en jij moet dus elke dag met haar werken, ik krijg spontaan medelijden met jequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:47 schreef Rena_750 het volgende:
[..]
Heb geluid net even weer aangezet en hoor gelijk weer geklaag.
Ik kijk nu ook even niet, ik lees hier
Ja daar zie ik ook wel iets in.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:48 schreef akveor het volgende:
En weer slaat het hier weer totaal om tegen Marielin.
Er zou gewoon een poll op de site moeten komen:
Waren de kansen na Bart's aanpassing nog eerlijk?
JA
NEE
Onzin.. De hele post was begonnen met Ik vind het jammer..quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat deed je niet. Je schreef dat Marielin de volgende is. En dat vanaf de redactie. Wat moeten wij dan denken. Ik vind dit echt niet kunnen vanaf de werkvloer.
Het was te zwaar voor haarquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:48 schreef swarmahoer het volgende:
wat was er oneerlijk aan ? ze hebben allebei hetzelfde programma gehad toch? ookal was het een ander programma
Heb je wel es op zo'n kutfiets gezeten. Ik wel, een half jaar lang. En het kan super zwaar zijn als het op een zwaarder level staat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:47 schreef AnneLo het volgende:
Toch wel heel apart. Ze vind zichzelf zo'n bikkel roept ze steeds, ze wil fysieke opdrachten, maar als ze dan verliest ligt het nooit aan haar zelf maar altijd aan een ander.
ik stem haar alleen maar omhoog op deze manier hoor. en mijn stelling dat ik tb2 niet ga volgen wordt alleen maar sterker.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:49 schreef D. het volgende:
Wel zuur voor Marielin om te horen dat ze tot 2 dagen voor het einde bovenaan stond en het toen met haar gezeur heeft verpest
Eens, met Peter die af en toe een rondje om de tafel looptquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik eis Jeroen en Bobby terug om ons te vermaken
Ik werk op een andere afdeling, geen directe collega.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
en jij moet dus elke dag met haar werken, ik krijg spontaan medelijden met je
Je vónd iets van Jeroen. Je stélde dat Marielin de volgende moest worden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Onzin.. De hele post was begonnen met Ik vind het jammer..
uit oogpunt geschreven van mijzelf.
Dat jij een gedeelte quote is jouw zaak.
ALS ik iets uit oogpunt van de crew of redactie zou schrijven dan zet ik dat in een aparte post met de mededeling WIJ.. of de CREW.. of Redactie..
Jeroen koos toch ook laatst voor een fles wijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:51 schreef akveor het volgende:
Pim mag een Biertje kiezen...? Vraagt verbaasd mag dat?
En kiest dus een biertje.
Dus Jeroen geen drank omdat het niet op zijn lijst stond en niet bij z'n persoonlijke items zat.
Dan wil ik dat lijstje van Pim wel eens zien.
Ach, de regels worden toch elke dag weer aangepast. Ik snap er soms echt niks meer vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:51 schreef akveor het volgende:
Pim mag een Biertje kiezen...? Vraagt verbaasd mag dat?
En kiest dus een biertje.
Dus Jeroen geen drank omdat het niet op zijn lijst stond en niet bij z'n persoonlijke items zat.
Dan wil ik dat lijstje van Pim wel eens zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |