Vertel mij wat.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:26 schreef Danny het volgende:
stond vandaag een tenenkrommend verslag van de iso-gesprekken met tig keer 'vindt hij' erin *ril*
Dementor zit even in overleg. Weet ik omdat ik hem net sprak.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:29 schreef Danny het volgende:
dementor heeft m'n pm gelezen. antwoord verwacht ik vrij snel
Jij moet daar ook gewoon iedere dag zitten om de boel in de gaten te houden.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Integraal overnemen is zo niet okay.
Ik belde net Bart en die zat in hetzelfde overlegquote:Op maandag 18 mei 2009 15:34 schreef Juud79 het volgende:
Dementor zit even in overleg. Weet ik omdat ik hem net sprak.
Dus t kan nog even duren.
Uh... dat heeft Marielin zelf voorgesteld... vind dat juist goed van d'r omdat ze hiermee het positief wil ombuigen. Het enige, wat mij betreft, is dat de redactie gewoon toegeeft dat ze een fout hebben gemaakt haar geen antwoord te geven op de vragen aan Bart. En daarom een onterechte poll hebben geplaatst.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:21 schreef Danny het volgende:
[..]
allemaal de niet-roken opdracht is ook niet eerlijk natuurlijk.
Dat doet allemaal maar!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik belde net Bart en die zat in hetzelfde overleg.
What is?quote:
Ik had het maar deels over jou Dotty. Het is wat verwarrend dat je hier de ene keer op eigen naam post (dit en dat is leuk) en deels als een verlengstuk van de crew (zeg maar wat jullie vinden dan geef ik het door). Wij kijkers weten dan niet goed wat uit naam van de redactie is of wat de keuzes/beslissingen zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zit hier iets langer dan een uurtje![]()
ik ben vorige week di binnen gevallen.. en niet meer weggeweest. Constant aan het tikken en aan het werken.. maar leuk dat jij snel een gevormde mening hebt zonder te vragen aan mij of ik veel ingezet word of vanuit huis kijk![]()
Ik blijf tot het einde ookHuisdiertje is zelfs mee zodat ik niet weg hoef
![]()
kisses
"ingebunkerde" Dot
Een vrouw van 30 met 5 kinderenquote:
Dan kom ik helemaal niet meer aan mijn betaalde baan toequote:Op maandag 18 mei 2009 15:34 schreef Juud79 het volgende:
Jij moet daar ook gewoon iedere dag zitten om de boel in de gaten te houden.
en dan ook deze ff:quote:Op maandag 18 mei 2009 15:34 schreef Maanvis het volgende:
Dottey, kun je ff in dit topic blijven en alle vragen van ons beantwoorden?
nee, als IEDEREEN de niet-roken opdracht moet doen zou dat niet eerlijk zijn. De rest rookt namelijk al niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Uh... dat heeft Marielin zelf voorgesteld... vind dat juist goed van d'r omdat ze hiermee het positief wil ombuigen. Het enige, wat mij betreft, is dat de redactie gewoon toegeeft dat ze een fout hebben gemaakt haar geen antwoord te geven op de vragen aan Bart. En daarom een onterechte poll hebben geplaatst.
Owww was ze hier als fokker en niet als crew?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het maar deels over jou Dotty. Het is wat verwarrend dat je hier de ene keer op eigen naam post (dit en dat is leuk) en deels als een verlengstuk van de crew (zeg maar wat jullie vinden dan geef ik het door). Wij kijkers weten dan niet goed wat uit naam van de redactie is of wat de keuzes/beslissingen zijn.
het is ook zo orgineel ...quote:En ik vind nogmaals dat meelwormen eten geen uitdaging voor Marielin is aangezien ze meerdere malen heeft aangegeven dat ze dat graag zou willen doen aangezien die beestjes klein zijn en ze die dus wel zal eten.
dus toch dat spoedoverleg waar ik 't al over hadquote:Op maandag 18 mei 2009 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik belde net Bart en die zat in hetzelfde overleg.
Ze heeft het toch zelf als optie gegeven?quote:
ik probeer het allemaal bij te houden ...quote:Op maandag 18 mei 2009 15:34 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:21 schreef Danny het volgende:
Nog maar een keer dan:
[..]
Nog even Dottey, misschien dat ik mezelf niet helemaal duidelijk heb gemaakt
Meelwormen eten
Als die het wordt, mag ze dan roken? JA/NEE (ieder antwoord dat geen ja of nee is is FOUT) * Dottey zegt staat nog open, dus optie misschien nu. Hier wordt op terug gekomen. Hangt af van de keuzes en van wat de streamer kiest.
Niet roken, pakje op tafel
Als die het wordt, mag ze dan roken? JA/NEE (ieder antwoord dat geen nee is is FOUT) * Dottey zegt staat nog open, dus optie misschien nu. Hier wordt op terug gekomen. Hangt af van de keuzes en van wat de streamer kiest.
Paar dagen buiten
Als die het wordt, mag ze dan roken? JA/NEE (ieder antwoord dat geen ja of nee is is FOUT) * Dottey zegt staat nog open, dus optie misschien nu. Hier wordt op terug gekomen. Hangt af van de keuzes en van wat de streamer kiest.
Hoeveel van bovenstaande vragen heb je met JA kunnen beantwoorden? * Dottey zegt Geen.. (maar ook niets uitgesloten.)
(mogelijke antwoorden zijn 0,1 of 2)
nou, voor de anderen zou de opdracht dan kunnen zijn om het pakje in de gaten te houden zodat marielin het niet stiekem jatquote:Op maandag 18 mei 2009 15:38 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, als IEDEREEN de niet-roken opdracht moet doen zou dat niet eerlijk zijn. De rest rookt namelijk al niet.
gezien de posts en de 'wij' vorm ervan post ze vanuit haar bunkercrew hoedanigheid.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww was ze hier als fokker en niet als crew?
Dan mijn excuses.
Misschien slimmer om die rol enkel door Dementor te laten spelen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:40 schreef Danny het volgende:
gezien de posts en de 'wij' vorm ervan post ze vanuit haar bunkercrew hoedanigheid.
Eens.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien slimmer om die rol enkel door Dementor te laten spelen.
Mij maakt het niet uit wie vanuit de crew iets post, als we er maar vanuit kunnen gaan dat het de waarheid is. Als Dottey ff antwoordt ipv Dementor heb ik daar geen enkel probleem mee.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
true sorry daarvoor.. ik zal erbij zeggen in het vervolg.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het maar deels over jou Dotty. Het is wat verwarrend dat je hier de ene keer op eigen naam post (dit en dat is leuk) en deels als een verlengstuk van de crew (zeg maar wat jullie vinden dan geef ik het door). Wij kijkers weten dan niet goed wat uit naam van de redactie is of wat de keuzes/beslissingen zijn.
en voor TBO2 meer Dementors klonen erbij.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee!, Laat HIER, de info maar van zoveel mogelijk kanten komen!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dottey,dotje,Dodaars van NL? nog steeds Sly als vriendje?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:34 schreef Maanvis het volgende:
Offciele info of geruchten die voor waar aangenomen worden?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nee!, Laat HIER, de info maar van zoveel mogelijk kanten komen!
dus de kans dat Marielin 2 opdrachten tegelijk krijgt is erg groot en er is totaal nog niet nagedacht over deze opdrachtquote:staat nog open, dus optie misschien nu. Hier wordt op terug gekomen. Hangt af van de keuzes en van wat de streamer kiest.
staat nog open, dus optie misschien nu. Hier wordt op terug gekomen. Hangt af van de keuzes en van wat de streamer kiest.
staat nog open, dus optie misschien nu. Hier wordt op terug gekomen. Hangt af van de keuzes en van wat de streamer kiest.
Geen.. (maar ook niets uitgesloten.)
Dan nogmaals....quote:Op maandag 18 mei 2009 15:38 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, als IEDEREEN de niet-roken opdracht moet doen zou dat niet eerlijk zijn. De rest rookt namelijk al niet.
Als ze maar van de tabaksvervanger af blijft.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
Als het Marielin lukt om meelwormen te eten mag ze van mij alle rookwaar van Eindhoven en omgeving hebben, zou het zó dapper vinden.
De gore wriemelende lévende beestjes in je mond, de horror
Gewoon ALLE info, ik filter liever zelf!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:44 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Offciele info of geruchten die voor waar aangenomen worden?
Dan neem ik mijn exuses terug....quote:Op maandag 18 mei 2009 15:40 schreef Danny het volgende:
[..]
gezien de posts en de 'wij' vorm ervan post ze vanuit haar bunkercrew hoedanigheid.
quote:[b]Op maandag 18 mei 2009 15:37
ow, en je zei dat niemand behalve crew de bunker in mag, maar op een van de feestavonden liep er opeens iemand van de biertaxi de bunker in. Hoe kan dat?
Meelwormen zijn niet zo erg eigenlijk.. veel mensen die ze bijv. ook aan hun vogels in de voliëre voeren, eten die gewoon voor de fun.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
Als het Marielin lukt om meelwormen te eten mag ze van mij alle rookwaar van Eindhoven en omgeving hebben, zou het zó dapper vinden.
Misschien nog slimmer als ze daar zelf eens over na zouden gaan denken, communicatie en zulksquote:Op maandag 18 mei 2009 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
het was echt die gast van de biertaxi hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
ingehuurde crew? Iemand van de crew die als biertaxi functioneerde?
Wel binnen twee minuten graagquote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
Daar hebben ze duidelijk geen tijd voor, en daarbij doet Dementor het erg goed in de tijd die ie heeft.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien nog slimmer als ze daar zelf eens over na zouden gaan denken, communicatie en zulks
Ze krijgt alleen de real thing, promisequote:Op maandag 18 mei 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze maar van de tabaksvervanger af blijft.
Klopt. Volgens mij was het een soort spontaan sponsormomentje.quote:
Je kunt niet verwachten dat in de hectiek alles en iedereen maar 1 taak heeft en die 24 uur per dag kan uitvoeren. Daarom is iedereen zo heeeeeeeeeeeerlijk flexibel.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit wie vanuit de crew iets post, als we er maar vanuit kunnen gaan dat het de waarheid is. Als Dottey ff antwoordt ipv Dementor heb ik daar geen enkel probleem mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |