Iemand vroeg zich eerder in de COS af (ik dacht NMNS) hoe het kwam dat Marielin ineens zo benadrukte dat ze zoveel zeurde.quote:
Wederom thanks. Het wordt dus Fase II. Wat dat dan ook maar mag zijn .quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Fases
»Terug naar Fase II
25 Votes
»Terug naar Fase III
1 Votes
»Fase IV aanhouden
11 Votes
»Poll sluit 20 mei 23:00
0 Votes
Jawel... dat gaat zo wel naar beneden, gezien de poll (die tot 23:15 loopt)quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, de redaktie wil niet naar ons luisteren.
Eensch, dat duurt nog wel een tijdje.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn nog jong, dus ze hebben allebei nog niet de ware gevonden.
Ik stel voor nu fase V: Alle eigen spullen erin, matrassen, dekbeddden, leuk muziekje, drank, warm water, morgen ontbijt op bed, goed verzorgde lunch en een heerlijk diner verzorgd door een goede cateraar en dan op naar de finale.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Fases
»Terug naar Fase II
25 Votes
»Terug naar Fase III
1 Votes
»Fase IV aanhouden
11 Votes
»Poll sluit 20 mei 23:00
0 Votes
Is de bedtijd nog steeds 24.00 uur dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel... dat gaat zo wel naar beneden, gezien de poll (die tot 23:15 loopt)
Kunnen ze niet alvast een biertje krijgen tot de poll voorbij is?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
is dat je eigen frustratie die spreekt soms?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn nog jong, dus ze hebben allebei nog niet de ware gevonden.
Oploskoffie? achjee... dat is wel héél erg... je hebt wél een plek om te slapen jôh? of gebruik je de PC van het opvangcentrum?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kijk gratis stream, dus ben helemaal nergens voor aangenomen.
En het levert me dus heul nie iets op nie.![]()
Koppie koffie met oploskoffie en niks nie meer nie.
Er is tegen eline gezegd dat ze moest zeuren niet tegen marielin.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iemand vroeg zich eerder in de COS af (ik dacht NMNS) hoe het kwam dat Marielin ineens zo benadrukte dat ze zoveel zeurde.
Maar het antwoord daarop is nu dus gegeven.
Ik neem aan van welquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is de bedtijd nog steeds 24.00 uur dan?
was er al een pollquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's oneerlijk, dan is Marielin in het nadeel, dan weet je van te voren dat ze dat niet kan winnen, weer zo'n duel waarvan de uitslag van te voren vaststaatquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, de redactie heeft telefonisch aangegeven dat de overlevers moeten stoppen met zeuren.
Ik had de poll nog niet gezien, maar ik zat er zelf net ook aan te denken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik stel voor nu fase V: Alle eigen spullen erin, matrassen, dekbeddden, leuk muziekje, drank, warm water, morgen ontbijt op bed, goed verzorgde lunch en een heerlijk diner verzorgd door een goede cateraar en dan op naar de finale.![]()
![]()
Toch weer jammer dat ze ook daarin ook aangestuurd wordenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iemand vroeg zich eerder in de COS af (ik dacht NMNS) hoe het kwam dat Marielin ineens zo benadrukte dat ze zoveel zeurde.
Maar het antwoord daarop is nu dus gegeven.
Datgene wat er na 7 dagen of ze begon.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Wederom thanks. Het wordt dus Fase II. Wat dat dan ook maar mag zijn .
We zullen zienquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:
Dattie maar een delirium mag krijgenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:06 schreef Leandra het volgende:
Gaat goed met de powerpoll![]()
Afscheidsfeestje Jeroen?
»Ja, 6 bier in the Bunker 14 Votes
»Nee, barst maar 0 Votes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |