ze moeten niet 's morgens een opdracht voor 's middags bedenken. Als je voor de volgende dag een opdracht bedenkt kan daarover prima een topicje worden geopend lijkt me. Zo niet dan heeft het concept dus geen kans van slagen en is in dat opzicht mislukt.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar hebben ze duidelijk geen tijd voor, en daarbij doet Dementor het erg goed in de tijd die ie heeft.
Uitdaging Marielin?quote:
Mgoed, je hebt als redactie van tevoren toch een draaiboek klaarliggen?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten dat in de hectiek alles en iedereen maar 1 taak heeft en die 24 uur per dag kan uitvoeren. Daarom is iedereen zo heeeeeeeeeeeerlijk flexibel.![]()
Ik doe mijn best om het "groepsgevoel" te behouden hoor![]()
ben alleen nog steeds aan het zoeken naar bestandje om mijn woordjes van tonatie te voorzien, zodat deze niet misgelezen worden. (of verkeerd opgevat)
Dat kan, dan is het ingehuurde crew.. hoe dan ook... dan is er van te voren wat af gesproken over info-beleid.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:47 schreef Danny het volgende:
[..]
het was echt die gast van de biertaxi hoor.
Het is ook het beste om standaard 2 dagen vooruit te werken, en de users meer input te laten hebben zodat de redactie alleen nog maar voor de uitwerking hoeft te zorgen, en het creatieve proces eigenlijk bij de users ligt.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ze moeten niet 's morgens een opdracht voor 's middags bedenken. Als je voor de volgende dag een opdracht bedenkt kan daarover prima een topicje worden geopend lijkt me. Zo niet dan heeft het concept dus geen kans van slagen en is in dat opzicht mislukt.
Wat is het groepsgevoel vandaag? Misschien doe ik wel meequote:Op maandag 18 mei 2009 15:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, ze moeten meer vooruit denken. Nu gaat het te spontaan, en er is dan vaak geen duidelijkheid.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ze moeten niet 's morgens een opdracht voor 's middags bedenken. Als je voor de volgende dag een opdracht bedenkt kan daarover prima een topicje worden geopend lijkt me. Zo niet dan heeft het concept dus geen kans van slagen en is in dat opzicht mislukt.
Echt waar? Eten die mensen dat zélf?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Meelwormen zijn niet zo erg eigenlijk.. veel mensen die ze bijv. ook aan hun vogels in de voliëre voeren, eten die gewoon voor de fun.
Dat is al vanaf het begin hè en het blijft maar komen! Gewoon één saaie streamdag met een lange opdracht en dan alles bedenken voor de volgende dag en weer door! Maar 't schijnt lastig te zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, ze moeten meer vooruit denken. Nu gaat het te spontaan, en er is dan vaak geen duidelijkheid.
Hoe lang nog tot de wisseling?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:55 schreef Dottey het volgende:
back on topic.
marielin en Eline staan ongemakkelijk heen en weer te huppen in het steegje.
jeroen en Pim zijn nog steeds van de wereld in hun slaapzakjes.
Je hebt het over hectiek. Waar????? D'r is geen moer te beleven.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten dat in de hectiek alles en iedereen maar 1 taak heeft en die 24 uur per dag kan uitvoeren. Daarom is iedereen zo heeeeeeeeeeeerlijk flexibel.![]()
ben alleen nog steeds aan het zoeken naar bestandje om mijn woordjes van tonatie te voorzien, zodat deze niet misgelezen worden. (of verkeerd opgevat)
Hangt er vanaf hoelang het overleg van de redaktie duurt.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hoe lang nog tot de wisseling?
Die mannen samen is een stuk leuker imo, daar komt iig nog slap geouwehoer uit
Voor de start van TB deed die Mariell oid dat toch allemaal? Waarom dat niet meer is geen ideequote:Op maandag 18 mei 2009 15:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien nog slimmer als ze daar zelf eens over na zouden gaan denken, communicatie en zulks
Overleg is daar orde van de dag hoor. Zo werkt dat als je met z'n allen een programma maakt. Vind ik niet heel gek hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan nogmaals....
Het is niet fair dat Marielin haar opdrachten al bekend moest maken en de anderen nog niet.
Waarom kan er op de site niet gewoon duidelijkheid geschapen worden wat dit allemaal gaat inhouden?
Blijkbaar weten ze zelf ook niet waar ze mee bezig zijn. Nu is er klaarblijkelijk beraad. Het komt op mij over alsof het weer niet goed doordacht is. Ze kunnen toch op Fok de hun plannen van te voren kenbaar maken zodat we de eventuele misstanden eruit kunnen halen? Wat is daar nu zo moeilijk aan?
Laat ze daarvoor een Topic openen en een linkje in de Cos plaatsen. Het is arrogantie ten voeten uit.
ze kreeg gisteren geen dagduel waar ze flink van baalde, omdat ze dan geen peuken kon winnen. dus wat doet ze ze bedenkt zelf een uitdaging voor haarzelf. met als beloningquote:Op maandag 18 mei 2009 15:53 schreef snetje het volgende:
ondertussen geeft Marilien nu zelf aan dat ze het liefst de niet roken, pakje op tafel opdracht wil ....
Is op zich wel handig, stel dat ze het dan niet redt om niet te roken, dan heeft ze iig een pakje sigaretten tot haar beschikkingquote:Op maandag 18 mei 2009 15:53 schreef snetje het volgende:
ondertussen geeft Marilien nu zelf aan dat ze het liefst de niet roken, pakje op tafel opdracht wil ....
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is ook het beste om standaard 2 dagen vooruit te werken, en de users meer input te laten hebben zodat de redactie alleen nog maar voor de uitwerking hoeft te zorgen, en het creatieve proces eigenlijk bij de users ligt.
Tijdens TBO2 heeft Dementor een betaalde baan, en gaan ze op zoek naar een nieuwe enthousiaste kandidaat die zijn functie zal overnemen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:43 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
en voor TBO2 meer Dementors klonen erbij.
hoe dan ook die rookt vanavondquote:Op maandag 18 mei 2009 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is op zich wel handig, stel dat ze het dan niet redt om niet te roken, dan heeft ze iig een pakje sigaretten tot haar beschikking
And that would be...you?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tijdens TBO2 heeft Dementor een betaalde baan, en gaan ze op zoek naar een nieuwe enthousiaste kandidaat die zijn functie zal overnemen.
Ja maar dan wel net zoveel als Pim op zijn bord had liggen en ook allemaal opeten.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
Als het Marielin lukt om meelwormen te eten mag ze van mij alle rookwaar van Eindhoven en omgeving hebben, zou het zó dapper vinden.
De gore wriemelende lévende beestjes in je mond, de horror
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:07 schreef ThunderBitch het volgende:
Even een vraagje.
Heeft er op de site van TBO altijd maar een top 3 gestaan?
ja. in het control panel staat de complete lijstquote:Op maandag 18 mei 2009 16:07 schreef ThunderBitch het volgende:
Even een vraagje.
Via ControlPanel krijg je de volledige lijst (in dit geval de top 4).quote:Op maandag 18 mei 2009 16:07 schreef ThunderBitch het volgende:
Even een vraagje.
heeft er iemand tijdens fase 3 sigaretten zien binnen komen bij het rantsoen wat ze krijgen ... neen dus ..quote:Op maandag 18 mei 2009 15:59 schreef moha het volgende:
[..]
ze kreeg gisteren geen dagduel waar ze flink van baalde, omdat ze dan geen peuken kon winnen. dus wat doet ze ze bedenkt zelf een uitdaging voor haarzelf. met als beloningpff je raad het vast niet
ze krijgt dus gewoon wéér haar zin,kijk hoe opgewekt ze is, ze denkt zo ik kan vanavond roken.
Ja, en Huub moet op zijn kindje passen, Claire houdt de kapsalon draaiende.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tijdens TBO2 heeft Dementor een betaalde baan, en gaan ze op zoek naar een nieuwe enthousiaste kandidaat die zijn functie zal overnemen.
en binnen 2 min.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:07 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja maar dan wel net zoveel als Pim op zijn bord had liggen en ook allemaal opeten.
Weet jij dan wie er allemaal bij de biertaxi werken en wie er boven als crew werken elke dag. Kan het niet gewoon crew met een biertaxi hesje aan zijn geweest.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:47 schreef Danny het volgende:
[..]
het was echt die gast van de biertaxi hoor.
slim ... heel slim ... alleen jammer dat haar fans dit nu tegen werken ..quote:Op maandag 18 mei 2009 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is op zich wel handig, stel dat ze het dan niet redt om niet te roken, dan heeft ze iig een pakje sigaretten tot haar beschikking
en bart en huub dan (nou ja, huub durft niet meer sinds hij erachter is dat we niet idolaat aan z'n voeten liggen) ?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:10 schreef Juud79 het volgende:
In principe is Dementor de enige Bunkercrew die hier spreekt.
Cc, Dottey en ik plaatsen hier ook wel wat dingen neer, maar zijn geen spreekbuis voor de Bunker. En ook geen Bunkercrew op Fok.
Geloof mij maar dat Danny echt wel weet wie er in de crew werken en wie er niet in de crew werktquote:Op maandag 18 mei 2009 16:09 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Weet jij dan wie er allemaal bij de biertaxi werken en wie er boven als crew werken elke dag. Kan het niet gewoon crew met een biertaxi hesje aan zijn geweest.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:11 schreef Danny het volgende:
[..]
en bart en huub dan (nou ja, huub durft niet meer sinds hij erachter is dat we niet idolaat aan z'n voeten liggen) ?
er staat nergens hoe lang de opdracht duurt, dus stemmen op de rookopdracht lijkt me niet handig want die kan weleens vier dagen duren. ik ga vooralsnog voor de meelwormen omdat ik er nog steeds van uitga dat ze maar één opdracht krijgt en dus mag roken.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:09 schreef snetje het volgende:
[..]
slim ... heel slim ... alleen jammer dat haar fans dit nu tegen werken ..
Ik heb er geen problemen mee als jullie ook vragen van ons beantwoorden of ons updates geven etc.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:10 schreef Juud79 het volgende:
In principe is Dementor de enige Bunkercrew die hier spreekt.
Cc, Dottey en ik plaatsen hier ook wel wat dingen neer, maar zijn geen spreekbuis voor de Bunker. En ook geen Bunkercrew op Fok.
In de balk boven, tussen community en partners in.quote:
Sinds Huub weet dat we niet in die bullshit van hem trappen. Het wakkere Nederland.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:11 schreef Danny het volgende:
[..]
en bart en huub dan (nou ja, huub durft niet meer sinds hij erachter is dat we niet idolaat aan z'n voeten liggen) ?
Echt jij kan niet meer ontkennen dat je een huubsyndroom hebt. Als jij zegt dat je huub mag dan vraag ik me onderhand af wat jij mensen die je niet mag aandoet.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik beantwoord het liefst alleen maar vragen op persoonlijke titel. Omdat ik niet 24-7 aangesloten ben en geen zin heb in het veroorzaken van ruis.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb er geen problemen mee als jullie ook vragen van ons beantwoorden of ons updates geven etc.
Ja Bart natuurlijk ook, like duh...quote:Op maandag 18 mei 2009 16:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Lees even claire haar blog op hyves weet je gelijk waar huub mee bezig was.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sinds Huub weet dat we niet in die bullshit van hem trappen. Het wakkere Nederland.
Die doen hier toch maar voor spek en bonen meequote:Op maandag 18 mei 2009 16:11 schreef Danny het volgende:
Als je het antwoord op een vraag weet mag je het gewoon zeggen hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik beantwoord het liefst alleen maar vragen op persoonlijke titel. Omdat ik niet 24-7 aangesloten ben en geen zin heb in het veroorzaken van ruis.
url?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Lees even claire haar blog op hyves weet je gelijk waar huub mee bezig was.
maar is huub nou een spion voor JdM? Aangezien dat zijn baas is?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die doen hier toch maar voor spek en bonen mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |