volgens mij gaan die 2 ruzie krijgen zo aan het gekibbel te horen..quote:Op maandag 18 mei 2009 16:53 schreef Disana het volgende:
Jeroen noemt Marielin een onzeker meisje en een mierenneuker. Ze is altijd trillerig en maakt excuses voor zichzelf.
En sigaretten is een luxe-artikel. Waarom zou zij in hemelsnaam recht hebben op een luxe-artikel en die anderen niet?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze doet geen dubbele opdracht, er komt bij elke andere opdracht namelijk geen pakje sigaretten in de buurt voor de verleiding.
Huub is er op dit moment niet en ik weet ook niet wanneer hij terugkomt.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:51 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dus huub spreekt hier nooit namens de crew. Ook niet als hij nachtdienst heeft en alleen hij en bart er zijn.
Brengt mij op mijn vraag van 15.44quote:Op maandag 18 mei 2009 16:52 schreef Maanvis het volgende:
Dottey is ook ingebunkerd dus die kan ook gerust antwoord op alles geven..?
dat sukkel vind ik dan weer een beetje jammerquote:Op maandag 18 mei 2009 16:55 schreef Disana het volgende:
Get a life joh. Volgens mij ben jij een beetje onzeker omdat je er morgen uit gaat ofzo. Sukkel.
LOL
Het klonk wel lekker. Ze beet mooi van zich afquote:Op maandag 18 mei 2009 16:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat sukkel vind ik dan weer een beetje jammer
en hij heeft haar helemaal door net als met de oplossing van gister plots wist marielin ook hoe het moestquote:
Marielin weet alles van te voren...achterafquote:Op maandag 18 mei 2009 16:57 schreef moha het volgende:
[..]
en hij heeft haar helemaal door net als met de oplossing van gister plots wist marielin ook hoe het moest
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:57 schreef moha het volgende:
[..]
en hij heeft haar helemaal door net als met de oplossing van gister plots wist marielin ook hoe het moest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |