Touwtje springen met twee touwen tegelijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:37 schreef Spooky4u het volgende:
Bij dagduels kan het nu eenmaal een fysieke opdracht zijn. Is alles tegen Pim dan oneerlijk?
Kaartjeblazen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:40 schreef willllll het volgende:
[..]
doet ze altijd toch,gaat altijd om sigaretten,maar het was niet eerlijk geen level 3,is voor ons ook niet leuk moeten we de hele avond dit gezeur weer aanhoren als we blijven kijken tenminste, hoeft natuurlijk niet,laat ze iets anders doen
ja, zeiken zeuren en zeiken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Deprimerende vrouw die Marielin, kan ze wel lachen of is het echt alleen maar zeiken wat ze kan
Nou, ik vind die email nogal een uitgebreid verzinsel, dat is niet zomaar even een smoesje dat dicht bij de waarheid ligt: een hele toilettas omdat Marielin al die sigaretten krijgt (die ze gewoon had gewonnen).quote:
Ze hadden een bergen programma, en dan verspringt het level van bergje op en bergje af.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:42 schreef swarmahoer het volgende:
hoe zit dat met die verschillende nivo's wie heeft dat gezien eigelijk
Zonder geluid is het heerlijk rustigquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hoe lang heeft ze op die fiets gezeten? 5 Minuten?
Ze klaagt en zeurt en steunt alsof ze de Kilimanjaro heeft beklommen.
ik vraag me af hoelang Pim en Eline dit nog volhouden ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als Eline 3 x klaagt over het hondevoer komt de humor van marilin: " Ga je dat nou steeds herhalen? "
NU is die humor plots ver te zoeken............
O, ik dacht dat ze dat zei vanwege die verschrikkelijke fysieke inspanning die ze geleverd heeft, ergo ze trilt altijd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat komt door de nicotine, dan dagen niets, en dan opeens beng 10 peuken achter elkaar
Door dit soort redactiefouren krijgen we van die saaie streams. Terecht dat Marielin nu de hele avond gaat klagen. Er is ook geen afleiding met drank, muziek, een filmpje. Ja, en als Marielin dan niet eerder mag slapen dan krijgen we geklaag 2,5 uur langquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
Marielin, als je denkt dat er iets niet klopt, trek je bek open richting regie en verveel ons er niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |