abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin maandag 18 mei 2009 @ 14:57:40 #226
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69151982
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:54 schreef Espabilado het volgende:

Ik kan er weinig aan doen dat jij zo lijkt te denken... alles is een complot tegen Marielin in jouw ogen Dat je niet wilt snappen dat als de redactie het echt zo tegen Marielin had ze wel iemand anders hadden gekozen voor de verwendag, is weer je standaard koppigheid

Maar goed je zit ws weer met je armen zwaaiend, zwart voor je ogen...
Dwangbuis zou je niet misstaan...
jij lijkt je drukker om mij te maken dan ik me maak om de bunker hoor. het is hun eigen concept dat ze naar de tering helpen. Jij hebt echter een soort stalker mentaliteit mbt mijn persoontje. En ik voel me wel gevleid hoor, daar niet van - niet iedereen heeft een obsessieve stalker tenslotte, maar je act begint wel een beetje belegen te worden. Neem eens een pilletje anders?
Waarom maak je je zo druk om mij en wat ik zeg of denk?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 18 mei 2009 @ 14:57:47 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69151990
Is 'Geen beloning' een optie dan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_69152006
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:

[..]

Nee hoor, dat zie je vaker! Roepen om inspraak en democratie... maar als dan blijkt dat ze bij de minderheid horen.... Dan is de democratie niet eerlijk!

In een goede democratie houden mensen rekening met minderheden en zijn in ieder geval keuzes niet van dien aard dat die volledig en totaal buiten de boot vallen
  maandag 18 mei 2009 @ 14:58:16 #229
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_69152008
De opdracht zal wel worden : 48 uur fietsen in de isoleercel zonder eten en het pakje sigaretten mag niet van het stuur vallen.
Keep the Sunny Side Up
  maandag 18 mei 2009 @ 14:58:46 #230
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69152021
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:

[..]

Nee hoor, dat zie je vaker! Roepen om inspraak en democratie... maar als dan blijkt dat ze bij de minderheid horen.... Dan is de democratie niet eerlijk!

Daarom moet dit soort gedoe ook niet per overlever gedaan worden maar voor de hele groep.

Dan kan iedereen er rekening mee houden wat ze hun favoriet niet willen aandoen.

Zo fokking moeilijk is dat toch niet
  Admin maandag 18 mei 2009 @ 14:59:01 #231
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69152033
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:49 schreef Danny het volgende:
Uitdaging Marielin?
Meelwormen eten
Niet roken, pakje op tafel
Paar dagen buiten
Poll sluit 18-05 19:00uur

aangezien niet roken een opdracht is, betekent dat dat ze in geval een van de andere opties wordt gekozen gewoon peuken krijgt? want anders doet ze een dubbele opdracht he?
is deze vraag te moeilijk?
  maandag 18 mei 2009 @ 14:59:32 #232
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69152045
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:54 schreef Danny het volgende:

[..]

net als met de hoeveelheid stemmen. dat is helemaal eerlijk totdat je favoriet onderaan staat
het is beter om geen favoriet te hebben ..... dan bekijk je de bunker heel anders
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  Admin maandag 18 mei 2009 @ 14:59:46 #233
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69152051
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:58 schreef akveor het volgende:

[..]

Daarom moet dit soort gedoe ook niet per overlever gedaan worden maar voor de hele groep.

Dan kan iedereen er rekening mee houden wat ze hun favoriet niet willen aandoen.

Zo fokking moeilijk is dat toch niet
eensch. ben je ook van die voortrekkerij af
pi_69152056
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:49 schreef Danny het volgende:
Uitdaging Marielin?
Meelwormen eten
Paar dagen buiten

Aangezien niet roken een opdracht is, betekent dat dat ze in geval een van de andere opties wordt gekozen gewoon peuken krijgt? want anders doet ze een dubbele opdracht he?
Meelworpjes vinden wij ook jammer.. want dat is al gedaan.
Paar dagen buiten... Ze zitten nu ook al buiten steeds..
Koude douche tot er flauw gevallen gaat worden, dat is niet verantwoord, dus deze keuze hebben wij op de redactie uitgesloten. Hierop kan dus ook niet gestemd worden (zou zonde van de stemmen zijn)
Misschien juist wel leuk om de "niet roken "optie te kiezen. Als zij het goed volhoud kan zij het houden?
Misschien eens leuk om daar over te brainen met Fokkers, wat de winst hiervan zou kunnen zijn.

Nou kom maar op.. Mocht Marielin die opdracht krijgen .. peukjes in de buurt maar der van af moeten blijven.. en zij houdt dat vol. Wat zou dan leuk zijn dat zij zou kunnen winnen?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69152065
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:57 schreef Copycat het volgende:
Beloning van een opdracht moet je in handen geven van een partij die er boven staat!
Diezelfde partij is ook verantwoordelijk voor het feit dat opdrachten qua zwaarte ongeveer gelijk uitpakken voor iedereen gedurende de gehele bunkerperiode.
  Admin maandag 18 mei 2009 @ 15:00:43 #236
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69152074
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:57 schreef Copycat het volgende:
blijkbaar is dat altijd een optie. ze kan de beloning krijgen, maar die kan haar ook meteen weer worden afgepakt. dat is al twee keer eerder gebeurd in de afgelopen 3 weken.
  maandag 18 mei 2009 @ 15:01:19 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69152093
Ik ga er vooralsnog vanuit dat die beloningen dicht bij elkaar zitten, qua waarde.
En als de streamer daar niet uit mag kiezen, is er weer een andere stok gevonden.
pi_69152100
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:57 schreef Danny het volgende:

[..]

jij lijkt je drukker om mij te maken dan ik me maak om de bunker hoor. het is hun eigen concept dat ze naar de tering helpen. Jij hebt echter een soort stalker mentaliteit mbt mijn persoontje. En ik voel me wel gevleid hoor, daar niet van - niet iedereen heeft een obsessieve stalker tenslotte, maar je act begint wel een beetje belegen te worden. Neem eens een pilletje anders?
Waarom maak je je zo druk om mij en wat ik zeg of denk?
Ik maak me 'druk' om jou omdat jij echt als een blinde van je af blaat hier in TBO al wekenlang en er geen rede met je te voeren valt. Beide zouden niet zoveel uitmaken als jij niet in je waanzin de boel constant op scherp zet en er mensen gewoon afhaken vanwege jou en ze bij TBO redactie ze je vast en zeker spuug en spuugzat zijn. Zou me niet verbazen als je foto op het dartbord daar hangt.

En uhm, dat ik veel op jou reageer is puur omdat jij bijna de enige bent die constant dingen roept die zo scheef zijn dat er op dergelijke wijze op valt te reageren.

Maar goed, je leest wel, maar je luistert niet. Dus verspilde energie ws.
  maandag 18 mei 2009 @ 15:01:58 #239
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69152108
Meelwormen eten is voor Marielin trouwens helemaal niet moeilijk.Ze heeft al vaak aangegeven dat makkelijk te kunnen/willen doen omdat ze klein zijn,dus dat is geen uitdaging!
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_69152110
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:59 schreef Danny het volgende:

[..]

is deze vraag te moeilijk?
Bij het kiezen van de niet rook opdracht heeft ze een voorsprong, ze heeft al twee dagen niet gerookt, eigelijk heel sneaky van Marielin om de niet rookopdracht in haar lijst zet.
Goedemorgen :W
  maandag 18 mei 2009 @ 15:02:35 #241
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_69152120
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:59 schreef Dottey het volgende:

[..]

Koude douche tot er flauw gevallen gaat worden, dat is niet verantwoord, dus deze keuze hebben wij op de redactie uitgesloten. Hierop kan dus ook niet gestemd worden (zou zonde van de stemmen zijn)
Misschien juist wel leuk om de "niet roken "optie te kiezen. Als zij het goed volhoud kan zij het houden?
Misschien eens leuk om daar over te brainen met Fokkers, wat de winst hiervan zou kunnen zijn.

Nou kom maar op.. Mocht Marielin die opdracht krijgen .. peukjes in de buurt maar der van af moeten blijven.. en zij houdt dat vol. Wat zou dan leuk zijn dat zij zou kunnen winnen?
Respect en gezondheid!

Dat is al genoeg!
- but you can never leave!
pi_69152145
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:
Ik ga er vooralsnog vanuit dat die beloningen dicht bij elkaar zitten, qua waarde.
En als de streamer daar niet uit mag kiezen, is er weer een andere stok gevonden.
Laat ze hun eigen beloning lijstje maken waar de streamers uit kunnen kiezen.
Goedemorgen :W
  maandag 18 mei 2009 @ 15:03:25 #243
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69152150
quote:

[..]

24 uur luxe !!
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  Admin maandag 18 mei 2009 @ 15:03:26 #244
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69152151
quote:

[..]

DAT IS NIET DE VRAAG

de poll staat er al en die quote ik:

Uitdaging Marielin?
Meelwormen eten
Paar dagen buiten

^^ poll zoals die op de bunkersite staat

Aangezien niet roken een opdracht is, betekent dat dat ze in geval een van de andere opties wordt gekozen gewoon peuken krijgt? want anders doet ze een dubbele opdracht he?

dus de vraag is;
aangezien een van de opdrachten de niet-roken opdracht is, krijgt ze bij de andere twee opdrachten dan peuken ja of nee?

Ook lullig om aan te sturen op niet-roken trouwens. dat is aan de streamer.
  maandag 18 mei 2009 @ 15:03:42 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69152158
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:03 schreef blomst het volgende:

Laat ze hun eigen beloning lijstje maken waar de streamers uit kunnen kiezen.
Goed plan!
  Moderator maandag 18 mei 2009 @ 15:04:00 #246
18653 crew  D.
pi_69152165
quote:

[..]

Ja leuk, laten we het weer over Marielin en peuken hebben
  maandag 18 mei 2009 @ 15:04:12 #247
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69152170
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:59 schreef Danny het volgende:

[..]

eensch. ben je ook van die voortrekkerij af
Al met al is het weer onduidelijkheid troef. Ik ga er dan ook geen credit aan wagen. Marielin wil immers zelf dat proberen wat boeit het mij in dit geval dan wat ze door de 'haters' door de neus geboord krijgt.

En Dottey die nog even een suggestie doet wat wel of niet leuk zou zijn...
Op maandag 18 mei 2009 14:50 schreef akveor het volgende:

[..]

Licht dan Dementor ook even in... want die weet schijnbaar ook van niets.

En die optie ga ik gewoon vanuit. Al krijgen die op deze manier wel veel meer tijd om na te denken. Waarom niet iedereen een pen en papier en na een half uur voorlezen

Hij dook ook gelijk op FOK. Hij wordt nu ingelicht
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  maandag 18 mei 2009 @ 15:05:08 #249
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69152191
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Beloning van een opdracht moet je in handen geven van een partij die er boven staat!
Diezelfde partij is ook verantwoordelijk voor het feit dat opdrachten qua zwaarte ongeveer gelijk uitpakken voor iedereen gedurende de gehele bunkerperiode.
nee man, dan gaat het hele concept naar de kloten. Wij bepalen, dus wij bepalen het ook als het zwaarder wordt voor iemand.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin maandag 18 mei 2009 @ 15:05:25 #250
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69152203
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:01 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Ik maak me 'druk' om jou omdat jij echt als een blinde van je af blaat hier in TBO al wekenlang en er geen rede met je te voeren valt. Beide zouden niet zoveel uitmaken als jij niet in je waanzin de boel constant op scherp zet en er mensen gewoon afhaken vanwege jou en ze bij TBO redactie ze je vast en zeker spuug en spuugzat zijn. Zou me niet verbazen als je foto op het dartbord daar hangt.

En uhm, dat ik veel op jou reageer is puur omdat jij bijna de enige bent die constant dingen roept die zo scheef zijn dat er op dergelijke wijze op valt te reageren.

Maar goed, je leest wel, maar je luistert niet. Dus verspilde energie ws.
ik had je toch al gezegd dat ik geen enkele aanleiding zie serieus op je in te gaan? Net zoals jij mij zou negeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')