Kloptquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
is dat je eigen frustratie die spreekt soms?![]()
het geloof in echte liefde op jonge leeftijd verloren enzo?
wil natuurlijk niet zeggen dat het bij een ander ook zo gaat vind ik dan weer
Niet doorvertellen he? Ik heb ingebroken bij de bieb en ben daar ingelogd...quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oploskoffie? achjee... dat is wel héél erg... je hebt wél een plek om te slapen jôh? of gebruik je de PC van het opvangcentrum?
Volgens Lies1958 is het tegen Eline gezegd, dus nu weet ik het ook niet meer zeker.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch weer jammer dat ze ook daarin ook aangestuurd worden
hahaha je bent er ingetraptquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had de poll nog niet gezien, maar ik zat er zelf net ook aan te denken.
Ze de laatste dag laten leven in luxe.
Ik ben ff stemmen
edit: Er is helemaal geen fase V optie![]()
En dat is dus absolute onzin en dat is vanavond ook wel gebleken dacht ik.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef annie68 het volgende:
[..]
haha ik woon in heemstede die kakkers in Aerdenhout en Bloemendaal en ook Heemstede zijn de gierig om maar een cent uit te geven.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
En nee, het hoeft niet, maar als ik om mij heen kij zijn er weining mensen die een relatie hebben met hun 'jeugdliefde'
Jammer, kan zo leuk zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
En nee, het hoeft niet, maar als ik om mij heen kij zijn er weining mensen die een relatie hebben met hun 'jeugdliefde'
quote:
koffie-apparaat met instant koffiequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet doorvertellen he? Ik heb ingebroken bij de bieb en ben daar ingelogd...
En koffie-apparaat stond nog aan.
Maakt niet uit, thnx iig.quote:
Ja dat is van de week al geweest. Eline vertelde het net nog een keer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens Lies1958 is het tegen Eline gezegd, dus nu weet ik het ook niet meer zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |