quote:Op maandag 18 mei 2009 16:58 schreef NrTH het volgende:
En de klaagmuur is weer geopend.
[ afbeelding ]
Marielin: wat boeit mij die sigaretten nouquote:Op maandag 18 mei 2009 16:58 schreef Tessio het volgende:
[..]
Marielin: Ik ben alles behalve onzeker en ook geen mierenneuker.![]()
Hap hap hap.
Ik zei toch dat ik psychische krachten had?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline komt op het idee voor een zonnewijzer.
Verstand is ook bikkelen.
Ja, slim in een ondergrondse bunker, tegen de avond, in een regenachtige zomerquote:Op maandag 18 mei 2009 16:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Maar hoe weet je dan op welk punt de zon moet staan na een uur.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als de schaduw een stukje verder staat, dan is het wat later gewordenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan op welk punt de zon moet staan na een uur.
Volgens mij kunnen ze zich beter op de treinen focussen.
Als er een stuk of 8 langs gekomen zijn, is er vast wel een uur voorbij.
Het is combineren en daardoor leren/mogelijkheden vergroten.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan op welk punt de zon moet staan na een uur.
Volgens mij kunnen ze zich beter op de treinen focussen.
Als er een stuk of 8 langs gekomen zijn, is er vast wel een uur voorbij.
Jeroen is de enigste die eindelijk eens een bek opentrekt wat de andere 2 niet durven....quote:Op maandag 18 mei 2009 16:57 schreef moha het volgende:
[..]
en hij heeft haar helemaal door net als met de oplossing van gister plots wist marielin ook hoe het moest
U hoeft zich in ieder geval geen zorgen te maken:quote:Op maandag 18 mei 2009 17:04 schreef Danny het volgende:
weten we nou al of het de FOK! mindfuck is?
en hoe die wordt geïmplementeerd?
quote:Maandag 18-05-2009 16:34 uur
Fake eliminatie
Vanavond zal er een fake eliminatie plaats vinden. Deze mindf*ck heeft betrekking op een ingezonden idee van FOK!
U hoeft dus niet maar mag wel extra stemmen op uw favoriet.
U hoeft zich geen zorgen te maken over de reeds uitgebrachte stemmen, deze blijven staan tot de echte eliminatie.
The Bunker
Ze moeten zelf kiezen wie er uit gaat onder het motto: "er is gehacked". (als ik het goed heb onthouden)quote:
Of boven je buik natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik over mijn rugleuning hangen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
U hoeft zich in ieder geval geen zorgen te maken:
[..]
En dan? That is toch niet it, hè?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:07 schreef Dementor het volgende:
Vervolgens gaan de luiken weer open en zien de drie Overlevers de fake geëlimineerde Overlever weer zitten.
Die was expres voor Maanvisquote:
Hopelijk komt er dan een discussie op gang, maar iedereen die nog leuke aanvullingen heeft mag ze uiteraard posten.quote:
Ik hou ervan!!!!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:07 schreef Dementor het volgende:
Er komt een fake exit, de overige drie Overlevers gaan de isolatie en luchtruimte in.
Ze krijgen allemaal een isolatie gesprek met Bart en de Overlever die zogenaamd geëlimineerd is zit op een stoel achter het luik en luistert mee.
Bart stelt aan de drie Overlevers een aantal vragen die ook betrekking hebben tot de fake geëlimineerde Overlever.
Vervolgens gaan de luiken weer open en zien de drie Overlevers de fake geëlimineerde Overlever weer zitten.
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:09 schreef mazaru het volgende:
Nou wordt die mooi! Ze beschuldigt Jeroen er van dat hij dingen aan anderen overlaat. Ik zie er maar 1 de kantjes er af lopen hoor. Met dat logo-bouwen, met die IJffeltoren bouwen
Het oorspronkelijke idee was toch dat ze zelf iemand moesten kiezen om weg te gaan?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hopelijk komt er dan een discussie op gang, maar iedereen die nog leuke aanvullingen heeft mag ze uiteraard posten.
Op die discussie zou ik niet gokken met deze Overlevers.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:10 schreef Dementor het volgende:
Hopelijk komt er dan een discussie op gang, maar iedereen die nog leuke aanvullingen heeft mag ze uiteraard posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |