jij lijkt je drukker om mij te maken dan ik me maak om de bunker hoor. het is hun eigen concept dat ze naar de tering helpen. Jij hebt echter een soort stalker mentaliteit mbt mijn persoontje. En ik voel me wel gevleid hoor, daar niet van - niet iedereen heeft een obsessieve stalker tenslotte, maar je act begint wel een beetje belegen te worden. Neem eens een pilletje anders?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:54 schreef Espabilado het volgende:
![]()
![]()
Ik kan er weinig aan doen dat jij zo lijkt te denken... alles is een complot tegen Marielin in jouw ogen![]()
Dat je niet wilt snappen dat als de redactie het echt zo tegen Marielin had ze wel iemand anders hadden gekozen voor de verwendag, is weer je standaard koppigheid
Maar goed je zit ws weer met je armen zwaaiend, zwart voor je ogen...
Dwangbuis zou je niet misstaan...
In een goede democratie houden mensen rekening met minderheden en zijn in ieder geval keuzes niet van dien aard dat die volledig en totaal buiten de boot vallenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zie je vaker! Roepen om inspraak en democratie... maar als dan blijkt dat ze bij de minderheid horen.... Dan is de democratie niet eerlijk!
Daarom moet dit soort gedoe ook niet per overlever gedaan worden maar voor de hele groep.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zie je vaker! Roepen om inspraak en democratie... maar als dan blijkt dat ze bij de minderheid horen.... Dan is de democratie niet eerlijk!
is deze vraag te moeilijk?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:49 schreef Danny het volgende:
Uitdaging Marielin?
Meelwormen eten
Niet roken, pakje op tafel
Paar dagen buiten
Poll sluit 18-05 19:00uur
aangezien niet roken een opdracht is, betekent dat dat ze in geval een van de andere opties wordt gekozen gewoon peuken krijgt? want anders doet ze een dubbele opdracht he?
het is beter om geen favoriet te hebben ..... dan bekijk je de bunker heel andersquote:Op maandag 18 mei 2009 14:54 schreef Danny het volgende:
[..]
net als met de hoeveelheid stemmen. dat is helemaal eerlijk totdat je favoriet onderaan staat
eensch. ben je ook van die voortrekkerij afquote:Op maandag 18 mei 2009 14:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Daarom moet dit soort gedoe ook niet per overlever gedaan worden maar voor de hele groep.
Dan kan iedereen er rekening mee houden wat ze hun favoriet niet willen aandoen.
Zo fokking moeilijk is dat toch niet
Meelworpjes vinden wij ook jammer.. want dat is al gedaan.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:49 schreef Danny het volgende:
Uitdaging Marielin?
Meelwormen eten
Niet roken, pakje op tafel
Paar dagen buiten
Poll sluit 18-05 19:00uur
Aangezien niet roken een opdracht is, betekent dat dat ze in geval een van de andere opties wordt gekozen gewoon peuken krijgt? want anders doet ze een dubbele opdracht he?
Beloning van een opdracht moet je in handen geven van een partij die er boven staat!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:57 schreef Copycat het volgende:
Is 'Geen beloning' een optie dan?
blijkbaar is dat altijd een optie. ze kan de beloning krijgen, maar die kan haar ook meteen weer worden afgepakt. dat is al twee keer eerder gebeurd in de afgelopen 3 weken.quote:
Ik maak me 'druk' om jou omdat jij echt als een blinde van je af blaat hier in TBO al wekenlang en er geen rede met je te voeren valt. Beide zouden niet zoveel uitmaken als jij niet in je waanzin de boel constant op scherp zet en er mensen gewoon afhaken vanwege jou en ze bij TBO redactie ze je vast en zeker spuug en spuugzat zijn. Zou me niet verbazen als je foto op het dartbord daar hangt.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:57 schreef Danny het volgende:
[..]
jij lijkt je drukker om mij te maken dan ik me maak om de bunker hoor. het is hun eigen concept dat ze naar de tering helpen. Jij hebt echter een soort stalker mentaliteit mbt mijn persoontje. En ik voel me wel gevleid hoor, daar niet van - niet iedereen heeft een obsessieve stalker tenslotte, maar je act begint wel een beetje belegen te worden. Neem eens een pilletje anders?
Waarom maak je je zo druk om mij en wat ik zeg of denk?
Bij het kiezen van de niet rook opdracht heeft ze een voorsprong, ze heeft al twee dagen niet gerookt, eigelijk heel sneaky van Marielin om de niet rookopdracht in haar lijst zet.quote:
Respect en gezondheid!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Meelworpjes vinden wij ook jammer.. want dat is al gedaan.
Paar dagen buiten... Ze zitten nu ook al buiten steeds..
Koude douche tot er flauw gevallen gaat worden, dat is niet verantwoord, dus deze keuze hebben wij op de redactie uitgesloten. Hierop kan dus ook niet gestemd worden (zou zonde van de stemmen zijn)
Misschien juist wel leuk om de "niet roken "optie te kiezen. Als zij het goed volhoud kan zij het houden?
Misschien eens leuk om daar over te brainen met Fokkers, wat de winst hiervan zou kunnen zijn.
Nou kom maar op.. Mocht Marielin die opdracht krijgen .. peukjes in de buurt maar der van af moeten blijven.. en zij houdt dat vol. Wat zou dan leuk zijn dat zij zou kunnen winnen?
Laat ze hun eigen beloning lijstje maken waar de streamers uit kunnen kiezen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:
Ik ga er vooralsnog vanuit dat die beloningen dicht bij elkaar zitten, qua waarde.
En als de streamer daar niet uit mag kiezen, is er weer een andere stok gevonden.
24 uur luxe !!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Koude douche tot er flauw gevallen gaat worden, dat is niet verantwoord, dus deze keuze hebben wij op de redactie uitgesloten. Hierop kan dus ook niet gestemd worden (zou zonde van de stemmen zijn)
Misschien juist wel leuk om de "niet roken "optie te kiezen. Als zij het goed volhoud kan zij het houden?
Misschien eens leuk om daar over te brainen met Fokkers, wat de winst hiervan zou kunnen zijn.
Nou kom maar op.. Mocht Marielin die opdracht krijgen .. peukjes in de buurt maar der van af moeten blijven.. en zij houdt dat vol. Wat zou dan leuk zijn dat zij zou kunnen winnen?
DAT IS NIET DE VRAAGquote:Op maandag 18 mei 2009 14:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Goed plan!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:03 schreef blomst het volgende:
Laat ze hun eigen beloning lijstje maken waar de streamers uit kunnen kiezen.
Ja leuk, laten we het weer over Marielin en peuken hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Al met al is het weer onduidelijkheid troef. Ik ga er dan ook geen credit aan wagen. Marielin wil immers zelf dat proberen wat boeit het mij in dit geval dan wat ze door de 'haters' door de neus geboord krijgt.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:59 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch. ben je ook van die voortrekkerij af
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Licht dan Dementor ook even in... want die weet schijnbaar ook van niets.
En die optie ga ik gewoon vanuit. Al krijgen die op deze manier wel veel meer tijd om na te denken. Waarom niet iedereen een pen en papier en na een half uur voorlezen
nee man, dan gaat het hele concept naar de kloten. Wij bepalen, dus wij bepalen het ook als het zwaarder wordt voor iemand.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beloning van een opdracht moet je in handen geven van een partij die er boven staat!
Diezelfde partij is ook verantwoordelijk voor het feit dat opdrachten qua zwaarte ongeveer gelijk uitpakken voor iedereen gedurende de gehele bunkerperiode.
ik had je toch al gezegd dat ik geen enkele aanleiding zie serieus op je in te gaan? Net zoals jij mij zou negeren.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:01 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik maak me 'druk' om jou omdat jij echt als een blinde van je af blaat hier in TBO al wekenlang en er geen rede met je te voeren valt. Beide zouden niet zoveel uitmaken als jij niet in je waanzin de boel constant op scherp zet en er mensen gewoon afhaken vanwege jou en ze bij TBO redactie ze je vast en zeker spuug en spuugzat zijn. Zou me niet verbazen als je foto op het dartbord daar hangt.
En uhm, dat ik veel op jou reageer is puur omdat jij bijna de enige bent die constant dingen roept die zo scheef zijn dat er op dergelijke wijze op valt te reageren.
Maar goed, je leest wel, maar je luistert niet. Dus verspilde energie ws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |