op een nare manier...quote:Op maandag 18 mei 2009 16:40 schreef Disana het volgende:
Marielin is terecht pissig dat het niet werd omgeroepen zoals anders. Ik vind dat de redactie speelt met de overlevers.
Dat is wel een van de meest typische verbasteringen van überhaupt die ik ooit heb gezien.quote:
Ja, waarom niet tijdens de wisseling van de wacht ook even een plas moment in de bunker.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dat pies- en poepgedoe sowieso smerig.
Ja snap het wel, dit is ook leuk, al denk ik dat er geen reactie van boosheid of zo komt dat ze in de maling zijn genomen. Ik hoop dat ik het helemaal mis heb en dat ze uit hun pan gaan hierdoor en er eens een lekkere opstand richting regie komt. Of onderling een behoorlijke discussie hierover.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was best leuk geweest inderdaad.
Maar het moet duidelijk voor de streamers zijn dat het gaat om een fake exit en dat credits pompen vanavond nog geen effect heeft.
Volgzaamheid aan de redactie, waar ze van afhankelijk zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:41 schreef logicc123 het volgende:
trouwens er kan geen sanctie worden opgelegd in fase 3 lees ik net. Hoezo houdt je je uberhout nog aan die onzin slaap-wakker regel.
eenschquote:Op maandag 18 mei 2009 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het in echte oorlogstijd dan ging, als je in je schuttersputje een paar weken moest zitten.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
hahaquote:Op maandag 18 mei 2009 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is wel een van de meest typische verbasteringen van überhaupt die ik ooit heb gezien.
Hoe is het met jouw bos überhout eigenlijk?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is wel een van de meest typische verbasteringen van überhaupt die ik ooit heb gezien.
ook eenschquote:Op maandag 18 mei 2009 16:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, waarom niet tijdens de wisseling van de wacht ook even een plas moment in de bunker.
Van mij mogen ze The Bunker ook wel weer in de Bunker aflaten spelen.
Tegen een boom, dan wordt het zo opgenomen door die boom, dus is het zo weg.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:39 schreef lies1958 het volgende:
Is eigenlijk goor dat jeroen tegen die boom gaat plassen terwijl ze daar in de buurt moeten slapen. En er is een emmer voor.
Netjes dat je dat er even bijzet Dementor, kan ik nog even wachten met de credits tot het écht nodig isquote:Op maandag 18 mei 2009 16:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was best leuk geweest inderdaad.
Maar het moet duidelijk voor de streamers zijn dat het gaat om een fake exit en dat credits pompen vanavond nog geen effect heeft.
Ik heb het ook wel gezien in dat steegje. En met dat slaapgedoe heb je ook helemaal geen interactie meer. Marielin heeft op het moment hele lange tenen door nicotinegebrek. En Jeroen heeft wel zin om daar op in te spelen. Dat zou toch veel leuker zijn om naar te kijken dan dat gestaar naar die stilstaande helmen waaronder hele flauwe en slaapverwekkende gesprekken vandaan komen?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, waarom niet tijdens de wisseling van de wacht ook even een plas moment in de bunker.
Van mij mogen ze The Bunker ook wel weer in de Bunker aflaten spelen.
Ik denk dat de overlevers dan wel in de bunker waren gaan zitten, vooral met gas aanvallenquote:Op maandag 18 mei 2009 16:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het in echte oorlogstijd dan ging, als je in je schuttersputje een paar weken moest zitten.
Ja maar die zeiklucht blijft hangen en vooral als er te weinig gedronken wordt gaat het echt giga stinken.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tegen een boom, dan wordt het zo opgenomen door die boom, dus is het zo weg.
Altijd fijn extra hulp erbij.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tijdens TBO2 heeft Dementor een betaalde baan, en gaan ze op zoek naar een nieuwe enthousiaste kandidaat die zijn functie zal overnemen.
Die heb ik over mijn rugleuning hangen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:45 schreef Maanvis het volgende:
Hoe is het met jouw bos überhout eigenlijk?
Daar staat geen camera opquote:Op maandag 18 mei 2009 16:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het in echte oorlogstijd dan ging, als je in je schuttersputje een paar weken moest zitten.
Nee kai ligt zwijgend op mijn voeten te liggen en waken. Verder ben ik even buiten wezen balletje gooien met hem en dan mag hij ook niet blaffen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:11 schreef Peter6000 het volgende:
Er blaft een hond buiten, misschien is het Kai wel.
Misschien is het een geraffineerde vorm van sluikreclame?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als dat een paar dagen lang gebeurt, dan gaat het toch stinken op die plekquote:Op maandag 18 mei 2009 16:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tegen een boom, dan wordt het zo opgenomen door die boom, dus is het zo weg.
Ja, zo is het.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:10 schreef Juud79 het volgende:
In principe is Dementor de enige Bunkercrew die hier spreekt.
Cc, Dottey en ik plaatsen hier ook wel wat dingen neer, maar zijn geen spreekbuis voor de Bunker. En ook geen Bunkercrew op Fok.
Oh gut.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:47 schreef Copycat het volgende:
Sinds wanneer worden streamers met u aangesproken?
En zucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |