Een beetje het broertje uit dit lied:quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis jammer dat, dat echt niet in 'm zit, want het zou inderdaad niet zo moeilijk zijn nu
Dat hoeft geen zwakte te zijn. Ben je ondernemer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik vertrouw alleen mezelf,dat is mijn zwakte .![]()
het gaat er toch ook om dat je de medemens ook kan motiveren en dat heb ik haar in het programma niet zien doen. lijkt mij toch een prè als je mensen aanstuurt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind haar een aanpakster, en helemaal niet zo negatief.
Al heb ik mijn geluid wel wèèr uitgezet, omdat ze er maar over door blijft gaan.
Ze heeft het gewoon goed gedaan, doorgefietst tot ze duizelig werd, en het niet opgegeven.
ik zag het ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:30 schreef Noelle06 het volgende:
Pim krijgt steeds bij elke plus stem, gelijk een min stem van iemand
Ja, Micha heeft er zin in vanavond, die neemt geen enkel risico dat ze eventueel eerder terug komtquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef akveor het volgende:
Marielin heeft inmiddels 2000 plus stemmen...
Tsja, de volgende ronde moneyjerk is alvast ingekocht.. de aversie tegen Marielin als winnaar groeit.. de tegen-Marielin-stemmers moet wéér in de buidel om dat ongedaan te maken...quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef akveor het volgende:
Ik neem aan dat Marielin thuis wel te genieten isquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, Micha heeft er zin in vanavond, die neemt geen enkel risico dat ze eventueel eerder terug komt
heee halloquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, ok, dementor, je hebt gelijk.
Ik doel op cc, dotey, juud, meravigliosa en.. . .eh. . .
Hoe meer we over haar klagen .. hoe hoger ze stijgtquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef akveor het volgende:
dat wordt dus morgen Pim weg en oorlog op Fok ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:30 schreef Noelle06 het volgende:
Pim krijgt steeds bij elke plus stem, gelijk een min stem van iemand
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een beetje het broertje uit dit lied:
ff proberen dan. Ben niet voor of tegen Pim of wie dan ook.quote:
Goh, wat verschrikkelijk origineel. Zelf bedacht?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, Micha heeft er zin in vanavond, die neemt geen enkel risico dat ze eventueel eerder terug komt
Dat denk ik ook!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:33 schreef snetje het volgende:
[..]
dat wordt dus morgen Pim weg en oorlog op Fok ...
Kun je het echt niet gewoon hier neerzetten?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik vertrouw alleen mezelf,dat is mijn zwakte .en slimheid.
![]()
Zou me ook echt niks verbazenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, de volgende ronde moneyjerk is alvast ingekocht.. de aversie tegen Marielin als winnaar groeit.. de tegen-Marielin-stemmers moet wéér in de buidel om dat ongedaan te maken...gaat prima...
Ik heb 101 gemaakt en die staat nog tegen 100 - stemmenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ff proberen dan. Ben niet voor of tegen Pim of wie dan ook.
Maar nu ga ik even + stem brengen op Pim
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:33 schreef snetje het volgende:
[..]
dat wordt dus morgen Pim weg en oorlog op Fok ...
Voor hettzelfde geld ben je zomaar ly + s en dit wordt ook op Nl geplaatst misschien.Allels wordt daar geplaatst toch? zucht heb ik gelezen. Ach boeien,ze mogen zelfs weten wie ik vroegehhhh was.Pff Ik schaam me nergens voor,quote:
In haar werk is ze ook niet optimistisch en stressbestendig, anderen moeten vaak er wat van zeggen en dan ontstaat er weer een spanningsveld.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
het gaat er toch ook om dat je de medemens ook kan motiveren en dat heb ik haar in het programma niet zien doen. lijkt mij toch een prè als je mensen aanstuurt.
bij management trainingen wordt dat er toch wel ingepompt.
Tis maar waar je genoegen mee wilt nemen....quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Marielin thuis wel te genieten is
En na een paar keer f5 een min stemquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ff proberen dan. Ben niet voor of tegen Pim of wie dan ook.
Maar nu ga ik even + stem brengen op Pim
Yess ... ik wil ook eindelijk wel es de dark side van Pim zienquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Pim kom op!!!
Breek Marielin.... je kan het!!
Kruip uit je schulp en wijs haar op haar zwakheden.
En pak ook die Eline aan, die een meeprater is...
Nu is het je kans om ze aan te pakken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |