en bart en huub dan (nou ja, huub durft niet meer sinds hij erachter is dat we niet idolaat aan z'n voeten liggen) ?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:10 schreef Juud79 het volgende:
In principe is Dementor de enige Bunkercrew die hier spreekt.
Cc, Dottey en ik plaatsen hier ook wel wat dingen neer, maar zijn geen spreekbuis voor de Bunker. En ook geen Bunkercrew op Fok.
Geloof mij maar dat Danny echt wel weet wie er in de crew werken en wie er niet in de crew werktquote:Op maandag 18 mei 2009 16:09 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Weet jij dan wie er allemaal bij de biertaxi werken en wie er boven als crew werken elke dag. Kan het niet gewoon crew met een biertaxi hesje aan zijn geweest.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:11 schreef Danny het volgende:
[..]
en bart en huub dan (nou ja, huub durft niet meer sinds hij erachter is dat we niet idolaat aan z'n voeten liggen) ?
er staat nergens hoe lang de opdracht duurt, dus stemmen op de rookopdracht lijkt me niet handig want die kan weleens vier dagen duren. ik ga vooralsnog voor de meelwormen omdat ik er nog steeds van uitga dat ze maar één opdracht krijgt en dus mag roken.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:09 schreef snetje het volgende:
[..]
slim ... heel slim ... alleen jammer dat haar fans dit nu tegen werken ..
Ik heb er geen problemen mee als jullie ook vragen van ons beantwoorden of ons updates geven etc.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:10 schreef Juud79 het volgende:
In principe is Dementor de enige Bunkercrew die hier spreekt.
Cc, Dottey en ik plaatsen hier ook wel wat dingen neer, maar zijn geen spreekbuis voor de Bunker. En ook geen Bunkercrew op Fok.
In de balk boven, tussen community en partners in.quote:
Sinds Huub weet dat we niet in die bullshit van hem trappen. Het wakkere Nederland.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:11 schreef Danny het volgende:
[..]
en bart en huub dan (nou ja, huub durft niet meer sinds hij erachter is dat we niet idolaat aan z'n voeten liggen) ?
Echt jij kan niet meer ontkennen dat je een huubsyndroom hebt. Als jij zegt dat je huub mag dan vraag ik me onderhand af wat jij mensen die je niet mag aandoet.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik beantwoord het liefst alleen maar vragen op persoonlijke titel. Omdat ik niet 24-7 aangesloten ben en geen zin heb in het veroorzaken van ruis.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb er geen problemen mee als jullie ook vragen van ons beantwoorden of ons updates geven etc.
Ja Bart natuurlijk ook, like duh...quote:Op maandag 18 mei 2009 16:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Lees even claire haar blog op hyves weet je gelijk waar huub mee bezig was.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sinds Huub weet dat we niet in die bullshit van hem trappen. Het wakkere Nederland.
Die doen hier toch maar voor spek en bonen meequote:Op maandag 18 mei 2009 16:11 schreef Danny het volgende:
Als je het antwoord op een vraag weet mag je het gewoon zeggen hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik beantwoord het liefst alleen maar vragen op persoonlijke titel. Omdat ik niet 24-7 aangesloten ben en geen zin heb in het veroorzaken van ruis.
url?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Lees even claire haar blog op hyves weet je gelijk waar huub mee bezig was.
maar is huub nou een spion voor JdM? Aangezien dat zijn baas is?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die doen hier toch maar voor spek en bonen mee.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, staat in koeieletters in het menu bovenaan de bunkersite.
Doe ik ook. Maar dan meestal wel met 'Volgens mij' of 'Geloof ik' erbij. Of ik moet het echt zeker weten, maar dat is negen van de tien keer niet het geval, dankzij mijn te korte attention spanquote:Op maandag 18 mei 2009 16:17 schreef Maanvis het volgende:
Als je het antwoord op een vraag weet mag je het gewoon zeggen hoor.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:14 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Echt jij kan niet meer ontkennen dat je een huubsyndroom hebt. Als jij zegt dat je huub mag dan vraag ik me onderhand af wat jij mensen die je niet mag aandoet.
edit: zou je kunnen nokken met het bewust verkloten van de quotes. elke post waarin je quote sloop je een stuk van de quote tags weg. niet doen.
Geen belangstelling. Ik geloof niet alles, slechte eigenschap van mij.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Lees even claire haar blog op hyves weet je gelijk waar huub mee bezig was.
Die vraag mag ik niet beantwoorden ...quote:Op maandag 18 mei 2009 16:18 schreef Danny het volgende:
maar is huub nou een spion voor JdM? Aangezien dat zijn baas is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Omdat die site niet weet dat jij niet wil kopen?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Waarom krijg ik dan die optie om te kopen als ik dat niet wil?
Die opdracht wil ze zelf ook graag, dus ja, waarom niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:19 schreef Disana het volgende:
Dit was te verwachten:
Uitdaging Marielin?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Meelwormen eten
»Meelwormen eten
14 Votes
»Niet roken, pakje op tafel
14 Votes
»Paar dagen buiten
1 Votes
Wat een kutsite dan.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat die site niet weet dat jij niet wil kopen?
Roken en Buiten zijn gewoon fout want niet gespecificeerd. Tenzij ze ook de resterende dagen uitsluitend meelwormen te eten zou krijgen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:21 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die opdracht wil ze zelf ook graag, dus ja, waarom niet.
Heb je last van ADD of heb je gewoon last van korsakov of een klap op je kop gehad?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar dan meestal wel met 'Volgens mij' of 'Geloof ik' erbij. Of ik moet het echt zeker weten, maar dat is negen van de tien keer niet het geval, dankzij mijn te korte attention span.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:19 schreef Disana het volgende:
Dit was te verwachten:
Uitdaging Marielin?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Meelwormen eten
»Meelwormen eten
14 Votes
»Niet roken, pakje op tafel
14 Votes
»Paar dagen buiten
1 Votes
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vraag mag ik niet beantwoorden ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
het klopt imo niet, want je koopt niet zonder te weten wat je koopt, maar het is wel zo gemaakt iddquote:Op maandag 18 mei 2009 16:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een kutsite dan.
Even serieus, klopt het dat je eerst moet kopen?
Maw. Je bent geen betalende streamer en kijkt alleen via de gratis stream.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een kutsite dan.
Even serieus, klopt het dat je eerst moet kopen?
ja, de site bekijken kost ook geldquote:Op maandag 18 mei 2009 16:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb die koeienletters eindelijk gevonden. Wat een irritant gedoe.
Waarom krijg ik dan die optie om te kopen als ik dat niet wil?
de hele poll (en eigenlijk de hele gang van zaken) klopt niet natuurlijk...quote:Op maandag 18 mei 2009 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Roken en Buiten zijn gewoon fout want niet gespecificeerd. Tenzij ze ook de resterende dagen uitsluitend meelwormen te eten zou krijgen.
Ik drink niet genoeg en echt gewelddadig ben ik ook niet ... Het zal wel niet-gediagnosticeerde ADD zijn. In mijn jeugd was dat gewoon nog 'druk en snel afgeleid'.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:22 schreef Maanvis het volgende:
Heb je last van ADD of heb je gewoon last van korsakov of een klap op je kop gehad?
Ik koop nooit iets voordat ik het gezien heb.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:24 schreef Danny het volgende:
[..]
het klopt imo niet, want je koopt niet zonder te weten wat je koopt, maar het is wel zo gemaakt idd
Hij zoekt spijkers op laag waterquote:Op maandag 18 mei 2009 16:26 schreef Kinga het volgende:
Wat doet Bart bitchy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |