quote:Op maandag 18 mei 2009 16:58 schreef NrTH het volgende:
En de klaagmuur is weer geopend.
[ afbeelding ]
Marielin: wat boeit mij die sigaretten nouquote:Op maandag 18 mei 2009 16:58 schreef Tessio het volgende:
[..]
Marielin: Ik ben alles behalve onzeker en ook geen mierenneuker.![]()
Hap hap hap.
Ik zei toch dat ik psychische krachten had?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline komt op het idee voor een zonnewijzer.
Verstand is ook bikkelen.
Ja, slim in een ondergrondse bunker, tegen de avond, in een regenachtige zomerquote:Op maandag 18 mei 2009 16:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Maar hoe weet je dan op welk punt de zon moet staan na een uur.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als de schaduw een stukje verder staat, dan is het wat later gewordenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan op welk punt de zon moet staan na een uur.
Volgens mij kunnen ze zich beter op de treinen focussen.
Als er een stuk of 8 langs gekomen zijn, is er vast wel een uur voorbij.
Het is combineren en daardoor leren/mogelijkheden vergroten.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan op welk punt de zon moet staan na een uur.
Volgens mij kunnen ze zich beter op de treinen focussen.
Als er een stuk of 8 langs gekomen zijn, is er vast wel een uur voorbij.
Jeroen is de enigste die eindelijk eens een bek opentrekt wat de andere 2 niet durven....quote:Op maandag 18 mei 2009 16:57 schreef moha het volgende:
[..]
en hij heeft haar helemaal door net als met de oplossing van gister plots wist marielin ook hoe het moest
U hoeft zich in ieder geval geen zorgen te maken:quote:Op maandag 18 mei 2009 17:04 schreef Danny het volgende:
weten we nou al of het de FOK! mindfuck is?
en hoe die wordt geïmplementeerd?
quote:Maandag 18-05-2009 16:34 uur
Fake eliminatie
Vanavond zal er een fake eliminatie plaats vinden. Deze mindf*ck heeft betrekking op een ingezonden idee van FOK!
U hoeft dus niet maar mag wel extra stemmen op uw favoriet.
U hoeft zich geen zorgen te maken over de reeds uitgebrachte stemmen, deze blijven staan tot de echte eliminatie.
The Bunker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |