Is het al netjes gevraagd? Redactie, zou het mogelijk zijn een paar biertjes het hok in te mikken? Bij voorbaat dank!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, de redaktie wil niet naar ons luisteren.
Marielin gaf ook aan dat die vriend haar niet zal steunen als ze zou willen stoppen met roken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin geeft aan dat haar vriend haar kan steunen in het 'anders gaan denken', als er iets niet gaat.
Zeg nou eens gewoon wat je kwijt wilt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:59 schreef mooiiiiii het volgende:
Maar enfin,wie is de mol in de redactie,is weer per ongeluk overheen gelezen
Ah okay....quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef blomst het volgende:
[..]
slaapzak hebben ze al, dus elk een eigen slaapzak.
Meer dan één straatquote:
Da's wel vaker zo, maar onder een poll op de site kunnen ze niet uit zou je zeggenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, de redaktie wil niet naar ons luisteren.
Nou vertel op, dan ben je het kwijt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:59 schreef mooiiiiii het volgende:
Maar enfin,wie is de mol in de redactie,is weer per ongeluk overheen gelezen
Ze staat in de top 3 zelfsquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef 5thencounter het volgende:
"Ik hoop dat ik nog een beetje bovenaan sta in de Poll.." Aldus Marielin....
?
Fasesquote:
Dat kan juist leuk worden, kan mij herinneren dat in BB1 ook een oudere man bij kwam.. die het nog een aardig tijdje volgehouden had voordat hij er uit werd gestemd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:57 schreef Kanjer het volgende:
als er bunker 2 komt,lijkt het me leuk om daar een paar oudere in te zetten .mag best wat jongs tussen hoor
Echte liefde.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Marielin gaf ook aan dat die vriend haar niet zal steunen als ze zou willen stoppen met roken.
Ik kijk gratis stream, dus ben helemaal nergens voor aangenomen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh.. ben je óók aangenomen als moneyjerker? wat levert dat nou op??
Marielin moest stoppen met zeurenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, de redactie heeft telefonisch aangegeven dat de overlevers moeten stoppen met zeuren.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, de redactie heeft telefonisch aangegeven dat de overlevers moeten stoppen met zeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |