Nee, daar kun je dan ook een boom over opzetten en dat wordt dan ook regelmatig gedaan hier. De redactie heeft daar namelijk een sturende rol!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ok, jij wilt toch niet beweren dat Eline de minst zware opdrachten krijgt omdat zoveel streamers Eline mogen?
die druppelopdracht was wel heavy, niet alleen voor marielin, ook voor Jeroenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Mij wel, en ik ben nog altijd iemand.
Het is gewoon Jammer dat de opdrachten niet gelijkwaardig zijn.
Pim en Jeroen krijgen ook geen moeilijke opdrachten.
Iedereen kan sturen. De redactie (natuurlijk!), de streamers met hun commentaren en stemgedrag, maar ook de bunkeraars zelf kunnen dat.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, daar kun je dan ook een boom over opzetten en dat wordt dan ook regelmatig gedaan hier. De redactie heeft daar namelijk een sturende rol!
Eline wíst niet dat ze er van zou kunnen gaan kotsen, ze dacht waarschijnlijk dat het net zoiets was als die beschuiten, moeilijk weg te krijgen en wie 't het eerste op zou hebben, , ze had die filmpjes niet gezien op internet en dus ging ze de uitdaging wel aan jah..maar met het hondenvoer eten gaf ze meteen op, ze probéerde 't niet eensquote:
Ik zet weer even het geluid aan, en waar gaat het weer over???quote:Op maandag 18 mei 2009 14:32 schreef Kanjer het volgende:
en maar herhalen marielin
Dat beweren wij niet, dat beweren zelfs de mannen in de bunkerquote:Op maandag 18 mei 2009 14:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ok, jij wilt toch niet beweren dat Eline de minst zware opdrachten krijgt omdat zoveel streamers Eline mogen?
o ja! die doet ook nog mee .... je zou hem haast vergeten ...quote:Op maandag 18 mei 2009 14:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
die druppelopdracht was wel heavy, niet alleen voor marielin, ook voor Jeroen
absoluut, maar dat was geen enorm zware opdracht voor hemquote:Op maandag 18 mei 2009 14:31 schreef mazaru het volgende:
Ik vond Pim trouwens ook een kanjer hoe hij in die boterham met meelwormen beet.
Zeker wetenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:31 schreef mazaru het volgende:
Ik vond Pim trouwens ook een kanjer hoe hij in die boterham met meelwormen beet.
De mannen in de bunker hebben geen idee hoe populair iedereen is, dat is slechts speculatie.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat beweren wij niet, dat beweren zelfs de mannen in de bunker
Eline reageerde daarop met hoge stem dat het niet waar is.
maar niet klagen dat ze haar warme douche beurten inene kwijt was met het ingaan van fase 2..quote:Op maandag 18 mei 2009 14:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eline wíst niet dat ze er van zou kunnen gaan kotsen, ze dacht waarschijnlijk dat het net zoiets was als die beschuiten, moeilijk weg te krijgen en wie 't het eerste op zou hebben, , ze had die filmpjes niet gezien op internet en dus ging ze de uitdaging wel aan jah..maar met het hondenvoer eten gaf ze meteen op, ze probéerde 't niet eens
Was natuurlijk een koud kunstje geweest om te zorgen dat deze opdracht niét bij Marielin terecht kwam.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:07 schreef Danny het volgende:
[..]
dat was een opdracht die FOK! zelf heeft aangedragen en die toevallig bij marielin uitkwam omdat die op dat moment de geheim agent was...
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:08 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze mocht 24 uur lang alle luxe kiezen de ze wilde, veel eten, ontbijt met champagne, patat met hamburgers, flessen frisdrank, zoveel roken als ze wilde, al haar kleren uit de koffer, extra fanmail, snoep, koek, koffie, shampoo, toillettas, joint, drank, make up, pincet etc.
Hier ben ik (weer).quote:Op maandag 18 mei 2009 14:17 schreef Maanvis het volgende:
Misschien hè, misschien hè, krijgen alle bewoners wel zo'n uitdaging. Er zijn nog 4 dagen te gaan. Nog 4 bewoners. En ze beginnen met degene die bovenaan staat. Da's Marielinneke!
Maargoed, da's pure speculatie. Iemand met inside info kan vast helderheid verschaffen. Waar is dementor eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |