op zo'n fiets dan, met je grote smoel?
Precies, als ze de weken eens niet gerookt had, was het wat beter gegaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marielin zoekt als gewoonlijk weer een excuus
Bloedsuiker zal wel laag zijn.quote:
De redactie werd gewoon zenuwachtig omdat ze voor het oog van de streamers niet wisten hoe die fietsen werkte, daardoor weer overhaast een beslissing genomen, jammer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat redactie geen idee had hoe die dingen werken
slaat helemaal nergens op weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |