Daar is op gestemd. Alleen... we kunnen niet zien wie tegen wie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:21 schreef akveor het volgende:
TNX Stefan.
Weer een opdracht die totaal nergens opslaat...
Ze zijn daar echt niet goed bij de redactie.
Klopt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat redactie geen idee had hoe die dingen werken
slaat helemaal nergens op weer.
Precies... plots wordt de opdracht veranderd en Pim krijgt alle voordeel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat redactie geen idee had hoe die dingen werken
slaat helemaal nergens op weer.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef mazaru het volgende:
Wedden dat ze een zwaardere fiets of zwaarder programma had dan Pim
Niet eerlijk hoor, anders had ze makkelijk gewonnen
De BH is nog steeds in de was?quote:
wat nou excuses? ze krijgt te horen level 3 en ze moet op level 6 fietsen. Niet onder de 80 watt, dat ding stond op 170 watt op een gegeven moment. De opdracht was compleet oneerlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:26 schreef D. het volgende:
Dat Marielin steeds met die excuses dat siert haar niet
Daar vroeg ze om jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:25 schreef K_L het volgende:
Nah ze wou toch zo graag een pittig duel![]()
Elke keer wel wat met haar
Krachttest is idd niet eerlijk. Een duurtest was veel beter geweest, dan hadden ze tot vannacht kunnen fietsen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:26 schreef Danny het volgende:
elke debiel snapt toch dat dit een krachttest is die een vrouw never kan winnen van een vent?
nopequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Stefan het volgende:
Weten de drie al dat de finale niet morgen is?
Peter, ben jij het?quote:
Nee, dat is nog onduidelijk voor ze.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Stefan het volgende:
De positieve punten van dit projectquote:
Dat excuus heeft ze altijd als ze een duel verliest, maar deze was door de redactie niet goed vorbereid.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef lies1958 het volgende:
en nu is het vast Pim die geholpen is door de opdracht. Excuses er is elke keer iets als ze verloren heeft.
Maar ik snap haar niet want ze vraagt er toch ook zelf om elke keer om een zware fysieke opdracht. Toen met die pannenkoeken bakken en dat andere ook waarmee ze verloor. En dan heeft ze een zware opdracht en weer is het niet goed.
Maar ik zou het helemaal niet eens proberen dus dat is dan weer knap van haar.
tosoooquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vond het niks![]()
Ik ga nu een dikke uitsmijter bakken, dat vind ik wel iets.![]()
A dopo.
Is toch duidelijk gezegd dat het om het aantal kilometers zou gaan na 3 uur fietsen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... plots wordt de opdracht veranderd en Pim krijgt alle voordeel.
Pim haalt er wel bij dat het dan om het aantal kilometers gaat maar dat slaat nergens op.
Het ging erom niet onder de 80 Watt te komen. Gewoon blijven fietsen en wie dan opgeeft is af.
Dit slaat werkelijk nergens op.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:28 schreef spapaars het volgende:
Bla,bla,bla, te zwaar en zo.
[ afbeelding ]
dat was ook de bedoeling, maar bart snapte niet hoe die fiets werkte en deed dus maar wat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Krachttest is idd niet eerlijk. Een duurtest was veel beter geweest, dan hadden ze tot vannacht kunnen fietsen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:25 schreef snetje het volgende:
[..]
ik vraag niet met mijn grote smoel om dit soort opdrachtenkijk wel uit ..
Gewoon een leugenaar dus. Gaat goed met de transparantie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Gert het volgende:
Wat is het verhaal van de make up-tas, welk verhaal is waar?
- Er was afgesproken alleen mascara naar beneden te doen. Bram gooide echter de hele toilettas. Daarna heeft iemand van de redactie aan damage control proberen te doen met een verhaaltje..
Ook maar het gaat erom dat ze de opdracht plots aanpassen...quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar is op gestemd. Alleen... we kunnen niet zien wie tegen wie.
nee, ze denken nog steeds dat ze morgen naar huis gaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Stefan het volgende:
Ik zeg ook niet dat de opdracht eerlijk was, het is alleen altijd als Mareilin verliest dat ze daar alerlei excuses voor heeft, en verklaringen hoe ze wel had kunnen winnen enz.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Danny het volgende:
[..]
wat nou excuses? ze krijgt te horen level 3 en ze moet op level 6 fietsen. Niet onder de 80 watt, dat ding stond op 170 watt op een gegeven moment. De opdracht was compleet oneerlijk.
Maar dat zou met een lagere duurtest ook zijn geweest vermoed ik.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:30 schreef Ebinas het volgende:
Ik heb aan wielrennen gedaan op hoog niveau (ben een vrouw). Level 3 was eerlijker geweest. Maar ook dan is zij als vrouw vrij kansloos. Ondanks dat ze roept dat ze wil bikkelen. Fysiek werkt het lichaam van een vrouw nou eenmaal anders dan van een man.
Precies... Hij deed maar wat... Hij had moeten bellen naar de redactie en daar eventueel de opdracht moeten herzien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
dat was ook de bedoeling, maar bart snapte niet hoe die fiets werkte en deed dus maar wat.
en HEEEEEEL toevallig is marielin weer de dupe. Maar da's toeval hoor
Dat geldt toch voor allebei dat het level of programma wat gekozen is niet klopt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
dat was ook de bedoeling, maar bart snapte niet hoe die fiets werkte en deed dus maar wat.
bullshit. bart begon over level 3 en toen programma 3 en begon over wattages wat niet bleek te kloppen. Dit is alsof je ze beiden laat gewichtheffen tegen elkaar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:29 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Is toch duidelijk gezegd dat het om het aantal kilometers zou gaan na 3 uur fietsen.
Pim en Marielin hebben wel een paar keer gevraagd programma 3 of level 3 en bart zei toen programma 3.
Ook op level 3 continu had Pim gewonnen.
Ik heb even gevraagd of ik dit mocht posten, dat mocht. En dat is best transparant toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon een leugenaar dus. Gaat goed met de transparantie.
Dus dat. Daar baal ik enorm van, alleen de redactie kan dat zien. Over transparantie gesproken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:25 schreef Disana het volgende:
Daar is op gestemd. Alleen... we kunnen niet zien wie tegen wie.
Ik ben zelf ook een stevige roker en ik heb geen auto.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:25 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Precies, als ze de weken eens niet gerookt had, was het wat beter gegaan
Zelfs Pim beaamt dat ie makkelijk heeft gewonnen. Maar goed, nu kan ik wel dus Dexter opzetten de rest van de avondquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze ziet altijd al bleek, heb der in al die weken nog nooit met rode wangen gezienquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:28 schreef Disana het volgende:
Ik vind het gewoon eng zo bleek als ze ziet. Waar zijn ze nu met hun gezondheidscheckjes?
vast wel, maar dan had ze niet hoeven opgeven. nu wordt ze wederom door een domme fout van de redactie gedwongen tot opgeven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:31 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor allebei dat het level of programma wat gekozen is niet klopt.
Marielin had het nooit gewonnen van Pim omdat hij niet rookt en een goede conditie heeft.
Hij had ook de meeste kilometers gemaakt na die uren.
Waarom die van mij nou nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Gert het volgende:
Hoi, hier wat antwoorden op vragen die in de COS gesteld zijn.
Het is een beetje hektisch en er is veel bij te praten door de heren, maar dit zijn de meeste vragen wel geloof ik:
Gaan Peter en Jeroen hun haar kort houden?
-Beiden niet
Jeroen wat vind je er van dat je eruit moet?
"KUT. Ik had nog wat dingen te doen daar."
- Wat dan?
"Lekker stoken!"
Heeft Peter al geprobeerd Jeroen op z'n bek te slaan?
- Nog niet, maar het bier gaat rap!
Bobby ben je al dronken?-
Heeft Bobby inmiddels al beantwoord (hij wórdt het wel)
Wat was de eerste reactie van Jeroen toen hij de bunker uit kwam?
"Zooooo..... kut man!.. Wow!" (iemand vraag of hij een biertje wil) Jeroen, stralend: "Jaaa lékker!"
Moet Jeroen het vliegtuig halen vanavond?-
Hij denkt er over tot overmorgen te blijven, op het eindfeest
Wat is het verhaal van de make up-tas, welk verhaal is waar?
- Er was afgesproken alleen mascara naar beneden te doen. Bram gooide echter de hele toilettas. Daarna heeft iemand van de redactie aan damage control proberen te doen met een verhaaltje..
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:28 schreef spapaars het volgende:
Bla,bla,bla, te zwaar en zo.
[ afbeelding ]
Klopt ook nog kansloos. Maar omdat ze zelf aan heeft gegeven fysieke duels te willen was dat enigszins eerlijker geweest.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Maar dat zou met een lagere duurtest ook zijn geweest vermoed ik.
En ze heeft 100% gelijk. Ze werd, onbedoeld, genaaid omdat de redactie niet even de moeite was om te checken of de gedane aanpassingen wel fair waren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de opdracht eerlijk was, het is alleen altijd als Mareilin verliest dat ze daar alerlei excuses voor heeft, en verklaringen hoe ze wel had kunnen winnen enz.
als je een wedstrijd krijgt waarbij wordt gezegdquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een stevige roker en ik heb geen auto.
Fietsen is doseren en je krachten verdelen. Alleen heeft dat mens weer een excuus.
Ok, ik zou het tegen Pim ook niet hebben kunnen redden, maar ik zou er niet zo over zeiken.
Was wel snel afgelopen. Ik kan zeker met mijn zwarte longen een uurtje of 2 stevig doorfietsen.
Maar ze zit al in de finale, dus tactisch gezien heeft ze gewoon opgegeven.
Nu wil ze er zo weer opspringen.
Dat komt me bekend voor. Was dat ook niet zo met dat zingen? Dat ze na het duel zo het liedje kon zingen, wat ze dus niet kon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |