Inderdaad, volgens mij zou het mooier zijn geweest als er meer een goep was gecreëerd ipv allemaal individuen, ik bedoel eigenlijk dat behalve een paar opdrachten er niet zoveel groepsmatig gedaan moest worden om de luxe te verdienen, men kreeg ook de kans om zich te drukken zonder dat het gevolgen had, okay, Jeroen heeft een paar opdrachten verkloot, maar de sancties daar op vond ik wat zwak.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Fysiek is hij sterk.
Maar qua bijdrage aan vermaak op streams is hij wel de laagst scorende wat mij betreft.
Dit had in een andere groep overlevens wel een heel ander effect kunnen hebben.
Volgens mij is hij moeilijk op de kast te krijgen en dat had ook veel irritatie op kunnen wekken.
Maar ja ach...had... is nou eenmaal niet gebeurd.
mwoah, ik doe dagelijks 40kmpu bergop op mijn damesfiets.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Die fietsen daar staan niet goed afgesteld
...nog minderquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar Peter is niet dom, en Renate, tja...
Ik heb mijn post iets aangepast lees eff terug svp,Iets zit me gewoon niet lekker maar wil geen ban ,vandaar ,goffedomme .ik baal dat ik niet durf te zeggen wat ik echt denk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie bedoel je, gebruik please de echte namen, dit schept verwarring.
Helemaal niet lullig voor ons.. ook dat is óns Spel!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dat soort dingen nu even het belangrijkste zijn in hun spel .. Dus dan lul je erover .. Lullig voor ons
klopt en daarom vind ik het tof van haar dat ze ondanks al die nare opmerkingen dat ze toch hier komt meepostenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De één kan daar beter tegen dan de ander![]()
Renate heeft blijkbaar een brede rug en petje af daarvoor, want sommigen reacties waren echt om te kotsen
pm mag ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:26 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb mijn post iets aangepast lees eff terug svp,Iets zit me gewoon niet lekker maar wil geen ban ,vandaar ,goffedomme .ik baal dat ik niet durf te zeggen wat ik echt denk.![]()
Eens. Het is erg onprofessioneel als crewleden persoonlijke voorkeuren gaan uitspreken. Achteraf, mag je best uitspreken dat je een voorkeur had, maar tijdens een dergelijk project mag je dat soort voorkeuren nooit naar buiten brengen. Ook het geruzie tusen een aantal leden van de crew en Danny, zou niet hier en publique uitgevochten moeten worden. Dan bel je erkaar maar op, of je schrijft een persoonlijke e-mail. Ik vind het allemaal behoorlijk storend, en het komt het programma echt niet ten goedequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
Een duidelijk statement over Marielin gepost vanaf de redactie.
Maar ik houd erover op. Ik vind dat het niet kan maar de redactie vindt het kennelijk prima dat vrijwilligers en collega's uitspraken doen hier op Fok en in email die ons doen twijfelen aan het een en ander.
Tis jammer dat, dat echt niet in 'm zit, want het zou inderdaad niet zo moeilijk zijn nuquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Pim kom op!!!
Breek Marielin.... je kan het!!
Kruip uit je schulp en wijs haar op haar zwakheden.
En pak ook die Eline aan, die een meeprater is...
Nu is het je kans om ze aan te pakken....
Na je aanpassing snap ik er nog minder vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:26 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb mijn post iets aangepast lees eff terug svp,Iets zit me gewoon niet lekker maar wil geen ban ,vandaar ,goffedomme .ik baal dat ik niet durf te zeggen wat ik echt denk.![]()
Ik vertrouw alleen mezelf,dat is mijn zwakte .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |