Ja maar die zeiklucht blijft hangen en vooral als er te weinig gedronken wordt gaat het echt giga stinken.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tegen een boom, dan wordt het zo opgenomen door die boom, dus is het zo weg.
Altijd fijn extra hulp erbij.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tijdens TBO2 heeft Dementor een betaalde baan, en gaan ze op zoek naar een nieuwe enthousiaste kandidaat die zijn functie zal overnemen.
Die heb ik over mijn rugleuning hangen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:45 schreef Maanvis het volgende:
Hoe is het met jouw bos überhout eigenlijk?
Daar staat geen camera opquote:Op maandag 18 mei 2009 16:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het in echte oorlogstijd dan ging, als je in je schuttersputje een paar weken moest zitten.
Nee kai ligt zwijgend op mijn voeten te liggen en waken. Verder ben ik even buiten wezen balletje gooien met hem en dan mag hij ook niet blaffen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:11 schreef Peter6000 het volgende:
Er blaft een hond buiten, misschien is het Kai wel.
Misschien is het een geraffineerde vorm van sluikreclame?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is wel een van de meest typische verbasteringen van überhaupt die ik ooit heb gezien.
Als dat een paar dagen lang gebeurt, dan gaat het toch stinken op die plekquote:Op maandag 18 mei 2009 16:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tegen een boom, dan wordt het zo opgenomen door die boom, dus is het zo weg.
Ja, zo is het.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:10 schreef Juud79 het volgende:
In principe is Dementor de enige Bunkercrew die hier spreekt.
Cc, Dottey en ik plaatsen hier ook wel wat dingen neer, maar zijn geen spreekbuis voor de Bunker. En ook geen Bunkercrew op Fok.
Oh gut.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:47 schreef Copycat het volgende:
Sinds wanneer worden streamers met u aangesproken?
En zucht.
Bart.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:50 schreef lies1958 het volgende:
[..]
En als jij er niet bent wie is dan het sprekende bunkercrewlid hier?
Ze doet geen dubbele opdracht, er komt bij elke andere opdracht namelijk geen pakje sigaretten in de buurt voor de verleiding.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:47 schreef Danny het volgende:
Het is hilarisch. er komt gewoon echt geen antwoord op m'n vraag, die volgens mij toch niet zo heel moeilijk is
nog maar een poging dan:
[b]Uitdaging Marielin?
Meelwormen eten
Niet roken, pakje op tafel
Paar dagen buiten
Poll sluit 18-05 19:00uur
Aangezien niet roken een opdracht is, betekent dat dat ze in geval een van de andere opties wordt gekozen gewoon peuken krijgt? (want anders doet ze een dubbele opdracht)
dus de vraag is;
aangezien een van de opdrachten de niet-roken opdracht is, krijgt ze bij de andere twee opdrachten dan peuken ja of nee, en hoeveel, en voor hoelang, en mag ze die ook oproken ?
en bij het bepalen van de beloning; krijgt ze die ook, en mag ze er gebruik van maken, en voor hoelang ?
(wie doet me even een tussenstandje?)
Loopt Joey daar ook nog rond?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee kai ligt zwijgend op mijn voeten te liggen en waken. Verder ben ik even buiten wezen balletje gooien met hem en dan mag hij ook niet blaffen.
Pas als er nood aan de man is of ik een commando blaffen geef![]()
Kai is ook al ingebunkert.. hij is maatjes met iedereen en wacht gewoon af tot hij weer wat kan en mag doen.
Oke. oke hahaha maar ja, al zal er iemand naast me nog op de grond schijten, je bent een overlever of je bent het nietquote:Op maandag 18 mei 2009 16:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat de overlevers dan wel in de bunker waren gaan zitten, vooral met gas aanvallen
Dus huub spreekt hier nooit namens de crew. Ook niet als hij nachtdienst heeft en alleen hij en bart er zijn.quote:
denk dat je geen antwoord krijgtquote:Op maandag 18 mei 2009 16:47 schreef Danny het volgende:
Het is hilarisch. er komt gewoon echt geen antwoord op m'n vraag, die volgens mij toch niet zo heel moeilijk is
nog maar een poging dan:
Uitdaging Marielin?
Meelwormen eten
Niet roken, pakje op tafel
Paar dagen buiten
Poll sluit 18-05 19:00uur
Aangezien niet roken een opdracht is, betekent dat dat ze in geval een van de andere opties wordt gekozen gewoon peuken krijgt? (want anders doet ze een dubbele opdracht)
dus de vraag is;
aangezien een van de opdrachten de niet-roken opdracht is, krijgt ze bij de andere twee opdrachten dan peuken ja of nee, en hoeveel, en voor hoelang, en mag ze die ook oproken ?
en bij het bepalen van de beloning; krijgt ze die ook, en mag ze er gebruik van maken, en voor hoelang ?
(wie doet me even een tussenstandje?)
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze doet geen dubbele opdracht, er komt bij elke andere opdracht namelijk geen pakje sigaretten in de buurt voor de verleiding.
Nee.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:53 schreef Danny het volgende:
[..]
de opdracht voor marielin is dus
> niet roken en wormen eten
> niet roken en een pakje peuken op tafel
> niet roken en een paar dagen in de isoleer
volgens mij gaan die 2 ruzie krijgen zo aan het gekibbel te horen..quote:Op maandag 18 mei 2009 16:53 schreef Disana het volgende:
Jeroen noemt Marielin een onzeker meisje en een mierenneuker. Ze is altijd trillerig en maakt excuses voor zichzelf.
En sigaretten is een luxe-artikel. Waarom zou zij in hemelsnaam recht hebben op een luxe-artikel en die anderen niet?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze doet geen dubbele opdracht, er komt bij elke andere opdracht namelijk geen pakje sigaretten in de buurt voor de verleiding.
Huub is er op dit moment niet en ik weet ook niet wanneer hij terugkomt.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:51 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dus huub spreekt hier nooit namens de crew. Ook niet als hij nachtdienst heeft en alleen hij en bart er zijn.
Brengt mij op mijn vraag van 15.44quote:Op maandag 18 mei 2009 16:52 schreef Maanvis het volgende:
Dottey is ook ingebunkerd dus die kan ook gerust antwoord op alles geven..?
dat sukkel vind ik dan weer een beetje jammerquote:Op maandag 18 mei 2009 16:55 schreef Disana het volgende:
Get a life joh. Volgens mij ben jij een beetje onzeker omdat je er morgen uit gaat ofzo. Sukkel.
LOL
Het klonk wel lekker. Ze beet mooi van zich afquote:Op maandag 18 mei 2009 16:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat sukkel vind ik dan weer een beetje jammer
en hij heeft haar helemaal door net als met de oplossing van gister plots wist marielin ook hoe het moestquote:
Marielin weet alles van te voren...achterafquote:Op maandag 18 mei 2009 16:57 schreef moha het volgende:
[..]
en hij heeft haar helemaal door net als met de oplossing van gister plots wist marielin ook hoe het moest
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:57 schreef moha het volgende:
[..]
en hij heeft haar helemaal door net als met de oplossing van gister plots wist marielin ook hoe het moest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |