Ze moeten zelf kiezen wie er uit gaat onder het motto: "er is gehacked". (als ik het goed heb onthouden)quote:
Of boven je buik natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik over mijn rugleuning hangen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
U hoeft zich in ieder geval geen zorgen te maken:
[..]
En dan? That is toch niet it, hè?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:07 schreef Dementor het volgende:
Vervolgens gaan de luiken weer open en zien de drie Overlevers de fake geëlimineerde Overlever weer zitten.
Die was expres voor Maanvisquote:
Hopelijk komt er dan een discussie op gang, maar iedereen die nog leuke aanvullingen heeft mag ze uiteraard posten.quote:
Ik hou ervan!!!!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:07 schreef Dementor het volgende:
Er komt een fake exit, de overige drie Overlevers gaan de isolatie en luchtruimte in.
Ze krijgen allemaal een isolatie gesprek met Bart en de Overlever die zogenaamd geëlimineerd is zit op een stoel achter het luik en luistert mee.
Bart stelt aan de drie Overlevers een aantal vragen die ook betrekking hebben tot de fake geëlimineerde Overlever.
Vervolgens gaan de luiken weer open en zien de drie Overlevers de fake geëlimineerde Overlever weer zitten.
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:09 schreef mazaru het volgende:
Nou wordt die mooi! Ze beschuldigt Jeroen er van dat hij dingen aan anderen overlaat. Ik zie er maar 1 de kantjes er af lopen hoor. Met dat logo-bouwen, met die IJffeltoren bouwen
Het oorspronkelijke idee was toch dat ze zelf iemand moesten kiezen om weg te gaan?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hopelijk komt er dan een discussie op gang, maar iedereen die nog leuke aanvullingen heeft mag ze uiteraard posten.
Op die discussie zou ik niet gokken met deze Overlevers.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:10 schreef Dementor het volgende:
Hopelijk komt er dan een discussie op gang, maar iedereen die nog leuke aanvullingen heeft mag ze uiteraard posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |