quote:Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, staat in koeieletters in het menu bovenaan de bunkersite.
Doe ik ook. Maar dan meestal wel met 'Volgens mij' of 'Geloof ik' erbij. Of ik moet het echt zeker weten, maar dat is negen van de tien keer niet het geval, dankzij mijn te korte attention spanquote:Op maandag 18 mei 2009 16:17 schreef Maanvis het volgende:
Als je het antwoord op een vraag weet mag je het gewoon zeggen hoor.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:14 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Echt jij kan niet meer ontkennen dat je een huubsyndroom hebt. Als jij zegt dat je huub mag dan vraag ik me onderhand af wat jij mensen die je niet mag aandoet.
edit: zou je kunnen nokken met het bewust verkloten van de quotes. elke post waarin je quote sloop je een stuk van de quote tags weg. niet doen.
Geen belangstelling. Ik geloof niet alles, slechte eigenschap van mij.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Lees even claire haar blog op hyves weet je gelijk waar huub mee bezig was.
Die vraag mag ik niet beantwoorden ...quote:Op maandag 18 mei 2009 16:18 schreef Danny het volgende:
maar is huub nou een spion voor JdM? Aangezien dat zijn baas is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Omdat die site niet weet dat jij niet wil kopen?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Waarom krijg ik dan die optie om te kopen als ik dat niet wil?
Die opdracht wil ze zelf ook graag, dus ja, waarom niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:19 schreef Disana het volgende:
Dit was te verwachten:
Uitdaging Marielin?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Meelwormen eten
»Meelwormen eten
14 Votes
»Niet roken, pakje op tafel
14 Votes
»Paar dagen buiten
1 Votes
Wat een kutsite dan.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat die site niet weet dat jij niet wil kopen?
Roken en Buiten zijn gewoon fout want niet gespecificeerd. Tenzij ze ook de resterende dagen uitsluitend meelwormen te eten zou krijgen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:21 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die opdracht wil ze zelf ook graag, dus ja, waarom niet.
Heb je last van ADD of heb je gewoon last van korsakov of een klap op je kop gehad?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar dan meestal wel met 'Volgens mij' of 'Geloof ik' erbij. Of ik moet het echt zeker weten, maar dat is negen van de tien keer niet het geval, dankzij mijn te korte attention span.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:19 schreef Disana het volgende:
Dit was te verwachten:
Uitdaging Marielin?
»Meelwormen eten
14 Votes
14 Votes
»Paar dagen buiten
1 Votes
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vraag mag ik niet beantwoorden ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
het klopt imo niet, want je koopt niet zonder te weten wat je koopt, maar het is wel zo gemaakt iddquote:Op maandag 18 mei 2009 16:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een kutsite dan.
Even serieus, klopt het dat je eerst moet kopen?
Maw. Je bent geen betalende streamer en kijkt alleen via de gratis stream.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een kutsite dan.
Even serieus, klopt het dat je eerst moet kopen?
ja, de site bekijken kost ook geldquote:Op maandag 18 mei 2009 16:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb die koeienletters eindelijk gevonden. Wat een irritant gedoe.
Waarom krijg ik dan die optie om te kopen als ik dat niet wil?
de hele poll (en eigenlijk de hele gang van zaken) klopt niet natuurlijk...quote:Op maandag 18 mei 2009 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Roken en Buiten zijn gewoon fout want niet gespecificeerd. Tenzij ze ook de resterende dagen uitsluitend meelwormen te eten zou krijgen.
Ik drink niet genoeg en echt gewelddadig ben ik ook niet ... Het zal wel niet-gediagnosticeerde ADD zijn. In mijn jeugd was dat gewoon nog 'druk en snel afgeleid'.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:22 schreef Maanvis het volgende:
Heb je last van ADD of heb je gewoon last van korsakov of een klap op je kop gehad?
Ik koop nooit iets voordat ik het gezien heb.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:24 schreef Danny het volgende:
[..]
het klopt imo niet, want je koopt niet zonder te weten wat je koopt, maar het is wel zo gemaakt idd
Hij zoekt spijkers op laag waterquote:Op maandag 18 mei 2009 16:26 schreef Kinga het volgende:
Wat doet Bart bitchy.
Tis op zich wat spannender om een uitdaging van een paar dagen te kiezen dan één van 10 minuten. Ik denk trouwens dat Marielin het prima redt, niet roken, ze komt aardig vastberaden over als je t mij vraagt.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:19 schreef Disana het volgende:
Dit was te verwachten:
Uitdaging Marielin?
»Meelwormen eten
14 Votes
14 Votes
»Paar dagen buiten
1 Votes
geen sancties in fase 3quote:Op maandag 18 mei 2009 16:27 schreef JediMasterLucia het volgende:
"kapitein Pim"![]()
Foei, de vrouwen staan te lang op wacht en dat kan natuurlijk niet... dus sanctie?
Ow, ga ik dus echt niet meer doen.quote:
Ik vraag me af of ze zelf de tegenwoordigheid van geest hebben om een zonnewijzertje te maken?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:27 schreef Danny het volgende:
Pim heeft gewoon gelijk natuurlijk. Als je wil dat ze 2 uur wacht lopen moeten ze wel een klokje krijgen.
dan komt Pim er goed van afquote:
Dan moet de zon wel meewerkenquote:Op maandag 18 mei 2009 16:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze zelf de tegenwoordigheid van geest hebben om een zonnewijzertje te maken?
daarvoor is er veeeel te weinig zon in die ruimte. Er zijn echt maar een paar plekken waar een minuscuul straaltje licht doorheen valt.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze zelf de tegenwoordigheid van geest hebben om een zonnewijzertje te maken?
streng doen want het is fase 3. of het terecht is boeit blijkbaar niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:29 schreef logicc123 het volgende:
Hoe kan Bart het pim nou kwalijk nemen dat ze de tijd niet weten, nu hebben ze te lang gelegen blijkt, maar als ze te snel waren opgestaan was het ook niet goed
Beetje moeilijk voor de mannen om zelf na 2 uur wakker te worden. Moeten diegene die wakker zijn in de gaten houden.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:27 schreef JediMasterLucia het volgende:
"kapitein Pim"![]()
Foei, de vrouwen staan te lang op wacht en dat kan natuurlijk niet... dus sanctie?
Kunnen jullie geen eind maken aan dat geslaap dag en nacht? Dat slaat echt helemaal nergens opquote:Op maandag 18 mei 2009 16:33 schreef Dementor het volgende:
Er komt vanavond een Fake Exit.
Dus onze exit mindfuk fokdracht?quote:
Jammer dat wij het wel al weten nu. Had ik wel lachen gevonden al die reactie's hier over dat het niet eerlijk is omdat het niet van te voren bekend is gemaakt.quote:
leukquote:
Wordt het wel op tijd aan de overlevers meegedeeld?quote:
Dat was best leuk geweest inderdaad.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:35 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jammer dat wij het wel al weten nu. Had ik wel lachen gevonden al die reactie's hier over dat het niet eerlijk is omdat het niet van te voren bekend is gemaakt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was best leuk geweest inderdaad.
Maar het moet duidelijk voor de streamers zijn dat het gaat om een fake exit en dat credits pompen vanavond nog geen effect heeft.
Pim ook al hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 16:39 schreef lies1958 het volgende:
Is eigenlijk goor dat jeroen tegen die boom gaat plassen terwijl ze daar in de buurt moeten slapen. En er is een emmer voor.
Ik vind dat pies- en poepgedoe sowieso smerig.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:39 schreef lies1958 het volgende:
Is eigenlijk goor dat jeroen tegen die boom gaat plassen terwijl ze daar in de buurt moeten slapen. En er is een emmer voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |