Klopt, en ik kreeg er een ban voor. Dus ik ben ben benieuwd wanneer ik jouw naam in het Banmeldtopic zie verschijnen.quote:
mail het naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Klopt, en ik kreeg er een ban voor. Dus ik ben ben benieuwd wanneer ik jouw naam in het Banmeldtopic zie verschijnen.
M.a.w. mods mogen spammen en gewone users niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
mail het naar forum@fok.nl
Doeg De_kromme
Als je dat nou mailt naar forum@fok.nl krijg je het antwoord.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
M.a.w. mods mogen spammen en gewone users niet?
Gedaanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je dat nou mailt naar forum@fok.nl krijg je het antwoord.
Zag laatst nog bij de_kromme dat het wel werd geëdit toen Mike hier kwam bitchen.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:31 schreef Prosac het volgende:
Dit vind ik even niks.
Welkom terug trouwens.
Is er al een Forlan topic dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:57 schreef sjimz het volgende:
Ik heb de TT van het topic aangepast.
Bedankt voor de tip tong!
Geen dank.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:57 schreef sjimz het volgende:
Ik heb de TT van het topic aangepast.
Bedankt voor de tip tong!
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, maar voel je vrij hem te maken.
Met een mooie OP natuurlijk.
geedit en gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:47 schreef dndiek het volgende:
Doodsverwensing: [VBL SC #79] Met een korte vakantie
Nee, ik ben geen kloon van de_kromme. Weer één groot misverstand hier, ik hoop dat de_kromme snel terugkomt zodat je ziet dat we gewoon tegelijk posten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:00 schreef _Mike_ het volgende:
Ik zei het je toch, Rots is gewoon een kloon van De_Kromme, en het is gewoon een Feyenoorder
quote:
Maar hoe komen ze er dan bij. Ze doen toch een IP check of zo? Is het je broer?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:15 schreef Rots het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen kloon van de_kromme. Weer één groot misverstand hier, ik hoop dat de_kromme snel terugkomt zodat je ziet dat we gewoon tegelijk posten.
En nu weer FB.
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |