Vertel mij wat.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:26 schreef Danny het volgende:
stond vandaag een tenenkrommend verslag van de iso-gesprekken met tig keer 'vindt hij' erin *ril*
Dementor zit even in overleg. Weet ik omdat ik hem net sprak.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:29 schreef Danny het volgende:
dementor heeft m'n pm gelezen. antwoord verwacht ik vrij snel
Jij moet daar ook gewoon iedere dag zitten om de boel in de gaten te houden.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Integraal overnemen is zo niet okay.
Ik belde net Bart en die zat in hetzelfde overlegquote:Op maandag 18 mei 2009 15:34 schreef Juud79 het volgende:
Dementor zit even in overleg. Weet ik omdat ik hem net sprak.
Dus t kan nog even duren.
Uh... dat heeft Marielin zelf voorgesteld... vind dat juist goed van d'r omdat ze hiermee het positief wil ombuigen. Het enige, wat mij betreft, is dat de redactie gewoon toegeeft dat ze een fout hebben gemaakt haar geen antwoord te geven op de vragen aan Bart. En daarom een onterechte poll hebben geplaatst.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:21 schreef Danny het volgende:
[..]
allemaal de niet-roken opdracht is ook niet eerlijk natuurlijk.
Dat doet allemaal maar!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik belde net Bart en die zat in hetzelfde overleg.
What is?quote:
Ik had het maar deels over jou Dotty. Het is wat verwarrend dat je hier de ene keer op eigen naam post (dit en dat is leuk) en deels als een verlengstuk van de crew (zeg maar wat jullie vinden dan geef ik het door). Wij kijkers weten dan niet goed wat uit naam van de redactie is of wat de keuzes/beslissingen zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zit hier iets langer dan een uurtje![]()
ik ben vorige week di binnen gevallen.. en niet meer weggeweest. Constant aan het tikken en aan het werken.. maar leuk dat jij snel een gevormde mening hebt zonder te vragen aan mij of ik veel ingezet word of vanuit huis kijk![]()
Ik blijf tot het einde ookHuisdiertje is zelfs mee zodat ik niet weg hoef
![]()
kisses
"ingebunkerde" Dot
Een vrouw van 30 met 5 kinderenquote:
Dan kom ik helemaal niet meer aan mijn betaalde baan toequote:Op maandag 18 mei 2009 15:34 schreef Juud79 het volgende:
Jij moet daar ook gewoon iedere dag zitten om de boel in de gaten te houden.
en dan ook deze ff:quote:Op maandag 18 mei 2009 15:34 schreef Maanvis het volgende:
Dottey, kun je ff in dit topic blijven en alle vragen van ons beantwoorden?
nee, als IEDEREEN de niet-roken opdracht moet doen zou dat niet eerlijk zijn. De rest rookt namelijk al niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Uh... dat heeft Marielin zelf voorgesteld... vind dat juist goed van d'r omdat ze hiermee het positief wil ombuigen. Het enige, wat mij betreft, is dat de redactie gewoon toegeeft dat ze een fout hebben gemaakt haar geen antwoord te geven op de vragen aan Bart. En daarom een onterechte poll hebben geplaatst.
Owww was ze hier als fokker en niet als crew?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het maar deels over jou Dotty. Het is wat verwarrend dat je hier de ene keer op eigen naam post (dit en dat is leuk) en deels als een verlengstuk van de crew (zeg maar wat jullie vinden dan geef ik het door). Wij kijkers weten dan niet goed wat uit naam van de redactie is of wat de keuzes/beslissingen zijn.
het is ook zo orgineel ...quote:En ik vind nogmaals dat meelwormen eten geen uitdaging voor Marielin is aangezien ze meerdere malen heeft aangegeven dat ze dat graag zou willen doen aangezien die beestjes klein zijn en ze die dus wel zal eten.
dus toch dat spoedoverleg waar ik 't al over hadquote:Op maandag 18 mei 2009 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik belde net Bart en die zat in hetzelfde overleg.
Ze heeft het toch zelf als optie gegeven?quote:
ik probeer het allemaal bij te houden ...quote:Op maandag 18 mei 2009 15:34 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:21 schreef Danny het volgende:
Nog maar een keer dan:
[..]
Nog even Dottey, misschien dat ik mezelf niet helemaal duidelijk heb gemaakt
Meelwormen eten
Als die het wordt, mag ze dan roken? JA/NEE (ieder antwoord dat geen ja of nee is is FOUT) * Dottey zegt staat nog open, dus optie misschien nu. Hier wordt op terug gekomen. Hangt af van de keuzes en van wat de streamer kiest.
Niet roken, pakje op tafel
Als die het wordt, mag ze dan roken? JA/NEE (ieder antwoord dat geen nee is is FOUT) * Dottey zegt staat nog open, dus optie misschien nu. Hier wordt op terug gekomen. Hangt af van de keuzes en van wat de streamer kiest.
Paar dagen buiten
Als die het wordt, mag ze dan roken? JA/NEE (ieder antwoord dat geen ja of nee is is FOUT) * Dottey zegt staat nog open, dus optie misschien nu. Hier wordt op terug gekomen. Hangt af van de keuzes en van wat de streamer kiest.
Hoeveel van bovenstaande vragen heb je met JA kunnen beantwoorden? * Dottey zegt Geen.. (maar ook niets uitgesloten.)
(mogelijke antwoorden zijn 0,1 of 2)
nou, voor de anderen zou de opdracht dan kunnen zijn om het pakje in de gaten te houden zodat marielin het niet stiekem jatquote:Op maandag 18 mei 2009 15:38 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, als IEDEREEN de niet-roken opdracht moet doen zou dat niet eerlijk zijn. De rest rookt namelijk al niet.
gezien de posts en de 'wij' vorm ervan post ze vanuit haar bunkercrew hoedanigheid.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww was ze hier als fokker en niet als crew?
Dan mijn excuses.
Misschien slimmer om die rol enkel door Dementor te laten spelen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:40 schreef Danny het volgende:
gezien de posts en de 'wij' vorm ervan post ze vanuit haar bunkercrew hoedanigheid.
Eens.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien slimmer om die rol enkel door Dementor te laten spelen.
Mij maakt het niet uit wie vanuit de crew iets post, als we er maar vanuit kunnen gaan dat het de waarheid is. Als Dottey ff antwoordt ipv Dementor heb ik daar geen enkel probleem mee.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
true sorry daarvoor.. ik zal erbij zeggen in het vervolg.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het maar deels over jou Dotty. Het is wat verwarrend dat je hier de ene keer op eigen naam post (dit en dat is leuk) en deels als een verlengstuk van de crew (zeg maar wat jullie vinden dan geef ik het door). Wij kijkers weten dan niet goed wat uit naam van de redactie is of wat de keuzes/beslissingen zijn.
en voor TBO2 meer Dementors klonen erbij.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee!, Laat HIER, de info maar van zoveel mogelijk kanten komen!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dottey,dotje,Dodaars van NL? nog steeds Sly als vriendje?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:34 schreef Maanvis het volgende:
Offciele info of geruchten die voor waar aangenomen worden?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nee!, Laat HIER, de info maar van zoveel mogelijk kanten komen!
dus de kans dat Marielin 2 opdrachten tegelijk krijgt is erg groot en er is totaal nog niet nagedacht over deze opdrachtquote:staat nog open, dus optie misschien nu. Hier wordt op terug gekomen. Hangt af van de keuzes en van wat de streamer kiest.
staat nog open, dus optie misschien nu. Hier wordt op terug gekomen. Hangt af van de keuzes en van wat de streamer kiest.
staat nog open, dus optie misschien nu. Hier wordt op terug gekomen. Hangt af van de keuzes en van wat de streamer kiest.
Geen.. (maar ook niets uitgesloten.)
Dan nogmaals....quote:Op maandag 18 mei 2009 15:38 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, als IEDEREEN de niet-roken opdracht moet doen zou dat niet eerlijk zijn. De rest rookt namelijk al niet.
Als ze maar van de tabaksvervanger af blijft.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
Als het Marielin lukt om meelwormen te eten mag ze van mij alle rookwaar van Eindhoven en omgeving hebben, zou het zó dapper vinden.
De gore wriemelende lévende beestjes in je mond, de horror
Gewoon ALLE info, ik filter liever zelf!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:44 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Offciele info of geruchten die voor waar aangenomen worden?
Dan neem ik mijn exuses terug....quote:Op maandag 18 mei 2009 15:40 schreef Danny het volgende:
[..]
gezien de posts en de 'wij' vorm ervan post ze vanuit haar bunkercrew hoedanigheid.
quote:[b]Op maandag 18 mei 2009 15:37
ow, en je zei dat niemand behalve crew de bunker in mag, maar op een van de feestavonden liep er opeens iemand van de biertaxi de bunker in. Hoe kan dat?
Meelwormen zijn niet zo erg eigenlijk.. veel mensen die ze bijv. ook aan hun vogels in de voliëre voeren, eten die gewoon voor de fun.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
Als het Marielin lukt om meelwormen te eten mag ze van mij alle rookwaar van Eindhoven en omgeving hebben, zou het zó dapper vinden.
Misschien nog slimmer als ze daar zelf eens over na zouden gaan denken, communicatie en zulksquote:Op maandag 18 mei 2009 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
het was echt die gast van de biertaxi hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
ingehuurde crew? Iemand van de crew die als biertaxi functioneerde?
Wel binnen twee minuten graagquote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
Daar hebben ze duidelijk geen tijd voor, en daarbij doet Dementor het erg goed in de tijd die ie heeft.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien nog slimmer als ze daar zelf eens over na zouden gaan denken, communicatie en zulks
Ze krijgt alleen de real thing, promisequote:Op maandag 18 mei 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze maar van de tabaksvervanger af blijft.
Klopt. Volgens mij was het een soort spontaan sponsormomentje.quote:
Je kunt niet verwachten dat in de hectiek alles en iedereen maar 1 taak heeft en die 24 uur per dag kan uitvoeren. Daarom is iedereen zo heeeeeeeeeeeerlijk flexibel.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit wie vanuit de crew iets post, als we er maar vanuit kunnen gaan dat het de waarheid is. Als Dottey ff antwoordt ipv Dementor heb ik daar geen enkel probleem mee.
ze moeten niet 's morgens een opdracht voor 's middags bedenken. Als je voor de volgende dag een opdracht bedenkt kan daarover prima een topicje worden geopend lijkt me. Zo niet dan heeft het concept dus geen kans van slagen en is in dat opzicht mislukt.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar hebben ze duidelijk geen tijd voor, en daarbij doet Dementor het erg goed in de tijd die ie heeft.
Uitdaging Marielin?quote:
Mgoed, je hebt als redactie van tevoren toch een draaiboek klaarliggen?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten dat in de hectiek alles en iedereen maar 1 taak heeft en die 24 uur per dag kan uitvoeren. Daarom is iedereen zo heeeeeeeeeeeerlijk flexibel.![]()
Ik doe mijn best om het "groepsgevoel" te behouden hoor![]()
ben alleen nog steeds aan het zoeken naar bestandje om mijn woordjes van tonatie te voorzien, zodat deze niet misgelezen worden. (of verkeerd opgevat)
Dat kan, dan is het ingehuurde crew.. hoe dan ook... dan is er van te voren wat af gesproken over info-beleid.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:47 schreef Danny het volgende:
[..]
het was echt die gast van de biertaxi hoor.
Het is ook het beste om standaard 2 dagen vooruit te werken, en de users meer input te laten hebben zodat de redactie alleen nog maar voor de uitwerking hoeft te zorgen, en het creatieve proces eigenlijk bij de users ligt.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ze moeten niet 's morgens een opdracht voor 's middags bedenken. Als je voor de volgende dag een opdracht bedenkt kan daarover prima een topicje worden geopend lijkt me. Zo niet dan heeft het concept dus geen kans van slagen en is in dat opzicht mislukt.
Wat is het groepsgevoel vandaag? Misschien doe ik wel meequote:Op maandag 18 mei 2009 15:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, ze moeten meer vooruit denken. Nu gaat het te spontaan, en er is dan vaak geen duidelijkheid.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ze moeten niet 's morgens een opdracht voor 's middags bedenken. Als je voor de volgende dag een opdracht bedenkt kan daarover prima een topicje worden geopend lijkt me. Zo niet dan heeft het concept dus geen kans van slagen en is in dat opzicht mislukt.
Echt waar? Eten die mensen dat zélf?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Meelwormen zijn niet zo erg eigenlijk.. veel mensen die ze bijv. ook aan hun vogels in de voliëre voeren, eten die gewoon voor de fun.
Dat is al vanaf het begin hè en het blijft maar komen! Gewoon één saaie streamdag met een lange opdracht en dan alles bedenken voor de volgende dag en weer door! Maar 't schijnt lastig te zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, ze moeten meer vooruit denken. Nu gaat het te spontaan, en er is dan vaak geen duidelijkheid.
Hoe lang nog tot de wisseling?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:55 schreef Dottey het volgende:
back on topic.
marielin en Eline staan ongemakkelijk heen en weer te huppen in het steegje.
jeroen en Pim zijn nog steeds van de wereld in hun slaapzakjes.
Je hebt het over hectiek. Waar????? D'r is geen moer te beleven.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten dat in de hectiek alles en iedereen maar 1 taak heeft en die 24 uur per dag kan uitvoeren. Daarom is iedereen zo heeeeeeeeeeeerlijk flexibel.![]()
ben alleen nog steeds aan het zoeken naar bestandje om mijn woordjes van tonatie te voorzien, zodat deze niet misgelezen worden. (of verkeerd opgevat)
Hangt er vanaf hoelang het overleg van de redaktie duurt.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hoe lang nog tot de wisseling?
Die mannen samen is een stuk leuker imo, daar komt iig nog slap geouwehoer uit
Voor de start van TB deed die Mariell oid dat toch allemaal? Waarom dat niet meer is geen ideequote:Op maandag 18 mei 2009 15:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien nog slimmer als ze daar zelf eens over na zouden gaan denken, communicatie en zulks
Overleg is daar orde van de dag hoor. Zo werkt dat als je met z'n allen een programma maakt. Vind ik niet heel gek hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan nogmaals....
Het is niet fair dat Marielin haar opdrachten al bekend moest maken en de anderen nog niet.
Waarom kan er op de site niet gewoon duidelijkheid geschapen worden wat dit allemaal gaat inhouden?
Blijkbaar weten ze zelf ook niet waar ze mee bezig zijn. Nu is er klaarblijkelijk beraad. Het komt op mij over alsof het weer niet goed doordacht is. Ze kunnen toch op Fok de hun plannen van te voren kenbaar maken zodat we de eventuele misstanden eruit kunnen halen? Wat is daar nu zo moeilijk aan?
Laat ze daarvoor een Topic openen en een linkje in de Cos plaatsen. Het is arrogantie ten voeten uit.
ze kreeg gisteren geen dagduel waar ze flink van baalde, omdat ze dan geen peuken kon winnen. dus wat doet ze ze bedenkt zelf een uitdaging voor haarzelf. met als beloningquote:Op maandag 18 mei 2009 15:53 schreef snetje het volgende:
ondertussen geeft Marilien nu zelf aan dat ze het liefst de niet roken, pakje op tafel opdracht wil ....
Is op zich wel handig, stel dat ze het dan niet redt om niet te roken, dan heeft ze iig een pakje sigaretten tot haar beschikkingquote:Op maandag 18 mei 2009 15:53 schreef snetje het volgende:
ondertussen geeft Marilien nu zelf aan dat ze het liefst de niet roken, pakje op tafel opdracht wil ....
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is ook het beste om standaard 2 dagen vooruit te werken, en de users meer input te laten hebben zodat de redactie alleen nog maar voor de uitwerking hoeft te zorgen, en het creatieve proces eigenlijk bij de users ligt.
Tijdens TBO2 heeft Dementor een betaalde baan, en gaan ze op zoek naar een nieuwe enthousiaste kandidaat die zijn functie zal overnemen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:43 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
en voor TBO2 meer Dementors klonen erbij.
hoe dan ook die rookt vanavondquote:Op maandag 18 mei 2009 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is op zich wel handig, stel dat ze het dan niet redt om niet te roken, dan heeft ze iig een pakje sigaretten tot haar beschikking
And that would be...you?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tijdens TBO2 heeft Dementor een betaalde baan, en gaan ze op zoek naar een nieuwe enthousiaste kandidaat die zijn functie zal overnemen.
Ja maar dan wel net zoveel als Pim op zijn bord had liggen en ook allemaal opeten.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:07 schreef ThunderBitch het volgende:
Even een vraagje.
Heeft er op de site van TBO altijd maar een top 3 gestaan?
ja. in het control panel staat de complete lijstquote:Op maandag 18 mei 2009 16:07 schreef ThunderBitch het volgende:
Even een vraagje.
Via ControlPanel krijg je de volledige lijst (in dit geval de top 4).quote:Op maandag 18 mei 2009 16:07 schreef ThunderBitch het volgende:
Even een vraagje.
heeft er iemand tijdens fase 3 sigaretten zien binnen komen bij het rantsoen wat ze krijgen ... neen dus ..quote:Op maandag 18 mei 2009 15:59 schreef moha het volgende:
[..]
ze kreeg gisteren geen dagduel waar ze flink van baalde, omdat ze dan geen peuken kon winnen. dus wat doet ze ze bedenkt zelf een uitdaging voor haarzelf. met als beloningpff je raad het vast niet
ze krijgt dus gewoon wéér haar zin,kijk hoe opgewekt ze is, ze denkt zo ik kan vanavond roken.
Ja, en Huub moet op zijn kindje passen, Claire houdt de kapsalon draaiende.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tijdens TBO2 heeft Dementor een betaalde baan, en gaan ze op zoek naar een nieuwe enthousiaste kandidaat die zijn functie zal overnemen.
en binnen 2 min.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:07 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja maar dan wel net zoveel als Pim op zijn bord had liggen en ook allemaal opeten.
Weet jij dan wie er allemaal bij de biertaxi werken en wie er boven als crew werken elke dag. Kan het niet gewoon crew met een biertaxi hesje aan zijn geweest.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:47 schreef Danny het volgende:
[..]
het was echt die gast van de biertaxi hoor.
slim ... heel slim ... alleen jammer dat haar fans dit nu tegen werken ..quote:Op maandag 18 mei 2009 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is op zich wel handig, stel dat ze het dan niet redt om niet te roken, dan heeft ze iig een pakje sigaretten tot haar beschikking
en bart en huub dan (nou ja, huub durft niet meer sinds hij erachter is dat we niet idolaat aan z'n voeten liggen) ?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:10 schreef Juud79 het volgende:
In principe is Dementor de enige Bunkercrew die hier spreekt.
Cc, Dottey en ik plaatsen hier ook wel wat dingen neer, maar zijn geen spreekbuis voor de Bunker. En ook geen Bunkercrew op Fok.
Geloof mij maar dat Danny echt wel weet wie er in de crew werken en wie er niet in de crew werktquote:Op maandag 18 mei 2009 16:09 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Weet jij dan wie er allemaal bij de biertaxi werken en wie er boven als crew werken elke dag. Kan het niet gewoon crew met een biertaxi hesje aan zijn geweest.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:11 schreef Danny het volgende:
[..]
en bart en huub dan (nou ja, huub durft niet meer sinds hij erachter is dat we niet idolaat aan z'n voeten liggen) ?
er staat nergens hoe lang de opdracht duurt, dus stemmen op de rookopdracht lijkt me niet handig want die kan weleens vier dagen duren. ik ga vooralsnog voor de meelwormen omdat ik er nog steeds van uitga dat ze maar één opdracht krijgt en dus mag roken.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:09 schreef snetje het volgende:
[..]
slim ... heel slim ... alleen jammer dat haar fans dit nu tegen werken ..
Ik heb er geen problemen mee als jullie ook vragen van ons beantwoorden of ons updates geven etc.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:10 schreef Juud79 het volgende:
Cc, Dottey en ik plaatsen hier ook wel wat dingen neer, maar zijn geen spreekbuis voor de Bunker. En ook geen Bunkercrew op Fok.
In de balk boven, tussen community en partners in.quote:
Sinds Huub weet dat we niet in die bullshit van hem trappen. Het wakkere Nederland.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:11 schreef Danny het volgende:
[..]
en bart en huub dan (nou ja, huub durft niet meer sinds hij erachter is dat we niet idolaat aan z'n voeten liggen) ?
Echt jij kan niet meer ontkennen dat je een huubsyndroom hebt. Als jij zegt dat je huub mag dan vraag ik me onderhand af wat jij mensen die je niet mag aandoet.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik beantwoord het liefst alleen maar vragen op persoonlijke titel. Omdat ik niet 24-7 aangesloten ben en geen zin heb in het veroorzaken van ruis.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb er geen problemen mee als jullie ook vragen van ons beantwoorden of ons updates geven etc.
Ja Bart natuurlijk ook, like duh...quote:Op maandag 18 mei 2009 16:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Lees even claire haar blog op hyves weet je gelijk waar huub mee bezig was.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sinds Huub weet dat we niet in die bullshit van hem trappen. Het wakkere Nederland.
Die doen hier toch maar voor spek en bonen meequote:Op maandag 18 mei 2009 16:11 schreef Danny het volgende:
Als je het antwoord op een vraag weet mag je het gewoon zeggen hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik beantwoord het liefst alleen maar vragen op persoonlijke titel. Omdat ik niet 24-7 aangesloten ben en geen zin heb in het veroorzaken van ruis.
url?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Lees even claire haar blog op hyves weet je gelijk waar huub mee bezig was.
maar is huub nou een spion voor JdM? Aangezien dat zijn baas is?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die doen hier toch maar voor spek en bonen mee.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, staat in koeieletters in het menu bovenaan de bunkersite.
Doe ik ook. Maar dan meestal wel met 'Volgens mij' of 'Geloof ik' erbij. Of ik moet het echt zeker weten, maar dat is negen van de tien keer niet het geval, dankzij mijn te korte attention spanquote:Op maandag 18 mei 2009 16:17 schreef Maanvis het volgende:
Als je het antwoord op een vraag weet mag je het gewoon zeggen hoor.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:14 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Echt jij kan niet meer ontkennen dat je een huubsyndroom hebt. Als jij zegt dat je huub mag dan vraag ik me onderhand af wat jij mensen die je niet mag aandoet.
edit: zou je kunnen nokken met het bewust verkloten van de quotes. elke post waarin je quote sloop je een stuk van de quote tags weg. niet doen.
Geen belangstelling. Ik geloof niet alles, slechte eigenschap van mij.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Lees even claire haar blog op hyves weet je gelijk waar huub mee bezig was.
Die vraag mag ik niet beantwoorden ...quote:Op maandag 18 mei 2009 16:18 schreef Danny het volgende:
maar is huub nou een spion voor JdM? Aangezien dat zijn baas is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Omdat die site niet weet dat jij niet wil kopen?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Waarom krijg ik dan die optie om te kopen als ik dat niet wil?
Die opdracht wil ze zelf ook graag, dus ja, waarom niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:19 schreef Disana het volgende:
Dit was te verwachten:
Uitdaging Marielin?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Meelwormen eten
»Meelwormen eten
14 Votes
»Niet roken, pakje op tafel
14 Votes
»Paar dagen buiten
1 Votes
Wat een kutsite dan.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat die site niet weet dat jij niet wil kopen?
Roken en Buiten zijn gewoon fout want niet gespecificeerd. Tenzij ze ook de resterende dagen uitsluitend meelwormen te eten zou krijgen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:21 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die opdracht wil ze zelf ook graag, dus ja, waarom niet.
Heb je last van ADD of heb je gewoon last van korsakov of een klap op je kop gehad?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar dan meestal wel met 'Volgens mij' of 'Geloof ik' erbij. Of ik moet het echt zeker weten, maar dat is negen van de tien keer niet het geval, dankzij mijn te korte attention span.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:19 schreef Disana het volgende:
Dit was te verwachten:
Uitdaging Marielin?
»Meelwormen eten
14 Votes
14 Votes
»Paar dagen buiten
1 Votes
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vraag mag ik niet beantwoorden ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
het klopt imo niet, want je koopt niet zonder te weten wat je koopt, maar het is wel zo gemaakt iddquote:Op maandag 18 mei 2009 16:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een kutsite dan.
Even serieus, klopt het dat je eerst moet kopen?
Maw. Je bent geen betalende streamer en kijkt alleen via de gratis stream.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een kutsite dan.
Even serieus, klopt het dat je eerst moet kopen?
ja, de site bekijken kost ook geldquote:Op maandag 18 mei 2009 16:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb die koeienletters eindelijk gevonden. Wat een irritant gedoe.
Waarom krijg ik dan die optie om te kopen als ik dat niet wil?
de hele poll (en eigenlijk de hele gang van zaken) klopt niet natuurlijk...quote:Op maandag 18 mei 2009 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Roken en Buiten zijn gewoon fout want niet gespecificeerd. Tenzij ze ook de resterende dagen uitsluitend meelwormen te eten zou krijgen.
Ik drink niet genoeg en echt gewelddadig ben ik ook niet ... Het zal wel niet-gediagnosticeerde ADD zijn. In mijn jeugd was dat gewoon nog 'druk en snel afgeleid'.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:22 schreef Maanvis het volgende:
Heb je last van ADD of heb je gewoon last van korsakov of een klap op je kop gehad?
Ik koop nooit iets voordat ik het gezien heb.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:24 schreef Danny het volgende:
[..]
het klopt imo niet, want je koopt niet zonder te weten wat je koopt, maar het is wel zo gemaakt idd
Hij zoekt spijkers op laag waterquote:Op maandag 18 mei 2009 16:26 schreef Kinga het volgende:
Wat doet Bart bitchy.
Tis op zich wat spannender om een uitdaging van een paar dagen te kiezen dan één van 10 minuten. Ik denk trouwens dat Marielin het prima redt, niet roken, ze komt aardig vastberaden over als je t mij vraagt.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:19 schreef Disana het volgende:
Dit was te verwachten:
Uitdaging Marielin?
»Meelwormen eten
14 Votes
14 Votes
»Paar dagen buiten
1 Votes
geen sancties in fase 3quote:Op maandag 18 mei 2009 16:27 schreef JediMasterLucia het volgende:
"kapitein Pim"![]()
Foei, de vrouwen staan te lang op wacht en dat kan natuurlijk niet... dus sanctie?
Ow, ga ik dus echt niet meer doen.quote:
Ik vraag me af of ze zelf de tegenwoordigheid van geest hebben om een zonnewijzertje te maken?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:27 schreef Danny het volgende:
Pim heeft gewoon gelijk natuurlijk. Als je wil dat ze 2 uur wacht lopen moeten ze wel een klokje krijgen.
dan komt Pim er goed van afquote:
Dan moet de zon wel meewerkenquote:Op maandag 18 mei 2009 16:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze zelf de tegenwoordigheid van geest hebben om een zonnewijzertje te maken?
daarvoor is er veeeel te weinig zon in die ruimte. Er zijn echt maar een paar plekken waar een minuscuul straaltje licht doorheen valt.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze zelf de tegenwoordigheid van geest hebben om een zonnewijzertje te maken?
streng doen want het is fase 3. of het terecht is boeit blijkbaar niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:29 schreef logicc123 het volgende:
Hoe kan Bart het pim nou kwalijk nemen dat ze de tijd niet weten, nu hebben ze te lang gelegen blijkt, maar als ze te snel waren opgestaan was het ook niet goed
Beetje moeilijk voor de mannen om zelf na 2 uur wakker te worden. Moeten diegene die wakker zijn in de gaten houden.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:27 schreef JediMasterLucia het volgende:
"kapitein Pim"![]()
Foei, de vrouwen staan te lang op wacht en dat kan natuurlijk niet... dus sanctie?
Kunnen jullie geen eind maken aan dat geslaap dag en nacht? Dat slaat echt helemaal nergens opquote:Op maandag 18 mei 2009 16:33 schreef Dementor het volgende:
Er komt vanavond een Fake Exit.
Dus onze exit mindfuk fokdracht?quote:
Jammer dat wij het wel al weten nu. Had ik wel lachen gevonden al die reactie's hier over dat het niet eerlijk is omdat het niet van te voren bekend is gemaakt.quote:
leukquote:
Wordt het wel op tijd aan de overlevers meegedeeld?quote:
Dat was best leuk geweest inderdaad.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:35 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jammer dat wij het wel al weten nu. Had ik wel lachen gevonden al die reactie's hier over dat het niet eerlijk is omdat het niet van te voren bekend is gemaakt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was best leuk geweest inderdaad.
Maar het moet duidelijk voor de streamers zijn dat het gaat om een fake exit en dat credits pompen vanavond nog geen effect heeft.
Pim ook al hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 16:39 schreef lies1958 het volgende:
Is eigenlijk goor dat jeroen tegen die boom gaat plassen terwijl ze daar in de buurt moeten slapen. En er is een emmer voor.
Ik vind dat pies- en poepgedoe sowieso smerig.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:39 schreef lies1958 het volgende:
Is eigenlijk goor dat jeroen tegen die boom gaat plassen terwijl ze daar in de buurt moeten slapen. En er is een emmer voor.
op een nare manier...quote:Op maandag 18 mei 2009 16:40 schreef Disana het volgende:
Marielin is terecht pissig dat het niet werd omgeroepen zoals anders. Ik vind dat de redactie speelt met de overlevers.
Dat is wel een van de meest typische verbasteringen van überhaupt die ik ooit heb gezien.quote:
Ja, waarom niet tijdens de wisseling van de wacht ook even een plas moment in de bunker.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dat pies- en poepgedoe sowieso smerig.
Ja snap het wel, dit is ook leuk, al denk ik dat er geen reactie van boosheid of zo komt dat ze in de maling zijn genomen. Ik hoop dat ik het helemaal mis heb en dat ze uit hun pan gaan hierdoor en er eens een lekkere opstand richting regie komt. Of onderling een behoorlijke discussie hierover.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar het moet duidelijk voor de streamers zijn dat het gaat om een fake exit en dat credits pompen vanavond nog geen effect heeft.
Volgzaamheid aan de redactie, waar ze van afhankelijk zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:41 schreef logicc123 het volgende:
trouwens er kan geen sanctie worden opgelegd in fase 3 lees ik net. Hoezo houdt je je uberhout nog aan die onzin slaap-wakker regel.
eenschquote:Op maandag 18 mei 2009 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het in echte oorlogstijd dan ging, als je in je schuttersputje een paar weken moest zitten.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
hahaquote:Op maandag 18 mei 2009 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is wel een van de meest typische verbasteringen van überhaupt die ik ooit heb gezien.
Hoe is het met jouw bos überhout eigenlijk?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is wel een van de meest typische verbasteringen van überhaupt die ik ooit heb gezien.
ook eenschquote:Op maandag 18 mei 2009 16:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, waarom niet tijdens de wisseling van de wacht ook even een plas moment in de bunker.
Van mij mogen ze The Bunker ook wel weer in de Bunker aflaten spelen.
Tegen een boom, dan wordt het zo opgenomen door die boom, dus is het zo weg.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:39 schreef lies1958 het volgende:
Netjes dat je dat er even bijzet Dementor, kan ik nog even wachten met de credits tot het écht nodig isquote:Op maandag 18 mei 2009 16:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel gezien in dat steegje. En met dat slaapgedoe heb je ook helemaal geen interactie meer. Marielin heeft op het moment hele lange tenen door nicotinegebrek. En Jeroen heeft wel zin om daar op in te spelen. Dat zou toch veel leuker zijn om naar te kijken dan dat gestaar naar die stilstaande helmen waaronder hele flauwe en slaapverwekkende gesprekken vandaan komen?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, waarom niet tijdens de wisseling van de wacht ook even een plas moment in de bunker.
Van mij mogen ze The Bunker ook wel weer in de Bunker aflaten spelen.
Ik denk dat de overlevers dan wel in de bunker waren gaan zitten, vooral met gas aanvallenquote:Op maandag 18 mei 2009 16:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het in echte oorlogstijd dan ging, als je in je schuttersputje een paar weken moest zitten.
Ja maar die zeiklucht blijft hangen en vooral als er te weinig gedronken wordt gaat het echt giga stinken.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tegen een boom, dan wordt het zo opgenomen door die boom, dus is het zo weg.
Altijd fijn extra hulp erbij.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die heb ik over mijn rugleuning hangen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:45 schreef Maanvis het volgende:
Hoe is het met jouw bos überhout eigenlijk?
Daar staat geen camera opquote:Op maandag 18 mei 2009 16:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het in echte oorlogstijd dan ging, als je in je schuttersputje een paar weken moest zitten.
Nee kai ligt zwijgend op mijn voeten te liggen en waken. Verder ben ik even buiten wezen balletje gooien met hem en dan mag hij ook niet blaffen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:11 schreef Peter6000 het volgende:
Er blaft een hond buiten, misschien is het Kai wel.
Misschien is het een geraffineerde vorm van sluikreclame?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als dat een paar dagen lang gebeurt, dan gaat het toch stinken op die plekquote:Op maandag 18 mei 2009 16:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tegen een boom, dan wordt het zo opgenomen door die boom, dus is het zo weg.
Ja, zo is het.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:10 schreef Juud79 het volgende:
Oh gut.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:47 schreef Copycat het volgende:
Sinds wanneer worden streamers met u aangesproken?
En zucht.
Bart.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:50 schreef lies1958 het volgende:
[..]
En als jij er niet bent wie is dan het sprekende bunkercrewlid hier?
Ze doet geen dubbele opdracht, er komt bij elke andere opdracht namelijk geen pakje sigaretten in de buurt voor de verleiding.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:47 schreef Danny het volgende:
Het is hilarisch. er komt gewoon echt geen antwoord op m'n vraag, die volgens mij toch niet zo heel moeilijk is
nog maar een poging dan:
[b]Uitdaging Marielin?
Meelwormen eten
Paar dagen buiten
Poll sluit 18-05 19:00uur
Aangezien niet roken een opdracht is, betekent dat dat ze in geval een van de andere opties wordt gekozen gewoon peuken krijgt? (want anders doet ze een dubbele opdracht)
dus de vraag is;
aangezien een van de opdrachten de niet-roken opdracht is, krijgt ze bij de andere twee opdrachten dan peuken ja of nee, en hoeveel, en voor hoelang, en mag ze die ook oproken ?
en bij het bepalen van de beloning; krijgt ze die ook, en mag ze er gebruik van maken, en voor hoelang ?
(wie doet me even een tussenstandje?)
Loopt Joey daar ook nog rond?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee kai ligt zwijgend op mijn voeten te liggen en waken. Verder ben ik even buiten wezen balletje gooien met hem en dan mag hij ook niet blaffen.
Pas als er nood aan de man is of ik een commando blaffen geef![]()
Kai is ook al ingebunkert.. hij is maatjes met iedereen en wacht gewoon af tot hij weer wat kan en mag doen.
Oke. oke hahaha maar ja, al zal er iemand naast me nog op de grond schijten, je bent een overlever of je bent het nietquote:Op maandag 18 mei 2009 16:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat de overlevers dan wel in de bunker waren gaan zitten, vooral met gas aanvallen
Dus huub spreekt hier nooit namens de crew. Ook niet als hij nachtdienst heeft en alleen hij en bart er zijn.quote:
denk dat je geen antwoord krijgtquote:Op maandag 18 mei 2009 16:47 schreef Danny het volgende:
Het is hilarisch. er komt gewoon echt geen antwoord op m'n vraag, die volgens mij toch niet zo heel moeilijk is
nog maar een poging dan:
Uitdaging Marielin?
Meelwormen eten
Paar dagen buiten
Poll sluit 18-05 19:00uur
Aangezien niet roken een opdracht is, betekent dat dat ze in geval een van de andere opties wordt gekozen gewoon peuken krijgt? (want anders doet ze een dubbele opdracht)
dus de vraag is;
aangezien een van de opdrachten de niet-roken opdracht is, krijgt ze bij de andere twee opdrachten dan peuken ja of nee, en hoeveel, en voor hoelang, en mag ze die ook oproken ?
en bij het bepalen van de beloning; krijgt ze die ook, en mag ze er gebruik van maken, en voor hoelang ?
(wie doet me even een tussenstandje?)
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze doet geen dubbele opdracht, er komt bij elke andere opdracht namelijk geen pakje sigaretten in de buurt voor de verleiding.
Nee.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:53 schreef Danny het volgende:
[..]
de opdracht voor marielin is dus
> niet roken en wormen eten
> niet roken en een pakje peuken op tafel
> niet roken en een paar dagen in de isoleer
volgens mij gaan die 2 ruzie krijgen zo aan het gekibbel te horen..quote:Op maandag 18 mei 2009 16:53 schreef Disana het volgende:
Jeroen noemt Marielin een onzeker meisje en een mierenneuker. Ze is altijd trillerig en maakt excuses voor zichzelf.
En sigaretten is een luxe-artikel. Waarom zou zij in hemelsnaam recht hebben op een luxe-artikel en die anderen niet?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze doet geen dubbele opdracht, er komt bij elke andere opdracht namelijk geen pakje sigaretten in de buurt voor de verleiding.
Huub is er op dit moment niet en ik weet ook niet wanneer hij terugkomt.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:51 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dus huub spreekt hier nooit namens de crew. Ook niet als hij nachtdienst heeft en alleen hij en bart er zijn.
Brengt mij op mijn vraag van 15.44quote:Op maandag 18 mei 2009 16:52 schreef Maanvis het volgende:
Dottey is ook ingebunkerd dus die kan ook gerust antwoord op alles geven..?
dat sukkel vind ik dan weer een beetje jammerquote:Op maandag 18 mei 2009 16:55 schreef Disana het volgende:
Get a life joh. Volgens mij ben jij een beetje onzeker omdat je er morgen uit gaat ofzo. Sukkel.
LOL
Het klonk wel lekker. Ze beet mooi van zich afquote:Op maandag 18 mei 2009 16:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat sukkel vind ik dan weer een beetje jammer
en hij heeft haar helemaal door net als met de oplossing van gister plots wist marielin ook hoe het moestquote:
Marielin weet alles van te voren...achterafquote:Op maandag 18 mei 2009 16:57 schreef moha het volgende:
[..]
en hij heeft haar helemaal door net als met de oplossing van gister plots wist marielin ook hoe het moest
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:57 schreef moha het volgende:
[..]
en hij heeft haar helemaal door net als met de oplossing van gister plots wist marielin ook hoe het moest
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:58 schreef NrTH het volgende:
En de klaagmuur is weer geopend.
[ afbeelding ]
Marielin: wat boeit mij die sigaretten nouquote:Op maandag 18 mei 2009 16:58 schreef Tessio het volgende:
[..]
Marielin: Ik ben alles behalve onzeker en ook geen mierenneuker.![]()
Hap hap hap.
Ik zei toch dat ik psychische krachten had?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline komt op het idee voor een zonnewijzer.
Verstand is ook bikkelen.
Ja, slim in een ondergrondse bunker, tegen de avond, in een regenachtige zomerquote:Op maandag 18 mei 2009 16:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Maar hoe weet je dan op welk punt de zon moet staan na een uur.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als de schaduw een stukje verder staat, dan is het wat later gewordenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan op welk punt de zon moet staan na een uur.
Volgens mij kunnen ze zich beter op de treinen focussen.
Als er een stuk of 8 langs gekomen zijn, is er vast wel een uur voorbij.
Het is combineren en daardoor leren/mogelijkheden vergroten.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan op welk punt de zon moet staan na een uur.
Volgens mij kunnen ze zich beter op de treinen focussen.
Als er een stuk of 8 langs gekomen zijn, is er vast wel een uur voorbij.
Jeroen is de enigste die eindelijk eens een bek opentrekt wat de andere 2 niet durven....quote:Op maandag 18 mei 2009 16:57 schreef moha het volgende:
[..]
U hoeft zich in ieder geval geen zorgen te maken:quote:Op maandag 18 mei 2009 17:04 schreef Danny het volgende:
weten we nou al of het de FOK! mindfuck is?
en hoe die wordt geïmplementeerd?
quote:Maandag 18-05-2009 16:34 uur
Fake eliminatie
Vanavond zal er een fake eliminatie plaats vinden. Deze mindf*ck heeft betrekking op een ingezonden idee van FOK!
U hoeft dus niet maar mag wel extra stemmen op uw favoriet.
U hoeft zich geen zorgen te maken over de reeds uitgebrachte stemmen, deze blijven staan tot de echte eliminatie.
The Bunker
Ze moeten zelf kiezen wie er uit gaat onder het motto: "er is gehacked". (als ik het goed heb onthouden)quote:
Of boven je buik natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik over mijn rugleuning hangen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
U hoeft zich in ieder geval geen zorgen te maken:
[..]
En dan? That is toch niet it, hè?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:07 schreef Dementor het volgende:
Vervolgens gaan de luiken weer open en zien de drie Overlevers de fake geëlimineerde Overlever weer zitten.
Die was expres voor Maanvisquote:
Hopelijk komt er dan een discussie op gang, maar iedereen die nog leuke aanvullingen heeft mag ze uiteraard posten.quote:
Ik hou ervan!!!!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:07 schreef Dementor het volgende:
Er komt een fake exit, de overige drie Overlevers gaan de isolatie en luchtruimte in.
Ze krijgen allemaal een isolatie gesprek met Bart en de Overlever die zogenaamd geëlimineerd is zit op een stoel achter het luik en luistert mee.
Bart stelt aan de drie Overlevers een aantal vragen die ook betrekking hebben tot de fake geëlimineerde Overlever.
Vervolgens gaan de luiken weer open en zien de drie Overlevers de fake geëlimineerde Overlever weer zitten.
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:09 schreef mazaru het volgende:
Nou wordt die mooi! Ze beschuldigt Jeroen er van dat hij dingen aan anderen overlaat. Ik zie er maar 1 de kantjes er af lopen hoor. Met dat logo-bouwen, met die IJffeltoren bouwen
Het oorspronkelijke idee was toch dat ze zelf iemand moesten kiezen om weg te gaan?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hopelijk komt er dan een discussie op gang, maar iedereen die nog leuke aanvullingen heeft mag ze uiteraard posten.
Op die discussie zou ik niet gokken met deze Overlevers.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:10 schreef Dementor het volgende:
Hopelijk komt er dan een discussie op gang, maar iedereen die nog leuke aanvullingen heeft mag ze uiteraard posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |