En negatieve stemmen kosten dubbel.. ik zou het laten als ik jou was...quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan iemand nog op tegen Danny, zouzou, mich165 en knorretje?
Of is de winnaar al bekend?
Stemmen op Pim heeft volgens mij geen zin meer.
slaapzak hebben ze al, dus elk een eigen slaapzak.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:49 schreef akveor het volgende:
Nou, kom maar op met de discussie over die slaapzakken...
haha ik woon in heemstede die kakkers in Aerdenhout en Bloemendaal en ook Heemstede zijn de gierig om maar een cent uit te geven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:50 schreef Jian het volgende:
[..]
De hoop is gevestigd op onverwachte ondersteuning uit Aerdenhout, Heemstede en Bloemendaal voor Eline, maar ja, daar kan je niet wonen door geld weg te geven.......
Ik vind het ook knap, ik doe het haar niet na om in de bunker te gaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom vind ik het extra dapper dat ze hieraan mee doet![]()
Ik hoop dat ze zich er sterker door gaat voelen.
Dan moet je bij Danny zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marielin is zo moe!!!!!!
Takketrol van de bunker.
Ze zit in de finale en zeikt nog steeds...
Pim heeft de 25 dagen doorstaan, zonder klagen.....
Eline met haar lafbekken en manipulatie. Marielin met haar excuses.
Pim heeft het concept het beste gespeeld.
STEM OP PIM!!!!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef evaxsis het volgende:
Nou gooi het bier er maar in![]()
10 stemmen voor en 0 stemmen tegen.
Tief toch es op met Huubquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:47 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik weet indd niet of Pim piano kan spelen maar zie Pim wel met evt met neefjes lief spelen en dat Pim eerlijk is net als Huub denk ik ook.BTWeg,ik wil Pim helemaal niet vergelijken met Huub want die is uniek.Dus dat
Ahh.. ben je óók aangenomen als moneyjerker? wat levert dat nou op??quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marielin is zo moe!!!!!!
Takketrol van de bunker.
Ze zit in de finale en zeikt nog steeds...
Pim heeft de 25 dagen doorstaan, zonder klagen.....
Eline met haar lafbekken en manipulatie. Marielin met haar excuses.
Pim heeft het concept het beste gespeeld.
STEM OP PIM!!!!
Ja, Marielin heeft wel een nogal hoog zeur-gehaltequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:57 schreef Rena_750 het volgende:
[..]
Ik vind het ook knap, ik doe het haar niet na om in de bunker te gaan.
Maar betreft gezeur kan ik erg van afknappen
Ik ken ze, vandaar ook ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef annie68 het volgende:
[..]
haha ik woon in heemstede die kakkers in Aerdenhout en Bloemendaal en ook Heemstede zijn de gierig om maar een cent uit te geven.
Is het al netjes gevraagd? Redactie, zou het mogelijk zijn een paar biertjes het hok in te mikken? Bij voorbaat dank!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, de redaktie wil niet naar ons luisteren.
Marielin gaf ook aan dat die vriend haar niet zal steunen als ze zou willen stoppen met roken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin geeft aan dat haar vriend haar kan steunen in het 'anders gaan denken', als er iets niet gaat.
Zeg nou eens gewoon wat je kwijt wilt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:59 schreef mooiiiiii het volgende:
Maar enfin,wie is de mol in de redactie,is weer per ongeluk overheen gelezen
Ah okay....quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef blomst het volgende:
[..]
slaapzak hebben ze al, dus elk een eigen slaapzak.
Meer dan één straatquote:
Da's wel vaker zo, maar onder een poll op de site kunnen ze niet uit zou je zeggenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Nou vertel op, dan ben je het kwijt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:59 schreef mooiiiiii het volgende:
Maar enfin,wie is de mol in de redactie,is weer per ongeluk overheen gelezen
Ze staat in de top 3 zelfsquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef 5thencounter het volgende:
"Ik hoop dat ik nog een beetje bovenaan sta in de Poll.." Aldus Marielin....
?
Fasesquote:
Dat kan juist leuk worden, kan mij herinneren dat in BB1 ook een oudere man bij kwam.. die het nog een aardig tijdje volgehouden had voordat hij er uit werd gestemd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:57 schreef Kanjer het volgende:
als er bunker 2 komt,lijkt het me leuk om daar een paar oudere in te zetten .mag best wat jongs tussen hoor
Echte liefde.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Marielin gaf ook aan dat die vriend haar niet zal steunen als ze zou willen stoppen met roken.
Ik kijk gratis stream, dus ben helemaal nergens voor aangenomen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh.. ben je óók aangenomen als moneyjerker? wat levert dat nou op??
Marielin moest stoppen met zeurenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, de redactie heeft telefonisch aangegeven dat de overlevers moeten stoppen met zeuren.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, de redactie heeft telefonisch aangegeven dat de overlevers moeten stoppen met zeuren.
Iemand vroeg zich eerder in de COS af (ik dacht NMNS) hoe het kwam dat Marielin ineens zo benadrukte dat ze zoveel zeurde.quote:
Wederom thanks. Het wordt dus Fase II. Wat dat dan ook maar mag zijn .quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Fases
»Terug naar Fase II
25 Votes
»Terug naar Fase III
1 Votes
»Fase IV aanhouden
11 Votes
»Poll sluit 20 mei 23:00
0 Votes
Jawel... dat gaat zo wel naar beneden, gezien de poll (die tot 23:15 loopt)quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Eensch, dat duurt nog wel een tijdje.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn nog jong, dus ze hebben allebei nog niet de ware gevonden.
Ik stel voor nu fase V: Alle eigen spullen erin, matrassen, dekbeddden, leuk muziekje, drank, warm water, morgen ontbijt op bed, goed verzorgde lunch en een heerlijk diner verzorgd door een goede cateraar en dan op naar de finale.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Fases
»Terug naar Fase II
25 Votes
»Terug naar Fase III
1 Votes
»Fase IV aanhouden
11 Votes
»Poll sluit 20 mei 23:00
0 Votes
Is de bedtijd nog steeds 24.00 uur dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel... dat gaat zo wel naar beneden, gezien de poll (die tot 23:15 loopt)
Kunnen ze niet alvast een biertje krijgen tot de poll voorbij is?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
is dat je eigen frustratie die spreekt soms?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn nog jong, dus ze hebben allebei nog niet de ware gevonden.
Oploskoffie? achjee... dat is wel héél erg... je hebt wél een plek om te slapen jôh? of gebruik je de PC van het opvangcentrum?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kijk gratis stream, dus ben helemaal nergens voor aangenomen.
En het levert me dus heul nie iets op nie.![]()
Koppie koffie met oploskoffie en niks nie meer nie.
Er is tegen eline gezegd dat ze moest zeuren niet tegen marielin.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iemand vroeg zich eerder in de COS af (ik dacht NMNS) hoe het kwam dat Marielin ineens zo benadrukte dat ze zoveel zeurde.
Maar het antwoord daarop is nu dus gegeven.
Ik neem aan van welquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is de bedtijd nog steeds 24.00 uur dan?
was er al een pollquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's oneerlijk, dan is Marielin in het nadeel, dan weet je van te voren dat ze dat niet kan winnen, weer zo'n duel waarvan de uitslag van te voren vaststaatquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik had de poll nog niet gezien, maar ik zat er zelf net ook aan te denken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik stel voor nu fase V: Alle eigen spullen erin, matrassen, dekbeddden, leuk muziekje, drank, warm water, morgen ontbijt op bed, goed verzorgde lunch en een heerlijk diner verzorgd door een goede cateraar en dan op naar de finale.![]()
![]()
Toch weer jammer dat ze ook daarin ook aangestuurd wordenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iemand vroeg zich eerder in de COS af (ik dacht NMNS) hoe het kwam dat Marielin ineens zo benadrukte dat ze zoveel zeurde.
Maar het antwoord daarop is nu dus gegeven.
Datgene wat er na 7 dagen of ze begon.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Wederom thanks. Het wordt dus Fase II. Wat dat dan ook maar mag zijn .
We zullen zienquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:
Dattie maar een delirium mag krijgenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:06 schreef Leandra het volgende:
Gaat goed met de powerpoll![]()
Afscheidsfeestje Jeroen?
»Ja, 6 bier in the Bunker 14 Votes
»Nee, barst maar 0 Votes
foutjequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's oneerlijk, dan is Marielin in het nadeel, dan weet je van te voren dat ze dat niet kan winnen, weer zo'n duel waarvan de uitslag van te voren vaststaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |