Nou lekker dan....quote:Op maandag 18 mei 2009 14:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kom net binnen lopen hier en dit was al in gang gezet.
Het was waarschijnlijk beter geweest om bijvoorbeeld Marielin 4 uitdagingen voor Eline te verzinnen and so on.
Nu verzinnen ze allemaal vier uitdagingen die ze leuk vinden om te doen.
nope want dan wordt het echt treiteren ... stel dat Jeroen iets voor die meiden gaat verzinnen...quote:Op maandag 18 mei 2009 14:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kom net binnen lopen hier en dit was al in gang gezet.
Het was waarschijnlijk beter geweest om bijvoorbeeld Marielin 4 uitdagingen voor Eline te verzinnen and so on.
Die uitdagingen kunnen straks dan toch nog aan andere Overlevers worden toegekend? Om het een beetje recht te trekken.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:43 schreef Dementor het volgende:
Dat zal het zijnquote:
Ho,ho Danny rustig aan. Je hebt met een peuterspeelzaal te doen hoor!!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:47 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, dan had je moeten zeggen 'verzin vier uitdagingen die je leuk vindt om te doen'. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Marielin dan voor 5 dagen zonder peuken had gekozen. Oftewel; er is weer eens niet nagedacht, maar iets bedacht en er meteen halfslachtig ingeflikkerd. Net zoals de polls die 9 van de 10 keer na plaatsing nog aangepast moeten worden.
Ultieme uitdaging...... voor ieder om op te vatten en uit te voeren zoals hij of zij dunkt?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:47 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, dan had je moeten zeggen 'verzin vier uitdagingen die je leuk vindt om te doen'. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Marielin dan voor 5 dagen zonder peuken had gekozen. Oftewel; er is weer eens niet nagedacht, maar iets bedacht en er meteen halfslachtig ingeflikkerd. Net zoals de polls die 9 van de 10 keer na plaatsing nog aangepast moeten worden.
Dan nog zit je met het feit dat de streamers de beloning mogen toekennen. Daar valt niets aan recht te trekkenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die uitdagingen kunnen straks dan toch nog aan andere Overlevers worden toegekend? Om het een beetje recht te trekken.
je fantasie slaat een beetje op hol. TRU is een deurtje verderop.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:49 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
En dat Marielin buiten moest slapen omdat ze pannenkoek opdracht verloor ondanks dat ze als 2de mocht was ook allemaal van tevoren bedacht, zal wel gesaboteerd zijn door bart!
Licht dan Dementor ook even in... want die weet schijnbaar ook van niets.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
maak jij er van?
Er wordt helemaal niet geopperd dat marielin in de iso moet zonder peuken..
Ik zie niet waar je dat vandaan haalt. Misschien gaan zelfs die opdrachten die Marielin heeft geschreven gegeven worden aan een ander... alles kan![]()
Is er al gedacht aan de optie dat er over een uur de volgende gevraagd wordt "wat zijn jouw 4 ultieme opdrachten?"
Hey maareh, als je communiceert op de site doe het dan wel goed, zodat wij niet het idee hebben dat er iemand voorgetrokken wordt oid. Er zou complete transparantie zijn en jij moet daar als crew ook voor zorgen.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:36 schreef Dottey het volgende:
Dat Marielin de opdracht kreeg om 4 ultieme testen op te schrijven is alleen nog maar een beginnetje. Misschien kan er gedacht worden: De redactie heeft nog niet door laten schemeren dat alle deelnemers dat zullen moeten gaan doen.Niemand wordt voorgetrokken.
Er is gewoon bij Marielin begonnen......
De opties die komen op een later tijdstip op de poll terecht zodat hier over gestemd kan worden.
Hoe bedoel je? Daar verandert toch niets aan en dat is toch de gewenste rol van de streamer? Of mis ik weer eens iets?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan nog zit je met het feit dat de streamers de beloning mogen toekennen. Daar valt niets aan recht te trekken
nostradamus effect. als je lang genoeg achteraf naar de zaken kijkt kun je er alles in teruglezen.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ultieme uitdaging...... voor ieder om op te vatten en uit te voeren zoals hij of zij dunkt?
En dat ze nooit op vakantie gaan kan ik begrijpen als je allebei zoveel rookt scheelt dat zo'n 3400.00 euro per jaar.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:36 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor, het is haar vriend zijn schuld dat ze niet kan stoppen met roken. Dat vind ik toch zulke ontzettende trieste smoesjes
??quote:Op maandag 18 mei 2009 14:49 schreef Danny het volgende:
Uitdaging Marielin?
Meelwormen eten
Niet roken, pakje op tafel
Paar dagen buiten
Poll sluit 18-05 19:00uur
aangezien niet roken een opdracht is, betekent dat dat ze in geval een van de andere opties wordt gekozen gewoon peuken krijgt? want anders doet ze een dubbele opdracht he?
Klopt niet, ze leggen dan geen pakje peuken op tafel.quote:
Nee hoor, dat zie je vaker! Roepen om inspraak en democratie... maar als dan blijkt dat ze bij de minderheid horen.... Dan is de democratie niet eerlijk!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Daar verandert toch niets aan en dat is toch de gewenste rol van de streamer? Of mis ik weer eens iets?
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:52 schreef Spooky4u het volgende:
Klopt niet, ze leggen dan geen pakje peuken op tafel.
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:50 schreef Danny het volgende:
[..]
je fantasie slaat een beetje op hol. TRU is een deurtje verderop.
net als met de hoeveelheid stemmen. dat is helemaal eerlijk totdat je favoriet onderaan staatquote:Op maandag 18 mei 2009 14:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zie je vaker! Roepen om inspraak en democratie... maar als dan blijkt dat ze bij de minderheid horen.... Dan is de democratie neit eerlijk!
Jij snapt hemquote:Op maandag 18 mei 2009 14:54 schreef Danny het volgende:
[..]
net als met de hoeveelheid stemmen. dat is helemaal eerlijk totdat je favoriet onderaan staat
Omdat ik jou niet mag, geef ik jou de zwaarste opdracht uit de vier die jezelf bedacht heb. Je slaagt ervoor, maar omdat ik je niet mag geef ik je lekker toch geen beloning.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Daar verandert toch niets aan en dat is toch de gewenste rol van de streamer? Of mis ik weer eens iets?
jij lijkt je drukker om mij te maken dan ik me maak om de bunker hoor. het is hun eigen concept dat ze naar de tering helpen. Jij hebt echter een soort stalker mentaliteit mbt mijn persoontje. En ik voel me wel gevleid hoor, daar niet van - niet iedereen heeft een obsessieve stalker tenslotte, maar je act begint wel een beetje belegen te worden. Neem eens een pilletje anders?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:54 schreef Espabilado het volgende:
![]()
![]()
Ik kan er weinig aan doen dat jij zo lijkt te denken... alles is een complot tegen Marielin in jouw ogen![]()
Dat je niet wilt snappen dat als de redactie het echt zo tegen Marielin had ze wel iemand anders hadden gekozen voor de verwendag, is weer je standaard koppigheid
Maar goed je zit ws weer met je armen zwaaiend, zwart voor je ogen...
Dwangbuis zou je niet misstaan...
In een goede democratie houden mensen rekening met minderheden en zijn in ieder geval keuzes niet van dien aard dat die volledig en totaal buiten de boot vallenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zie je vaker! Roepen om inspraak en democratie... maar als dan blijkt dat ze bij de minderheid horen.... Dan is de democratie niet eerlijk!
Daarom moet dit soort gedoe ook niet per overlever gedaan worden maar voor de hele groep.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zie je vaker! Roepen om inspraak en democratie... maar als dan blijkt dat ze bij de minderheid horen.... Dan is de democratie niet eerlijk!
is deze vraag te moeilijk?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:49 schreef Danny het volgende:
Uitdaging Marielin?
Meelwormen eten
Paar dagen buiten
aangezien niet roken een opdracht is, betekent dat dat ze in geval een van de andere opties wordt gekozen gewoon peuken krijgt? want anders doet ze een dubbele opdracht he?
het is beter om geen favoriet te hebben ..... dan bekijk je de bunker heel andersquote:Op maandag 18 mei 2009 14:54 schreef Danny het volgende:
[..]
net als met de hoeveelheid stemmen. dat is helemaal eerlijk totdat je favoriet onderaan staat
eensch. ben je ook van die voortrekkerij afquote:Op maandag 18 mei 2009 14:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Daarom moet dit soort gedoe ook niet per overlever gedaan worden maar voor de hele groep.
Dan kan iedereen er rekening mee houden wat ze hun favoriet niet willen aandoen.
Zo fokking moeilijk is dat toch niet
Meelworpjes vinden wij ook jammer.. want dat is al gedaan.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:49 schreef Danny het volgende:
Uitdaging Marielin?
Meelwormen eten
Paar dagen buiten
Aangezien niet roken een opdracht is, betekent dat dat ze in geval een van de andere opties wordt gekozen gewoon peuken krijgt? want anders doet ze een dubbele opdracht he?
Beloning van een opdracht moet je in handen geven van een partij die er boven staat!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:57 schreef Copycat het volgende:
Is 'Geen beloning' een optie dan?
blijkbaar is dat altijd een optie. ze kan de beloning krijgen, maar die kan haar ook meteen weer worden afgepakt. dat is al twee keer eerder gebeurd in de afgelopen 3 weken.quote:
Ik maak me 'druk' om jou omdat jij echt als een blinde van je af blaat hier in TBO al wekenlang en er geen rede met je te voeren valt. Beide zouden niet zoveel uitmaken als jij niet in je waanzin de boel constant op scherp zet en er mensen gewoon afhaken vanwege jou en ze bij TBO redactie ze je vast en zeker spuug en spuugzat zijn. Zou me niet verbazen als je foto op het dartbord daar hangt.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:57 schreef Danny het volgende:
[..]
jij lijkt je drukker om mij te maken dan ik me maak om de bunker hoor. het is hun eigen concept dat ze naar de tering helpen. Jij hebt echter een soort stalker mentaliteit mbt mijn persoontje. En ik voel me wel gevleid hoor, daar niet van - niet iedereen heeft een obsessieve stalker tenslotte, maar je act begint wel een beetje belegen te worden. Neem eens een pilletje anders?
Waarom maak je je zo druk om mij en wat ik zeg of denk?
Bij het kiezen van de niet rook opdracht heeft ze een voorsprong, ze heeft al twee dagen niet gerookt, eigelijk heel sneaky van Marielin om de niet rookopdracht in haar lijst zet.quote:
Respect en gezondheid!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Meelworpjes vinden wij ook jammer.. want dat is al gedaan.
Paar dagen buiten... Ze zitten nu ook al buiten steeds..
Koude douche tot er flauw gevallen gaat worden, dat is niet verantwoord, dus deze keuze hebben wij op de redactie uitgesloten. Hierop kan dus ook niet gestemd worden (zou zonde van de stemmen zijn)
Misschien juist wel leuk om de "niet roken "optie te kiezen. Als zij het goed volhoud kan zij het houden?
Misschien eens leuk om daar over te brainen met Fokkers, wat de winst hiervan zou kunnen zijn.
Nou kom maar op.. Mocht Marielin die opdracht krijgen .. peukjes in de buurt maar der van af moeten blijven.. en zij houdt dat vol. Wat zou dan leuk zijn dat zij zou kunnen winnen?
Laat ze hun eigen beloning lijstje maken waar de streamers uit kunnen kiezen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:
Ik ga er vooralsnog vanuit dat die beloningen dicht bij elkaar zitten, qua waarde.
En als de streamer daar niet uit mag kiezen, is er weer een andere stok gevonden.
24 uur luxe !!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Koude douche tot er flauw gevallen gaat worden, dat is niet verantwoord, dus deze keuze hebben wij op de redactie uitgesloten. Hierop kan dus ook niet gestemd worden (zou zonde van de stemmen zijn)
Misschien juist wel leuk om de "niet roken "optie te kiezen. Als zij het goed volhoud kan zij het houden?
Misschien eens leuk om daar over te brainen met Fokkers, wat de winst hiervan zou kunnen zijn.
Nou kom maar op.. Mocht Marielin die opdracht krijgen .. peukjes in de buurt maar der van af moeten blijven.. en zij houdt dat vol. Wat zou dan leuk zijn dat zij zou kunnen winnen?
DAT IS NIET DE VRAAGquote:Op maandag 18 mei 2009 14:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Goed plan!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:03 schreef blomst het volgende:
Laat ze hun eigen beloning lijstje maken waar de streamers uit kunnen kiezen.
Ja leuk, laten we het weer over Marielin en peuken hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Al met al is het weer onduidelijkheid troef. Ik ga er dan ook geen credit aan wagen. Marielin wil immers zelf dat proberen wat boeit het mij in dit geval dan wat ze door de 'haters' door de neus geboord krijgt.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:59 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch. ben je ook van die voortrekkerij af
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Licht dan Dementor ook even in... want die weet schijnbaar ook van niets.
En die optie ga ik gewoon vanuit. Al krijgen die op deze manier wel veel meer tijd om na te denken. Waarom niet iedereen een pen en papier en na een half uur voorlezen
nee man, dan gaat het hele concept naar de kloten. Wij bepalen, dus wij bepalen het ook als het zwaarder wordt voor iemand.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beloning van een opdracht moet je in handen geven van een partij die er boven staat!
Diezelfde partij is ook verantwoordelijk voor het feit dat opdrachten qua zwaarte ongeveer gelijk uitpakken voor iedereen gedurende de gehele bunkerperiode.
ik had je toch al gezegd dat ik geen enkele aanleiding zie serieus op je in te gaan? Net zoals jij mij zou negeren.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:01 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik maak me 'druk' om jou omdat jij echt als een blinde van je af blaat hier in TBO al wekenlang en er geen rede met je te voeren valt. Beide zouden niet zoveel uitmaken als jij niet in je waanzin de boel constant op scherp zet en er mensen gewoon afhaken vanwege jou en ze bij TBO redactie ze je vast en zeker spuug en spuugzat zijn. Zou me niet verbazen als je foto op het dartbord daar hangt.
En uhm, dat ik veel op jou reageer is puur omdat jij bijna de enige bent die constant dingen roept die zo scheef zijn dat er op dergelijke wijze op valt te reageren.
Maar goed, je leest wel, maar je luistert niet. Dus verspilde energie ws.
te vroeg miepen voor het hele plaatje bekend is geeft altijd gepiep achteraf door de grootste ratjesquote:Op maandag 18 mei 2009 14:51 schreef Danny het volgende:
[..]
nostradamus effect. als je lang genoeg achteraf naar de zaken kijkt kun je er alles in teruglezen.
'n nachtje met haar vriend in het grote bed !quote:Op maandag 18 mei 2009 14:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
...... Wat zou dan leuk zijn dat zij zou kunnen winnen?
En daar zit hem de kneep in dit format.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee man, dan gaat het hele concept naar de kloten. Wij bepalen, dus wij bepalen het ook als het zwaarder wordt voor iemand.
Daar denken we dan verschillend over. Ik denk namelijk dat potentiële kandidaten zich wel drie keer bedenken voordat ze de bunker ingaan als het op deze manier gaat.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee man, dan gaat het hele concept naar de kloten. Wij bepalen, dus wij bepalen het ook als het zwaarder wordt voor iemand.
Proberen iemands mening te bagatelliseren omdat ie tegengas geeft is een makkelijke uitweg hé.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:05 schreef Danny het volgende:
[..]
ik had je toch al gezegd dat ik geen enkele aanleiding zie serieus op je in te gaan? Net zoals jij mij zou negeren.
Zorg dan dat het plaatje wat sneller bekend is... Laat weten wat je van plan bent dmv updates. Dat kost maar 1 zinnetje extra in het bericht over marielin's ultieme uitdaging. Zo moeilijk is het toch allemaal niet?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
te vroeg miepen voor het hele plaatje bekend is geeft altijd gepiep achteraf door de grootste ratjes
bron: Dottey
Welnee. Zorg gewoon dat de streamers je over het algemeen gezien mogen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar denken we dan verschillend over. Ik denk namelijk dat potentiële kandidaten zich wel drie keer bedenken voordat ze de bunker ingaan als het op deze manier gaat.
Zie het maar zo: De allergrootste criticasters kijken na 20 dagen nog steeds naar het programma. Je kunt je als redactie geen beter compliment wensen, zo lijkt mequote:Op maandag 18 mei 2009 15:09 schreef lies1958 het volgende:
Een vraag aan sommige mensen hier: Zijn er eigenlijk wel dingen waar jullie het wel mee eens zijn wat de redaktie ook doet. Al die negatieve berichten op van alles en nog wat. Er zijn er een paar bezig om op alle slakken zout te leggen.
Voor mij verpest het een klein beetje het doorlezen van de cos. En natuurlijk krijg ik nu het antwoord van: dan lees je toch niet meer.
Ik geloof niet dat de redaktie een favoriet heeft. Het heeft volgens mij gewoon heel veel te maken met achterdocht van mensen. En maar schoppen, schoppen en nog eens schoppen.
ik doe het omdat ik je dom vindt hoor, en omdat je doelbewust probeert me op te naaienquote:Op maandag 18 mei 2009 15:07 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Proberen iemands mening te bagatelliseren omdat ie tegengas geeft is een makkelijke uitweg hé.
Ja dat kan kloppen, of blijven kijken om maar door te kunnen gaan met klagen. Zit natuurlijk ook in het karakter van een nederlander negatief zijn op iets wat leuk is.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zie het maar zo: De allergrootste criticasters kijken na 20 dagen nog steeds naar het programma. Je kunt je als redactie geen beter compliment wensen, zo lijkt me. En natuurlijk zijn er dingen waar wij het wel mee eens zijn. Maar die hoef je natuurlijk niet te posten, want daar is geen discussie over.
Bij de volgende editie gaan we er allemaal binnenvallen voor een uurtje tikken en dan zitten we voor we het weten mee te redigeren, polls te schrijven, en voor ons te denken.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:04 schreef akveor het volgende:
[..]
En Dottey die nog even een suggestie doet wat wel of niet leuk zou zijn...
Ik denk dat het niet roken, met een pakje in de buurt juist de uitdaging is hierin Danny. Niet roken zonder sigaretten in de buurt is helemaal geen uitdaging natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:13 schreef Danny het volgende:
Nog maar een keer dan:
Uitdaging Marielin?
Meelwormen eten
Paar dagen buiten
^^ poll zoals die op de bunkersite staat
Aangezien niet roken een opdracht is, betekent dat dat ze in geval een van de andere opties wordt gekozen gewoon peuken krijgt? want anders doet ze een dubbele opdracht he?
dus de vraag is;
aangezien een van de opdrachten de niet-roken opdracht is, krijgt ze bij de andere twee opdrachten dan peuken ja of nee?
ok, dus ze mag OF niet roken, OF niet roken met meelwormen, OF niet roken en buiten zitten.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:14 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet roken, met een pakje in de buurt juist de uitdaging is hierin Danny. Niet roken zonder sigaretten in de buurt is helemaal geen uitdaging natuurlijk.
Goed beargumenteerde meningen en weerleggingen die wel op feiten gebaseerd zijn, zijn immer een teken van domheid in de ogen van de ijlende iddquote:Op maandag 18 mei 2009 15:13 schreef Danny het volgende:
[..]
ik doe het omdat ik je dom vindt hoor, en omdat je doelbewust probeert me op te naaien
Mag ik dan svp zeggen wie wel en wie niet gepubliceerd wordt?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:14 schreef Disana het volgende:
Bij de volgende editie gaan we er allemaal binnenvallen voor een uurtje tikken en dan zitten we voor we het weten mee te redigeren, polls te schrijven, en voor ons te denken.
Marielins opdracht wil zeggen Marielins gekozen ultieme opdrachten (staat nog steeds niet dat deze voor haar zijn, maar ik heb het over de "stel dat, wat zou leuk zijn?")quote:Op maandag 18 mei 2009 15:03 schreef Danny het volgende:
[..]
DAT IS NIET DE VRAAG
de poll staat er al en die quote ik:
Uitdaging Marielin?
Meelwormen eten
Paar dagen buiten
dus de vraag is;
aangezien een van de opdrachten de niet-roken opdracht is, krijgt ze bij de andere twee opdrachten dan peuken ja of nee?
Ook lullig om aan te sturen op niet-roken trouwens. dat is aan de streamer.
Jep. ikzelf zou dan zwichten als ik alleen zou rondlopen. Voor een verstokte roker is er niets erger dan heel graag willen, niet mogen, maar wel kunnen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:16 schreef Danny het volgende:
[..]
ok, dus ze mag OF niet roken, OF niet roken met meelwormen, OF niet roken en buiten zitten.
De opdracht is dus dat er een pakje peuken op tafel ligt?
je komt met domme conspiracy-theorieën en gaat er vanuit dat je daarmee mijn mening ventileert. Als je dat 'op feiten gebaseerd' noemt zegt mij dat voldoendequote:Op maandag 18 mei 2009 15:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Goed beargumenteerde meningen en weerleggingen die wel op feiten gebaseerd zijn, zijn immer een teken van domheid in de ogen van de ijlende idd
Maar ik zal je mijn domheid besparen hoor
Jij moet je overal buiten houden, Kopijkatquote:Op maandag 18 mei 2009 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik dan svp zeggen wie wel en wie niet gepubliceerd wordt?
je snapt werkelijk de vraag niet?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Marielins opdracht wil zeggen Marielins gekozen ultieme opdrachten (staat nog steeds niet dat deze voor haar zijn, maar ik heb het over de "stel dat, wat zou leuk zijn?")
De opdrachtenbeloningen willen niet betekenen dat zij altijd peuken krijgt als beloning. Er kan uit meerdere dingen gekozen worden. Dus ik zie niet hoe jij een dubbele opdracht ziet hierin.
Ik stuur niet aan.. ik geef mijn mening wat ik zelf leuk zou vinden.. Net zoals jij dat ook doet
Ik zie dat als een plaatje waarin de peukjes gewoon op tafel liggen en Marielin het enorm zwaar heeft om ze niet te pakken. het is de leukste uitdaging die Marielin heeft verzonnen voor zichzelf.
Ik ben nieuwschierig wat jullie er van vinden wat dan de winst zou kunnen zijn. Dat kan ik mee laten nemen door de redactie(zit met pen en papier al klaar)
Lol, bij gebrek aan andere amoreuze activiteiten in the Bunker?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'n nachtje met haar vriend in het grote bed !
Nee. We komen hier op gezette tijden binnenvallen om mensen 'ratjes' te noemen en meer van dat soort fraais dat in je opkomt als je vlakbij de bron zitquote:Op maandag 18 mei 2009 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik dan svp zeggen wie wel en wie niet gepubliceerd wordt?
komt uit eigen beweging hoor.. als jij van mij moet kotsen......quote:Op maandag 18 mei 2009 15:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Al met al is het weer onduidelijkheid troef. Ik ga er dan ook geen credit aan wagen. Marielin wil immers zelf dat proberen wat boeit het mij in dit geval dan wat ze door de 'haters' door de neus geboord krijgt.
En Dottey die nog even een suggestie doet wat wel of niet leuk zou zijn...
Feit is dat Marielin haar opdrachten al kenbaar moest maken. De anderen krijgen kans om daarop te anticiperen. Per direct die hele zooi afblazen en eerst eens goed overleg voeren op de redacties en suggesties zoals voorgesteld overwegen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:13 schreef Danny het volgende:
Nog maar een keer dan:
Uitdaging Marielin?
Meelwormen eten
Paar dagen buiten
Aangezien niet roken een opdracht is, betekent dat dat ze in geval een van de andere opties wordt gekozen gewoon peuken krijgt en dus ook mag roken? want anders doet ze een dubbele opdracht he?
dus de vraag is;
Kan je nou echt niet begrijpend lezen? Mijn 'conspiracy-theorie' was sarcasme duidend op jouw gedachtengang. Ik denk juist het tegenovergestelde; dat de redactie niemand benadeeld.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:18 schreef Danny het volgende:
[..]
je komt met domme conspiracy-theorieën en gaat er vanuit dat je daarmee mijn mening ventileert. Als je dat 'op feiten gebaseerd' noemt zegt mij dat voldoende
Oh, hier mag je krom schrijven wat je wil, als het daar maar niet teveel gebeurt.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:19 schreef Disana het volgende:
Nee. We komen hier op gezette tijden binnenvallen om mensen 'ratjes' te noemen en meer van dat soort fraais dat in je opkomt als je vlakbij de bron zit
En er af en toe aan te ruiken terwijl iemand een peuk opsteekt!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:17 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jep. ikzelf zou dan zwichten als ik alleen zou rondlopen. Voor een verstokte roker is er niets erger dan heel graag willen, niet mogen, maar wel kunnen.
Nog even Dottey, misschien dat ik mezelf niet helemaal duidelijk heb gemaaktquote:Op maandag 18 mei 2009 15:18 schreef Danny het volgende:
[..]
je snapt werkelijk de vraag niet?
stuur dementor ff alsjeblieft?
buiten de crew om mag er niemand van buitenaf naar binnenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'n nachtje met haar vriend in het grote bed !
allemaal de niet-roken opdracht is ook niet eerlijk natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Feit is dat Marielin haar opdrachten al kenbaar moest maken. De anderen krijgen kans om daarop te anticiperen. Per direct die hele zooi afblazen en eerst eens goed overleg voeren op de redacties en suggesties zoals voorgesteld overwegen.
De opdracht die voor de een geldt ook door de anderen laten uitvoeren.
Waren wij in control of bepaald de redactie met deze vreemde ingreep het vervolg?
Behalve de biertaxi?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
buiten de crew om mag er niemand van buitenaf naar binnen
Maak je geen zorgen over onze beheersing van de Nederlandse taal, er zijn meer mensen die een papiertje hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, hier mag je krom schrijven wat je wil, als het daar maar niet teveel gebeurt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:21 schreef Danny het volgende:
Nog maar een keer dan:
[..]
Nog even Dottey, misschien dat ik mezelf niet helemaal duidelijk heb gemaakt
Meelwormen eten
Als die het wordt, mag ze dan roken? JA/NEE (ieder antwoord dat geen ja of nee is is FOUT)
Als die het wordt, mag ze dan roken? JA/NEE (ieder antwoord dat geen nee is is FOUT)
Paar dagen buiten
Als die het wordt, mag ze dan roken? JA/NEE (ieder antwoord dat geen ja of nee is is FOUT)
Hoeveel van bovenstaande vragen heb je met JA kunnen beantwoorden?
(mogelijke antwoorden zijn 0,1 of 2)
Dat ben ik. Ik maak me druk om de taal zodat anderen zich weer ergens anders over kunnen opwindenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:23 schreef Disana het volgende:
Maak je geen zorgen over onze beheersing van de Nederlandse taal, er zijn meer mensen die een papiertje hebbenStel je liever ochtenden zoals die van vandaag voor, waarop het een na het ander de bunker ingeslingerd wordt ten faveure van de een of de ander. Ik heb er zin in!
Ik kan idd steeds minder respect opbrengen voor een stelletje idioten die hier voornamelijk spelletjes komen spelen op Fok. Vraag om suggesties... vraag van te voren wat wij ervan vinden... maar dat is waarschijnlijk te lastig...quote:Op maandag 18 mei 2009 15:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
komt uit eigen beweging hoor.. als jij van mij moet kotsen......
{___________}
Okee, doe jij de taal. Doe ik de chaos.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ben ik. Ik maak me druk om de taal zodat anderen zich weer ergens anders over kunnen opwinden.
stond vandaag een tenenkrommend verslag van de iso-gesprekken met tig keer 'vindt hij' erin *ril*quote:Op maandag 18 mei 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ben ik. Ik maak me druk om de taal zodat anderen zich weer ergens anders over kunnen opwinden.
ik zit hier iets langer dan een uurtjequote:Op maandag 18 mei 2009 15:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij de volgende editie gaan we er allemaal binnenvallen voor een uurtje tikken en dan zitten we voor we het weten mee te redigeren, polls te schrijven, en voor ons te denken.
Geef Kai maar een lik van mequote:Op maandag 18 mei 2009 15:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zit hier iets langer dan een uurtje![]()
ik ben vorige week di binnen gevallen.. en niet meer weggeweest. Constant aan het tikken en aan het werken.. maar leuk dat jij snel een gevormde mening hebt zonder te vragen aan mij of ik veel ingezet word of vanuit huis kijk![]()
Ik blijf tot het einde ookHuisdiertje is zelfs mee zodat ik niet weg hoef
![]()
kisses
"ingebunkerde" Dot
Tja, die komen van FOK!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:26 schreef Danny het volgende:
[..]
stond vandaag een tenenkrommend verslag van de iso-gesprekken met tig keer 'vindt hij' erin *ril*
ok, dan gaan we hier ook maar voor de meelwormen en gaan we er vanuit dat ze inderdaad maar één opdracht krijgt en dus gewoon mag roken.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:29 schreef Disana het volgende:
Kennelijk staan akveor, Danny, ik en anderen die het onrechtvaardig vinden niet alleen:
Uitdaging Marielin?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Meelwormen eten
»Meelwormen eten
11 Votes
»Niet roken, pakje op tafel
6 Votes
»Paar dagen buiten
1 Votes
Heeft Marilien deze uitdagingen zelf gekozen.Ik snap er echt niks meer van.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:29 schreef Disana het volgende:
Kennelijk staan akveor, Danny, ik en anderen die het onrechtvaardig vinden niet alleen:
Uitdaging Marielin?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Meelwormen eten
»Meelwormen eten
11 Votes
»Niet roken, pakje op tafel
6 Votes
»Paar dagen buiten
1 Votes
het is ook ontzettend vaagquote:Op maandag 18 mei 2009 15:30 schreef rooie3 het volgende:
Heeft Marilien deze uitdagingen zelf gekozen.Ik snap er echt niks meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |